Kui annan gaasi siis lööb pöörded üles aga kiirus kogub tükk aega ja sedasi kõikidel käikudel peale esimese. Milles viga olla võib kas mootori rihm libiseb vms?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Mul sama mure oma G3 2.0 85kw Gti-ga, sidur ilmselgelt libiseb aga ei julge uut kohe panna sest kaäigukasti ja mootori ühenduskohast, kus mingi rohelist tooni rõngas on lekib ohtralt õli. Kas on võimalik et õli satub sealtkaudu ka sidurikettale?
Kui lekib kasti pealt siis vahest on see lekkiv siduriõli - seal peaks hüdroajamiga siduril olema töösilinder? Kui nii siis kõrvalda leke ja võib-olla ei peagi uut sidurit panema.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Pealt on kõik kuiv, õli tuleb rohkem alt poolt, ei oska täpselt piirkonda nimetada . Leidsin siit foorumist ühe kasutaja teema alt käigukasti pildi ja märkisin sinna õlilekke koha peale. http://www.decore.planet.ee/DSCI00032.jpg?2" onclick="window.open(this.href);return false;
See on pooltelje zimmer - sealt lekkiv õli ei tohiks küll sidurisse sattuda.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Selge, et siis sidur ikkagi läbi ja vajab vahetamist? Kiirendades tõusevad vaid mootori pöörded aga spidokas jääb paigale , peale 3000 pööret viskab suht piirajasse . Olen paaril korral tundnud seda rõvetadat siduri kärsakat ka. See lõhn on meelde jäänud ajast kui ema load sai . :lol:
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..