G4 1,4 55kw küünalde vahetus.

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
krl
Huviline
Postitusi: 199
Liitunud: 02 Okt 2011, 09:46
Auto: Golf4 2001
Asukoht:

G4 1,4 55kw küünalde vahetus.

Lugemata postitus Postitas krl »

G4 1,4 55kw küünalde vahetuseks on vaja mootorikatet ka kuigi palju maha võtta, või saab kuidagi ilma?
Ma tean, et kui ma uurima hakkaks, saaks ka ise vastuse, a kindlasti on keegi vahetanud ja teab kommenteerida.
Viimati muutis krl, 23 Mai 2012, 14:07, muudetud 1 kord kokku.

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1950
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 108 korda
Tänatud: 35 korda

Re: G4 1,4 55kw küünalde vahetus.

Lugemata postitus Postitas tobimarg »

Mootori kate tasuks igal juhul eemaldada, et rohkem ruumi saada, see ju kõige väiksem probleem:)

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7870
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 172 korda
Kontakt:

Re: G4 1,4 55kw küünalde vahetus.

Lugemata postitus Postitas R36 »

Katet üldjuhul vist ei pidanud sest küünlad kate all polnud aga juhtmete jaoks on kyll juba vaja. Lisaks vajad veel pikka küünlavõtit, mis siis sinna pessa läheb, sest küünlad on üsnagi sügaval "augus".
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

krl
Huviline
Postitusi: 199
Liitunud: 02 Okt 2011, 09:46
Auto: Golf4 2001
Asukoht:

Re: G4 1,4 55kw küünalde vahetus.

Lugemata postitus Postitas krl »

Sain vahetatud,võtsin katte maha. Üllatus oli see, et seda oli vaja teha 16-padruniga, teine üllatus oli see, et küünla augus oli õli :shock: . Kust see õli tuleb ja kui suur probleem see on? Märkimisväärset õlikadu muidu ei olnud viimase 10k km`ga.
Viimati muutis krl, 23 Mai 2012, 16:43, muudetud 1 kord kokku.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7852
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Re: G4 1,4 55kw küünalde vahetus.

Lugemata postitus Postitas GTI »

Klapikaane tihend lekib. Õli kipub küünla piipudele viga tegema ja pikemas perspektiivis võivad tekkida tõrked süütesüsteemis.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

krl
Huviline
Postitusi: 199
Liitunud: 02 Okt 2011, 09:46
Auto: Golf4 2001
Asukoht:

Re: G4 1,4 55kw küünalde vahetus.

Lugemata postitus Postitas krl »

Kui keeruline seda tihendit vahetada on?

pokkar
Huviline
Postitusi: 34
Liitunud: 28 Okt 2010, 15:22
Auto: g4
Asukoht:

Re: G4 1,4 55kw küünalde vahetus.

Lugemata postitus Postitas pokkar »

Vahetuseks siis genekarihm ja pinguti maha, hammasrihmad maha, mootoripadi eest ära jne. Tihendiks käib seal siis tihendusmastiks või silikoon, kuidas keegi nimetab.

Taffa
Huviline
Postitusi: 337
Liitunud: 06 Veebr 2011, 20:16
Telefon: 56671856
Auto: B5
Asukoht: Tartu

Re: G4 1,4 55kw küünalde vahetus.

Lugemata postitus Postitas Taffa »

Klapikaane tihendi vahetuseks ei ole kohe kindlasti vaja ära võtta mootori patju ja muud värgendust, nagu eelkõneleja ütles. Poldid lahti, vana tihend minema, uus asemele ja kinni tagasi. Ja kindlasti on olemas ka tihend, mitte ei pea kasutama hermeetikut. Aga pingutusmomenti ei oska mina öelda.
E: Loll Taffa :D
Viimati muutis Taffa, 07 Veebr 2013, 18:52, muudetud 2 korda kokku.

pokkar
Huviline
Postitusi: 34
Liitunud: 28 Okt 2010, 15:22
Auto: g4
Asukoht:

Re: G4 1,4 55kw küünalde vahetus.

Lugemata postitus Postitas pokkar »

vana teema küll aga eelkõnelejale: pole vaja niisama paugutada kui ei tea...

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7870
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 172 korda
Kontakt:

Re: G4 1,4 55kw küünalde vahetus.

Lugemata postitus Postitas R36 »

pokkar kirjutas:vana teema küll aga eelkõnelejale: pole vaja niisama paugutada kui ei tea...
:roll:

Kas seda oli nyyd vaja...

1.4 ja 1.6 mootori puhul on kindlasti vaja hammasrihm maha, sest klapikambrikaant kui sellist pole vaid nukkvõll on integreeritud klapikambrisse.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Vasta

Mine “Elektroonika”