2,5 TDI kütte kulu suur?
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 280
- Liitunud: 24 Veebr 2013, 09:46
- Telefon: 58218277
- Skype: marekliner
- Auto: VW T4 Multivan 1997 2,5 75 KW TDI. Jetta, Golf 3.
- Asukoht: Haapsalu
- Kontakt:
Re: 2,5 TDI kütte kulu suur?
Kui nüüd teema kokku võtta siis tegin järgmist, EGR kinni, turbo vaakumklapile korralikult vaakum peale, sisselase puhtaks, jalg kergemaks 70 km jäärada ja ongi hoopis teine hingamine.
Need pikad seletused sellest remapi teemast on minule küllaltki kasulikuks osutunud, saan aru mis on selle mõte või vähemalt on asi selgem, suured tänud teemas osalemest.
Need pikad seletused sellest remapi teemast on minule küllaltki kasulikuks osutunud, saan aru mis on selle mõte või vähemalt on asi selgem, suured tänud teemas osalemest.
-
- Huviline
- Postitusi: 559
- Liitunud: 06 Sept 2009, 21:07
- Telefon: +358445588047
- Skype: ulari.saaliste
- Auto: VW Passat 32B; Mazda Xedos V6; VW Golf V 2.0 TDI Sportline ; Nissan Primera 97; GSF Bandit 1200s 04
- Asukoht: Pärnumaa/Vantaa
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
Re: 2,5 TDI kütte kulu suur?
Kui Golfi ostsin, siis müüa ütles kohe, et küttekulu on/võib olla tehase lubatust suurem kuna algse 103 kW asemel on 132 kW ja 400 Nm. Minu kasutajakogemus selle 2 kuu ja üle 4500 km kohta ütleb, et öko. -10 kuni -20 oli keskmine kulu 6-7 sajale, kuni mootori töösoojenemiseni ka kuni 10 sajale. Seda linnas ja lühikeste otstega. Nii kui ilm läks 0-i lähedale oli kulu alla 5- l sajale. Kusjuures käikusi vahetan rahumeeli 2000 rpmi juures ja alla selle veidi. Rohkem ei saa vajutada, käib tühja
Diislis peitub jõud :) bensiiniga võib pintsleid pesta :D
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 29 Mai 2010, 22:29
- Telefon: 56788327
- Auto: vento 66kw, passat b5 81kw
- Asukoht: võrumaa
Re: 2,5 TDI kütte kulu suur?
tööauto oli kunagi samuti t5 2,5 65kw ja paagiga kuhu tankisime ~70l saime sõita tonn ja vähe peale
Eestis teevad pimedad harju, saksamaal panevad opeleid kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 105
- Liitunud: 16 Okt 2013, 02:21
- Telefon: 65639796
- Skype: -
- Auto: Golf4 1.9 tdi 74 kw 2002 AXR
- Asukoht: Keila-Joa,Tallinn
Re: 2,5 TDI kütte kulu suur?
Kas olen valesti aru saanud, aga siiani sain arvasin, et madalad pöörded ajavadki EGR jm tahmast umbe, ...et vastupidi on vaja diiselmootor hoida normaalpööretes (~2000), mitte töristada 1200-1500ga.Rekmiks kirjutas:Kui nüüd teema kokku võtta siis tegin järgmist, EGR kinni, turbo vaakumklapile korralikult vaakum peale, sisselase puhtaks, jalg kergemaks 70 km jäärada ja ongi hoopis teine hingamine.
Need pikad seletused sellest remapi teemast on minule küllaltki kasulikuks osutunud, saan aru mis on selle mõte või vähemalt on asi selgem, suured tänud teemas osalemest.
Olen ka ise mõelnud remapile, aga just selle pärast veel polegi ette võtnud seda. Ja kas üldse on mõtet...??? talvel keskmine-5,7 suvel-5,2 g4 1.9tdi 74kw.
Ootaks vastust-arvamust just jyrisoolt !!!
Viimati muutis krebekas, 12 Veebr 2014, 06:08, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 559
- Liitunud: 06 Sept 2009, 21:07
- Telefon: +358445588047
- Skype: ulari.saaliste
- Auto: VW Passat 32B; Mazda Xedos V6; VW Golf V 2.0 TDI Sportline ; Nissan Primera 97; GSF Bandit 1200s 04
- Asukoht: Pärnumaa/Vantaa
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
Re: 2,5 TDI kütte kulu suur?
Külma mootoriga töristamine ei tee head ja ka ei soovitata kõvasti vajutada. Töösooja mootoriga ei pea nüüd küll 2000 ja peale seepärast sõitma, täiesti okei on sõita 1500 rpm... Maanteel ju ka umbes sinnakanti. Mu Golfil 6k manuaal.
Diislis peitub jõud :) bensiiniga võib pintsleid pesta :D
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 2,5 TDI kütte kulu suur?
Paar korda nädalas ikka anda koormust 3 ja 4 käik mõned kiirendused kuni 4000RPM.....kui lased pikalt nagu vanaema, siis geometria kinni tahmamise jamad garanteeritud!ülari:) kirjutas:Külma mootoriga töristamine ei tee head ja ka ei soovitata kõvasti vajutada. Töösooja mootoriga ei pea nüüd küll 2000 ja peale seepärast sõitma, täiesti okei on sõita 1500 rpm... Maanteel ju ka umbes sinnakanti. Mu Golfil 6k manuaal.
Viimati muutis copilot, 12 Veebr 2014, 14:00, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 559
- Liitunud: 06 Sept 2009, 21:07
- Telefon: +358445588047
- Skype: ulari.saaliste
- Auto: VW Passat 32B; Mazda Xedos V6; VW Golf V 2.0 TDI Sportline ; Nissan Primera 97; GSF Bandit 1200s 04
- Asukoht: Pärnumaa/Vantaa
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
Re: 2,5 TDI kütte kulu suur?
Muidugi ju, ega seepärast ei valinud just sellist isendit. kiirendusradadel saab piisavalt torud puhtaks köhitud. Jama selles, et taob tühja rattaid kui torusi puhastadacopilot kirjutas:Paar korda nädalas ikka anda koormust 3 ja 4 käik mõned kiirendused kuni 4000RPM.....kui lased pikalt nagu vanaema, siis geometria kinni tahmamise jamad garanteeritud!ülari:) kirjutas:Külma mootoriga töristamine ei tee head ja ka ei soovitata kõvasti vajutada. Töösooja mootoriga ei pea nüüd küll 2000 ja peale seepärast sõitma, täiesti okei on sõita 1500 rpm... Maanteel ju ka umbes sinnakanti. Mu Golfil 6k manuaal.
Diislis peitub jõud :) bensiiniga võib pintsleid pesta :D
Re: 2,5 TDI kütte kulu suur?
T5 ei ole 2,5 65kw,see on T4status kirjutas:tööauto oli kunagi samuti t5 2,5 65kw ja paagiga kuhu tankisime ~70l saime sõita tonn ja vähe peale
-
- Huviline
- Postitusi: 102
- Liitunud: 15 Mai 2008, 20:42
- Telefon: 58007330
- Auto: VW Multivan
- Asukoht: Tallinn, www.CHIP.ee
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Re: 2,5 TDI kütte kulu suur?
Jõuti juba enne mind vastata. Chipitud või chipimata, vahest tuleb torud ikka tühjaks lasta ja ei mingeid probleeme.
CHIPTUNING & DPF, EGR, AdBlue, pöördsiibrite jne. EEMALDUS, www.CHIP.ee - 58007330
-
- Huviline
- Postitusi: 105
- Liitunud: 16 Okt 2013, 02:21
- Telefon: 65639796
- Skype: -
- Auto: Golf4 1.9 tdi 74 kw 2002 AXR
- Asukoht: Keila-Joa,Tallinn
Re: 2,5 TDI kütte kulu suur?
Pidasin silmas seda, et kui kütusekulu ~5,5 -et kas on suurt pointi chipimisel?jyrisoo kirjutas:Jõuti juba enne mind vastata. Chipitud või chipimata, vahest tuleb torud ikka tühjaks lasta ja ei mingeid probleeme.
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 637
- Liitunud: 22 Juul 2013, 19:30
- Auto: Seat Ateca Xcellence 4drive
- Asukoht: Tallinn, Õismäe
Re: 2,5 TDI kütte kulu suur?
sel on ka muud plussid, iseenesest oleks põhjust alati aga peale ka keegi ei sunni
-
- Huviline
- Postitusi: 105
- Liitunud: 16 Okt 2013, 02:21
- Telefon: 65639796
- Skype: -
- Auto: Golf4 1.9 tdi 74 kw 2002 AXR
- Asukoht: Keila-Joa,Tallinn
Re: 2,5 TDI kütte kulu suur?
Olen suur kõrv, mis on plussid ja millised on miinused ?!Riivo kirjutas:sel on ka muud plussid, iseenesest oleks põhjust alati aga peale ka keegi ei sunni
-
- Huviline
- Postitusi: 110
- Liitunud: 30 Okt 2013, 20:40
- Auto: VW Passat 1,9TdiSyncro 81kw,Chevrolet Express Van 4,3L 1997
- Asukoht:
- Tänatud: 2 korda
Re: 2,5 TDI kütte kulu suur?
Tegelikult pole mõtet kütusekulu kohta talvel mingit lokku lüüa sest küttele segatakse igast solki sisse(talviseks muutmine),oma näide viimasest kahest tankimisest- detsembri keskmine oli 6,6 ja jaanuar 10,2 sajale tangitud ühest tanklast.Vaatame mis nüüd tuleb
-
- Huviline
- Postitusi: 105
- Liitunud: 16 Okt 2013, 02:21
- Telefon: 65639796
- Skype: -
- Auto: Golf4 1.9 tdi 74 kw 2002 AXR
- Asukoht: Keila-Joa,Tallinn
Re: 2,5 TDI kütte kulu suur?
Ma ei kurda nii hullult, +1l/100 km nende külmadega. Kui aus olla, siis lisasin ise veel Karla diislisisandit, 2t õli ja mingi soome külmasula... tundub et mootorile meeldis see kokteil, kõik söödi ära, sumpsist tuli ainult auru väljaastrolaab kirjutas:Tegelikult pole mõtet kütusekulu kohta talvel mingit lokku lüüa sest küttele segatakse igast solki sisse(talviseks muutmine),oma näide viimasest kahest tankimisest- detsembri keskmine oli 6,6 ja jaanuar 10,2 sajale tangitud ühest tanklast.Vaatame mis nüüd tuleb
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 637
- Liitunud: 22 Juul 2013, 19:30
- Auto: Seat Ateca Xcellence 4drive
- Asukoht: Tallinn, Õismäe
Re: 2,5 TDI kütte kulu suur?
internet on infot täis puust ja punaseks, ka eesti keeles..võid lugeda plussidest ja miinustest nii et paha hakkabkrebekas kirjutas:Olen suur kõrv, mis on plussid ja millised on miinused ?!Riivo kirjutas:sel on ka muud plussid, iseenesest oleks põhjust alati aga peale ka keegi ei sunni
-
- Huviline
- Postitusi: 105
- Liitunud: 16 Okt 2013, 02:21
- Telefon: 65639796
- Skype: -
- Auto: Golf4 1.9 tdi 74 kw 2002 AXR
- Asukoht: Keila-Joa,Tallinn
Re: 2,5 TDI kütte kulu suur?
Kui hr jyrisoo või keegi tema kolleegidest võtaks vaevaks kirjeldada näiteks viis kõige suuremat plussi ja viis kõige suuremat miinust, siis sellest piisaks.Net on täis igasugu müra, saunajutte ja paranoiasi, et tõde kipub selle vahele ära kaduma.Riivo kirjutas:internet on infot täis puust ja punaseks, ka eesti keeles..võid lugeda plussidest ja miinustest nii et paha hakkabkrebekas kirjutas:Olen suur kõrv, mis on plussid ja millised on miinused ?!Riivo kirjutas:sel on ka muud plussid, iseenesest oleks põhjust alati aga peale ka keegi ei sunni
-
- Huviline
- Postitusi: 1956
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 38 korda
Re: 2,5 TDI kütte kulu suur?
Vaata oma eluaseme kommunaalkulude arvet. Kütte rida on jaanuaris võrreldes detsembriga tabanud protsentuaalselt umbes sama suur kasv. Jaanuar oli kõvasti külmem kui detsember.astrolaab kirjutas:Tegelikult pole mõtet kütusekulu kohta talvel mingit lokku lüüa sest küttele segatakse igast solki sisse(talviseks muutmine),oma näide viimasest kahest tankimisest- detsembri keskmine oli 6,6 ja jaanuar 10,2 sajale tangitud ühest tanklast.Vaatame mis nüüd tuleb
-
- Huviline
- Postitusi: 110
- Liitunud: 30 Okt 2013, 20:40
- Auto: VW Passat 1,9TdiSyncro 81kw,Chevrolet Express Van 4,3L 1997
- Asukoht:
- Tänatud: 2 korda
Re: 2,5 TDI kütte kulu suur?
No katlamajas lükatakse sedasama hagu alla mis soojal ajal, mitte ei lahjendata seda ning pärast ei kiideta kui hea kütus on kannatab -32c.Veoauto maailmas on normaaljuhul talvise ja suvise küttekulu vahe ca 10-15%.Pea 50 prossane küttekulu tõus nüüd küll normaalne ei ole.Oma jura lõpetuseks-peaks vist vahetama tanklat sest samast ketist ostes läks ka bensiin mul ühe kuuga korra hapuks.tobimarg kirjutas:Vaata oma eluaseme kommunaalkulude arvet. Kütte rida on jaanuaris võrreldes detsembriga tabanud protsentuaalselt umbes sama suur kasv. Jaanuar oli kõvasti külmem kui detsember.astrolaab kirjutas:Tegelikult pole mõtet kütusekulu kohta talvel mingit lokku lüüa sest küttele segatakse igast solki sisse(talviseks muutmine),oma näide viimasest kahest tankimisest- detsembri keskmine oli 6,6 ja jaanuar 10,2 sajale tangitud ühest tanklast.Vaatame mis nüüd tuleb
-
- Huviline
- Postitusi: 102
- Liitunud: 15 Mai 2008, 20:42
- Telefon: 58007330
- Auto: VW Multivan
- Asukoht: Tallinn, www.CHIP.ee
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Re: 2,5 TDI kütte kulu suur?
Kui kütusekulu on 5.5l, siis sealt tõesti enam palju alla kuidagi ei saa. Füüsika vastu ei saa. Põhiliseks plussiks oleks madalatel pööretel jõulisem tõmme (sama või natuke väiksema kütusekulu eest), turvalisemad ja kiiremad möödasõidud maanteel. Mida lühemat aega vastassuuna vööndis oleme, seda turvalisem ju.krebekas kirjutas: Olen suur kõrv, mis on plussid ja millised on miinused ?!
CHIPTUNING & DPF, EGR, AdBlue, pöördsiibrite jne. EEMALDUS, www.CHIP.ee - 58007330
Re: 2,5 TDI kütte kulu suur?
mul on transporter T4 2000 2,5TDI 75kW. Täiskõrge.
Linnas sooja mootoriga 6,6-7 sajale. Tallinna "kiirteedel", kui palju seismist, ummikuid ja foore pole, saab ka alla 6.
Maanteel 95km/h kulu suvel 6,8..7, talvel 7,6..8.
Kiiruse tõstmisel hakkab oluliselt kulu tõsuma - suur laup annab oma panuse.
EGR sulgemine, sisselaske ja turbo puhastamine ei muutnud midagi. Minu teada chipitud ei ole.
Võimalik, et sellise suure kolaka kohta on mul lihtsalt öko sõidustiil.
Linnas sooja mootoriga 6,6-7 sajale. Tallinna "kiirteedel", kui palju seismist, ummikuid ja foore pole, saab ka alla 6.
Maanteel 95km/h kulu suvel 6,8..7, talvel 7,6..8.
Kiiruse tõstmisel hakkab oluliselt kulu tõsuma - suur laup annab oma panuse.
EGR sulgemine, sisselaske ja turbo puhastamine ei muutnud midagi. Minu teada chipitud ei ole.
Võimalik, et sellise suure kolaka kohta on mul lihtsalt öko sõidustiil.
Viimati muutis mella, 09 Mär 2014, 22:54, muudetud 1 kord kokku.
Re: 2,5 TDI kütte kulu suur?
Reguleerisin veidi pumpa oma 2000 aasta T4-l, kuna tühikäik hakkas sooja mootoriga lonkama.
Hammermodiga sain lonkamisest lahti, kuid avastasin, et tühikäigu kulu läks 0,2l/h pealt 1,2 peale. Peale täppisreguleerimist sain kuluks 0,3..0,4 l/h.
Kusjuures sõiduomadused on 0,4 ja 1,2 korral sarnased, kütusekulu aga kõvasti erinev.
Seega suure kulu põhjus võib olla liiga rikas segu ehk vale pritsekogus.
Tehas annab pritsekoguseks 3-5mg/str, mul on umbes 2,6.
3mg/str peal oli tühikäigukulu 0,6l/h kandis.
Hammermodiga sain lonkamisest lahti, kuid avastasin, et tühikäigu kulu läks 0,2l/h pealt 1,2 peale. Peale täppisreguleerimist sain kuluks 0,3..0,4 l/h.
Kusjuures sõiduomadused on 0,4 ja 1,2 korral sarnased, kütusekulu aga kõvasti erinev.
Seega suure kulu põhjus võib olla liiga rikas segu ehk vale pritsekogus.
Tehas annab pritsekoguseks 3-5mg/str, mul on umbes 2,6.
3mg/str peal oli tühikäigukulu 0,6l/h kandis.