Püsikiirushoidja (Passat 1,9TDI 66kw 2000)

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
EiX
Huviline
Postitusi: 377
Liitunud: 25 Apr 2013, 22:21
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 2 korda

Püsikiirushoidja (Passat 1,9TDI 66kw 2000)

Lugemata postitus Postitas EiX »

Paar küsimust seoses püsikaga... Kas on normaalne, et püsikaga sõites aeg-ajalt jõnksutab, teiseks kas püsikat sisselülitades peaks armatuuris ka tuluke põlema minema(uuematel masinatel on põlenud)?
Viimati muutis EiX, 14 Juul 2013, 12:54, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
argo
Foorumi arendaja
Postitusi: 2646
Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
Asukoht: Eesti
Tänanud: 78 korda
Tänatud: 50 korda

Re: Püsikiirushoidja (Passat 1,9TDI 66kw 2000)

Lugemata postitus Postitas argo »

Armatuuris peaks tuli põlema minema jah, vähemalt Passatil nii on. Kõige vasakpoolsem roheline siis http://i240.photobucket.com/albums/ff18 ... 150007.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; Selle jõnksutamise kohta ei oska midagi öelda, minu Passatil teeb samamoodi ja vähemalt üks kord päevas, nagu korraks kiirendaks ise vms.
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi
PiltPiltPilt

ivohi
Huviline
Postitusi: 839
Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
Tänatud: 6 korda

Re: Püsikiirushoidja (Passat 1,9TDI 66kw 2000)

Lugemata postitus Postitas ivohi »

2000 aasta prefaceliftil püsikiiruse tulukest ei ole.
Kui tihti jõnksutab siis tasub diagnostikaga uurida mida teevad kangi lülitite väärtused sel hetkel ja siis saab veel vaadata cc active pihustusaega(äkki jõnksu ajal kukub nulli vms). Sealt võib leida mõtteainet.
Viimati muutis ivohi, 14 Juul 2013, 13:08, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
argo
Foorumi arendaja
Postitusi: 2646
Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
Asukoht: Eesti
Tänanud: 78 korda
Tänatud: 50 korda

Re: Püsikiirushoidja (Passat 1,9TDI 66kw 2000)

Lugemata postitus Postitas argo »

ivohi kirjutas:2000 aasta prefaceliftil püsikiiruse tulukest ei ole.
Kui tihti jõnksutab siis tasub diagnostikaga uurida mida teevad kangi lülitite väärtused sel hetkel ja siis saab veel vaadata cc active pihustusaega(äkki jõnksu ajal kukub nulli vms). Sealt võib leida mõtteainet.
Mul teisel Passatil B5 2000.a on see tuli.
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi
PiltPiltPilt

Kasutaja avatar
Etzi
Veteran
Postitusi: 595
Liitunud: 07 Apr 2011, 08:57
Asukoht: Mere ääres...

Re: Püsikiirushoidja (Passat 1,9TDI 66kw 2000)

Lugemata postitus Postitas Etzi »

argo kirjutas:
ivohi kirjutas:2000 aasta prefaceliftil püsikiiruse tulukest ei ole.
Kui tihti jõnksutab siis tasub diagnostikaga uurida mida teevad kangi lülitite väärtused sel hetkel ja siis saab veel vaadata cc active pihustusaega(äkki jõnksu ajal kukub nulli vms). Sealt võib leida mõtteainet.
Mul teisel Passatil B5 2000.a on see tuli.
Minu omal aga mitte... :roll:
Paradiisis on parem kliima, aga põrgus jällegi huvitavam seltskond... ~Mark Twain~

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Püsikiirushoidja (Passat 1,9TDI 66kw 2000)

Lugemata postitus Postitas rako »

mina pole ka veel kohanud pre fl kere peal tulukest.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

Heinsu
Huviline
Postitusi: 427
Liitunud: 25 Sept 2010, 19:08
Telefon: 55606711
Auto: VW Passat B5.5 1.9tdi 2005a.
Asukoht: Tallinn

Re: Püsikiirushoidja (Passat 1,9TDI 66kw 2000)

Lugemata postitus Postitas Heinsu »

mul 2005 a. on ka see tuli olemas ja läheb põlema ka :D

Kasutaja avatar
argo
Foorumi arendaja
Postitusi: 2646
Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
Asukoht: Eesti
Tänanud: 78 korda
Tänatud: 50 korda

Re: Püsikiirushoidja (Passat 1,9TDI 66kw 2000)

Lugemata postitus Postitas argo »

Heinsu kirjutas:mul 2005 a. on ka see tuli olemas ja läheb põlema ka :D
Jutt ei olnud muidu B5.5-st, vaid B5-st.
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi
PiltPiltPilt

ivohi
Huviline
Postitusi: 839
Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
Tänatud: 6 korda

Re: Püsikiirushoidja (Passat 1,9TDI 66kw 2000)

Lugemata postitus Postitas ivohi »

Minu viga jah, 99 mai ja edasi on täitsa olemas see tuluke. Eks kellel põleb kellel mitte tuleb ilmselt sellest, et paljudel on cc retrofititud.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7869
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 172 korda
Kontakt:

Re: Püsikiirushoidja (Passat 1,9TDI 66kw 2000)

Lugemata postitus Postitas R36 »

Tuli oleneb sellest, kas elektroonika on CAN-iga või ilma. Kui mõtled jõnksu, kui sellist, et sõidab ilusti ja siis äkitselt kiirendab vms ja siis jällegi on ok, siis on see normaalne. Olen kahanud sama käitumist nii golfidel passatitel, kui ka seat-idel. Tundub, et põhjus on selles, et teeolude muutudes ja veeremise erinedes tekib, kas ajju mingi arvutusviga vms ja siis enne kui aru sab jõuab jõnksu teha.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
argo
Foorumi arendaja
Postitusi: 2646
Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
Asukoht: Eesti
Tänanud: 78 korda
Tänatud: 50 korda

Re: Püsikiirushoidja (Passat 1,9TDI 66kw 2000)

Lugemata postitus Postitas argo »

golfi_vend kirjutas:Tuli oleneb sellest, kas elektroonika on CAN-iga või ilma. Kui mõtled jõnksu, kui sellist, et sõidab ilusti ja siis äkitselt kiirendab vms ja siis jällegi on ok, siis on see normaalne. Olen kahanud sama käitumist nii golfidel passatitel, kui ka seat-idel. Tundub, et põhjus on selles, et teeolude muutudes ja veeremise erinedes tekib, kas ajju mingi arvutusviga vms ja siis enne kui aru sab jõuab jõnksu teha.
Siis ei ole minul vähemalt muretsemiseks põhjust. Kuigi huvitav on see, et ta teeb seda ainult 1x päevas.
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi
PiltPiltPilt

Kasutaja avatar
Etzi
Veteran
Postitusi: 595
Liitunud: 07 Apr 2011, 08:57
Asukoht: Mere ääres...

Re: Püsikiirushoidja (Passat 1,9TDI 66kw 2000)

Lugemata postitus Postitas Etzi »

ivohi kirjutas:Minu viga jah, 99 mai ja edasi on täitsa olemas see tuluke. Eks kellel põleb kellel mitte tuleb ilmselt sellest, et paljudel on cc retrofititud.
No faktiliselt lahkus minu auto sellega tehasest ja ei ole tal mingit tuld.
Hiljuti sai kellaplokk kah maha ning laialai katkutud Display vahetuseks, mida pole seda pole.
Viimati muutis Etzi, 14 Juul 2013, 18:51, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: ...
Paradiisis on parem kliima, aga põrgus jällegi huvitavam seltskond... ~Mark Twain~

EiX
Huviline
Postitusi: 377
Liitunud: 25 Apr 2013, 22:21
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Püsikiirushoidja (Passat 1,9TDI 66kw 2000)

Lugemata postitus Postitas EiX »

Sama jõnks käib läbi nagu siis kui püsikas välja lülitada... eks peab kaabli uuesti taha lükkama.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 60 korda
Kontakt:

Re: Püsikiirushoidja (Passat 1,9TDI 66kw 2000)

Lugemata postitus Postitas dellu »

Boral vist aasta jooksul paar korda tähendasin sellist jõnksu, kus korra kiirendas ja siis maha lasi mälus olevale kiirusele.
Praegusel igapäeva A6-l pole sellist asja tähenldanud.
Aga tule kohta jah nagu juba öeldi, siis kõigil ei ole. Boral samuti tuli mingist aastast, ehk vast nagu Golfi_vend pakus, siis sõltuvalt lahendustest.

Samas on see tuli selles mõttes pointless, et ega ta ju väga midagi ei näita. Osadel on nn fiks asendi tuluke ka, siis saad kohe visuaalse kinnituse, et kiirus sai fixitud või resumetud. Mina enda omadel hoian niikuinii kogu aeg ON peal ja kasutan ka linnas, seega tuluke ei huvita.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

EiX
Huviline
Postitusi: 377
Liitunud: 25 Apr 2013, 22:21
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Püsikiirushoidja (Passat 1,9TDI 66kw 2000)

Lugemata postitus Postitas EiX »

ivohi kirjutas:2000 aasta prefaceliftil püsikiiruse tulukest ei ole.
Kui tihti jõnksutab siis tasub diagnostikaga uurida mida teevad kangi lülitite väärtused sel hetkel ja siis saab veel vaadata cc active pihustusaega(äkki jõnksu ajal kukub nulli vms). Sealt võib leida mõtteainet.
Sai täna lõpuks oma kaabli uuesti kätte, kangi väärtused ei muutunud jõnksutamise ajal (kuues alagrupp, kolmas aken). Millise alagrupi alt cc active näha on?
Jõnksutab endiselt (poob kinni).
Viimati muutis EiX, 07 Sept 2013, 14:33, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: Püsikiirushoidja (Passat 1,9TDI 66kw 2000)

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

EiX kirjutas:
ivohi kirjutas:2000 aasta prefaceliftil püsikiiruse tulukest ei ole.
Kui tihti jõnksutab siis tasub diagnostikaga uurida mida teevad kangi lülitite väärtused sel hetkel ja siis saab veel vaadata cc active pihustusaega(äkki jõnksu ajal kukub nulli vms). Sealt võib leida mõtteainet.
Sai täna lõpuks oma kaabli uuesti kätte, kangi väärtused ei muutunud jõnksutamise ajal (kuues alagrupp, kolmas aken). Millise alagrupi alt cc active näha on?
Jõnksutab endisel (poob kinni).
Minu omal tehasest püsikas peal ja toimetab ideaalselt, ei mingeid jõnksatusi. Et kui soovid äkki arvutiga minu oma küljest mingeid näite võrrelda - tule läbi :) (P.S ei põle samuti mingi indikaator armatuuris).

EiX
Huviline
Postitusi: 377
Liitunud: 25 Apr 2013, 22:21
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Püsikiirushoidja (Passat 1,9TDI 66kw 2000)

Lugemata postitus Postitas EiX »

Ega praegu ei oskagi rohkem mingeid näite võrrelda, kangi ja pedaalide signaalid on OK. Jõnksutab vaid püsikaga sõites. CC active ma ei leia kuskilt. Kui kellelgi ideid, siis ootan!

ivohi
Huviline
Postitusi: 839
Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
Tänatud: 6 korda

Re: Püsikiirushoidja (Passat 1,9TDI 66kw 2000)

Lugemata postitus Postitas ivohi »

See peaks olema siis üheksas alagrupp ja teine aken.
Injection Quantity,CC active

EiX
Huviline
Postitusi: 377
Liitunud: 25 Apr 2013, 22:21
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Püsikiirushoidja (Passat 1,9TDI 66kw 2000)

Lugemata postitus Postitas EiX »

Sai püsika jõnksutamist siis veelkord uuritud, üheksanda kanali teise akna(Injection Quantity) näit oli maanteel 10-15 vahel. Poomis hetkel kukkus tunduvalt alla, vahel isegi nulli. Mida sellest järeldada, kust viga otsida?
Pilt
Viimati muutis EiX, 13 Sept 2013, 16:41, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7869
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 172 korda
Kontakt:

Re: Püsikiirushoidja (Passat 1,9TDI 66kw 2000)

Lugemata postitus Postitas R36 »

EiX kirjutas:Sai püsika jõnksutamist siis veelkord uuritud, üheksanda kanali teise akna(Injection Quantity) näit oli maanteel 10-15 vahel. Poomis hetkel kukkus tunduvalt alla, vahel isegi nulli. Mida sellest järeldada, kust viga otsida?
► Näita Spoilerit
Aju tarkvara pole näpitud?
Viimati muutis argo, 13 Sept 2013, 18:41, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Spoiler.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

EiX
Huviline
Postitusi: 377
Liitunud: 25 Apr 2013, 22:21
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Püsikiirushoidja (Passat 1,9TDI 66kw 2000)

Lugemata postitus Postitas EiX »

Mõtled chipimist? ...minu teada mitte

EiX
Huviline
Postitusi: 377
Liitunud: 25 Apr 2013, 22:21
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Püsikiirushoidja (Passat 1,9TDI 66kw 2000)

Lugemata postitus Postitas EiX »

Käisin just auto juures, eemaldasin mootoriaju kaane, kõik juhtmed seal nii nagu tehasest tulnud. Seega püsikas peaks olema juba tehasest paigaldatud. Sai ka uuesti tiir tehtud ja kõik võimalikud parameetrid üle vaadatud, kas miski jõnksutamise ajal muutub. Esimese kanali kolmanda akna pinge langes jõnksatades samuti. Arvan, et see on pinge mis läheb ajust kõrgsurvepumbani. Kuna ajust ilma püsikata sõites pinged kõrgsurvepumbani jõuavad aga püsikaga sõites on häireid- siis suure tõenäosusega mootoriaju vigane?
Viimati muutis EiX, 13 Sept 2013, 19:26, muudetud 2 korda kokku.

EiX
Huviline
Postitusi: 377
Liitunud: 25 Apr 2013, 22:21
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Püsikiirushoidja (Passat 1,9TDI 66kw 2000)

Lugemata postitus Postitas EiX »

Tänaseks püsikas toimib. Asi sai korda peale kellade vahetust. Eelmiste kelladega ei toiminud ka püsikatuli, nüüd see korras.

Virko22
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 04 Aug 2012, 23:37
Telefon: 5129373
Auto: Volkswagen Passat
Asukoht:

Re: Püsikiirushoidja (Passat 1,9TDI 66kw 2000)

Lugemata postitus Postitas Virko22 »

Tere,

Mul sama teeme B6 passatiga, äkki oskab keegi aidata?

Vasta

Mine “Elektroonika”