Infot Sharani kohta?

Antud rubriik on mõeldud selleks, et hõlbustada AUTODE ostmist, varuosad ja audio selle alla ei kuulu. Siia paluks postitada kõik "mis te arvate sellest autost" jne postitused.

Moderaatorid: dellu, Gull

Vasta
100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Infot Sharani kohta?

Lugemata postitus Postitas 100avant » 12 Mai 2011, 20:45

Tere!

Seoses pere juurdekasvuga mõtlen vaikselt mahukama masina soetamise peale. Üks variantidest oleks esimese põlvkonna Sharan.
Oskab keegi selle masina headest-halbadest külgedest, tüüpvigadest lähemalt rääkida? Mis vead suuremaid väljaminekuid ennustavad? Millele ostul erilist tähelepanu pöörata?

Tänan tähelepanu eest!
Viimati muutis MustVälk, 19 Nov 2015, 20:35, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

jurka056
Huviline
Postitusi: 175
Liitunud: 19 Okt 2005, 13:52
Auto: vw sharan 2,8 aut
Asukoht: Rakvere/Aseri
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Infot Sharani kohta?

Lugemata postitus Postitas jurka056 » 12 Mai 2011, 20:58

diisli kohta ei tea...endal 2,8 vr6 automaat ja ei kurda....nu tegelt bena läheb ikka küll....minek hea...auto on olnud 2 aastat ja just suurim viga oli süütepoolist....pidin vahetama...läbisõit on hetkel 207 000 tuhat...õli ei söö...mugav ja ruumikas auto ühesõnaga :)
volkswagen, das Auto :)

Vocah
Huviline
Postitusi: 80
Liitunud: 07 Jaan 2009, 20:56
Auto: Arteon R-Line 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Re: Infot Sharani kohta?

Lugemata postitus Postitas Vocah » 20 Mai 2011, 08:41

2005 aasta 1.9tdi ja 4motion.
Silm tuleb hoida temp. anduril ja termostaadil peal, muidu ei saa talvel sooja üldse tuppa :)
Kunagi on vahetatud tagumine rattalaager, aga see oli n.ö sünniviga.

Muidu vinx-vonx.. naine rahul, ruumi on.. kõik mõnna :)
Viimati muutis Vocah, 20 Mai 2011, 08:42, muudetud 1 kord kokku.
Edasi nügib 4motion :D

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Infot Sharani kohta?

Lugemata postitus Postitas 100avant » 13 Jaan 2013, 23:30

Seoses jätkuva juurdekasvuga teema veel aktuaalsem kui teemat algatades. :D
Ja küsimusi päris palju tekkinud, millele pole konkreetset vastust leidnud...
Diislitel mingist ajast legendaarne kahemassiline hooratas. Mis ajast see tuli(kas koos MK1A-ga 2000 aastal ?) ja kuidas kestab?
Kui janune on 1,8 turbo?
Kui suur reaalne ülalpidamiskulude erinevus diislil ja bensukal?
Lisaahi ainult diislitel? Kui kulukas selle tööle saamine(käisin kahte enne 2000 aastat tehtut vaatamas ja mõlemal see elu sisse ei võtnud)?
Kui keeruline tagumiste istmete leidmine on(osadel passis 7, autos 5 istet)?
Millele ostes peaks eriti tähelepanu pöörama?
Üleüldse ei suuda otsustada, kas vaadata vanema või uuema keretüübi poole(jutt siis vastavalt enne 2000 aastat või siis uuemast kuni 2004)... :oops:
Sai rida suht rumalaid küsimusi... Ärge siis pahandage... :wink:
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

Vant
Huviline
Postitusi: 177
Liitunud: 22 Sept 2008, 18:11
Telefon: 569 01 388
Auto: Passat B4 1994 2,0 85kw
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Infot Sharani kohta?

Lugemata postitus Postitas Vant » 13 Jaan 2013, 23:57

Muu kohta ei tea rääkida, aga tagumisi istmeid on ka siit foorumist müügikuulutuste alt läbi käinud.
Raketimustriga istmed

Vocah
Huviline
Postitusi: 80
Liitunud: 07 Jaan 2009, 20:56
Auto: Arteon R-Line 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Re: Infot Sharani kohta?

Lugemata postitus Postitas Vocah » 15 Jaan 2013, 14:09

100avant kirjutas:Seoses jätkuva juurdekasvuga teema veel aktuaalsem kui teemat algatades. :D
Ja küsimusi päris palju tekkinud, millele pole konkreetset vastust leidnud...
Diislitel mingist ajast legendaarne kahemassiline hooratas. Mis ajast see tuli(kas koos MK1A-ga 2000 aastal ?) ja kuidas kestab?
Kui janune on 1,8 turbo?
Kui suur reaalne ülalpidamiskulude erinevus diislil ja bensukal?
Lisaahi ainult diislitel? Kui kulukas selle tööle saamine(käisin kahte enne 2000 aastat tehtut vaatamas ja mõlemal see elu sisse ei võtnud)?
Kui keeruline tagumiste istmete leidmine on(osadel passis 7, autos 5 istet)?
Millele ostes peaks eriti tähelepanu pöörama?
Üleüldse ei suuda otsustada, kas vaadata vanema või uuema keretüübi poole(jutt siis vastavalt enne 2000 aastat või siis uuemast kuni 2004)... :oops:
Sai rida suht rumalaid küsimusi... Ärge siis pahandage... :wink:
MK1 esisild on aluseks siis Sharanide pehme esisilla juttudele.
1.8 turbo ning küttekulu vahel pole eriti suur, kuid 2.8 liigub mõnusamalt.
Lisaahi on kallis lõbu, kui ahi ise õhtal on.
Üldjuhul peaks 2000+ autodel üks tüüpvigadest olema lisaahju juhtmekimp, mis keresse mineku koha juurest läbi ussitab ning seeläbi ei tööta ka lisaahi.
Istmeid liigub kõvasti. Kasutaja macone vist müüs viimati siin meie foorumis.

Loodna, et oli abi :)
Edasi nügib 4motion :D

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Infot Sharani kohta?

Lugemata postitus Postitas 100avant » 15 Jaan 2013, 19:09

Vocah kirjutas: MK1 esisild on aluseks siis Sharanide pehme esisilla juttudele.
Sellest lausest järeldan, et MK1 esisild on õrnem ja selle korrashoid nõuab rohkem vaeva ja finantsi? Ehk siis oleks kavalam vaadata uuema tüübi poole, mis ka kenam välja näeb?
Vocah kirjutas: 1.8 turbo ning küttekulu vahel pole eriti suur, kuid 2.8 liigub mõnusamalt.
Aga kui diisliga võrrelda?
Vocah kirjutas: Lisaahi on kallis lõbu, kui ahi ise õhtal on.
Üldjuhul peaks 2000+ autodel üks tüüpvigadest olema lisaahju juhtmekimp, mis keresse mineku koha juurest läbi ussitab ning seeläbi ei tööta ka lisaahi.
Lisaahjuta või mittetoimiva ahjuga masin vist talvel soojaks ei lähe?
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2045
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 164 korda

Re: Infot Sharani kohta?

Lugemata postitus Postitas siLc » 15 Jaan 2013, 19:17

100avant kirjutas:Lisaahjuta või mittetoimiva ahjuga masin vist talvel soojaks ei lähe?
1.9 TDI 81kW automaat Mk1 oli mul tööautoks ennemuiste, siis see läks soojaks küll - tõsi küll, pidi ~10km maha sõitma :lol:

Mägi
Huviline
Postitusi: 155
Liitunud: 03 Jaan 2008, 13:08
Auto: Sharan 1,9tdi 85kw, Aut. 07.a & Golf 3 1,9td, 55kw
Asukoht: Luige
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Infot Sharani kohta?

Lugemata postitus Postitas Mägi » 16 Jaan 2013, 08:50

Ei kurda küll,et soojaks ei lähe ilma ahjuta. Oma massinal see ültse eemaldatud ja ikka toimib.
Muidu on tegu ikka ruumika masinaga, naisteraffas ei tahagi enam muu masinaga sõita kui nn.bussiga.
Esisilla kohta ei oska küll midagi halba kosta, omanud masinat mingine 5aastat ja sellejooksul remontonid silda ühe korra.
Muud asjad on loomulik kulumine ja kui need asjad tehtud on järgmised 300t km hooleta. Ostmisel ikka kontroll ja anna kuuma, kestab küll ja veel.

Kasutaja avatar
anti555
Huviline
Postitusi: 145
Liitunud: 09 Aug 2006, 11:22
Auto: VW Passat B8 Variant 4Motion Highline 2.0TDi 140kw
Asukoht: tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Infot Sharani kohta?

Lugemata postitus Postitas anti555 » 16 Jaan 2013, 10:31

Tähelepanu võiks pöörata ka poolteljele mis kipub neil purunema ja mis on A osana aind saadaval 500-600€ hind kuskil
Tekstiilipesuri rent Tartus.
LISATULED.COM - Lisatuled, LED BARid, töötuled

skiev
Huviline
Postitusi: 41
Liitunud: 28 Nov 2011, 20:34
Auto: G3 97
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Infot Sharani kohta?

Lugemata postitus Postitas skiev » 21 Jaan 2013, 21:24

ise olen ka hakanud vatama sharani, kuna vaja suuremat masinat. kuna olen terve elu sõitnud diislitega siis nende higeelu ja probleemidega suht hästi kursis. vaadanud olen lähipäevadel kahtet masinat aasta vist oli 97. põhilised vead mis silma hakaksid olid rooste, ebaühtlane värv, erinevat tooni keredetailid, nagu suurel masinal ikka nagisev sisu väsinud esiuste polstrid, lisaahi üldjuhul katki kuid salong läheb suht normaalselt soojaks küll aga suurema sõidu peale. kulunud sillaosad on odavad aga vahetamine tüütu ja ostes võiks norm korras olla. maanteel sõites rooliga jõnksutades üks ikka ujus jubedalt. mootori poolest diislit saada 66 ja 81kw vanad ja uue mootoriga põhiliselt liikumas 85kw. ise eelistan vana kuna mootor suht pommikindel ja kui midagi juhtub siis igalt poolt uus saada. 66 suht uimane aga kui seaded korralikult paigas ei saa väga kurta. 81 minek ok lisaks saab mõlemale panna kiibi pumba vahele )maksumus alla 100e) minek paraneb oluliselt ja kütusekulu pigem alla kui üles. kütusekulu mõlemal väga normaalne mnt u 6l ja linnas 7-8l. uus mootor ka hea nii kaua kui töötab peale seda väga kallis remontida. Roolilatt ka palju läbisõitnud ju korralikult hooldamata autodel üldjuhul läbi. juttu palju keda huvitab siis saab midagi ikka. ja soovitan kui ostma lähete siis võtke kaasa mõni kes teab autodest midagi sest müügil on ikka igast s...a, ka autopoodides. jutt et kõik tehtud ja naine sõidab ei pea tavaliselt paika. samas ärge lootke et alla 2000a auto oleks nagu uus.

Vasta

Mine “Autoostu abi”