Külma mootoriga ei käivitu.
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 1328
- Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
- Telefon: 5176554
- Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
- Asukoht: Pärnu
Külma mootoriga ei käivitu.
Mure selline, et külma mootoriga käivitub halvasti, tahab pikemat käiamist nii suvel kui ka talvel. Mootoriks 1,9tdi 66kw 95a.
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
- Asukoht: viljandi
-
- Huviline
- Postitusi: 1328
- Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
- Telefon: 5176554
- Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
- Asukoht: Pärnu
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
- Asukoht: viljandi
no kui eelsüüte küünlad on korralikud siis käivitub nii suvel kui ka talvel paremini.
Aga sa kirjuta parem mis asjad sa üle kontrollinud juba oled ?
vigu on ju tõesti mitmeid mis võib põhjustada käiamist.
diisli tagasivajumine ntx kui sul klappi pole ees.
süütelukupõhi võib väsinud olla. neid vigu on mitmeid.
Kergem on öelda mis sa juba ülevaadanud oled ning siis paar varjanti juurde pakkuda kellegil ehk .
Kuna ise eriti diislitega ei tee tegemist siis soovitasin esimese asjana eelsüüte küünlad üle kontrollida kuna hetkel on veel talv :lol:
Aga sa kirjuta parem mis asjad sa üle kontrollinud juba oled ?
vigu on ju tõesti mitmeid mis võib põhjustada käiamist.
diisli tagasivajumine ntx kui sul klappi pole ees.
süütelukupõhi võib väsinud olla. neid vigu on mitmeid.
Kergem on öelda mis sa juba ülevaadanud oled ning siis paar varjanti juurde pakkuda kellegil ehk .
Kuna ise eriti diislitega ei tee tegemist siis soovitasin esimese asjana eelsüüte küünlad üle kontrollida kuna hetkel on veel talv :lol:
-
- Huviline
- Postitusi: 1950
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 107 korda
- Tänatud: 35 korda
TDI-l võib ka asjatundmatust rihmavahetusest tingitud vale süüde (rihma märgid või pump paigast ära) käivitust kehvemaks muuta. Mida varajasem, seda paremini käivitub, liiga hilisega läheb kehvalt käima ja suitseb. Paika saab selle panna kõige täpsemini arvuti abiga, aga arvan, et kui sa pumba rihmaratta poldid lahti keerad ja keskelt pumba võllist 22-se (vist oli) võtmega millimeetri auto nina poole pumpa keerad siis ei lähe ka midagi halvemaks. Kui diisli lagin liiga kõvaks läheb siis on järelikult liiga varajane saanud.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
just nii ta on, minu 1,9 TDI 81 kw oli süüde üpris hiline ja oli külmaga käivtamisega raskusi(ka -8) nüüd panin veidi varajaseks ja selle tembi juures paugupill, nii et kindlasti kontrolli süüde üle, ise ei oskanud selle peale tullagi, kuid juhuslikult huvi pärast kontrollisin ja selle probleemi avastasin.tobimarg kirjutas:TDI-l võib ka asjatundmatust rihmavahetusest tingitud vale süüde (rihma märgid või pump paigast ära) käivitust kehvemaks muuta. Mida varajasem, seda paremini käivitub, liiga hilisega läheb kehvalt käima ja suitseb. Paika saab selle panna kõige täpsemini arvuti abiga, aga arvan, et kui sa pumba rihmaratta poldid lahti keerad ja keskelt pumba võllist 22-se (vist oli) võtmega millimeetri auto nina poole pumpa keerad siis ei lähe ka midagi halvemaks. Kui diisli lagin liiga kõvaks läheb siis on järelikult liiga varajane saanud.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 1328
- Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
- Telefon: 5176554
- Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
- Asukoht: Pärnu
-
- Huviline
- Postitusi: 1328
- Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
- Telefon: 5176554
- Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
- Asukoht: Pärnu
-
- Huviline
- Postitusi: 1328
- Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
- Telefon: 5176554
- Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
- Asukoht: Pärnu
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
ja teine asi, et kui suvel ikka väljas 20c sooja, siis eelsüütekad ei tohikski pmt järgi lülituda, on mulle meelde jäänud, oli vist et kui jahutusvedeliku temp üle 9c vms siis ei pidavat järgi lülituma...vb oleneb autost mis temp aga mulle igatahes meelde jäänud just see number, nii et suvel ei tohiks eelsüütekad rolli mängida. rääkitakse, et kui mõni pihusti pees, siis samuti halb käivitus, kuid minul läheb nüüd -8 juures paugust käima aga nii 10 seci turtsub ikka, seega võib arvata et üks pihustitest ei toimi õigesti, kui ei toimiks rohkem kui üks, siis vb küll, aga minu masina puhul tundub et ei mängi rolli vähemasti sellise külma puhul. midagi muud põhjusena ei näe et nii kaua turtsub, õhku ei ole küttevoolikus näha, et selle pärast(enne filtri vahetust olid mullid, nüüd uue filtriga pole)
ja täpsustuseks siis veel, et minu masina puhul oli nii hiline, et oli veidi normist väljas, keerasin siis nii, nagu tobimarg ülevalpool õpetanud, silma järgi võttes ~1mm jagu, ja sain tulemuseks veidi varajane(graafikul siis sinise ja rohelise joone vahepeale keskele umbes), mis siis ikkagi normides. ja kui jah, liiga varajaseks keerad, siis tead vast isegi mis lõppkokkuvõttes juhtuda võib.
[Muudetud: 23-2-2010 copilot]
ja täpsustuseks siis veel, et minu masina puhul oli nii hiline, et oli veidi normist väljas, keerasin siis nii, nagu tobimarg ülevalpool õpetanud, silma järgi võttes ~1mm jagu, ja sain tulemuseks veidi varajane(graafikul siis sinise ja rohelise joone vahepeale keskele umbes), mis siis ikkagi normides. ja kui jah, liiga varajaseks keerad, siis tead vast isegi mis lõppkokkuvõttes juhtuda võib.
[Muudetud: 23-2-2010 copilot]
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
jap, vajalikud pöörded, milleni starter peab mootorit käitama, on 300rpmtobimarg kirjutas:Kui süüde on varasemaks sätitud siis järgmine asi, et kas starter ja aku koostöös suudavad koheselt probleemivabaks käivitamiseks vajalikud mootoripöörded tagada (oli vist midagi 300 pöörde kanti).
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Külma mootoriga ei käivitu.
1.9 TDI 81kw -00 ja mure selline ,et külmaga tahab käiamist kõvasti et käivituks.
Sai kontrollitud : küünlad korras ja kui relee juurest otse kaabliga ära ühendada, siis kõik toimib.
Releed ennast sai ka proovitud ja klõpsus ka ilusti kui voolu peale anda . Aga kui mõõta neid relee pesa ergutuse klemme , siis sealt tuleb mingi 8 volti ainult. Skeemilt vaatasin, et üks ots läheb ECU-sse teine mingi peareleesse kust siis vool kõikidele tarbijatele peale antakse. Äkki keegi targem oskab aidata kus koihast viga otsida?
Sai kontrollitud : küünlad korras ja kui relee juurest otse kaabliga ära ühendada, siis kõik toimib.
Releed ennast sai ka proovitud ja klõpsus ka ilusti kui voolu peale anda . Aga kui mõõta neid relee pesa ergutuse klemme , siis sealt tuleb mingi 8 volti ainult. Skeemilt vaatasin, et üks ots läheb ECU-sse teine mingi peareleesse kust siis vool kõikidele tarbijatele peale antakse. Äkki keegi targem oskab aidata kus koihast viga otsida?
Re: Külma mootoriga ei käivitu.
Miks kontrollida eelsüüteküünlaid, kui suvel on soe...? Väga väga rumal küsimus, sul võib väljas olla ilusasti soe päikseline suveilm, võta eelsüüteküünlad järelt ära, ma tahaks näha kuidas sa oma auto käima saad
Fat and Furious
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Külma mootoriga ei käivitu.
alambe kirjutas:1.9 TDI 81kw -00 ja mure selline ,et külmaga tahab käiamist kõvasti et käivituks.
Sai kontrollitud : küünlad korras ja kui relee juurest otse kaabliga ära ühendada, siis kõik toimib.
Releed ennast sai ka proovitud ja klõpsus ka ilusti kui voolu peale anda . Aga kui mõõta neid relee pesa ergutuse klemme , siis sealt tuleb mingi 8 volti ainult. Skeemilt vaatasin, et üks ots läheb ECU-sse teine mingi peareleesse kust siis vool kõikidele tarbijatele peale antakse. Äkki keegi targem oskab aidata kus koihast viga otsida?
mul täpselt sama kw moto ja sama asi oli et külmaga tahtis pikemat käiamist, -8 v -10 juures polnudki nii hull, kuid -17 ja rohkem oli asi ikka väga hull, kuigi küünlad olid kontrollides korras. Ja lõpuks(nädal aega tagasi) kontrollisin süüte ajastust ja tuli välja et oli ikka väga hiline, nüüd -10 juures(max mis seni külmataat välja pigistanud) ja paugupill, kuigi alguses turtsub nii 10 sec(vb nende raskete käivitamistega ja mitu korda lühikeste vahedega eelsüüte andmisest mõni maha põlenud kuid igatahes selle külma juures ei mõjuta käivitamist). Nii et mina soovitan igatahes järgmise asjana süüte ajastus üle vaadata, ja ise seda paika panna ei ole raske(sain igatahes ise sellega hakkama).piisas 1mm ja sain veidi varajaseks. Lisaks sellele on ka minekut nüüd kõvasti rohkem erksam ja moto nurrub ühtlasemalt ja vaiksemalt(eriti hästi tunda ja kuulda nii 2000RPM i juures)
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Külma mootoriga ei käivitu.
McPeet kirjutas:Miks kontrollida eelsüüteküünlaid, kui suvel on soe...? Väga väga rumal küsimus, sul võib väljas olla ilusasti soe päikseline suveilm, võta eelsüüteküünlad järelt ära, ma tahaks näha kuidas sa oma auto käima saad
kui jahutusvedeliku temp üle +9C siis ei puutu eelsüüte küünlad üldse asjasse...naljamiees
kui TDI de koha pealt miskit ei tea siis http://tdiclub.com/
http://www.myturbodiesel.com/1000q.htm
Viimati muutis copilot, 26 Veebr 2010, 20:59, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Külma mootoriga ei käivitu.
soojalt käivitub mul paugust ja käib ilusti vaikselt ja jõudu on ka. Aga eks peab üle kontrollima süüte ka.
seda peaks vist VAGCOMiga ka saama vaadata ja siis nihutada seda pimbakest vastavalt vajadusele?
seda peaks vist VAGCOMiga ka saama vaadata ja siis nihutada seda pimbakest vastavalt vajadusele?
-
- Huviline
- Postitusi: 1950
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 107 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Külma mootoriga ei käivitu.
Täpselt nii, vag-comiga vaatad (aga täisversioon peab olema, muidu ei näe) ja vastavalt vajadusele nihutad pumpa peale seda kui pumba rihmaratta 3 polti on lahti keeratud.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Külma mootoriga ei käivitu.
alambe kirjutas:soojalt käivitub mul paugust ja käib ilusti vaikselt ja jõudu on ka. Aga eks peab üle kontrollima süüte ka.
seda peaks vist VAGCOMiga ka saama vaadata ja siis nihutada seda pimbakest vastavalt vajadusele?
sama oli minugi moto puhul, et soojalt polnud mingit probleemi, vaid siis kui oli täiesti maha jahtunud!
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Külma mootoriga ei käivitu.
mul hetkel sama jama... ja ei olene ilmadest...(ehk siis ei ole küünalde viga). tekkis peale seda kui süütenurka muutes prooviti klõbinat mootorist ära kaotada.(klõbin tuleb hüdrotõukurist, kuna õlikanal kinni, sest eelmisel omanikul oli kombeks hammasrihm ja õli samal ajal vahetada. ) Nüüd vajab pikka käiamist ja turtsub ning tossab, soojalt pole mingit probleemi. Hüppab käima poolest pöördest nii nagu varemgi. Kuna kaablit pole ja soomes diislitel igasugune diagnostika ja remont maksab hingehinda siis ootan hetke millal uuesti eestisse satun...
Või saan ka proovimise teel selle ise üle vaadata? Et nagu ilma selle kaablita...?
Või saan ka proovimise teel selle ise üle vaadata? Et nagu ilma selle kaablita...?
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Külma mootoriga ei käivitu.
noh ma ei tea, kui sa selgeltnägija oleksid siis vb saaksid aga paraku seda kõige õigem ja lihtsam kaabli abil teha, vajadusel veidi kruttida ja kontrollida. ja kui süüde paigas ja ikka sama jama siis edasi mõelda.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Külma mootoriga ei käivitu.
liigutasin tunde järgi natuke pumpa varasema peale.... kui enne tahtis ikka pikka käivitamist ca 20 pööret ja pealegi siis nüüd sain sellise pooleteise pöörde peale... ehk sis pole palju maad et jälle poolest pöördest käivituks...
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Külma mootoriga ei käivitu.
tunde järgi keerates võid selle süüte nii varajaseks keerata et varsti oma moto peesse keerad kui kaua niiviisi sõidad. piisab paarist mm ja süüde nii varajane et graafikul pole tippu nähagi. endal tuli 2 või 3 korda üle keerata et saada varajaseks kuid normide piiridesse. esimene kord ei saanud sinna kuhu vaja, teise korraga läks normist välja ja kui õigesti mäletan siis alles 3. korraga sain sinna kus OK. seega soovitan seda asja teha kaabli abil.cesar kirjutas:liigutasin tunde järgi natuke pumpa varasema peale.... kui enne tahtis ikka pikka käivitamist ca 20 pööret ja pealegi siis nüüd sain sellise pooleteise pöörde peale... ehk sis pole palju maad et jälle poolest pöördest käivituks...
Viimati muutis copilot, 17 Juun 2010, 13:58, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING