Infot Sharani kohta?
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Infot Sharani kohta?
Tere!
Seoses pere juurdekasvuga mõtlen vaikselt mahukama masina soetamise peale. Üks variantidest oleks esimese põlvkonna Sharan.
Oskab keegi selle masina headest-halbadest külgedest, tüüpvigadest lähemalt rääkida? Mis vead suuremaid väljaminekuid ennustavad? Millele ostul erilist tähelepanu pöörata?
Tänan tähelepanu eest!
Seoses pere juurdekasvuga mõtlen vaikselt mahukama masina soetamise peale. Üks variantidest oleks esimese põlvkonna Sharan.
Oskab keegi selle masina headest-halbadest külgedest, tüüpvigadest lähemalt rääkida? Mis vead suuremaid väljaminekuid ennustavad? Millele ostul erilist tähelepanu pöörata?
Tänan tähelepanu eest!
Viimati muutis MustVälk, 19 Nov 2015, 20:35, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
- Huviline
- Postitusi: 175
- Liitunud: 19 Okt 2005, 13:52
- Auto: vw sharan 2,8 aut
- Asukoht: Rakvere/Aseri
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Infot Sharani kohta?
diisli kohta ei tea...endal 2,8 vr6 automaat ja ei kurda....nu tegelt bena läheb ikka küll....minek hea...auto on olnud 2 aastat ja just suurim viga oli süütepoolist....pidin vahetama...läbisõit on hetkel 207 000 tuhat...õli ei söö...mugav ja ruumikas auto ühesõnaga
volkswagen, das Auto :)
-
- Huviline
- Postitusi: 80
- Liitunud: 07 Jaan 2009, 20:56
- Auto: Arteon R-Line 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
Re: Infot Sharani kohta?
2005 aasta 1.9tdi ja 4motion.
Silm tuleb hoida temp. anduril ja termostaadil peal, muidu ei saa talvel sooja üldse tuppa
Kunagi on vahetatud tagumine rattalaager, aga see oli n.ö sünniviga.
Muidu vinx-vonx.. naine rahul, ruumi on.. kõik mõnna
Silm tuleb hoida temp. anduril ja termostaadil peal, muidu ei saa talvel sooja üldse tuppa
Kunagi on vahetatud tagumine rattalaager, aga see oli n.ö sünniviga.
Muidu vinx-vonx.. naine rahul, ruumi on.. kõik mõnna
Viimati muutis Vocah, 20 Mai 2011, 08:42, muudetud 1 kord kokku.
Edasi nügib 4motion :D
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Infot Sharani kohta?
Seoses jätkuva juurdekasvuga teema veel aktuaalsem kui teemat algatades.
Ja küsimusi päris palju tekkinud, millele pole konkreetset vastust leidnud...
Diislitel mingist ajast legendaarne kahemassiline hooratas. Mis ajast see tuli(kas koos MK1A-ga 2000 aastal ?) ja kuidas kestab?
Kui janune on 1,8 turbo?
Kui suur reaalne ülalpidamiskulude erinevus diislil ja bensukal?
Lisaahi ainult diislitel? Kui kulukas selle tööle saamine(käisin kahte enne 2000 aastat tehtut vaatamas ja mõlemal see elu sisse ei võtnud)?
Kui keeruline tagumiste istmete leidmine on(osadel passis 7, autos 5 istet)?
Millele ostes peaks eriti tähelepanu pöörama?
Üleüldse ei suuda otsustada, kas vaadata vanema või uuema keretüübi poole(jutt siis vastavalt enne 2000 aastat või siis uuemast kuni 2004)...
Sai rida suht rumalaid küsimusi... Ärge siis pahandage...
Ja küsimusi päris palju tekkinud, millele pole konkreetset vastust leidnud...
Diislitel mingist ajast legendaarne kahemassiline hooratas. Mis ajast see tuli(kas koos MK1A-ga 2000 aastal ?) ja kuidas kestab?
Kui janune on 1,8 turbo?
Kui suur reaalne ülalpidamiskulude erinevus diislil ja bensukal?
Lisaahi ainult diislitel? Kui kulukas selle tööle saamine(käisin kahte enne 2000 aastat tehtut vaatamas ja mõlemal see elu sisse ei võtnud)?
Kui keeruline tagumiste istmete leidmine on(osadel passis 7, autos 5 istet)?
Millele ostes peaks eriti tähelepanu pöörama?
Üleüldse ei suuda otsustada, kas vaadata vanema või uuema keretüübi poole(jutt siis vastavalt enne 2000 aastat või siis uuemast kuni 2004)...
Sai rida suht rumalaid küsimusi... Ärge siis pahandage...
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
- Huviline
- Postitusi: 80
- Liitunud: 07 Jaan 2009, 20:56
- Auto: Arteon R-Line 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
Re: Infot Sharani kohta?
MK1 esisild on aluseks siis Sharanide pehme esisilla juttudele.100avant kirjutas:Seoses jätkuva juurdekasvuga teema veel aktuaalsem kui teemat algatades.
Ja küsimusi päris palju tekkinud, millele pole konkreetset vastust leidnud...
Diislitel mingist ajast legendaarne kahemassiline hooratas. Mis ajast see tuli(kas koos MK1A-ga 2000 aastal ?) ja kuidas kestab?
Kui janune on 1,8 turbo?
Kui suur reaalne ülalpidamiskulude erinevus diislil ja bensukal?
Lisaahi ainult diislitel? Kui kulukas selle tööle saamine(käisin kahte enne 2000 aastat tehtut vaatamas ja mõlemal see elu sisse ei võtnud)?
Kui keeruline tagumiste istmete leidmine on(osadel passis 7, autos 5 istet)?
Millele ostes peaks eriti tähelepanu pöörama?
Üleüldse ei suuda otsustada, kas vaadata vanema või uuema keretüübi poole(jutt siis vastavalt enne 2000 aastat või siis uuemast kuni 2004)...
Sai rida suht rumalaid küsimusi... Ärge siis pahandage...
1.8 turbo ning küttekulu vahel pole eriti suur, kuid 2.8 liigub mõnusamalt.
Lisaahi on kallis lõbu, kui ahi ise õhtal on.
Üldjuhul peaks 2000+ autodel üks tüüpvigadest olema lisaahju juhtmekimp, mis keresse mineku koha juurest läbi ussitab ning seeläbi ei tööta ka lisaahi.
Istmeid liigub kõvasti. Kasutaja macone vist müüs viimati siin meie foorumis.
Loodna, et oli abi
Edasi nügib 4motion :D
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Infot Sharani kohta?
Sellest lausest järeldan, et MK1 esisild on õrnem ja selle korrashoid nõuab rohkem vaeva ja finantsi? Ehk siis oleks kavalam vaadata uuema tüübi poole, mis ka kenam välja näeb?Vocah kirjutas: MK1 esisild on aluseks siis Sharanide pehme esisilla juttudele.
Aga kui diisliga võrrelda?Vocah kirjutas: 1.8 turbo ning küttekulu vahel pole eriti suur, kuid 2.8 liigub mõnusamalt.
Lisaahjuta või mittetoimiva ahjuga masin vist talvel soojaks ei lähe?Vocah kirjutas: Lisaahi on kallis lõbu, kui ahi ise õhtal on.
Üldjuhul peaks 2000+ autodel üks tüüpvigadest olema lisaahju juhtmekimp, mis keresse mineku koha juurest läbi ussitab ning seeläbi ei tööta ka lisaahi.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2058
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
Re: Infot Sharani kohta?
1.9 TDI 81kW automaat Mk1 oli mul tööautoks ennemuiste, siis see läks soojaks küll - tõsi küll, pidi ~10km maha sõitma100avant kirjutas:Lisaahjuta või mittetoimiva ahjuga masin vist talvel soojaks ei lähe?
-
- Huviline
- Postitusi: 155
- Liitunud: 03 Jaan 2008, 13:08
- Auto: Sharan 1,9tdi 85kw, Aut. 07.a & Golf 3 1,9td, 55kw
- Asukoht: Luige
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Infot Sharani kohta?
Ei kurda küll,et soojaks ei lähe ilma ahjuta. Oma massinal see ültse eemaldatud ja ikka toimib.
Muidu on tegu ikka ruumika masinaga, naisteraffas ei tahagi enam muu masinaga sõita kui nn.bussiga.
Esisilla kohta ei oska küll midagi halba kosta, omanud masinat mingine 5aastat ja sellejooksul remontonid silda ühe korra.
Muud asjad on loomulik kulumine ja kui need asjad tehtud on järgmised 300t km hooleta. Ostmisel ikka kontroll ja anna kuuma, kestab küll ja veel.
Muidu on tegu ikka ruumika masinaga, naisteraffas ei tahagi enam muu masinaga sõita kui nn.bussiga.
Esisilla kohta ei oska küll midagi halba kosta, omanud masinat mingine 5aastat ja sellejooksul remontonid silda ühe korra.
Muud asjad on loomulik kulumine ja kui need asjad tehtud on järgmised 300t km hooleta. Ostmisel ikka kontroll ja anna kuuma, kestab küll ja veel.
- anti555
- Huviline
- Postitusi: 145
- Liitunud: 09 Aug 2006, 11:22
- Auto: VW Passat B8 Variant 4Motion Highline 2.0TDi 140kw
- Asukoht: tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Infot Sharani kohta?
Tähelepanu võiks pöörata ka poolteljele mis kipub neil purunema ja mis on A osana aind saadaval 500-600€ hind kuskil
-
- Huviline
- Postitusi: 41
- Liitunud: 28 Nov 2011, 20:34
- Auto: G3 97
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Infot Sharani kohta?
ise olen ka hakanud vatama sharani, kuna vaja suuremat masinat. kuna olen terve elu sõitnud diislitega siis nende higeelu ja probleemidega suht hästi kursis. vaadanud olen lähipäevadel kahtet masinat aasta vist oli 97. põhilised vead mis silma hakaksid olid rooste, ebaühtlane värv, erinevat tooni keredetailid, nagu suurel masinal ikka nagisev sisu väsinud esiuste polstrid, lisaahi üldjuhul katki kuid salong läheb suht normaalselt soojaks küll aga suurema sõidu peale. kulunud sillaosad on odavad aga vahetamine tüütu ja ostes võiks norm korras olla. maanteel sõites rooliga jõnksutades üks ikka ujus jubedalt. mootori poolest diislit saada 66 ja 81kw vanad ja uue mootoriga põhiliselt liikumas 85kw. ise eelistan vana kuna mootor suht pommikindel ja kui midagi juhtub siis igalt poolt uus saada. 66 suht uimane aga kui seaded korralikult paigas ei saa väga kurta. 81 minek ok lisaks saab mõlemale panna kiibi pumba vahele )maksumus alla 100e) minek paraneb oluliselt ja kütusekulu pigem alla kui üles. kütusekulu mõlemal väga normaalne mnt u 6l ja linnas 7-8l. uus mootor ka hea nii kaua kui töötab peale seda väga kallis remontida. Roolilatt ka palju läbisõitnud ju korralikult hooldamata autodel üldjuhul läbi. juttu palju keda huvitab siis saab midagi ikka. ja soovitan kui ostma lähete siis võtke kaasa mõni kes teab autodest midagi sest müügil on ikka igast s...a, ka autopoodides. jutt et kõik tehtud ja naine sõidab ei pea tavaliselt paika. samas ärge lootke et alla 2000a auto oleks nagu uus.