auto kõrgemaks, coilid?
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 340
- Liitunud: 02 Mai 2010, 10:36
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
auto kõrgemaks, coilid?
Oleks soov auto saada kõrgemaks, praegu 35mm madaldus all,
suvel oleks hea orig kõrgus, talvel kõrgemaks.
Standard uus komplekt tuleks ca 220eur, colidel ka hind seal kandis vist.
Muidu asjad peal per*e maas, ebatasasel teel taob...
Kõrgemaks tehes ehk mahub vähe suurem kumm ka peale 45 asemele 50.
Talvelgi eelmine omanik lõhkus karteri kaitse.
suvel oleks hea orig kõrgus, talvel kõrgemaks.
Standard uus komplekt tuleks ca 220eur, colidel ka hind seal kandis vist.
Muidu asjad peal per*e maas, ebatasasel teel taob...
Kõrgemaks tehes ehk mahub vähe suurem kumm ka peale 45 asemele 50.
Talvelgi eelmine omanik lõhkus karteri kaitse.
Viimati muutis elias, 11 Juun 2012, 21:06, muudetud 7 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1493
- Liitunud: 05 Juun 2007, 23:05
- Auto: Golf 2
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 25 korda
- Kontakt:
Re: auto kõrgemaks, coilid?
Coilidega väga originaal kõrgusest kõrgemale ei saa. Ilmselt ei saa ka päris originaal kõrgust kätte.
-
- Huviline
- Postitusi: 18
- Liitunud: 25 Veebr 2012, 22:56
- Telefon: 5029874
- Auto: VW Golf SDI 1999
- Asukoht:
Re: auto kõrgemaks, coilid?
Mina paigaldasin oma g4 ette need niiöelda škoda octavia1 - le mõeldud halbade teeoludepaketispaigaldatavad puksid. Mõõtes tõusis esiots 2 cm. Taha neid eepool mainitud pukse ei pakutud ja seetõttu ei jäänud auto kere enam visuaalselt hinnates enam õigesse asendisse so. tagaots ikka nats kõrgem. Paigaldasin siis tagumiste vedrude peale transportöörilindist tehtud kõrgendused. Seal taga sellised auguga kummist vedru tugipuksid. Nende pukside ja kere vahele ma nad istutasin, lõikasin samasuguse augu sisse nagu originaal puksil. Ainult maks kõrguseks sellel enda tehtud kõrgendusel saab minu hinnangul olla 1,2 mm muidu võib vedru oma kohalt ära libiseda. Olen proovinud ka neid vedrukeerdude vahele paigaldatavaid vene päritolu kettaid või pukse - need tõstavad u. 1 cm. Sellisel viisil tõstetud autoga sõidetud juba aasta ja olen rahul, eriti hea on talvel - plastikust karterikate püsib tervena.
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
-
- Huviline
- Postitusi: 340
- Liitunud: 02 Mai 2010, 10:36
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: auto kõrgemaks, coilid?
Kas saab panna mõne teise auto kõrgemad coilid, suvel keerab alla orig kõrgusele, talvel üles?
nt passat vähe kõrgem masin, kui passati colid sobiksid golfile ning keerata alla siis tuleks pmst golfi orig kõrgus välja?
loodan et saate aru mida mmõtlen...
nt passat vähe kõrgem masin, kui passati colid sobiksid golfile ning keerata alla siis tuleks pmst golfi orig kõrgus välja?
loodan et saate aru mida mmõtlen...
-
- Huviline
- Postitusi: 1203
- Liitunud: 16 Juul 2005, 00:38
- Auto: A5
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: auto kõrgemaks, coilid?
Päris nii lihtne ei tohiks see olla, teatud mudelite amordid/coilid võivad küll sobida kinnituse ja muu krempli poolest. Üldiselt on see aga õrn lootus ma kardan, vaata parem tehase vedrud alla ning kola vähe internetis. Kindlasti on kuskil keegi seda teinud ja ka internetis kirjutanud.
-
- Huviline
- Postitusi: 2610
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
Re: auto kõrgemaks, coilid?
coilid,ja EESTI KEEL. Tõlkige coilid. ,aga mitte minule,vaid kõikidele VW.-I. foorumi kasutajatele..
-
- Huviline
- Postitusi: 977
- Liitunud: 10 Sept 2010, 15:38
- Auto: VW Passat B7
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 9 korda
Re: auto kõrgemaks, coilid?
reguleeritav vedrustus.t6nis3 kirjutas:coilid,ja EESTI KEEL. Tõlkige coilid. ,aga mitte minule,vaid kõikidele VW.-I. foorumi kasutajatele..
Re: auto kõrgemaks, coilid?
Kirjuta google pildiotsingusse coilover või kasvõi coilid, pilt kohe ees.t6nis3 kirjutas:coilid,ja EESTI KEEL. Tõlkige coilid. ,aga mitte minule,vaid kõikidele VW.-I. foorumi kasutajatele..
Su kirjapilt siin foorumis küll kriitikat ei kannata, jood koguaeg ?
Yohh Polo
-
- Veteran
- Postitusi: 896
- Liitunud: 19 Dets 2008, 19:47
- Telefon: 56902793
- Auto: '88 JETTA
- Asukoht: Hellfield
- Kontakt:
Re: auto kõrgemaks, coilid?
Tõnis, täpselt seesama coilide teema on sulle juba ühe korra selgeks tehtud eelmisel aastal. Õppimisvõime null?
(teistele pole vaja, kuna kõik teavad millest jutt... kes ei tea need saavad aru ja hakkavad teadma)
Edit: asjalikku juttu ka natuke... näiteks need coiloverid mida ma kasutan (ja enamik teisi sellised ka) on kõige kõrgemas asendis sigajäigad ja samas madaldavad ca 40mm.. kui alla keerata siis 80mm umbes. Kui su eesmärk on auto kõrgemaks teha, siis need "tuuning sport coilid" jäävad isegi sobiva kõrguse korral ilmselt liiga jäigad.
Natuke kallim variant oleks õhkvedrustuse peale üle minna (selline komplekt mis on mõeldud auto tõstmiseks just).
Kui praegune amortide ja vedrude sumbuvus/jäikus ja kõik muu meeldib, siis ma mõtleks pigem sellele, kuidas amordikinnitusi allapoole viia. Ilmselt poleks keeruline ülemisse (olenevalt ehitusest ka alla vb) otsa mingi vahetükk teha amordi ja amordikannu vahele.
(teistele pole vaja, kuna kõik teavad millest jutt... kes ei tea need saavad aru ja hakkavad teadma)
Edit: asjalikku juttu ka natuke... näiteks need coiloverid mida ma kasutan (ja enamik teisi sellised ka) on kõige kõrgemas asendis sigajäigad ja samas madaldavad ca 40mm.. kui alla keerata siis 80mm umbes. Kui su eesmärk on auto kõrgemaks teha, siis need "tuuning sport coilid" jäävad isegi sobiva kõrguse korral ilmselt liiga jäigad.
Natuke kallim variant oleks õhkvedrustuse peale üle minna (selline komplekt mis on mõeldud auto tõstmiseks just).
Kui praegune amortide ja vedrude sumbuvus/jäikus ja kõik muu meeldib, siis ma mõtleks pigem sellele, kuidas amordikinnitusi allapoole viia. Ilmselt poleks keeruline ülemisse (olenevalt ehitusest ka alla vb) otsa mingi vahetükk teha amordi ja amordikannu vahele.
Viimati muutis Tanel, 16 Juun 2012, 21:58, muudetud 1 kord kokku.
"kunagi arvasin et Rako normulks vend a nüüd tuleb välja et selline lamelli enn et ohohohohhhoooo." -tito
-
- Huviline
- Postitusi: 2610
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
Re: auto kõrgemaks, coilid?
Kasutaja Hapnik vastas 1 -1 hele. Tanel, tehniliselt tean (COIL),kuid sinu kontrolli all on,Eesti keele kasutus foorumis,eriti tähelepanu,kui on võõrkeel pealkirjas. Ise tegite keelekasutuse reeglid.Tean,et kriitikuid on alati vihatud,kuid vaadake tõele näkku. Et jutt oleks tasakaalus-räägime foorumis ka vene keeles. deadend,kui kritiseerid,siis oleks soovitus konkreetsetel näidetel.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7870
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: auto kõrgemaks, coilid?
Teen ettepaneku muuta foorumi reegleid, et Tehnilisi termineid tõlkima ei pea vms...
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Veteran
- Postitusi: 896
- Liitunud: 19 Dets 2008, 19:47
- Telefon: 56902793
- Auto: '88 JETTA
- Asukoht: Hellfield
- Kontakt:
Re: auto kõrgemaks, coilid?
Teen ettepaneku, et Tõnis võiks mõistvalt suhtuda üksikute võõrkeelsete (ilma hea ja suupärase eestikeelse vasteta!) väljendite kasutamisse, ERITI kuna sel teemal on väga pikalt juba juttu olnud, asi on korduvalt ära tõlgitud ja ka mainitud, et coiloverid/coilid on iseenesest lihtsam, lühem, mugavam ja enamikel juhtudel ka arusaadavam ja ülevaatlikum kasutada. SEST näiteks "reguleeritav vedrustus" on tavalisel Golf 2'l ka tehasest juba, saad reguleerida külgkallet esirataste puhul. Võibolla on amordi jäikus reguleeritav? Võibolla tõesti antud juhul oluline kõrgus, võibolla mõlemad? Tõnis, palun kannata see "coilid" välja, kuna see on piisav ja tarvilik sõna. Kui tahad, siis palun, kasuta selle asemel väljendit "sõidukõrguse muutmisvõimalusega komplektvedrustus".
Muide, minu kontrolli all on ka üks huvitav nupp, mis ravib foorumist (p)isikuid välja, kui vajadus tekib.
Golfi_vend, piisab juba sellest, kui asjadesse mõistvalt suhtutakse (enamik seda teevadki, lihtsalt mõnel meist nähtavasti tekib aeg-ajalt õllepudeli kõrval liiga aktiivne mõtlemine). Foorumil on tõesti reeglid, aga pisiasjade eest ju keegi trahvi ei pea maksma.
Muide, minu kontrolli all on ka üks huvitav nupp, mis ravib foorumist (p)isikuid välja, kui vajadus tekib.
Golfi_vend, piisab juba sellest, kui asjadesse mõistvalt suhtutakse (enamik seda teevadki, lihtsalt mõnel meist nähtavasti tekib aeg-ajalt õllepudeli kõrval liiga aktiivne mõtlemine). Foorumil on tõesti reeglid, aga pisiasjade eest ju keegi trahvi ei pea maksma.
"kunagi arvasin et Rako normulks vend a nüüd tuleb välja et selline lamelli enn et ohohohohhhoooo." -tito
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5176
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 219 korda
Re: auto kõrgemaks, coilid?
Ma soovitaks leida mõni korraik treial kes sellised asjad Sulle teeks
Paned selle sportvedru koos sellise regullitava toruga enda amordile ja voilaa
Taga muidugi peab olema loomingulisem.
Paned selle sportvedru koos sellise regullitava toruga enda amordile ja voilaa
Taga muidugi peab olema loomingulisem.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
Re: auto kõrgemaks, coilid?
No türi küll, puhas huumor ju.t6nis3 kirjutas:Kasutaja Hapnik vastas 1 -1 hele. Tanel, tehniliselt tean (COIL),kuid sinu kontrolli all on,Eesti keele kasutus foorumis,eriti tähelepanu,kui on võõrkeel pealkirjas. Ise tegite keelekasutuse reeglid.Tean,et kriitikuid on alati vihatud,kuid vaadake tõele näkku. Et jutt oleks tasakaalus-räägime foorumis ka vene keeles. deadend,kui kritiseerid,siis oleks soovitus konkreetsetel näidetel.
Ausõna, ma üritasin su juttu mõista või oleks õigem öelda dešifreerida. Ei tule hästi välja
Kui sa tahad, et keegi sinu juttu tõsiselt võtaks alusta sellest, et õpi nii kirjutama, et teised su jutust aru saavad!
Eks kriitikuid ikka vihatakse aga sind lahterdaks ühte teise seltskonda.
Yohh Polo