Salongisoojenduse anomaalia Golf 3 1,6

Küsimused, probleemid ja arutelud plekitöödest vilkuvate täringuteni.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Salongisoojenduse anomaalia Golf 3 1,6 UPDATE!

Lugemata postitus Postitas copilot »

EliteSoldier kirjutas:Ok, tänan...mind hetkel huvitab rohkem see, et salong soe oleks ja laps ei külmetaks. Mul on ammu paika pandud juba endal, et sõidan masinaga niikaua kuni katastroofiline feil juhtub ja siis uut vana autot otsima :) kui rihm läheb ja klapid peas siis nii ongi ja jääb.
:lol: :lol: nu öelnud kohe et sul kama kui ühel hetkel mootor end ise hävitab....muidugi arvestama peab ka sellega et kedagi ehk kunagi kuskile karu metsade vahelt ära vedama kutsuma pead.
Diesel Power KEEPS ME GOING

EliteSoldier
Huviline
Postitusi: 919
Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
Asukoht: Keila

Re: Salongisoojenduse anomaalia Golf 3 1,6 UPDATE!

Lugemata postitus Postitas EliteSoldier »

Nii täna siis tegin järgmist: võtsin mõlemad otsad lahti. siis voolikujupiga puhusin ise mõlemat pidi läbi. midagi välja ei tulnud. siis ühendasin sisendlõdviku radika väljundisse ja panin moto tööle ja nadsin gaasi. Radika sisendist hakkas jahutusvedelikku välja voolama, mis oli puhas, ei grammigi settest ega mingist must lögast, ilus sama värvi vedelik nagu paisupaagis. Tegin teistpidi ka ja siis vaatasin mismoodi sisendvoolikust vedelikku peale tuleb. tühikäigul vaevu nirises või ei tulnnud üldse, ainult tuuridega hakkas tulema. Seega mingil põhjusel ei jõua jahutusvedelik normaalselt salongiradikasse voolata, kas siis pumba tootlikkus vm on puudulik. Õhutasin süsteemi ära uuesti ja hakkas salongi sooja tulema. tühikäigul ka enam-vähem normaalset, kuid siiski tuuridega paremat. Homme hommikul lähen sõitu siis vaatan täpsemalt mis toimuma hakkab pikema otsa peal. Senikaua palun veel arvamusi tuginedes minu viimati kontrollitud faktidele.

Tänan!
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Salongisoojenduse anomaalia Golf 3 1,6 UPDATE!

Lugemata postitus Postitas NOTFAST »

See on normaalne, et pööretel tuleb veidi rohkem. Soojas saab ka selle radika läbipesta. On vahel sellest päris palju abi olnud. Võtad 2 soojenduse voolikutega sama jämedat voolikut. Tood nad avatud kapoti tagant, klaasi juurest välja. Siis kallad äädika sisse ühtest otsast ja lased pool tundi seista. Hais on jube aga asja saab. Kui saad veel läbi loputada on päris hea ja siis imesta kui palju pruuni löga sealt välja tuleb. Sooja hakkab ka paremini tulema ja kuidagi kiiremini. See, et külm on, võib olla ka hoopis siibrite süü. Paljudel Passatitel ja Golfidel on siiber plekist aukudega plaat, mis on kaetud paari millise porolooni kihiga. Paljudel on see poroloon sealt kõige kaduva teed läinud ja külm õhk puhub soojale lisaks. Tulemuseks on külm auto. Lisaks veel soovitan 1,8 ja 2,0 mootoritega autodele 1,9 või 1,6 diisli veepumpa. Sellel on metallist tiivik. Kujupoolest istub kõik. Osadel B varuosadel on aga plastikust tiivik. See kehtib kuni 97.a. toodetud mootorite puhul. Igaksjuhuks võite alati üle küsida. Tel nr on igas allkirjas.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

EliteSoldier
Huviline
Postitusi: 919
Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
Asukoht: Keila

Re: Salongisoojenduse anomaalia Golf 3 1,6 UPDATE!

Lugemata postitus Postitas EliteSoldier »

No tühikäigul peab ka olema ringlus ju salongiradikasse, aga mul ju seda pole ainult pööretega surub salongiradika lõdvikust üles. Kuigi nüüd selle viimase kerge loputusega läks soojatootlikkus paremaks, ja võib isegi ütelda et tühikäigul, nii imelik kui see ka pole, aga vb see mu meelepete. Igatahes püüan veel loputada radikat.
Radika siibris viga nagu ei saa olla, sest siis tuleks pöörete ajal ka leiget õhku, kui külm seguneks soojaga. Aga tänud...vb katsetan seda äädika värki või siis mingi muu katlakivi eemaldiga.
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]

zajets
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 15 Veebr 2010, 22:38
Auto: Vw Vento 92. 1.8, Zaz 968M 86. 1,2 Toyota Liteace 81 1.3
Asukoht: Tallinn

Re: Salongisoojenduse anomaalia Golf 3 1,6 UPDATE!

Lugemata postitus Postitas zajets »

NOTFAST kirjutas:See on normaalne, et pööretel tuleb veidi rohkem.
Mina arvan et see ei ole normaalne.
Tegin testi, Vw Golf 1.6 95a. tühikäigul sisse puhuv temp esimene puhuri astmel 52 kraadi, sama oli ka teisel ja kolmandal.
Mootori pöörete tõstmisel jäi temp samaks.
Sama testi tegin ka Ford Scorpioga ja seal tulemused samad.

Aga nüüd teema juurde tagasi.
Endal autoks siis Vw Vento 1.8 66kw 92a ja mul täpselt sama probleem.
Hetkel olen ära vahetanud salongi radika, veepumba, termostaadi ja jahutusvedeliku anuma koos korgiga.
Ja probleem ikka sama.

Samas kui ma nüüd viimase asjana salongi radika 'ra vahetasin, siis peale seda auto käima pannes ja süsteemi õhutamist tuli tühikäigul sooja õhku, sisenev temp oli 45 kraadi.
Autosalongis tõusis temp 32 kraadi(mõõdetud sai tagaakna juurest). Peale väikest tiiru mis sai sõidetud hakka jälle salongi tulema 18 kraadist õhku. Ja nüüd jälle külmetan autos :)
Endal mõistus otsas.

Minu autol on siis see kurikuulus thermotronic

Vana veepump oli korras(Korralik ja nagu näha siis rootor oli plastikust vms materjalist) nüüd pandud metallist rootoriga.
Termostaadi vahetasin ära kuna mootori temp ei tõusnud üle 70 kraadi. Nüüd ilusti seal 90 juures.
Jahutusvedeliku anum ja selle kork sai sellepärast vahetatud et ei tekkinud mingit survet süsteemi, nüüd sellega korras.

Olen nüüd siis järgmine inimene kes ootaks, et keegi leiaks sellele probleemile lahenduse.

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Salongisoojenduse anomaalia Golf 3 1,6 UPDATE!

Lugemata postitus Postitas NOTFAST »

Esiteks niipalju, et paljudel aftermarketi odavatel salongiradikatel pole sisse pandud seda treilaastu meenutavat plastikut. Sellega ei saagi sooja autot. Kui sõidu ajal tuleb külma õhku, siis võib vabalt olla ka nende siibrite viga. Jamasime siin hiljuti ühe autoga, millel olid samad sümptomid. Tegu oli Passat B 4-ga. Sellel sai ilusasti seda siibrit kõrvalistuja kinni hoida ahju alt, keskelt alt. Kui käega hoidis kinni, siis tuli kohe sooja. Nagu vabaks lasi, hakkas hoopis jahedamat tulema. Kohapeal tuli jällegi soojemat.Vaata need asjad algatuseks üle. Kui sellel siibril nende aukude pealt on see porolooni kiht kadunud, siis ka on selline jama. Ja see themrotrnic võib ka segast peksta.
Viimati muutis NOTFAST, 05 Jaan 2013, 10:35, muudetud 1 kord kokku.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

zajets
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 15 Veebr 2010, 22:38
Auto: Vw Vento 92. 1.8, Zaz 968M 86. 1,2 Toyota Liteace 81 1.3
Asukoht: Tallinn

Re: Salongisoojenduse anomaalia Golf 3 1,6 UPDATE!

Lugemata postitus Postitas zajets »

NOTFAST kirjutas:Esiteks niipalju, et paljudel aftermarketi odavatel salongiradikatel pole sisse pandud seda treilaastu meenutavat plastikut.
Äkki selgitad täpsemalt. Kahjuks ei saa aru mida sa selle nn treilaastu all mõtled :)

Kui sõidu ajal tuleb külma õhku, siis võib vabalt olla ka nende siibrite viga. Jamasime siin hiljuti ühe autoga, millel olid samad sümptomid. Tegu oli Passat B 4-ga. Sellel sai ilusasti seda siibrit kõrvalistuja kinni hoida ahju alt, keskelt alt. Kui käega hoidis kinni, siis tuli kohe sooja. Nagu vabaks lasi, hakkas hoopis jahedamat tulema. Kohapeal tuli jällegi soojemat.Vaata need asjad algatuseks üle.
Seda siibrite süsteemi olen juba milljon korda näppinud ja tundub et see kõik toimib. Kui keerad külma peale siis ikka tuleb külma õhku, paned soojale siis umbes 18-20 kraadi on sisse puhuv õhk tühikäigul.
Kui kohapeal kaasi andes näiteks 2750 pöörde peal siis sisse puhuv õhk on u 40 kraadi.
Kui sellel siibril nende aukude pealt on see porolooni kiht kadunud, siis ka on selline jama.
Siibrite pealt oli tõesti see porolooni kiht kadunud, selle ma tegin korda. Vortex.com aitas :)

Iseenesest ma seda ei usu et thermatronic seda tekitab ( 100% pole selles kindel)

Vahepeal mõõtsin siin selle laser termomeetriga ära et salongi radikasse sisenev voolik on 80 kraadi ja väljuv 79 kraadi soe.

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Salongisoojenduse anomaalia Golf 3 1,6 UPDATE!

Lugemata postitus Postitas NOTFAST »

Järelikult soojust salongi praktiliselt ei eraldu. Järgi tehtud radikatel on paljudel need torud tühjad seest. Originaal radikal ja ka osadelkallimatel radikatel on iga toru sees plastmassist spiraal, mis meenutab treilaastu ja need tagavad mingil moel parema soojuse erituse. Mul pole laser termomeetrit kuid mu autol (autodel) on käega tuntav vahe siseneval ja väljuval voolikul. Alleshiljuti vahetas siin üks oma radika selle odava radikaga. Ennem ei saanudki sooja kui pani originaal radika uuesti asemele. Arvasime algul küll, et uus on ikka uus aga alati pole nii, sest nüüd on tal auto soe. Soojendusega muud ei teinudki.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

zajets
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 15 Veebr 2010, 22:38
Auto: Vw Vento 92. 1.8, Zaz 968M 86. 1,2 Toyota Liteace 81 1.3
Asukoht: Tallinn

Re: Salongisoojenduse anomaalia Golf 3 1,6 UPDATE!

Lugemata postitus Postitas zajets »

Njah, igastahes vanas radikas mis paistis väga korralik ei olnud midagi sees, sest selle ma lõikasin huvipärast lahti et näha mis süda sellel karul sees on :)

Aga siin foorumis ka keegi mainis midagi sellist et kui ostad salongi radika siis kui loksutad siis seal sees peab midagi loksuma vms.
Igastahes mina raputasin oma uut salongi radikat ja seal sees oli mingid asjad sees?

MicX
Huviline
Postitusi: 113
Liitunud: 29 Juun 2007, 12:09
Telefon: 53412088
Auto: Golf 2 "Facelift", Passat B5 4Motion, Passat B6
Asukoht: Haljala

Re: Salongisoojenduse anomaalia Golf 3 1,6 UPDATE!

Lugemata postitus Postitas MicX »

Eks asi ongi radikas kinni, et ei tasu odavat asja panna kui sooja tahad, ise tegin sama vea kui pidin vahetama salongiradika, sest vana jooksis läbi, panin odava mingi 20-eurise ja enam ei anna pooltki seda sooja mis vana radikas andis, et tuleb siis võtta ette uuesti salongiradika vahetus ja panna kallim variant, mis siis loodetavasti hakkab sooja ka andma. ;)
Eks see ütlus on õige, et ega koonerdamine pole kokkuhoid. :D
Viimati muutis MicX, 08 Jaan 2013, 13:36, muudetud 1 kord kokku.
Sonda Golf Team

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: Salongisoojenduse anomaalia Golf 3 1,6 UPDATE!

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

MicX kirjutas:Eks asi ongi radikas kinni, et ei tasu odavat asja panna kui sooja tahad, ise tegin sama vea kui pidin vahetama salongiradika, sest vana jooksis läbi, panin odava mingi 20-eurise ja enam ei anna pooltki seda sooja mis vana radikas andis, et tuleb siis võtta ette uuesti salongiradika vahetus ja panna kallim variant, mis siis loodetavasti hakkab sooja ka andma. ;)
Eks see ütlus on õige, et ega koonerdamine pole kokkuhoid. :D
+ kogu see jebla selle radika vahetusega :D ... ise paneksin võimalikult korraliku tootja oma ilmselt.

zajets
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 15 Veebr 2010, 22:38
Auto: Vw Vento 92. 1.8, Zaz 968M 86. 1,2 Toyota Liteace 81 1.3
Asukoht: Tallinn

Re: Salongisoojenduse anomaalia Golf 3 1,6 UPDATE!

Lugemata postitus Postitas zajets »

TiitRE kirjutas:
MicX kirjutas:Eks asi ongi radikas kinni, et ei tasu odavat asja panna kui sooja tahad, ise tegin sama vea kui pidin vahetama salongiradika, sest vana jooksis läbi, panin odava mingi 20-eurise ja enam ei anna pooltki seda sooja mis vana radikas andis, et tuleb siis võtta ette uuesti salongiradika vahetus ja panna kallim variant, mis siis loodetavasti hakkab sooja ka andma. ;)
Eks see ütlus on õige, et ega koonerdamine pole kokkuhoid. :D
+ kogu see jebla selle radika vahetusega :D ... ise paneksin võimalikult korraliku tootja oma ilmselt.

Kes siis ütleb et milline see korralik tootja on, minul läx sellise firma oma nagu Nissen

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Salongisoojenduse anomaalia Golf 3 1,6 UPDATE!

Lugemata postitus Postitas NOTFAST »

Kundede jutu põhjal maksab odav 19€ ja korralik 42€. Tootjaid pole uurinud. Üks parematest peaks olema firma "Henst autotech" aga kirjutasin praegu kirjapildi mälu järgi. Ei hoidnud pakendit alles.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

zajets
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 15 Veebr 2010, 22:38
Auto: Vw Vento 92. 1.8, Zaz 968M 86. 1,2 Toyota Liteace 81 1.3
Asukoht: Tallinn

Re: Salongisoojenduse anomaalia Golf 3 1,6 UPDATE!

Lugemata postitus Postitas zajets »

no jah, forssis maksab salongi radikas 19 euri, radiaatorid.ee seal hakkavad alates 12 eurist.
Varsti on selline tunne et lähen ostan 42 eurose radika, vahetan ära.
Ainult et kui sama moodi edasi jamab, siis raha maha visatud. :)

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: Salongisoojenduse anomaalia Golf 3 1,6 UPDATE!

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

zajets kirjutas:
TiitRE kirjutas:
MicX kirjutas:Eks asi ongi radikas kinni, et ei tasu odavat asja panna kui sooja tahad, ise tegin sama vea kui pidin vahetama salongiradika, sest vana jooksis läbi, panin odava mingi 20-eurise ja enam ei anna pooltki seda sooja mis vana radikas andis, et tuleb siis võtta ette uuesti salongiradika vahetus ja panna kallim variant, mis siis loodetavasti hakkab sooja ka andma. ;)
Eks see ütlus on õige, et ega koonerdamine pole kokkuhoid. :D
+ kogu see jebla selle radika vahetusega :D ... ise paneksin võimalikult korraliku tootja oma ilmselt.

Kes siis ütleb et milline see korralik tootja on, minul läx sellise firma oma nagu Nissen
Ma ei tea, kas "Nissen" on hea tootja :D , kuid ise toppisin oma A4-le sisse Laki Autost ostetud Nissens tootja oma.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7849
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Re: Salongisoojenduse anomaalia Golf 3 1,6 UPDATE!

Lugemata postitus Postitas GTI »

Ei saa hästi aru sellest odavate radikate soojuse mitteäraandmise võimest. Endal enne uue panekut (mis firma läks ei mäleta enam, hinnaklass mingine keskmine) panin uuele lõdvikud külge ja lasin kraanist kuuma vee sisse (või palju sealt kraanist tuleb) ja hetkega oli radikas sama tuline kui kraanivesi, s.t. kätt vastu panna ei saanud. Temperatuure otseselt ei mõõtnud kas oli sama mis kraaniveel. Samas auto peal salongi tulev õhk oli leige nagu siin kõigil. Lahti kiskuma ka ei viitsinud enam, asja parandas kapoti alla soojendusradika lõdvikute vahele elektrilise tsirkulatsioonipumba paigaldus (nagu näit. VR6 on) mis lülitub koos süütega sisse. Jutt käib siis G3 1,8 66kw autost.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

zajets
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 15 Veebr 2010, 22:38
Auto: Vw Vento 92. 1.8, Zaz 968M 86. 1,2 Toyota Liteace 81 1.3
Asukoht: Tallinn

Re: Salongisoojenduse anomaalia Golf 3 1,6 UPDATE!

Lugemata postitus Postitas zajets »

GTI kirjutas:Ei saa hästi aru sellest odavate radikate soojuse mitteäraandmise võimest. Endal enne uue panekut (mis firma läks ei mäleta enam, hinnaklass mingine keskmine) panin uuele lõdvikud külge ja lasin kraanist kuuma vee sisse (või palju sealt kraanist tuleb) ja hetkega oli radikas sama tuline kui kraanivesi, s.t. kätt vastu panna ei saanud. Temperatuure otseselt ei mõõtnud kas oli sama mis kraaniveel. Samas auto peal salongi tulev õhk oli leige nagu siin kõigil. Lahti kiskuma ka ei viitsinud enam, asja parandas kapoti alla soojendusradika lõdvikute vahele elektrilise tsirkulatsioonipumba paigaldus (nagu näit. VR6 on) mis lülitub koos süütega sisse. Jutt käib siis G3 1,8 66kw autost.
ja kust sa selle pumba ostsid. ja palju maksid kui mäletad

GTI
Moderaator
Postitusi: 7849
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Re: Salongisoojenduse anomaalia Golf 3 1,6 UPDATE!

Lugemata postitus Postitas GTI »

zajets kirjutas:
GTI kirjutas:Ei saa hästi aru sellest odavate radikate soojuse mitteäraandmise võimest. Endal enne uue panekut (mis firma läks ei mäleta enam, hinnaklass mingine keskmine) panin uuele lõdvikud külge ja lasin kraanist kuuma vee sisse (või palju sealt kraanist tuleb) ja hetkega oli radikas sama tuline kui kraanivesi, s.t. kätt vastu panna ei saanud. Temperatuure otseselt ei mõõtnud kas oli sama mis kraaniveel. Samas auto peal salongi tulev õhk oli leige nagu siin kõigil. Lahti kiskuma ka ei viitsinud enam, asja parandas kapoti alla soojendusradika lõdvikute vahele elektrilise tsirkulatsioonipumba paigaldus (nagu näit. VR6 on) mis lülitub koos süütega sisse. Jutt käib siis G3 1,8 66kw autost.
ja kust sa selle pumba ostsid. ja palju maksid kui mäletad
Pump lammutusest (kunagi töötasin seal), siis küsiti nende eest paarsada eeku. Samad pumbad paljudel autodel peal, erinevus vaid pistikus.
Viimati muutis GTI, 09 Jaan 2013, 20:37, muudetud 1 kord kokku.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Salongisoojenduse anomaalia Golf 3 1,6 UPDATE!

Lugemata postitus Postitas copilot »

Äkki siis võimalus, et odavamate radikate puhul pole läbivool nii kerge vms...nagu GTI jutust järeldan, on viga halvast tsirkulatsioonis st moto enda veepumba vähesest jahutusvedeliku ringi ajamise võimest. Huvitav siiski fakt, et odavamate puhul ei kipu sellist sooja tulema kui kallimate tuntud firmade toodangu puhul.
Diesel Power KEEPS ME GOING

GTI
Moderaator
Postitusi: 7849
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Re: Salongisoojenduse anomaalia Golf 3 1,6 UPDATE!

Lugemata postitus Postitas GTI »

Orig. radikas (1H1819031A) Molleris 102,44 eur, hetkel saadaolevad asendused Forssis 19 eur klassis, Hella oma 33 eur. Hella peaks ka olema ok, originaali tootja on Valeo - ehk Valeo radikas b-osana on sama mida originaalis pakutakse? Originaali hind vähemalt mulle jääb ikka väga väljapoole minu taluvuspiire.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Salongisoojenduse anomaalia Golf 3 1,6 UPDATE!

Lugemata postitus Postitas NOTFAST »

Usun, et volksu insener ei pannud neid spiraale sinna radika torudesse ilmaasjata. Kordan veel, et just oli kunde siin hädas, et soojaks ei lähe peale radika vahetust. Pani ka selle 19€ -se radika. Kuskilt remondist Põlvas rohkem abi ei saanud. Tuli siia ja panin talle külge omadest varudest originaal radika (kasutatud) ja peale seda oli tuba soe. Muud ei teinudki. Kahjuks ei hakanud kunde "uut" radikat lahti võtma, et teaks mis seal sees on või pole.
Selle jutuga ei taha ma mingeid reegleid kehtestada radikate osas, ja neti teel on suhteliselt raske autot remontida. Teine inimene oli ka suvel ostnud ja vahetanud odava radika vastu. Kuni esimeste külmadeni oli kõik väga viis. Siis ostis selle kallima radika ja vahetasin selle samuti ära. Ja jälle sai tuba soojaks. Räägin siin vaid nende juhtumite põhjal, mitte sellest, et mida kuskilt kuulnud olen vms.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

EliteSoldier
Huviline
Postitusi: 919
Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
Asukoht: Keila

Re: Salongisoojenduse anomaalia Golf 3 1,6 UPDATE!

Lugemata postitus Postitas EliteSoldier »

Plaan on siis veepump ja hammasrihm ära vahetada lähiajal, annan teda, mis tulemus on.
Soetasin veepumba ja rihma ära. Uus pump on metalllabadega ja tundub korralik. Homme läheb vahetusse. Ei jõua ära oodata mis jama siis seal on.
Viimati muutis EliteSoldier, 16 Jaan 2013, 18:04, muudetud 1 kord kokku.
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]

EliteSoldier
Huviline
Postitusi: 919
Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
Asukoht: Keila

Re: Salongisoojenduse anomaalia Golf 3 1,6 LAHENDATUD

Lugemata postitus Postitas EliteSoldier »

Sain siis teada, et minu pump oli terve, au ja kiitus saksa tolleaegsele kvaliteedile. Kuid selgus, et minu probleemi juurikas oli hoopis kinniummistunud pumba voolik...mingi sodi oli pmst vooliku täies diameetris peaaegu kinni mätsinud...arvatavasti katlakivi. Lähen varsti töökotta järgi masinale, siis saan veel täpsemat infot...
Kahjuks muidugi müüdi mulle liiga pikk mootoririhm ja hetkel läheb vana tagasi. selgus et ei olnud katlakivi vaid salongiradika torude sees olev plastikust spiraal element. puhus radikat õhuga läbi ja tükke lendas. nüüd pean mina seda protsessi jätkama kuni kõik tükid välja saan siis saab toa soojaks. Teine variant on radikat vahetus.
Viimati muutis EliteSoldier, 17 Jaan 2013, 23:28, muudetud 1 kord kokku.
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]

zajets
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 15 Veebr 2010, 22:38
Auto: Vw Vento 92. 1.8, Zaz 968M 86. 1,2 Toyota Liteace 81 1.3
Asukoht: Tallinn

Re: Salongisoojenduse anomaalia Golf 3 1,6 LAHENDATUD

Lugemata postitus Postitas zajets »

EliteSoldier kirjutas:Kuid selgus, et minu probleemi juurikas oli hoopis kinniummistunud pumba voolik...mingi sodi oli pmst vooliku täies diameetris peaaegu kinni mätsinud...arvatavasti katlakivi.
Paluks siis täpsemat infot et milline voolik oli kinni.
Peaks äkki ka enda autol kõik voolikud ära kiskuma ja üle kontrollima, sest mul salongi radikas vahetatud.
Kui see ei aita siis tuleb panna salongi radikale lisa tsirkulatsiooni pump või uuesti salong lahti ja uus radikas. :)
Tahan autosse juba sooja.

EliteSoldier
Huviline
Postitusi: 919
Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
Asukoht: Keila

Re: Salongisoojenduse anomaalia Golf 3 1,6 LAHENDATUD

Lugemata postitus Postitas EliteSoldier »

zajets kirjutas:
EliteSoldier kirjutas:Kuid selgus, et minu probleemi juurikas oli hoopis kinniummistunud pumba voolik...mingi sodi oli pmst vooliku täies diameetris peaaegu kinni mätsinud...arvatavasti katlakivi.
Paluks siis täpsemat infot et milline voolik oli kinni.
Peaks äkki ka enda autol kõik voolikud ära kiskuma ja üle kontrollima, sest mul salongi radikas vahetatud.
Kui see ei aita siis tuleb panna salongi radikale lisa tsirkulatsiooni pump või uuesti salong lahti ja uus radikas. :)
Tahan autosse juba sooja.
Umbes oli pumba juurest, sest pump imeb enda poole...siis paisupaaki minev peenike voolik ning salongiradika enda sees. samuti peaks arvestama sellega et need tükid võivad vabalt sattuda termostaadi vahele ja see ei sulgu enam. Õnneks mul veel pole jäänud nii.
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]

Vasta

Mine “Kere & Sisu”