Passat b5.5 2.0tdi 100kw
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 42
- Liitunud: 11 Apr 2015, 20:23
- Auto: Vw passat 2004 2.0tdi 100kw
- Asukoht:
Passat b5.5 2.0tdi 100kw
Tere, mida oskate rääkida passat b5.5 2.0tdi 100kw mootorist? Mis vead esinevad? mille poolest on hea auto?
-
- Huviline
- Postitusi: 1344
- Liitunud: 27 Jaan 2010, 16:48
- Telefon: 5248471
- Auto: Passat B5 2.7 bi-turbo 4motion
- Asukoht: Harjumaa
- Tänatud: 3 korda
- Kontakt:
Re: Passat b5.5 2.0tdi 100kw
Sellise mootoriga masinaid mina liigapalju pole liikumas näinud. Kust leidsid?
Klaasipuru-, klaaskuul-, soodaprits. Kirjuta info@pritsikeskus.com ning teeme detailid puhtaks.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7870
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: Passat b5.5 2.0tdi 100kw
Hea on keskkonnale kuluka DPF filtri näol ja veel kulukama dpf vedeliku tõttu. Pole AdBlue.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 42
- Liitunud: 11 Apr 2015, 20:23
- Auto: Vw passat 2004 2.0tdi 100kw
- Asukoht:
Re: Passat b5.5 2.0tdi 100kw
Leidsin selle pilli Tartu kandist.ardiilves kirjutas:Sellise mootoriga masinaid mina liigapalju pole liikumas näinud. Kust leidsid?
-
- Huviline
- Postitusi: 41
- Liitunud: 24 Sept 2014, 21:56
- Telefon: 53313281
- Auto: Passat variant 2,0; B5.5 diisel 2005
- Asukoht: Tallinn
Re: Passat b5.5 2.0tdi 100kw
ostsin ka aasta tagasi sellise sepa autohoovi pealt, tartust. Siis näitas umbes 192 tuhhi sõitu, nüüd 209. Millised vead siis:
1. ostes kostus eest otsast (armatuuri alt) solin-vulin. Müüja vehkis kätega, et kliimaseade vaja täita, seal vedelikku vähe. Selgus aga, et ilmselt on hoopis salongi radikas aja jooksul vigaseks jäänud (räägitakse mingitest plastmassist labadest, mis on radikas sees, aga nüüd lahti). Õnneks auto seest soojaks läheb, lükkan selle vahetust edasi, sest see pidi olema mega töö. Kõik tuleb eest tühjaks rookida. Solisemisega olen ära harjunud.
2. Püsikiiruse hoidja ei tööta algusest peale.
3. Viimasel ajal on mingid jamad limp modega. Otsi siit foorumist alalõigu "mootorid" alt minu nime järgi.
Kütust võtab,,nii aja naa. Alla 6 L saja peale enamsti ei saa. Minu närvikava ei võimalda sellist sõitu, et ainult varbaga hoian all,,ja ei julge hingata ka.
Eelmine auto oli 500 klassi bmw; bensukas, ise tõin saksast. Natuke igatsen seda autot taga. Ei pidanud pead murdma mingite veakoodide, limp modede, turbode jms-ga. Jäi ainult pidevalt lumme kinni :)
Suures plaanis meeldib ka VW. Rahulik auto, samas minekut on kui ikka gaasi anda.
aa,,,ukselukk läks ka rikki. Üks uks jäi kinni, enam lahti ei tulnud. Selle ukse lahtisaamine on igavene jama. Mitu tundi remonidtöökojas tööd. Lukumooduli enda vahetamine on lihtne. Aga kinnise uksega seda vahetada ei saa.
See tahmafilter (DPF?) on enne mind välja üldse võetud.
1. ostes kostus eest otsast (armatuuri alt) solin-vulin. Müüja vehkis kätega, et kliimaseade vaja täita, seal vedelikku vähe. Selgus aga, et ilmselt on hoopis salongi radikas aja jooksul vigaseks jäänud (räägitakse mingitest plastmassist labadest, mis on radikas sees, aga nüüd lahti). Õnneks auto seest soojaks läheb, lükkan selle vahetust edasi, sest see pidi olema mega töö. Kõik tuleb eest tühjaks rookida. Solisemisega olen ära harjunud.
2. Püsikiiruse hoidja ei tööta algusest peale.
3. Viimasel ajal on mingid jamad limp modega. Otsi siit foorumist alalõigu "mootorid" alt minu nime järgi.
Kütust võtab,,nii aja naa. Alla 6 L saja peale enamsti ei saa. Minu närvikava ei võimalda sellist sõitu, et ainult varbaga hoian all,,ja ei julge hingata ka.
Eelmine auto oli 500 klassi bmw; bensukas, ise tõin saksast. Natuke igatsen seda autot taga. Ei pidanud pead murdma mingite veakoodide, limp modede, turbode jms-ga. Jäi ainult pidevalt lumme kinni :)
Suures plaanis meeldib ka VW. Rahulik auto, samas minekut on kui ikka gaasi anda.
aa,,,ukselukk läks ka rikki. Üks uks jäi kinni, enam lahti ei tulnud. Selle ukse lahtisaamine on igavene jama. Mitu tundi remonidtöökojas tööd. Lukumooduli enda vahetamine on lihtne. Aga kinnise uksega seda vahetada ei saa.
See tahmafilter (DPF?) on enne mind välja üldse võetud.
Viimati muutis Villu147, 12 Okt 2015, 19:18, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 60 korda
- Kontakt:
Re: Passat b5.5 2.0tdi 100kw
1) Neid klappide vigu on enamusel B5.5-tel sees kui diagnostikat teha ja need on nn ahju/venti süsteemi sees, mitte radika. Ja ilmselt nii mõnigi neist on vahetatav kui kindalaegas või muud plastikud ära võtta, mõne vahetamiseks äkki tõesti tuleb kogu armatuur ära võtta.
2) Püsika lappimine peaks üks lihtsamaid asju olema - Tallinas võin vaadata. Diagnostikaga on kohe näha, kas nuppude vajutused toimivad jne. Samuti kas siduri ja piduri andurit töötavad jne.
3) Limpe ja asju on jah neil, aga ilmselt kui tegelda saab ka veast jagu.
2) Püsika lappimine peaks üks lihtsamaid asju olema - Tallinas võin vaadata. Diagnostikaga on kohe näha, kas nuppude vajutused toimivad jne. Samuti kas siduri ja piduri andurit töötavad jne.
3) Limpe ja asju on jah neil, aga ilmselt kui tegelda saab ka veast jagu.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 41
- Liitunud: 24 Sept 2014, 21:56
- Telefon: 53313281
- Auto: Passat variant 2,0; B5.5 diisel 2005
- Asukoht: Tallinn
Re: Passat b5.5 2.0tdi 100kw
kahest kohas kus käsin seda sulistamist näitamas, öeldi, et radika enda sees olevat mingid plastmass labakesed, mille ülesanne olevat aeglustada jahutusvedeliku liikumist. Ning kui need deformeeruvad, võivad sealt radika seinast lahti tulla, ning tekitavad kuskile mingit suuremat takistust, kui ette nähtud on; sellest see solisemine. Ning ainuke võimalus olevatki see radikas lihtsalt välja vahetada.