Ristotu kirjutas:Kui ta sul koguaeg ragiseb, siis sa võid üks moment lihtsalt teele jääda, aga ei pruugi, rattad täiesti välja keerates ei tohi väga jõudu rakendada.
Ma tegelikult tahaks selle raha, mis läheb rendiautole, panna oma auto veermikku, aga ma ei leidnud kiiruga aega, et selle homme kl 14'ks tehtud saaks. Ma tean, et mingi kummikate seal vasaku ratta juures on katki, ilmselt sellega kuidagi seotud.
Ideid, kes teeks kiirelt, hästi ja ei küsiks auto hinda selle eest?
Olen ragiseva poolteljega aasta vähemalt sõitnud(audi80). Samas teisel autol(nissan) hakkas ragisema ja sain sõita alla nädala. Suht õnnemäng eks ta ole.
Õnneks hakkavad b5 poolteljeotsa hinnad 23 eurist. Remonditöökoda suudab selle alla 0,5h ära vahetada.
Saad 50 euriga hakkama. Hüppa suvalisse töökotta ja küll nad ära teevad.
Viimati muutis audivana, 21 Mai 2015, 09:02, muudetud 1 kord kokku.
No ideejärgi ohtlik see olla ei saa.
Oleneb kui läbi see ots on. Kui ei tee äkilisi liigutusi ( eriti tagurdades rattad välja keerata ) siis hea õnne korral sõidad äea selle 800km, kuid mina ei julgeks Teepeale jäädes maksad treilad asjad ja oma ajakulu rohkem kui asi väärt.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
Ilmselt oleneb ka kus ja kui kiiresti sa sõidad, aga eks ta paras õnnemäng ole, ma ise ühe sellise õnnemänguga Inglismaa keskelt koju tulnud. Kuigi kuulutuses oli kirjas, aga mul doonoriks vaja, siis väga ei pööranud sellele tähelepanu ja arvasin et küll ta koju ära toob. Häält tegi algul ainult suht koht põhja keerates, aga peale umbes 50km maanteel 120-130ga laskmist hakkas juba sõiduajal kole ragin. Sain õnneks kohe kiirteelt maha ja peale veidike uurimist et siiski ühes tükis üritasin leida navist mingit töökoda. Sinna sõites aga nagu lupsti kohe VW esindus. Kahjuks laupäevane päev, sulgemiseni 1h ja ei nemad küll ei saa aidata. Vaatasid küll kiirelt väljas üle ja arvamus sama, et ilmselt pooltelje ots. Noh käisin veel 4-5 töökoda läbi, kõigil paar tundi veel avatud olla, juppi kohal pole jne. Kuna praami graafikust olin ma juba anyway väljas (pilet ostetud) siis mõtlesin et tiksun vaikselt sugulasele külla ära kuna linnasõidul enam häält ei teinud (ilmselt jahtus maha või midagi), oli plaan sealt anyway korra kiirelt läbi hüpata. Pärast vaatasin et kannatab juba 70-80 ka lasta (valisin külavaheteed). Pärast edasi tulles sai juba mandrieuroopas kiirus 90-100ni ka lastud, üle selle ei kannatanud, siis võttis juba vibra/märgid häälest sisse. Ilmselt kuumenemine või miskit sellist. Ainus idee mis muidugi kohe Inglismaal tuli oli see, et WD40 sai ostetud ja seda uhasin vahepeal vahele (kumm oli katki). Pärast mõtlesin muidugi, et oleks võinud mõnes töökojas vähemalt lasta mingi paksemat tavotti sisse pressida vähemalt.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Oleneb kui palju ja kuidas ta ragiseb. Meil Passatil ka pooltelje ots raksus ainult siis kui rattad paremale välja keerata ja tagurdada või edaspidi rattad paremale välja keeratult vähe järsem tõmme teha. Sai selle pooltelje otsaga päris kaua sedasi sõidetud (arvan, et paar tuhat km ikka) aga ei läinud see ragin hullemaks ega midagi.
tlauri kirjutas:WD40 on viga muidugi. Täiesti vale asi sellises kohas. Sellega suurenevad ainult tolerantsid, mis ainult vähendab selle koosluse koos püsimist.
Ei välista, aga laupäeva õhtul tundus see ainuke mõistlik lahendus, mida supermarketist saada oli, et natukegi sinna määret saada ja äkki ka liiva või muud jama välja saada. WD40 püsivaid määrdeomadusi jah paljudes kohtades ei kiideta, aga minu mõte oli pigem tollel hetkel see, et laupäev-pühapäev ma Inglismaalt abi ei saa ja pigem sõidan kaugele saab ja kui asi ikka väga hulluks läheb, siis keeran lihtsalt kiirteelt maha ja üritan esmaspäeva hommikuks lähima töökoja leida, et asi ära fiksida. Vaikselt tiksudes ikkagi vähemalt võidan mingigi aja selle asemel, et terve nädalavahetus saarel passida. Lõpptulemusena jah tiksusin Saksmaal rekkatega ühes tempos või pigem veits kiiremini (90-100 siis GPS järgi) ja olin lõpuks ikkagi enam-vähem planeeritud graafikus tagasi ja jõudsin ka tööle õigeks ajaks.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Kunagi ostetud passatil oli ka pooltelje otsa kumm ribadeks ning ragises ja ka kohati kiilus kinni, kui parklas manööverdasin.
Ostsin uue otsa komplekti ära ning lahti võtmisel selgus, et lauapeal oli just sinna sobiv vana, kuid terve kasutatud tolmukate.
Pesin pooltelje otsa ilusti puhtaks, panin määret sisse ning autole külge tagasi.
Ragin kadus ning sai veel pikalt sõita.
Teinekord piisab ka katte vahetusest ja uuest määrdest.
Kui rändama lähed, siis viska uus pooltelje otsa komplekt pagasnikusse.
Viimati muutis fomoco, 22 Mai 2015, 06:24, muudetud 1 kord kokku.
Soo Autoteenindus, mu masina kodutöökoda, võttis auto eile vastu ja tegid kohe ära. Käisid lausa eraldi juppi toomas.
Auto korras, rehvirõhk kontrollitud, õlivahetus tehtud- Riia trip alaku!