1,8 89a passat aku l?heb lambist t?hjaks
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
1,8 89a passat aku l?heb lambist t?hjaks
auto seisab paar p?eva ja kui t??le l?hed panema on aku nii t?hi et isegi kell kustub armatuuris ?ra mingi l?his vist sees aga ?htegi kaitset l?bi ei p?leta genekas laeb ilusti ja aku on tutikas
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5383
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 516 korda
Ka uued asjad v?ivad teinekord alt vedada.
Miks akut vahetasite ja kas viga tekkis peale aku vahetust.
K?igepealt tuleks siiski s??de v?ljas tarbimine ?ra m??ta. Kui on mingeid ise paigaldatud lisasi (makid, v?imud....) tuleks j?lgida, et need kindlasti v?lja l?lituksid. Paljud odavama otsa signad v?ivad lollusi teha.
Miks akut vahetasite ja kas viga tekkis peale aku vahetust.
K?igepealt tuleks siiski s??de v?ljas tarbimine ?ra m??ta. Kui on mingeid ise paigaldatud lisasi (makid, v?imud....) tuleks j?lgida, et need kindlasti v?lja l?lituksid. Paljud odavama otsa signad v?ivad lollusi teha.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 201
- Liitunud: 16 Mai 2007, 22:32
- Auto: vw golf II td 44kw`91, BMW 525 TDS E39`97, BMW 316 E36 , Saab 95` 97,Corolla AE82 ,GSX-R 600`99,Jawa 350 `71,Riga 91
- Asukoht: Tartu
Ma pakun ka v?lja et makk imeb sul aku t?hjaks,mul n?iteks oli nii.V?i on makis endas mingi kala et ei l?litu v?lja. Pakkusin v?lja variandi lihtsalt,eks teadjamad vennad soovitavad mida teha t?psemalt.
WARNING! To avoid possible breathing problems caused by rapid acceleration of this Corrado,all females are advised to remove any tight fitting clothes. TELF : 53739123
L?petasih just jettal voolulekke otsimise .N?dalaga(see auto s?idab harva)aku t?hi.Mass l?liti v?tab k?ik voolud v?lja va. raadio ja kell.N??d ei j?? muud ?le kui v?tta k?ik voolud v?lja(miinus lahti)ja siis selgub kui palju makk v?tab v?i aku ise ei kannata seismist.Kaks p?eva on muidugi nats j?hker kuid seda kergem peaks olema vea leidmine.
mul oli ka siuke probleem passatiga, et aku imes t?hjaks ja siis l?ks veel signa ka lolliks. viga oli el. venti anduris radika k?ljes, mis oli ?ra k?rsanud ja l?kkas sellega 15 voolu taha ning siis hakkas ka bensupump ja vent korraga teatud aja tagant kogu aeg t??le, niiet kui 2 p?eva auto seisis oli aku t?itsa t?hi. aitas venti anduri vahetus.
- Mattias
- EVWK juhatus
- Postitusi: 687
- Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
- Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 49 korda
- Kontakt:
Mul sarnane probleem oma G2'ga. Samuti 2 p?eva seisu ja starter teeb vaid kl?psu. Proovitud on ?ra v?tta v?imendi toide,kuid siiski l?heb t?hjaks.Kahtlustan hetkel raadiot. Aku on muidu korralik ja p?ris hea v?imsusega.
Kas ampertangid on mingid kallid/spets asjad? Millegi muuga saaks kah testida?
edit: tekstiparandused
[Muudetud: 30-11-2008 mts]
Kas ampertangid on mingid kallid/spets asjad? Millegi muuga saaks kah testida?
edit: tekstiparandused
[Muudetud: 30-11-2008 mts]
Algselt postitas: mts
Mul sarnane probleem oma G2'ga. Samuti 2 p?eva seisu ja starter teeb vaid kl?psu. Proovitud on ?ra v?tta v?imendi toide,kuid siiski l?heb t?hjaks.Kahtlustan hetkel raadiot. Aku on muidu korralik ja p?ris hea v?imsusega.
Kas ampertangid on mingid kallid/spets asjad? Millegi muuga saaks kah testida?
edit: tekstiparandused
[Muudetud: 30-11-2008 mts]
Iga korralik toorist on suht kallis. Millegi muuga on suht raske testida. Mis on nende pohimotte: ampertangid pannakse akuklemmi + peale , siis saad naha, palju hetkeline voolutave on, Amprites. On teatud vaartus millest yle ei tohi olla. Siis hakkad jarjets igasuguseid asju lahti yhendama ( kaitsmed yhekaupa nt valja) ja hakkad vaata milline tarbija on taga koguaeg. Tihti peale on pohjused: valesti yhendatud makkid, voimud, telekad, vigased kesklukkud, vigane signa.
Yks korralik elektrik saab suht kiiresti asja jalile.
Vb ise hetkel mone kohapeal eksisin , sest elekter on minu nork kylg, arge siis kovasti pekske.
Lugupidamisega Aleksei.
Alalisvoolu amper tangidega saad kergelt m??ta gen. laadimis voolu Amprites. Voolu lekke otsimiseks vaja ?hendada lahti ?ks aku klemmidest ja vahele ?hendada ampermeeter, soovitavalt m??te piirkonnaga kuni 1 A. Kui amp. meeter reageerib ca.0,3-e peale l?hebki paari p?evaga aku t?hjaks. N??d hoia amp. n?itu ja hakka kaitsmeid v?lja katkuma.Ehk selgub t?de,ehk leke.
-
- Huviline
- Postitusi: 108
- Liitunud: 30 Aug 2006, 15:55
- Telefon: 53426291
- Auto: Polo 6n2 ´01
- Asukoht: Lagedi
- Kontakt:
mu golfil sarnane jama... ise ostsin uuee aku(1400.-), genekale tableti ja harjad...laadimine 13,7x ... ise kahtlustan starterit v?i starteri ergutust... peab laiali lammutama ja l?hemalt vaatama neid. multimeetriga kontrollisime "lekkeid",mida oluliselt ei t?heldanud... kui vea leian,annan teada:P
kui sa oled tehasepoolt juba debiilik,siis ei aita aju chippimine ka:D
Hr. Mr.Golf. N??d vist nats midagi l?ks puuse. Nimelt starteril ei ole ergutust(see selleks) ja starteri kaudu ei saa iial voolu leket olla.Jutt on seisvast autost.Laadimine 13,7 V. on siiski v?he. 14-14,5 on sobilik vahemik laadimis pingel.Algselt postitas: Mr.Golf
mu golfil sarnane jama... ise ostsin uuee aku(1400.-), genekale tableti ja harjad...laadimine 13,7x ... ise kahtlustan starterit v?i starteri ergutust... peab laiali lammutama ja l?hemalt vaatama neid. multimeetriga kontrollisime "lekkeid",mida oluliselt ei t?heldanud... kui vea leian,annan teada:P