probleem bora 1,9 tdi 96kw mootoriga - Lahendatud!
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1283
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 40 korda
probleem bora 1,9 tdi 96kw mootoriga - Lahendatud!
Probleem nimelt järgmine et mootor teeb tühipööreltel kahtlast häält, nagu oleks mingi kolin või mürin sees. Tundub et häält tekitab midagi genekarihma juures (roolivöim või genekas või kliima). tühipööreletel on hääl olemas, kuid kui anda natuke gaasi (natuke üle 1000 rpm) siis kaob hääl ära, ja kui gaas tagasi lasta, siis kohe hakkab jälle see hääl pihta. genekarihm ise hüppab ka üsna palju, sai see automaatpingutuse rullik välja vahetatud, kuid sellest abi polnud. rihm ikka hüpleb üsna palju. Oskab keegi öelda milles vöib probleem olla?
Viimati muutis worldonfire, 31 Juul 2010, 16:43, muudetud 1 kord kokku.
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
Re: probleem bora 1,9 tdi 96kw mootoriga
Geneka otsas see vabajooksu rull/sidur võib vabalt sellist asja tekitada.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5409
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 522 korda
Re: probleem bora 1,9 tdi 96kw mootoriga
Geneka rihmaratas on siduriga/pendiksiga, see arvatavasti õhtal.
Viimati muutis jussike, 28 Juun 2010, 20:11, muudetud 1 kord kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1283
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 40 korda
Re: probleem bora 1,9 tdi 96kw mootoriga
kas see geneka rihmaratas on eraldi vahetatav? ja mis see maksta vöib?
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
Re: probleem bora 1,9 tdi 96kw mootoriga
On eraldi vahetatav ja kui on pendiksiga variant [VW Bot: "Keel korda!"] siis maksab ta 1100 kr.
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1283
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 40 korda
Re: probleem bora 1,9 tdi 96kw mootoriga
kas seda kuidag kontrollida ka saab et viga just selles on?
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
Re: probleem bora 1,9 tdi 96kw mootoriga
Automaatne pinguti ei tohi lasta gen. rihmal hüpelda. Vahetasid rulliku,kuid kas pinguti korpus jäi vanaks? Siisti tee sedasi et tühikäigul rihm ei hüpleks,vaheta pinguti. Praeguses olukorras saab kontrollida sedasi,et surud pingutile toruga peale. Kuuled hääle muutust?,teed järelduse.Ka 15 võtmega sai rulliku poldist lisa pinget anda.
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1283
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 40 korda
Re: probleem bora 1,9 tdi 96kw mootoriga
vahetatud sai terve pinguti, mitte ainult rullik. madalamatel pööretel hüpleb rihm vähe rohkem, kui natuke gaasi anda siis rihm nö rahuneb maha, ei hüple nii palju. Niipalju olen ka veel märganud et rooli keerates tükib rihm vahepeal libisema vist, vähemalt mingi rihma kidsin vöi mingi muu sellistmoodi hääl on.
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
-
- Moderaator
- Postitusi: 7852
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 159 korda
Re: probleem bora 1,9 tdi 96kw mootoriga
uus maksab olenevalt tootjast 650...750 kr.worldonfire kirjutas:kas see geneka rihmaratas on eraldi vahetatav? ja mis see maksta vöib?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 291
- Liitunud: 24 Jaan 2007, 16:40
- Auto: VW Mk3 1,9Tdi 81kw
- Asukoht: Lääne rajoon
Re: probleem bora 1,9 tdi 96kw mootoriga
Siit tekib minul küsimus kas mitte ei või olla väntvõlli otsas olev rihma seib kuttu. kas on hammasrihma rattas kunagi vahetatud või mitte .. tavaliselt väsib see keskmine polt nattuke ja hakkab terve see alumine rihma rattas loopima ja see paneb kõik rihmad vaikselt häälitsema.Teine variant [VW Bot: "Keel korda!"] võib see olla et lamerihma seib on kah ise ju seal kummi puksi peal võib hakkab see häälitsema aga muidugi või olla nagu eelnevad räägivad genega leevendus või võib ka vabalt olla kliima vabajooksu laager gakkab otsa saama või on lihtsalt mõni kivi sinna seibi alla päesenud võimalusi on palju pead üks haaval neid kontrollima hakkama
Ah mida ka mina autodest tean, ;) aga ikkagi nii palju tean et naisi ja pidureid ei tohi kunagi usaldada
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1283
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 40 korda
Re: probleem bora 1,9 tdi 96kw mootoriga
seda hammasrihma ratast vöi asja, seda vist koos hammasrihmaga ei vahetatud esinduses ära? mingeid rullikuid ja värke nad seal vahetasid aga täpselt ei tea mida...
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
-
- Huviline
- Postitusi: 779
- Liitunud: 30 Sept 2004, 19:31
- Telefon: 53629264
- Auto: BMW E36 Convertible
- Asukoht: Tartu- Valgjärve
- Kontakt:
Re: probleem bora 1,9 tdi 96kw mootoriga
geneka sidurit saad kontrollida nii et geneka korpuse sees olevatest jahutus avadest on näha nö geneka ventikat seda peaks saama kruvikaga ühelepoole vabalt liigutada ja teiselepoole mitte. Kui sidur kinni siis ei liigu labad kuhugipoole (eeldusel et rihm on peal)
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1283
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 40 korda
Re: probleem bora 1,9 tdi 96kw mootoriga
Plaan võtta ette siis selle geneka rihmarulliku vahetus, aga nüüd tekkis järgmine probleem... vaadates selle rulliku otsa, ei ole seal ühtegi mutrit, et mismoodi selle rulliku geneka küljest lahti saaks ? kas migni suure tähikvõtmega keerates või on vaja mingeid keerulisemaid süsteeme?
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
Re: probleem bora 1,9 tdi 96kw mootoriga
Eemalda rihmaratta küljest plastik kapsel ja näed mis võtmeid vaja läheb. Hoiatan,võib eemaldamisega tekkida ka paras,,peavalu,, .
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1283
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 40 korda
Re: probleem bora 1,9 tdi 96kw mootoriga
tundub et probleem lahendatud, sai ära vahetatud geneka rihmarullik ja nüüd enam ei ole seda nõmedat häält
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
Re: probleem bora 1,9 tdi 96kw mootoriga - Lahendatud!
Jube lõdva randmega(lugedes probleemi) eraldasid generaatori rihma ratta. Kirjelda ka teistele vw. kasutatajatele,kuidas EEMALDAMINE toimus?.Oli sinul probleem,küsisid,kuid ,kui postitasid oma probleemi,siis tee teema lõpuni.Ega siiski nii lihtsalt vaba jooksu rihmaratta (generaaor). vahetus ei toimi. Omad nipid. Või on teema,,oli abi vaja,kuid nüüd savi,,
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1283
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 40 korda
Re: probleem bora 1,9 tdi 96kw mootoriga - Lahendatud!
Võin seletada ikka...
Pm selle vahetamiseks vaja mingisugust spetsiaalset võtit, mis pidavat maksma umbes 600 krooni, seda ise ostma muidugi ei läinud. Läksin siis ühe tuttava sõbra juurde, kellel see võti oli olemas. Seal sai genekas mootori küljest lahti võetud ja siis selle võtmega lahti keeratud (suruõhu võtmega muidugi, sest käsitsi ei oleks seda lahti saanud). Enamus aega kulus automaatpinguti eestvõtmisele ja geneka mootoriploki küljest lahti võtmisele ja pärast tagasi monteerimisele, rihmarulliku enese vahetusele kulus paar minutit.
Pm selle vahetamiseks vaja mingisugust spetsiaalset võtit, mis pidavat maksma umbes 600 krooni, seda ise ostma muidugi ei läinud. Läksin siis ühe tuttava sõbra juurde, kellel see võti oli olemas. Seal sai genekas mootori küljest lahti võetud ja siis selle võtmega lahti keeratud (suruõhu võtmega muidugi, sest käsitsi ei oleks seda lahti saanud). Enamus aega kulus automaatpinguti eestvõtmisele ja geneka mootoriploki küljest lahti võtmisele ja pärast tagasi monteerimisele, rihmarulliku enese vahetusele kulus paar minutit.
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
-
- Huviline
- Postitusi: 22
- Liitunud: 06 Juul 2008, 17:38
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: probleem bora 1,9 tdi 96kw mootoriga - Lahendatud!
mul sama probleem, mootor 1,9 tdi 66 kw. vastu talve sai vahetatud hammasrihm/rihmad/rullikud, misjärel muutus kapotialune kuidagi valjuhäälsemaks/värisevamaks. nüüd suvel muutus see juba häirivaks, öeldi, et automaatpinguti läbi, vahetasin selle ära. peale pannes tegi geneka rihm kohutavat häält. öeldi, et vana rihm välja veninud (pool aastat vana), vahetasime ära. jäi tõesti vaiksemaks. kokkuvõttes aga sellest kõigest erilist tolku pole olnud: nüüd tuleb juba sellist tugevat sahisevat häält kogu aeg, rooli keerates aga krigiseb meeletult. ja geneka rihm tõesti suisa hüpleb peal ja esialgu käis ka pingutusrullik hammasrihmakattele vastu. kas keegi oskaks öelda kui pikk peaks geneka rihm olema? hetkel continental 1592, ladu24 pakub gatesi rihma samale mootorile 1590, kas selline vahe võib mõjutada? või peaks vaatama geneka rihmaratta või roolivõimupumba poole?
Re: probleem bora 1,9 tdi 96kw mootoriga - Lahendatud!
2mm.ei mõjuta kuidagi,kuid vasta,kuidas lahenduse said. Rihma pikkusest algul vastasin,kui keegi tehniliselt aru ei saanud.
-
- Huviline
- Postitusi: 22
- Liitunud: 06 Juul 2008, 17:38
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: probleem bora 1,9 tdi 96kw mootoriga - Lahendatud!
Sain täna probleemile lahenduse - ikkagi geneka siduri vahetus tõi rahu majja. Kas vahetasin pinguti asjata, see jäägu naistele saunas lahendada.
PS, automaatpinguti vahetasin täies tükis.
PS, automaatpinguti vahetasin täies tükis.
Viimati muutis undusk22, 17 Sept 2010, 21:13, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: probleem bora 1,9 tdi 96kw mootoriga - Lahendatud!
Ei hakanud uut teemat tegema, aga asjast endast siis.
Nimelt endal selle rihma hyplemisega sama jama, seda just peale kylmkäivitust ja tühipööretel. Sutsu gaasi andes kaob ära ja kui moto juba veidi soe siis pole ei rihma hüplemist ega mingit häält tühipööretel. Samas olen täheldanud et see kolin v klõksumine ilmub ja on vahete vahel suurem kui vabakäigu peale panna ja siis vaikselt auto seisma jäämiseni pidurdada aga mitte alati. Algul mõtlesin kah et see automaatpinguti jama, aga veidi googeldades sai loetud mitmeid teemasid kus väideti et pinguti enda lõppemine pidi harva esinev jama olema, ja seda siiski üldjuhul tingituna sellest et see geneka rihmarulliku vabakäigu sidur jääb kinni ja hakkab pingutit lõhkuma selle rihma hüplemisega.
Sooviks teada kas siin teemas kirjeldatud kruvikaga genekas olevate labade liigutamine ilma rihma maha võtmata annab tõetruu tulemuse? Ise olen googeldades leidnud ainult infi kus öeldud et rihm tuleks maha võtta, kruvikas labade vahele panna ja siis käega keerates seda rihmaratast peab lukustuma ühes suunas, teises suunas mitte. ise proovisin keerata rihm peal neid labasid ja sõidusuunas lubab keerata, auto tagumise otsa suunas mitte(moto siis risti peal). Kuid vb on seal mingi võimalus et see sidur hakkab kinni alles jääma ehk on olemas juba suurem takistus kui seda peaks olema uue rulliku puhul?
Nimelt endal selle rihma hyplemisega sama jama, seda just peale kylmkäivitust ja tühipööretel. Sutsu gaasi andes kaob ära ja kui moto juba veidi soe siis pole ei rihma hüplemist ega mingit häält tühipööretel. Samas olen täheldanud et see kolin v klõksumine ilmub ja on vahete vahel suurem kui vabakäigu peale panna ja siis vaikselt auto seisma jäämiseni pidurdada aga mitte alati. Algul mõtlesin kah et see automaatpinguti jama, aga veidi googeldades sai loetud mitmeid teemasid kus väideti et pinguti enda lõppemine pidi harva esinev jama olema, ja seda siiski üldjuhul tingituna sellest et see geneka rihmarulliku vabakäigu sidur jääb kinni ja hakkab pingutit lõhkuma selle rihma hüplemisega.
Sooviks teada kas siin teemas kirjeldatud kruvikaga genekas olevate labade liigutamine ilma rihma maha võtmata annab tõetruu tulemuse? Ise olen googeldades leidnud ainult infi kus öeldud et rihm tuleks maha võtta, kruvikas labade vahele panna ja siis käega keerates seda rihmaratast peab lukustuma ühes suunas, teises suunas mitte. ise proovisin keerata rihm peal neid labasid ja sõidusuunas lubab keerata, auto tagumise otsa suunas mitte(moto siis risti peal). Kuid vb on seal mingi võimalus et see sidur hakkab kinni alles jääma ehk on olemas juba suurem takistus kui seda peaks olema uue rulliku puhul?
Diesel Power KEEPS ME GOING