golf 4 küttekulu?
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
golf 4 küttekulu?
Massin 1,9 DTI ,pumppihustid,96 kw jne..
Kas ~5 l sajale km -le normaalne?
Seda sõites nö varbaotsaga.Keegi väitis,et palju ja peaks sinna 3 ja 4 vahele trassil jääda.
No ma ei tea,vahest saab lisaõhku või MAF andur tikub raiskama.
Kuidas kommenteerite?
Kas ~5 l sajale km -le normaalne?
Seda sõites nö varbaotsaga.Keegi väitis,et palju ja peaks sinna 3 ja 4 vahele trassil jääda.
No ma ei tea,vahest saab lisaõhku või MAF andur tikub raiskama.
Kuidas kommenteerite?
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5176
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 219 korda
Re: golf 4 küttekulu?
http://www.autopass.ee/et/data/11362/
Julgen väita, et 4,midagi võiks olla![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Kui automaat, siis ilmselt 5 ongi!
Julgen väita, et 4,midagi võiks olla
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Kui automaat, siis ilmselt 5 ongi!
Viimati muutis tito, 16 Mär 2015, 12:56, muudetud 1 kord kokku.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
Re: golf 4 küttekulu?
Manuaal käimakast.
Võib vahest peale turbot mingi väike prigu torustikus olla.Kui enne turbot nö õhk kinni katta sureb välja nagu peab.Väike prigu ei anna nii palju õhku,et tööle jääda,samas turbo rakendades tekib kadu.Kas selline variant tuleks kõne alla.Tuleb nö survetest teha ja kuulata kas ja kus sisiseb.
Võib vahest peale turbot mingi väike prigu torustikus olla.Kui enne turbot nö õhk kinni katta sureb välja nagu peab.Väike prigu ei anna nii palju õhku,et tööle jääda,samas turbo rakendades tekib kadu.Kas selline variant tuleks kõne alla.Tuleb nö survetest teha ja kuulata kas ja kus sisiseb.
Viimati muutis ylli, 16 Mär 2015, 13:05, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 60 korda
- Kontakt:
Re: golf 4 küttekulu?
Tehas ju sinna 4 algusesse annabki maanteel. Enda rekord vist oli 4.2 või 4.3 aga see oli ka maanteel 70ga tõristades. GPSiga 100 km/h lastes oli kulu siiski 4.8 kanti. Kui linnaga keskmine, siis on 5 ikka väga hea tulemus. Minu andmed küll Bora pealt, aga vaevalt suurt vahet on.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: golf 4 küttekulu?
5l/100km kohta on väga hea tulemus. Mina küll siin probleeme ei otsiks. Pole ju enam tegemist ka uue autoga. Kui see kulu on ka suur siis mina eitea enam mis oleks normaalne ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
-
- Huviline
- Postitusi: 683
- Liitunud: 03 Mär 2014, 08:33
- Auto: Focus 3 / Golf 4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
Re: golf 4 küttekulu?
96 kw-ne võtab ehk veidi rohkem, kuid minu 81 kw kõrgsurvepumbada diisel võttis pühapäeval Tartus Tallinnasse sõidul umbestäpselt 4.6 l/100 km ja sõitsin normaalses tempos
Viimati muutis vwgolf, 16 Mär 2015, 19:17, muudetud 1 kord kokku.
Re: golf 4 küttekulu?
[quote="dellu"]Tehas ju sinna 4 algusesse annabki maanteel. Enda rekord vist oli 4.2 või 4.3 aga see oli ka maanteel 70ga tõristades. GPSiga 100 km/h lastes oli kulu siiski 4.8 kanti. Kui linnaga keskmine, siis on 5 ikka väga hea tulemus. Minu andmed küll Bora pealt, aga vaevalt suurt vahet on.[/quote
Ise sain 4,6 ja seda suvel kui ilm soe,sillad-õlid soojad jne...
Lihtsalt sisetunne nagu ütleks ,et võiks vähem olla-ei tea.Ronin homme kõhu alla,vaatan torud üle jne..
Nagunii vaja kanali peale saada,sumpsi toru 2 kohast katki.
Ise sain 4,6 ja seda suvel kui ilm soe,sillad-õlid soojad jne...
Lihtsalt sisetunne nagu ütleks ,et võiks vähem olla-ei tea.Ronin homme kõhu alla,vaatan torud üle jne..
Nagunii vaja kanali peale saada,sumpsi toru 2 kohast katki.
Viimati muutis ylli, 16 Mär 2015, 20:06, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: golf 4 küttekulu?
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Thumbup :thumbup:](./images/smilies/icon_thumbup.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Bora manuaal 96kw(mis umbes 110kw peale remapitud) võtab siin UK s maantee otstel nii 5.5 v 5.6 kanti sajale....aga siin maanteel kiirus pea 120km/h kah ja jällegi ristmikelt ja ringteedelt(siin neid palju) äraminekud ma jällegi teist ei hellita ja tihti 3.käik ning a la 4000 v 4500rpm välja! See, kes sellele motole 3 ja 4 vahele isegi trassil soovib, võiks unest üles ärgata(isegi tehas ei luba neid numbreid ja tehase numbrid ikka pool liitrit v isegi liiter reaalsest elust optimistlikum). Ja kui sa selle mootoriga sõidad kogu aeg varba otsaga, siis soovitan osta 66kw vanakool....rüüpab vähem kütet ning 96kw moto väänet sul niikuinii vaja ju pole
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ja veel....kas see kulu on tankimise meetodil mitu korda mõõdetuna tulnud v siis usud kohe kellasid v kuidas?
NB! Mõlemad manuaalid mul ja Bora ning MK4 kaaluvahe pole suur!
Ah jah....vanakooliga absoluutne rekord 4.3 ja seda püsikaga 50-70 km/h öises Tallinnas ühest otsast teise, kus enamus oli kollane tuli. Ja veel....teinekord need varba otsaga sõitmised viivad rohkem kulu üles kui kiiresti soovitud kiiruseni kiirendamine ja siis edasi püsikaga vms ühtlaselt sõita....teine asi...kasuta käiguga pidurdamist!
Viimati muutis copilot, 16 Mär 2015, 23:12, muudetud 3 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 60 korda
- Kontakt:
Re: golf 4 küttekulu?
Minul oli igatahes kompu ja reaalne vahe täis-tühi-täis paak meetodil kuskil 0.1-0.2 kanti kompu kahjuks. Kusjuures tõesti see 4.3 oli mul 35km-se teekonna peale 70ga tiksudes, vanaisa sõitis teise autoga "penskari stiilis" ees. See tehasemeetod oli vist ka mingi 80 km/h kanti ju mõõdetud. Selleks oli mingi spets etteantud teema, et mitu km tuli rahulikult sõita, mitu korda kiirendada jne. Miski standard niiöelda, aga öösel ma seda praegu googeldada küll ei viitsi.
Aga jah ökosõidu koolitus õpetab samamoodi, et kiirelt hoog üles ja siis kõrge käik ja vaikselt tiksuma. Aga jah parima tulemuse saab käiguga pidurdades, foore lugedes. Tunnike tagasi tulin just loomaaia kandist lasnamäele nii, et paar korda pidi pidurdama, enamus foore sõitsin otse rohelisse, tsüklid juba pähe kulunud ja liiklust väga polnud, nii et sai rahulikult ajastada. Et nüüd teemaalgatajat kurjaks ajada, siis ilmselt oli mul see linnakulu kuskil 4.x seekord ja mul veel kütus 0.8 eurot. Muidugi jah kiirendus on Boraga võrreldes teiselt planeedilt ka, kalendriga peab mõõtma.
Aga jah ökosõidu koolitus õpetab samamoodi, et kiirelt hoog üles ja siis kõrge käik ja vaikselt tiksuma. Aga jah parima tulemuse saab käiguga pidurdades, foore lugedes. Tunnike tagasi tulin just loomaaia kandist lasnamäele nii, et paar korda pidi pidurdama, enamus foore sõitsin otse rohelisse, tsüklid juba pähe kulunud ja liiklust väga polnud, nii et sai rahulikult ajastada. Et nüüd teemaalgatajat kurjaks ajada, siis ilmselt oli mul see linnakulu kuskil 4.x seekord ja mul veel kütus 0.8 eurot. Muidugi jah kiirendus on Boraga võrreldes teiselt planeedilt ka, kalendriga peab mõõtma.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: golf 4 küttekulu?
Ja siis rääkimata rehvide veeretakistusest, kas vastutuul v mitte, kas on mägisemat maastiku v mitte-minu Bora 96(110)kw väljatoodud kulu siiski hõlmab ka UK veidi künklikumat maastiku kui eestis aga siiski.dellu kirjutas:Minul oli igatahes kompu ja reaalne vahe täis-tühi-täis paak meetodil kuskil 0.1-0.2 kanti kompu kahjuks. Kusjuures tõesti see 4.3 oli mul 35km-se teekonna peale 70ga tiksudes, vanaisa sõitis teise autoga "penskari stiilis" ees. See tehasemeetod oli vist ka mingi 80 km/h kanti ju mõõdetud. Selleks oli mingi spets etteantud teema, et mitu km tuli rahulikult sõita, mitu korda kiirendada jne. Miski standard niiöelda, aga öösel ma seda praegu googeldada küll ei viitsi.
Aga jah ökosõidu koolitus õpetab samamoodi, et kiirelt hoog üles ja siis kõrge käik ja vaikselt tiksuma. Aga jah parima tulemuse saab käiguga pidurdades, foore lugedes. Tunnike tagasi tulin just loomaaia kandist lasnamäele nii, et paar korda pidi pidurdama, enamus foore sõitsin otse rohelisse, tsüklid juba pähe kulunud ja liiklust väga polnud, nii et sai rahulikult ajastada. Et nüüd teemaalgatajat kurjaks ajada, siis ilmselt oli mul see linnakulu kuskil 4.x seekord ja mul veel kütus 0.8 eurot. Muidugi jah kiirendus on Boraga võrreldes teiselt planeedilt ka, kalendriga peab mõõtma.
Ja dellu...."kiirendus on Boraga teiselt planeedilt"??? mida ja vs millega sa seda mõtlesid?
Tänud täpsustamast ka seda, et kiiresti soovitud käiguni ja siis vastavalt kiirusele ja mootori koormusele kõrgeim käik.
Viimati muutis copilot, 17 Mär 2015, 00:16, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 60 korda
- Kontakt:
Re: golf 4 küttekulu?
Kisub lihtsalt OT-ks ära, aga mõtlen oma igapäeva Zafira CNG (maagaas/surugaas). Ehk siis kiirendus on olematu (71kw), aga selleeest rahakott on rõõmus. Ilmselt linnas isegi ainult pähe andes ei lähe mul kulu oluliselt üle 6.5e. Kulu mõõdetakse küll kilodes, aga seevastu hind ka 0.779 eurot/kg. Ilmselt aastaga saan 20000km enda käes täis, aga arvestuslikult olen säästnud vähemalt 1000 eurot vs ökom diisel (Bora 96kw laadne). Kuigi jah, varsti tahaks ikka oma "projekt" Corrado rooli tagasi saada, paar päeva sõitsin vahepeal 96kw passatiga, juba see oli nagu reaktiivlennuk.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 683
- Liitunud: 03 Mär 2014, 08:33
- Auto: Focus 3 / Golf 4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
Re: golf 4 küttekulu?
Soovitaks suverehvid alla panna, korralikult täis pumbata (ise pumpan natuke üle kui kütusepaagi luugil kirjas), mootori õhufilter ja kütusefilter vaheta ära... siis peaks küll nii kiirendus kui ka kütusekulu paremaks muutuma.ylli kirjutas:Massin 1,9 DTI ,pumppihustid,96 kw jne..
Kas ~5 l sajale km -le normaalne?
Seda sõites nö varbaotsaga.Keegi väitis,et palju ja peaks sinna 3 ja 4 vahele trassil jääda.
No ma ei tea,vahest saab lisaõhku või MAF andur tikub raiskama.
Kuidas kommenteerite?
Viimati muutis vwgolf, 17 Mär 2015, 09:52, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 683
- Liitunud: 03 Mär 2014, 08:33
- Auto: Focus 3 / Golf 4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
Re: golf 4 küttekulu?
Soovitaks suverehvid alla panna, korralikult täis pumbata (ise pumpan natuke üle kui kütusepaagi luugil kirjas), mootori õhufilter ja kütusefilter vaheta ära... siis peaks küll nii kiirendus kui ka kütusekulu paremaks muutuma.ylli kirjutas:Massin 1,9 DTI ,pumppihustid,96 kw jne..
Kas ~5 l sajale km -le normaalne?
Seda sõites nö varbaotsaga.Keegi väitis,et palju ja peaks sinna 3 ja 4 vahele trassil jääda.
No ma ei tea,vahest saab lisaõhku või MAF andur tikub raiskama.
Kuidas kommenteerite?
Edit: suverehvide allapanekuga tasub ehk oodata, kuna nädalalõpuks lubatakse külma...
Viimati muutis vwgolf, 17 Mär 2015, 09:59, muudetud 1 kord kokku.
Re: golf 4 küttekulu?
No test tehtud,sai lätlaste maal käidud ja sealt venes ning tagasi-kokku 250 km.Koormaks 5 tühja messeri ballooni ja tagasi täis balloonid,venes sõit ikka ilma koormata,täis paak ja kankus ka nagu положенно.Ühesõnaga sain selle sõidu tehtud 5,1 sajale ning on nagu ennegi.Probleemid olid turboga ja veel paar pisi viga.Sellest ka see täpsustus küttekulu osas.Tee oli suht hea,muidugi minnes nö vastumäge,kohati metsavahel lume sulamisest tee pehmevõitu.Aga üldiselt normaalne.Venes üks kohalik küsis ,et palju sul golf rüüpab.No ütlesin ja ta imestas,et nii vähe.Nimelt tema tütrel sama massin ja alla 6 ei saa kuidagi.
Üldiselt rahul,elame veel ja tänud kaasamõtlejaile.
Üll
Üldiselt rahul,elame veel ja tänud kaasamõtlejaile.
Üll
Re: golf 4 küttekulu?
Oleneb ka ju sellest mis rehv all on. 81kw eelmine hooaeg. 10 aastat vana nael 5.7l/100le Suverehvile üle minnes 4.2 ökotades maanteel.
5 sajale on ok.
5 sajale on ok.