DIY: Golfi kellaploki temperatuuri lineaarsuse muutmine
Moderaatorid: etnies858, GTI, dellu, J.Aru
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7867
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 170 korda
- Kontakt:
DIY: Golfi kellaploki temperatuuri lineaarsuse muutmine
Teatavasti näitab golf 4 kellaplokk 90 kraadist temperatuuri ka siis kui see pole 90 kraadi vaid on isegi veidi madalam ja kõrgem. Seda saab muuta kui muuta kellaploki EEPORM mälu.
Sellejaoks, et üldse alustada on sul vaja oma EEPROM faili ja oskusi HEX DEC ja EEPROM valdkonnas.
Õpetus on koostatud VDO kellaploki 1J5 920 846 C V20 alusel. Teistel kellaplokkidel võib antud tegevuse teostamine olla teistsugune.
Ava oma EEPROM dump fail lemmik redigeerias.
Temp andurilt saadav info on aadressidel 02D4-02DF, seieri sammmootorile edasiantav info on aadressidel 02E0-02EB.
Kirjuta üles nendel aadressidel olev info. Näiteks minul oli aadressidel 02D4-02DF järgnev rida: F0 00 90 01 50 02 60 03 E0 03 10 04 ja aadressidel 02E0-02EB
52 00 52 00 12 03 12 03 39 05 D2 05 .
Kanna järgnevad numbrid excel tabelisse ja sordi need seal.
Et temperatuuri näitu korrigeerida peab arvutama uued väärtused aadressidel 02E4 ja 02E6 .
Sellejaoks peab kasutama lineaarfunktsiooni. (Kes nüüd pead vastu lauda taob, et mata tunni üle lasi? )
Kellaploki EEPROM-iga mässamine võib kahjustada sinu kellaplokki ja lõpetada selle piinad . Õpetus pole tehtud puust ja punaselt põhjusel, et see võtaks liiga palju aega ja ruumi, samuti pole ekspert ja kõik antud õpetuses on õpitud ise ja puudub arvutialane väljaõpe, kuigi võiks tunduda, et see on.
Juhul, kui märkate viga, palun teada anda.
Sellejaoks, et üldse alustada on sul vaja oma EEPROM faili ja oskusi HEX DEC ja EEPROM valdkonnas.
Õpetus on koostatud VDO kellaploki 1J5 920 846 C V20 alusel. Teistel kellaplokkidel võib antud tegevuse teostamine olla teistsugune.
Ava oma EEPROM dump fail lemmik redigeerias.
Temp andurilt saadav info on aadressidel 02D4-02DF, seieri sammmootorile edasiantav info on aadressidel 02E0-02EB.
Kirjuta üles nendel aadressidel olev info. Näiteks minul oli aadressidel 02D4-02DF järgnev rida: F0 00 90 01 50 02 60 03 E0 03 10 04 ja aadressidel 02E0-02EB
52 00 52 00 12 03 12 03 39 05 D2 05 .
Kanna järgnevad numbrid excel tabelisse ja sordi need seal.
Et temperatuuri näitu korrigeerida peab arvutama uued väärtused aadressidel 02E4 ja 02E6 .
Sellejaoks peab kasutama lineaarfunktsiooni. (Kes nüüd pead vastu lauda taob, et mata tunni üle lasi? )
Kellaploki EEPROM-iga mässamine võib kahjustada sinu kellaplokki ja lõpetada selle piinad . Õpetus pole tehtud puust ja punaselt põhjusel, et see võtaks liiga palju aega ja ruumi, samuti pole ekspert ja kõik antud õpetuses on õpitud ise ja puudub arvutialane väljaõpe, kuigi võiks tunduda, et see on.
Juhul, kui märkate viga, palun teada anda.
Viimati muutis R36, 29 Nov 2013, 22:17, muudetud 3 korda kokku.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 377
- Liitunud: 25 Apr 2013, 22:21
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: DIY: Golfi kellaploki temperatuuri lineaarsuse muutmine
Täheldasin sama asja ka enda B5 Passatil -00a. Sai uus andur pandud ja näitab mootori ajus tempi 80-85 aga seier seisab ilutsi 90 peal.
-
- Huviline
- Postitusi: 993
- Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
- Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
- Asukoht: Vasalemma
- Tänanud: 1 kord
Re: DIY: Golfi kellaploki temperatuuri lineaarsuse muutmine
Kas kusagilt saab ka spido näitu korrigeerida?
M.O.T.T
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7867
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 170 korda
- Kontakt:
Re: DIY: Golfi kellaploki temperatuuri lineaarsuse muutmine
Saab, plaanis selle kohta ka õpetus teha.Laur kirjutas:Kas kusagilt saab ka spido näitu korrigeerida?
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: DIY: Golfi kellaploki temperatuuri lineaarsuse muutmine
Kas mitte kaablid, millega sa seda eepromi alla laadida üldse saad(vag com on siinkohal suht kasutu), ei võimalda juba iseenda funktsioonides seda ls muuta kiirelt ka kergelt. Seega what s the point?golfi_vend kirjutas:Saab, plaanis selle kohta ka õpetus teha.Laur kirjutas:Kas kusagilt saab ka spido näitu korrigeerida?
Diesel Power KEEPS ME GOING
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7867
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 170 korda
- Kontakt:
Re: DIY: Golfi kellaploki temperatuuri lineaarsuse muutmine
Ilmselt mõtles ratta kiirus vs spidoka näit. Muidu oleks öelnud ju läbisõit või hodomeeter.copilot kirjutas:Kas mitte kaablid, millega sa seda eepromi alla laadida üldse saad(vag com on siinkohal suht kasutu), ei võimalda juba iseenda funktsioonides seda ls muuta kiirelt ka kergelt. Seega what s the point?golfi_vend kirjutas:Saab, plaanis selle kohta ka õpetus teha.Laur kirjutas:Kas kusagilt saab ka spido näitu korrigeerida?
Viimati muutis R36, 29 Nov 2013, 22:31, muudetud 1 kord kokku.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: DIY: Golfi kellaploki temperatuuri lineaarsuse muutmine
Jah, sry, selle peale ma kohe ei mõelnud, ja pähe lõi LS..my bad. Aga see 4 v 5km rohkemaks valetamine pole paha, samas on kindlasti ka vastupidiseid näite, mis ilmselt tingitud valest rehvi mõõdu valikustgolfi_vend kirjutas:Ilmselt mõtles ratta kiirus vs spidoka näit. Muidu oleks öelnud ju läbisõit või hodomeeter.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7867
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 170 korda
- Kontakt:
Re: DIY: Golfi kellaploki temperatuuri lineaarsuse muutmine
Opsil hetkel said alla Golfi eelmise aasta rehvid(liiga head ja kallid, et mitte kasutada) ja need on maksimumid, mis alla sinna paigutada. Spido valetab suuremaks, mitte enam väiksemaks. Kiirusel 90 on tegelik kiirus 94 . Mõelgem nüüd, kui valetamine üldse ära nullida.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: DIY: Golfi kellaploki temperatuuri lineaarsuse muutmine
Jah, aga kui nüüd saab jälle alla mingis teises mõõdus rehvid v nn korralikud rehvid, siis läheb seis jälle vastupidiseks ja seekord a la topelt? Nagu ma aru saan, siis jääb ikkagi sensori signaali ja näidiku näidu vahele mingi suhe, mida siis saab muuta?
Diesel Power KEEPS ME GOING
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7867
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 170 korda
- Kontakt:
Re: DIY: Golfi kellaploki temperatuuri lineaarsuse muutmine
Ikka jah, samamoodi nagu temp anduri voldid vs samm-mootori asend.
Selle kiiruse teema kohapeal on USA ja ilmselt ka UK kellaplokkid veidi lihtsamad, sest neil pole seda jõnkus sees 100 km/H peal.
USA
EU
Selle kiiruse teema kohapeal on USA ja ilmselt ka UK kellaplokkid veidi lihtsamad, sest neil pole seda jõnkus sees 100 km/H peal.
USA
EU
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: DIY: Golfi kellaploki temperatuuri lineaarsuse muutmine
OK, eks sa võid selle kohta kah jah DIY teha....selle temp anduri kohta oli info olemas, aga spidoka näidu korrigeerimist pole veel trehvanud Ilmselt kasulik neile, kellele see 4 v 5km/h suuremaks valetamine ei istu v kel seoses tuuninguga all mingid x mõõtu rehvi mõõdud, mille järgi pole tehas neid kelladeblokke kalibreerinud ning tegelik vs reaalne ikka väga erinevad(eriti vähemaks valetamise suunas).
EDIT! Saab siis enda UK borati eepromi ka vaadata...mul isegi kuskil mälukal originaal olemas st ei pea vaatamiseks kaablit sappa toppima iga kord.
EDIT! Saab siis enda UK borati eepromi ka vaadata...mul isegi kuskil mälukal originaal olemas st ei pea vaatamiseks kaablit sappa toppima iga kord.
Viimati muutis copilot, 29 Nov 2013, 22:58, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7867
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 170 korda
- Kontakt:
Re: DIY: Golfi kellaploki temperatuuri lineaarsuse muutmine
Mul muidugi kahtlus, et enamus, kes kasutavad vales mõõdus rehve ei teagi, mis asi EEPROM on. Ärge siis puudutatuna tundke(Või tundke, ei saa ma teie tundeid kontrollida )
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 993
- Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
- Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
- Asukoht: Vasalemma
- Tänanud: 1 kord
Re: DIY: Golfi kellaploki temperatuuri lineaarsuse muutmine
Ma ikka spido näitu pidasin silmas jah. Valetavad mõlemad, nii praegune B6 kui ka endine B5.5 Praegusel 6-7km/h umbes Rehvideks 205/55 R16 Peaks nagu õige mõõt olema..
M.O.T.T
Re: DIY: Golfi kellaploki temperatuuri lineaarsuse muutmine
Lihtsalt spido näidu muutmine on pool tööd. Arvestage, et odomeeter jääb siis erinevalt jooksma.
On kellelgi lahendust, kuidas impulsside loendamise koefitsenti eepromis muuta koos vastavate kontrollsummadega?
Ehk siis mitte vastava spido jaoks ette antud koefitsendid, mida saab ka VCDS-ga muuta, vaid näiteks K-arvu suurendamist mõne numbri võrra?
Ma passati plokil, milel T4 peale istutasin, kasutasin mingit ligilähedast passati koefitsenti ning spido arvutasin ringi, aga odo loeb 5% mööda.
On kellelgi lahendust, kuidas impulsside loendamise koefitsenti eepromis muuta koos vastavate kontrollsummadega?
Ehk siis mitte vastava spido jaoks ette antud koefitsendid, mida saab ka VCDS-ga muuta, vaid näiteks K-arvu suurendamist mõne numbri võrra?
Ma passati plokil, milel T4 peale istutasin, kasutasin mingit ligilähedast passati koefitsenti ning spido arvutasin ringi, aga odo loeb 5% mööda.