Mootor jõnksutab kohati!
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 1040
- Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
- Auto: Borat
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 5 korda
Mootor jõnksutab kohati!
Tervist!
Oman siis VW Golf 3-e, 1.8 66kw monopritsega mootor. Nimelt asi selles, et kui maantee peal gaasi pedaali tagasi lasta, siis auto hakkab nagu jõnksutama- mitte väga hullusti aga persega on seda tunda. Vahel linnas sõidul sama jama- gaasi pedaali natuke järgi andes on tunda sellist jõnksutamist. Käisin ülevaatuse eelsel tehnokontrollil ning see näitas, et tühikäigul on CO paigas aga tsirka üle 2000 pöörde läheb CO paigast ära ehk siis liiga kõrgeks.
Milles probleem on? Mida uurida? Äkki keegi oskab midagi tarka öelda, mida teha või mida kontrollida . Ahjaa nii palju veel, et küünlad on uued, süütejuhtmed ka ning jagajakaas ka uus.
Oman siis VW Golf 3-e, 1.8 66kw monopritsega mootor. Nimelt asi selles, et kui maantee peal gaasi pedaali tagasi lasta, siis auto hakkab nagu jõnksutama- mitte väga hullusti aga persega on seda tunda. Vahel linnas sõidul sama jama- gaasi pedaali natuke järgi andes on tunda sellist jõnksutamist. Käisin ülevaatuse eelsel tehnokontrollil ning see näitas, et tühikäigul on CO paigas aga tsirka üle 2000 pöörde läheb CO paigast ära ehk siis liiga kõrgeks.
Milles probleem on? Mida uurida? Äkki keegi oskab midagi tarka öelda, mida teha või mida kontrollida . Ahjaa nii palju veel, et küünlad on uued, süütejuhtmed ka ning jagajakaas ka uus.
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
- Asukoht: viljandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
-
- Huviline
- Postitusi: 1040
- Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
- Auto: Borat
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 5 korda
Mis moodi toda kontrollida saab?Mafeikin17 kirjutas:kontrolli lambda andur ära.
Sorry, kui rumal küsimus aga lihtsalt pole uuemate mootoritega kokku puutunud:).
Nii palju veel lisaks, et mootor võtab ime kombel ka üsna usinasti õli, kuigi ls on alles 137000km ning see on tõestatav hooldusraamatu kaudu. Kas need asjad võivad omvahel seoses olla? (õli võtmine ning kõrge CO)
[Muudetud: 5-2-2010 Siksaator]
[Muudetud: 6-2-2010 Siksaator]
-
- Moderaator
- Postitusi: 7843
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 179 korda
Testriga- signaali juhtmel töösooja mootoriga peab pinge kõikuma ~0,2...0,8V. G3 juba piisavalt vana tehnika.Siksaator kirjutas:Mis moodi toda kontrollida saab?Mafeikin17 kirjutas:kontrolli lambda andur ära.
Sorry, kui rumal küsimus aga lihtsalt pole uuemate mootoritega kokku puutunud:).
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
- Asukoht: viljandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
-
- Huviline
- Postitusi: 1040
- Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
- Auto: Borat
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 5 korda
Lambda andur asetseb ju sisselaske all- mootori ja tulemüüri vahel? Igatahes kui see õige on, siis talle kinnitub ju neli juhet külge ning pistik asetseb parempoolse mootoripadja küljes?GTI kirjutas:Testriga- signaali juhtmel töösooja mootoriga peab pinge kõikuma ~0,2...0,8V. G3 juba piisavalt vana tehnika.Siksaator kirjutas:Mis moodi toda kontrollida saab?Mafeikin17 kirjutas:kontrolli lambda andur ära.
Sorry, kui rumal küsimus aga lihtsalt pole uuemate mootoritega kokku puutunud:).
Esialgu vaadates nagu ei mõistnudki kuidas seal testriga mõõta- käsi mahtus vaevaga sealt ülevalt sinna vahele. Kuidas sealt üldse testriga mõõta?
-
- Huviline
- Postitusi: 1040
- Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
- Auto: Borat
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 5 korda
Igatahes sõidu ajal või siis tühikäigul tiksudes töösooja mootoriga on sumpsist väljuv suits väga minimaalne, tühikäigul isegi kohati olematu. Aga hetkseisuga lähevad vist jah suvel klapisääre tihendid vahetusse.Mafeikin17 kirjutas:no kui õlirõngad või klapisääre tihendid läbi on siis õli suitseb ju välja ja on ka co sul kõrge