T6nis2 kirjutas:Vastaks sellega,et tuule takistus kõrgema auto korral(kere ju sama) ei saa kuidagi olla,kuna põhja alt pääseb seda rohkem tuult,õhku läbi,kui auto põhi on originaaliga võrreldes tõstetud.
Selle pärast on ka kõik kiired autod madalad onju
Jah miks ei võiks, siis kõik kiired autot samuti kõrged olla?
Miks nad siis madalad on?:D
Mida madalam seda vähem takistust ja parem juhitavus.
T6nis2 kirjutas:Vastaks sellega,et tuule takistus kõrgema auto korral(kere ju sama) ei saa kuidagi olla,kuna põhja alt pääseb seda rohkem tuult,õhku läbi,kui auto põhi on originaaliga võrreldes tõstetud.
Selle pärast on ka kõik kiired autod madalad onju
Jah miks ei võiks, siis kõik kiired autot samuti kõrged olla?
Miks nad siis madalad on?:D
Mida madalam seda vähem takistust ja parem juhitavus.
Rohkem on asi raskuskeskmes ja neid tegureid on seal veel. Jätkakem siiski teemaga kuidas Golf 2 kõrgemaks veel võimalik saada.
Mina tegin nii: Golf VR6 amordid ja vedrud. Kuna nina sai liiga püsti lõikasin esivedrudel 1 keeru maha ning panin tagumistele vedrutaldrikutele 5cm puksid alla, et ka tagaots kõrgemale saada. Praegu on nii, et nina on natukene madalamal, et aerodünaamika oleks parem ja nii näeb kenam välja ka. Kurvides käitub ka üsna hästi kuna VR6 vedrud on jäigemad, suureks plussiks on muidugi suurenenud kliirens mis annab Haanjamaa lumeoludes palju juurde. Kliirens ise peaks olema u 18cm või 22cm kui ma ei eksi. Velgedeks on 13" rehvid 165/70 (talvel 155/80).
Auto ise siis selline:
[Muudetud: 12-12-2009 Derthin]
Sööda hunti kuidas tahad, karu oma on ikka suurem!
Derthin kirjutas:Mina tegin nii: Golf VR6 amordid ja vedrud. Kuna nina sai liiga püsti lõikasin esivedrudel 1 keeru maha ning panin tagumistele vedrutaldrikutele 5cm puksid alla, et ka tagaots kõrgemale saada. Praegu on nii, et nina on natukene madalamal, et aerodünaamika oleks parem ja nii näeb kenam välja ka. Kurvides käitub ka üsna hästi kuna VR6 vedrud on jäigemad, suureks plussiks on muidugi suurenenud kliirens mis annab Haanjamaa lumeoludes palju juurde. Kliirens ise peaks olema u 18cm või 22cm kui ma ei eksi. Velgedeks on 13" rehvid 165/70 (talvel 155/80).
Oi kurja, see auto esmapilgul mu toorikuga nagu kaks tilka vett peaaegu(värv jne);). Saan aru, et tegu juba mingi aja kasutuses olnud kooslusega? Kuidas poolassid kestavad? Vaatasin, enda masinal suht suure nurga all esmapilgul. Ja nagu auto alla vaadates selgus, siis mingil hetkel olen parema poolassi vastu poolraami saanud katsesõidu käigus. Su masina vedrustus umbkaudu sama kõrge silma järgi...
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
Jah selline seadistus on mul olnud juba u aasta ja pool. Kui autot tõstsin vahetasin muidugi kõik esisilla puksid ja muud kuluosad (sarniirid, rooliotsad). Kõik on hea, kui ainult lamavatest politseinikest tuleb suht ettevaatlikult üle sõita, tagaamordid võib kolksuga täies pikkuses välja lüüa.
Sööda hunti kuidas tahad, karu oma on ikka suurem!
mul ka nina kuidagi väga madal golf 2-el, roolipõhja keerates käib vastu,roolivõim peal põhja keerates poob nagu kinni ka, all R13 165/70,vahetatud esiamordid,aga vedrud jäid vanad,kui panna ette passati vedrud,kas nina tõuesb märkimisväärselt?