Probleemid kojameestega.
1. hoovastik roostetas kinni, poos end mingi hetk kinni = puhastasin määrisin töötab.
2. kõige kiirema käigu peal põleb kojamehe kaitse läbi = panin toledo kojamehe mootori peale. = kõik kiirused töötavad OK.
3. nüüd 0 positsioonis, kojamed ei seisa, töötavad 15-20sec ja alles siis jäävad seisma kuskil poole peal.
On kuulda, kui kojamehed jõuavad alla asendisse käib relees klõps lülitub välja, kuid kohe järgneb uuesti klõps ja hakkab tööle uuesti, sedasi 15-20sec.
Milles siis nüüd viga on??
Toledo kojamehe mootor misut pikem, minul vähe lühema kujuga ning ei käi lahti.
Kas võib olla see toledo mootor võimsam vms ja relee läheb lolliks?
Relee võtsin lahti, visuaalselt kõik ok.
Vana kojamehe mootoriga, töötasid ilusti, 0, 1, 2, kuid 3 peal põles kaitse läbi (2x panin uue kaitsme sisse, ning iga kord põles 3 astme peal läbi.)
Probleemid kojameestega
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 622
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: Probleemid kojameestega
Asendiandur, mis õige koha peal seisma paneb kojamehed, peaks asuma mootori enda sees.
Aga mõistlik oleks ikka originaal varuosi kasutada, muidu võibki nuputama jääda.
Aga mõistlik oleks ikka originaal varuosi kasutada, muidu võibki nuputama jääda.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Probleemid kojameestega
Kui kindel et relee ok. Oli vanakooliga jama....paned korraks kojamehed tööle näiteks v korraks vihmasensori peale ja isegi kui lülitad kohe välja siis ikka 20 sec vms vehib(nii kui all kojamehed käis releest kostuv klõps ja kojamehed pühivad uuesti). Panin siis uue(kasutatud) relee....asi toimib nagu miilinki nagu peab....ja mis veel....ennemalt kui kojamehed rakendusid oli relee klõps kuulda selgelt....nüüd relee kojameeste rakendudes vait nagu sukk pmt!
Diesel Power KEEPS ME GOING