Klobin esisillas
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 84
- Liitunud: 27 Veebr 2013, 14:30
- Telefon: 56845563
- Auto: Vw Golf Variant Gl 2.0 Aut.
- Asukoht:
Klobin esisillas
Tervist,
Autoks on Passat B4 2.8 vr6. Esivedu.
Probleem: Sõites autoga siis on kuulda klobinat esisillas. Tundub, et see on seotud liikuvate osadega ning see klobin hakkab pihta kiirusel 50 ja on kuni kiiruseni 70 kuulda. Kiirusel 90 kaob see ära. Aga kui uuesti kiirust langetada vahemiku 50-70 siis tuleb uuesti selline klobisemine. Paremale pöörates järsult siis läheb korra tugevamaks ja kui uuesti otse sõita siis on see klobin tavapärane. Klobin on selline nagu oleks veljed all lahti. Velgede poldid on üle vaadatud kõik on ilusasti kinni.
Ise kahtlustan, et äkki on probleem selles sisemises veovõlli otsas aga pole kindel. Ma pole pidanud kordagi veel tegelema pooltelje otsadega. Võib olla ka mingi muu probleem olla.
Veo võlli kummikatted on kõik korras mõlemal pool , mingit leket kuskil ei näe. Kui liigutada veovõlli rattad maas igas suunas siis kätejõuga pole tunda mingisuguseid lõtke. Praegu on hetkel esisillas selline seis, et tuleks mõned puksid ära vahetada ja üks rooliots, esisild otseselt ei kolise veel.
Tekkisid sellised küsimused veel , kuidas testida poolteljeotsade korras olekut.
Loodan teie abile,
Tervitades, Kalle.
Autoks on Passat B4 2.8 vr6. Esivedu.
Probleem: Sõites autoga siis on kuulda klobinat esisillas. Tundub, et see on seotud liikuvate osadega ning see klobin hakkab pihta kiirusel 50 ja on kuni kiiruseni 70 kuulda. Kiirusel 90 kaob see ära. Aga kui uuesti kiirust langetada vahemiku 50-70 siis tuleb uuesti selline klobisemine. Paremale pöörates järsult siis läheb korra tugevamaks ja kui uuesti otse sõita siis on see klobin tavapärane. Klobin on selline nagu oleks veljed all lahti. Velgede poldid on üle vaadatud kõik on ilusasti kinni.
Ise kahtlustan, et äkki on probleem selles sisemises veovõlli otsas aga pole kindel. Ma pole pidanud kordagi veel tegelema pooltelje otsadega. Võib olla ka mingi muu probleem olla.
Veo võlli kummikatted on kõik korras mõlemal pool , mingit leket kuskil ei näe. Kui liigutada veovõlli rattad maas igas suunas siis kätejõuga pole tunda mingisuguseid lõtke. Praegu on hetkel esisillas selline seis, et tuleks mõned puksid ära vahetada ja üks rooliots, esisild otseselt ei kolise veel.
Tekkisid sellised küsimused veel , kuidas testida poolteljeotsade korras olekut.
Loodan teie abile,
Tervitades, Kalle.
-
- Klubiline
- Postitusi: 556
- Liitunud: 23 Veebr 2009, 01:03
- Telefon: 53707175
- Skype: r.kuusemae
- Auto: Sharan ´06
- Asukoht: Tallinn, Stroomi
- Tänanud: 1 kord
Re: Klobin esisillas
Kogemus - buss tegi mul algul samalaadset ja põhjustajaks oli 2 lahtist veovõlliflantsi polti. Sai pandud uued poldid ja viga kadus
-
- Moderaator
- Postitusi: 7852
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 159 korda
Re: Klobin esisillas
Kui võimalus proovida, proovi sisemised liigendid omavahel ringi vahetada, vaata kas on muutusi. Siis saab edasi mõelda.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 84
- Liitunud: 27 Veebr 2013, 14:30
- Telefon: 56845563
- Auto: Vw Golf Variant Gl 2.0 Aut.
- Asukoht:
Re: Klobin esisillas
Hetkel ei sa väga tegeleda sellega, sest olen haige. Nende vahetamine on suht suur töö,palju lammutamist. Ja mõte oleks liigendid üle vaadata koos esisilla juppe vahetusega. Üks töö.
Aga ma ei tea kauaks mul jõudu jagub selle volkariga mässates sest praegu on ta pikalt sõitnud jälle ilma muredeta aga nüüd kui reede õhtul auto seisma jätsin ja pühapäeval uuesti käima panin siis auto puterdab tühikäigul ja jõudu ka pole nii palju kui peaks olema.
Aga ma ei tea kauaks mul jõudu jagub selle volkariga mässates sest praegu on ta pikalt sõitnud jälle ilma muredeta aga nüüd kui reede õhtul auto seisma jätsin ja pühapäeval uuesti käima panin siis auto puterdab tühikäigul ja jõudu ka pole nii palju kui peaks olema.
-
- Huviline
- Postitusi: 84
- Liitunud: 27 Veebr 2013, 14:30
- Telefon: 56845563
- Auto: Vw Golf Variant Gl 2.0 Aut.
- Asukoht:
Re: Klobin esisillas
Mis võtmeid on vaja sisemise veovõlli lahti saamiseks olen kuulnud, et seal on mingid teised tööriistad vajalikud. Ja välimise veovõlli otsas on ka üks mutter mis on väga sakiline. Mis mõõdus ja missugust padrunit on vaja, et neid lahti saada.
-
- Huviline
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 19 Aug 2009, 18:16
- Skype: altzu007
- Auto: Audi A4 TDI
- Asukoht: Tartu,Jõgevamaa,Torma
- Tänatud: 1 kord
Re: Klobin esisillas
Sisemised veovõlli otsad on kinni 12-tähikuga M8 oli vist.volkswagenonkaauto kirjutas:Mis võtmeid on vaja sisemise veovõlli lahti saamiseks olen kuulnud, et seal on mingid teised tööriistad vajalikud. Ja välimise veovõlli otsas on ka üks mutter mis on väga sakiline. Mis mõõdus ja missugust padrunit on vaja, et neid lahti saada.
Pooltelje ots käib lähti 12-kant padruniga 30mm, padrun peaks olema pikem variant, muidu võib lühiksesks jääda.
Viimati muutis Deemu, 30 Jaan 2015, 15:35, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Klobin esisillas
Kulunud sisemine veovõlli ots peaks kiirendades teatud kiiruste vahemikus tekitama ka keresse korraliku võbina...vähemalt minul oli niiviisi vanakooli diisliga. Nagu aru saan,ei olene klobin sellest,milline on tee millel sõidad st teeb seda ka siledal teel otse sõites?
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
-
- Huviline
- Postitusi: 84
- Liitunud: 27 Veebr 2013, 14:30
- Telefon: 56845563
- Auto: Vw Golf Variant Gl 2.0 Aut.
- Asukoht:
Re: Klobin esisillas
Mul on kuskil 12 tähikuline komplekt olemas aga seda padrunit pole ja ma pean juurde vaatama veel ka siis selle momendivõtme .
Kattekummid on korras kõik. Auto vana ka ja täitsa võimalik. et sisemised otsad läbi võivad olla. Kõik mis liigub see kulub
Hetkel on tekkinud õrn vibreerimine ka juurde, ning klobin ei sõltu teekattest, sest see on koguaeg olemas teatud kiirus vahemikus.
Mul tuleb esimest korda seda teha elus, sest eelnevatel autodel pole olnud sellist probleemi ja tundub põnev seda vahetama hakata.
Kattekummid on korras kõik. Auto vana ka ja täitsa võimalik. et sisemised otsad läbi võivad olla. Kõik mis liigub see kulub
Hetkel on tekkinud õrn vibreerimine ka juurde, ning klobin ei sõltu teekattest, sest see on koguaeg olemas teatud kiirus vahemikus.
Mul tuleb esimest korda seda teha elus, sest eelnevatel autodel pole olnud sellist probleemi ja tundub põnev seda vahetama hakata.
Re: Klobin esisillas
Endal oli sama viga mõni kuu tagasi sisemise telje otsaga. Kumm oli terve aga määre sees kuivaks paakunud ja 30 tuhande pealt oli kutu. Need 12 kant poldi pead puhasta korralikult ära, et tähik keerates korralikult sees oleks.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7852
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 159 korda
Re: Klobin esisillas
Kõige valutumalt saab need löökkruvikeerajaga lahti.kolmnurk kirjutas: Need 12 kant poldi pead puhasta korralikult ära, et tähik keerates korralikult sees oleks.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Klobin esisillas
Kui ma õigesti mäletan,siis minu auto puhul algul tekitas õrna vibra ainult kiirendades....lõpuks tegi võbinat/vibra juba teatud kiirusest alates rahulikult cruisideski ja muidugi kiirendustel läks see võbin juba päris suureks(nagu rattad oleks balansist väljas,aga selle vahega et võbina lõi auto kersse mitte rooli).
Diesel Power KEEPS ME GOING