Probleem külmalt käivitumisega

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

valmarp
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 25 Jaan 2014, 12:49
Auto: VW Passat 1.9 TDI 66 KW
Asukoht: Tartu

Probleem külmalt käivitumisega

Lugemata postitus Postitas valmarp »

Tere!
Probleem on selles, et külmalt auto ei käivitu. Lubab küll aga käima ei lähe. Tegemist on VW Passatiga 1.9 TDI 66 kw.
Kas keegi oskab aidata? Mida peaks vaatama, kontrollima? Eelsüüte küünlad on vahetatud ja vool tuleb küünaldele ka.
Ette tänades

elias
Huviline
Postitusi: 340
Liitunud: 02 Mai 2010, 10:36
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Probleem külmalt käivitumisega

Lugemata postitus Postitas elias »

millal kütuse filtrit vahetasid?
kas kütuse voolik läbipaistev, kas tuleb kütet peale?
Viimati muutis elias, 25 Jaan 2014, 13:03, muudetud 1 kord kokku.

valmarp
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 25 Jaan 2014, 12:49
Auto: VW Passat 1.9 TDI 66 KW
Asukoht: Tartu

Re: Probleem külmalt käivitumisega

Lugemata postitus Postitas valmarp »

Kütuse filtrit pole vahetanud. Torud on läbipaistmatud. Auto omanik olen ka alles paar kuud.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Probleem külmalt käivitumisega

Lugemata postitus Postitas copilot »

Pritsenurk on järjekorras teine asi küünalde järgi,mida kontrollida.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: Probleem külmalt käivitumisega

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

copilot kirjutas:Pritsenurk on järjekorras teine asi küünalde järgi,mida kontrollida.
:thumbup: ühinen! (Loomulikult ka küttefiltri seisukord on tähtis).

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2610
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 32 korda

Re: Probleem külmalt käivitumisega

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Mida te koguaeg silmas peate pritse nurgast rääkides. Rihma vananedes muutub pritse hilisemaks. See on niivõrd koma täpsus,et ei tasu mainimist. Tähtis on starteri kiirus käivitamise hetkel. Nagu näete,oman sama mootoriga autot(juba 14 aastat),tean millest räägin.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: Probleem külmalt käivitumisega

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

t6nis3 kirjutas:Mida te koguaeg silmas peate pritse nurgast rääkides. Rihma vananedes muutub pritse hilisemaks. See on niivõrd koma täpsus,et ei tasu mainimist. Tähtis on starteri kiirus käivitamise hetkel. Nagu näete,oman sama mootoriga autot(juba 14 aastat),tean millest räägin.
Minu omal näiteks rihm (küll eelmise omaniku poolt) vahetatud ca. 7000 km. tagasi ja hiljuti arvutiga vaadatud, siis pritse ikka väga hiline (graafikul kenasti näha). Vaevalt see rihm selle ajaga niipalju venis, pigem ikka oli hiline juba enne seda.
Ja loomulikult on vaja satreril korralikke pöördeid, et diisel "paukuma" panna.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2610
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 32 korda

Re: Probleem külmalt käivitumisega

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Jah.. See jutt,et süütenurk on hiline juba algusest peale on õige. Kuid see oleks tunda andnud ju ka enne külma ilma(sinine suits peale käivitamist). Mootoril pehme heli,käib nagu bensiini mootor. Jääme starteri käivitus kiiruse peale,enne kui teemaalgataja omapoolse täie tõe välja pole toonud.

Deemu
Huviline
Postitusi: 1403
Liitunud: 19 Aug 2009, 18:16
Skype: altzu007
Auto: Audi A4 TDI
Asukoht: Tartu,Jõgevamaa,Torma
Tänatud: 1 kord

Re: Probleem külmalt käivitumisega

Lugemata postitus Postitas Deemu »

Mina alustaks filtrivahetusega- odav ja mitte keeruline vahetada.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Probleem külmalt käivitumisega

Lugemata postitus Postitas copilot »

T2nn,omast kogemusest võin aga tuua näite,kus oma 81kw vanakoolika ostes(rihma vahetus umbes 20tkm tagasi tehtud) oli pritse nurk tehase ette antud seades. Ûlejärgmisel talvel,kui oli juba rihma vahetusest nii 70tkm möödas täheldasin kehvemat käivitust -10c ja allapoole ning uuesti kontrollides selgus et pritse nurk oli nihkunud allapoole tehase etteantud miinimumi...sai siis asi paika pandud ja käis pill uuesti selliste külmade juures paugult. Kui pritse nurk on juba rihma vahetusest saadik paigast,siis on tegu ebapädeva töömehega,kes ei kontrollinud peale tööd kas on vaja nn täppisseadistust. Ning pritse nurga mainisin sp,et antud viga on ikka küllaltki palju esinev ning kordades lihtsam ja odavam kontrollitav ning parandatav kui uus starter v selle remont(määrimine teadupärast ainult agoonia edasi lükkamine).
Diesel Power KEEPS ME GOING

valmarp
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 25 Jaan 2014, 12:49
Auto: VW Passat 1.9 TDI 66 KW
Asukoht: Tartu

Re: Probleem külmalt käivitumisega

Lugemata postitus Postitas valmarp »

Süüte nurka sai reguleeritud veel enne külmasid, see peaks olema korras. Kuidas seda starteri kiirust kontrollitakse? Auto käivitumine on olnud algusest saati veidi imelik. Alati ei käivitu poolest pöördest vaid tahab natuke pikemat käiamist. Samas kui käib siis töötab mootor ilusti.

Deemu
Huviline
Postitusi: 1403
Liitunud: 19 Aug 2009, 18:16
Skype: altzu007
Auto: Audi A4 TDI
Asukoht: Tartu,Jõgevamaa,Torma
Tänatud: 1 kord

Re: Probleem külmalt käivitumisega

Lugemata postitus Postitas Deemu »

Kontrollitakse spetsiaalses pingis.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: Probleem külmalt käivitumisega

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

copilot kirjutas:T2nn,omast kogemusest võin aga tuua näite,kus oma 81kw vanakoolika ostes(rihma vahetus umbes 20tkm tagasi tehtud) oli pritse nurk tehase ette antud seades. Ûlejärgmisel talvel,kui oli juba rihma vahetusest nii 70tkm möödas täheldasin kehvemat käivitust -10c ja allapoole ning uuesti kontrollides selgus et pritse nurk oli nihkunud allapoole tehase etteantud miinimumi...sai siis asi paika pandud ja käis pill uuesti selliste külmade juures paugult.
Oskad öelda, kas 81kw-lisel muudetakse pritsenurka rihmarattalt või pumbast endast?
P.S Ega ma ju ei näinud, suve lõpus autot soetades, milline pritsenurk oli. Käivitus peale õhuluigeja vahetust täiesti veatult ilma igasugu vineta sumpast 8)

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7870
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 172 korda
Kontakt:

Re: Probleem külmalt käivitumisega

Lugemata postitus Postitas R36 »

Deemu kirjutas:Kontrollitakse spetsiaalses pingis.
Mis sa seletad.
Kaabel taha ja logima, käivitad ja pärast excelist vaatad.


Passatil keeratakse pumpa ennast, golfil pumbaratast.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: Probleem külmalt käivitumisega

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

Deemu kirjutas:Kontrollitakse spetsiaalses pingis.
Nojah, kõrvaga kuuled ka ära, kui pöördeid ikka väga vähe on :) . Mul oli kunagi (ülikooli ajal) 2,3d Omega ja kahtlustasin koguaeg kehva akut, tassisin talvel tuppa ja laadisin öösiti täis - no üliõpilase asi, raha polnud, et uut soetada, jne..:D , kuid hiljem peale uue aku soetamist ja probleemi jätkumist, sai masin remonti viidud - selgus, et starteril toimetas kas ainult 1 v. 2 harjakest.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2610
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 32 korda

Re: Probleem külmalt käivitumisega

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Copilot,sinu jutt100% õige. Õiendan ainult selle kallal,et 14 aastase kasutuse ajal autol peale rihma vahetust pole olnud vajadust kunagi pumba korpu.st näppida. Olen ka kümneid kliente rihma vahetusel abistanud. Kuid mida pole,seda pole. Nimelt vajadust pritse nurka korrigeerida.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: Probleem külmalt käivitumisega

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

golfi_vend kirjutas:

Passatil keeratakse pumpa ennast, golfil pumbaratast.
See kuidagi mootorist ei sõltunud (66kw vs. 81kw?) :roll:
P.S Ega mingi summa ei eest ei tahaks kuskil L-Eestis mul see asi paika panna? :)
Viimati muutis TiitRE, 25 Jaan 2014, 15:20, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7870
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 172 korda
Kontakt:

Re: Probleem külmalt käivitumisega

Lugemata postitus Postitas R36 »

TiitRE kirjutas:
golfi_vend kirjutas:

Passatil keeratakse pumpa ennast, golfil pumbaratast.
See kuidagi mootorist ei sõltunud (66kw vs. 81kw?) :roll:
Ei, see tuleneb sellest, et kas mootor risti või pikuti.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: Probleem külmalt käivitumisega

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

golfi_vend kirjutas:
TiitRE kirjutas:
golfi_vend kirjutas:

Passatil keeratakse pumpa ennast, golfil pumbaratast.
See kuidagi mootorist ei sõltunud (66kw vs. 81kw?) :roll:
Ei, see tuleneb sellest, et kas mootor risti või pikuti.
Tegin oma eelmisesse postitusesse paranduse :)
TiitRE kirjutas: P.S Ega mingi summa ei eest ei tahaks kuskil L-Eestis mul see asi paika panna? :)

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7870
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 172 korda
Kontakt:

Re: Probleem külmalt käivitumisega

Lugemata postitus Postitas R36 »

Võin sulle selle kasvõi kuskil parklas ära teha. See pole eriline teadus.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: Probleem külmalt käivitumisega

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

golfi_vend kirjutas:Võin sulle selle kasvõi kuskil parklas ära teha. See pole eriline teadus.
No, aga...hellan sulle! :)

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2610
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 32 korda

Re: Probleem külmalt käivitumisega

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Golfi-vend. Ära nüüd lubadustega üle pinguta. Kõik on võimalik,kuid milleks ennast nöökida.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: Probleem külmalt käivitumisega

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

t6nis3 kirjutas:Golfi-vend. Ära nüüd lubadustega üle pinguta. Kõik on võimalik,kuid milleks ennast nöökida.
Mismõttes? :roll:

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: Probleem külmalt käivitumisega

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

TiitRE kirjutas:
golfi_vend kirjutas:Võin sulle selle kasvõi kuskil parklas ära teha. See pole eriline teadus.
No, aga...hellan sulle! :)
Väljalülitatud :problem:

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7870
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 172 korda
Kontakt:

Re: Probleem külmalt käivitumisega

Lugemata postitus Postitas R36 »

TiitRE kirjutas:
TiitRE kirjutas:
golfi_vend kirjutas:Võin sulle selle kasvõi kuskil parklas ära teha. See pole eriline teadus.
No, aga...hellan sulle! :)
Väljalülitatud :problem:
Aku suri ära külma auto peal. :) Toon kohe tuppa sooja.

Tõnis, ma ei pingutagi üle. Olen seda tööd teinud ennem ja tean mida räägin. Eelmine nädal keerasin süüdet just golfil lageda taeva all, samalajal oli väljas need -20C külmakraadid. Ära ise oma ütlustega üle pinguta. Lisaks asjaolu, et passatil seda tööd teha lihtsam, kui golfil, sest pumpa saab keerata töötava mootoriga samalajal graafikut jälgides ja ligipääs kergem.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Vasta

Mine “Diislid”