Passat b4 1.9 tdi 66kw ei lähe üle 120km/h
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Passat b4 1.9 tdi 66kw ei lähe üle 120km/h
sellega on nii, et kui sul oleks õhulugeja peetis, siis ta liiguks küljest võttes paremini v jääks jõud samaks. Tagant ära võttes asendatakse näidud mingite kindlate ajusse salvestatud näitudega, mis on suuremad v enamvähem samad kui seda näitab surnud õhulugeja, paremini liiguks muidugi siis kui õhulugeja ei näita pmt enam midagi aga ajusse salvestatud näidud pistik tagant ära võttes on suuremad ja seega on kütte etteanne ka suurem. Vast said aru.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 158
- Liitunud: 22 Juun 2006, 20:48
- Auto: Impreza STI
- Asukoht: Pärnu mk. / Tallinn
Re: Passat b4 1.9 tdi 66kw ei lähe üle 120km/h
Põhimõtteliselt saan aru jepcopilot kirjutas:sellega on nii, et kui sul oleks õhulugeja peetis, siis ta liiguks küljest võttes paremini v jääks jõud samaks. Tagant ära võttes asendatakse näidud mingite kindlate ajusse salvestatud näitudega, mis on suuremad v enamvähem samad kui seda näitab surnud õhulugeja, paremini liiguks muidugi siis kui õhulugeja ei näita pmt enam midagi aga ajusse salvestatud näidud pistik tagant ära võttes on suuremad ja seega on kütte etteanne ka suurem. Vast said aru.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Passat b4 1.9 tdi 66kw ei lähe üle 120km/h
ehk siis mis ma öelda tahtsin on see, et kui sul oleks õhulugeja peetis, siis pistik tagant võttes oleks võimalus olemas, et liiguks paremini, kui seda oleks pistik taga. kuna sul õhulugeja OK siis pistik tagant ära ühendades olekski justkui tunne, nagu aiste vahele oleks pandud miski 1,6 40kw vabalthingav v veel hullemgi.
Viimati muutis copilot, 30 Mär 2011, 12:59, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Passat b4 1.9 tdi 66kw ei lähe üle 120km/h
Tänud rein. copilot,muutuva geomeetriaga turbol ei ole olemas .... et muuta turbo labade PÖÖRLEMIS kiirust.... .Labad lihtsalt liiguvad vastavalt vajadusele teatud nurga alla.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Passat b4 1.9 tdi 66kw ei lähe üle 120km/h
T6nis2 kirjutas:Tänud rein. copilot,muutuva geomeetriaga turbol ei ole olemas .... et muuta turbo labade PÖÖRLEMIS kiirust.... .Labad lihtsalt liiguvad vastavalt vajadusele teatud nurga alla.
Kle T2nis2, ma ei hakka isegi mitte sinuga vaidlema. Sulle tuleb ikka kõik puust ja punasest ette teha, sest ega sa ise netist veidi uurida ei viitsi v siis pigem tundub et sul pole selleks piisavalt ajusid.. Aga palun väga, seleta mulle ära kuidas seal need turbo võlli labad liiguvad???? Ja mida ei ole olemas muutuva geomeetriaga turbol? Võiks siis juba oma väited lõpuni lahti kirjutada mitte ajada mingit hüpoteetilist ning arusaamatut pläma.
Geomeetria labad muudavad väljalaske gaaside liikumise nurka turbiini labadele mis muudab aga turbiini enda liikumise kiirust ja sellega turbiini toodetavat rõhku. Nii et THINK AGAIN !!! V oli viga selles et ma ei teinud ennast ennem piisavalt selgeks?
http://www.crturbos.co.uk/videos/vnt.swf
Viimati muutis copilot, 31 Mär 2011, 08:51, muudetud 3 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Passat b4 1.9 tdi 66kw ei lähe üle 120km/h
OEHHH
http://en.wikipedia.org/wiki/Variable_g ... rbocharger" onclick="window.open(this.href);return false;
http://paultan.org/2006/08/16/how-does- ... etry-work/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja lisaks, et antud auto puhul pole sellest muutuva geomeetriaga turbost üldse mõtet rääkidagi.
http://en.wikipedia.org/wiki/Variable_g ... rbocharger" onclick="window.open(this.href);return false;
http://paultan.org/2006/08/16/how-does- ... etry-work/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja lisaks, et antud auto puhul pole sellest muutuva geomeetriaga turbost üldse mõtet rääkidagi.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Passat b4 1.9 tdi 66kw ei lähe üle 120km/h
Cloner kirjutas:OEHHH
http://en.wikipedia.org/wiki/Variable_g ... rbocharger" onclick="window.open(this.href);return false;
http://paultan.org/2006/08/16/how-does- ... etry-work/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja lisaks, et antud auto puhul pole sellest muutuva geomeetriaga turbost üldse mõtet rääkidagi.
see teine link on väga hea Cloner, seletab üksi pulgi lahti kuidas muutuva geomeetriaga turbo töötab. Rohkem polegi vist midagi lisada, kui ainult et jah, vaidlus on teemast veidi välja läinud ehk antud masinal on rõhu regleerimine WG klapi kaudu ja mingit geomeetriat sel turbol pole.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Passat b4 1.9 tdi 66kw ei lähe üle 120km/h
copilot,kus siis teema saaks tõde ,peale sinu mõnitamist? muutuva geomeetriga turbost? copilot- siiski neela alla tõde,et muutuva geomeetriga turbol labad liiguvad ca. 30`kraadi. mitte ei PÖÖRLE. Uuri internetist kui palju tahad,mina vastan praktiliste teadmistega. copilot,ühest tehnilisest täpsustusest nii mõtetult närvi minna,et mind mõnitada............. kas sedasi saamegi küsimustele vastuseid VW.foorumist?
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Passat b4 1.9 tdi 66kw ei lähe üle 120km/h
T2nis2- oleme vist mõlemad üksteisest valesti aru saanud ja oma lauseid valesti koostanud, kuid alla ei ole mul neeldata midagi. Aga asjast, muudavad nurka geomeetria labad, kui sa mõtled seda, turbiini enda labad ei muuda jah nurka, vaid muutub turbiini ja koos sellega ka turbiini labade pöörlemiskiirus vastavalt sellele kuidas geomeetria labadega on reguleeritud turbiini labadele liikuva väljalaskegaaside nurka. Palun vabandust oma äkilisuse pärast, kuid sinu esimene vastus minu väitele jäi väga poolikuks. Oma väited võiks ikka lõpuni välja kirjutada mitte asendada mingeid sõnu punktidega.
Nii et ootan ka sinupoolset arusaadavat nägemust muutuva geomeetriaga turbo tööpõhimõttest. Antud juhul tekitab meie vahelist vaidlust vist õigete terminite mittekasutamine?
Nii et ootan ka sinupoolset arusaadavat nägemust muutuva geomeetriaga turbo tööpõhimõttest. Antud juhul tekitab meie vahelist vaidlust vist õigete terminite mittekasutamine?
Diesel Power KEEPS ME GOING