Passat b5.5 2.0tdi 100kw

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
Raikss
Huviline
Postitusi: 42
Liitunud: 11 Apr 2015, 20:23
Auto: Vw passat 2004 2.0tdi 100kw
Asukoht:

Passat b5.5 2.0tdi 100kw

Lugemata postitus Postitas Raikss »

Tere, mida oskate rääkida passat b5.5 2.0tdi 100kw mootorist? Mis vead esinevad? mille poolest on hea auto?

ardiilves
Huviline
Postitusi: 1344
Liitunud: 27 Jaan 2010, 16:48
Telefon: 5248471
Auto: Passat B5 2.7 bi-turbo 4motion
Asukoht: Harjumaa
Tänatud: 3 korda
Kontakt:

Re: Passat b5.5 2.0tdi 100kw

Lugemata postitus Postitas ardiilves »

Sellise mootoriga masinaid mina liigapalju pole liikumas näinud. Kust leidsid? :D
Klaasipuru-, klaaskuul-, soodaprits. Kirjuta info@pritsikeskus.com ning teeme detailid puhtaks.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7870
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 172 korda
Kontakt:

Re: Passat b5.5 2.0tdi 100kw

Lugemata postitus Postitas R36 »

Hea on keskkonnale kuluka DPF filtri näol ja veel kulukama dpf vedeliku tõttu. Pole AdBlue.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Raikss
Huviline
Postitusi: 42
Liitunud: 11 Apr 2015, 20:23
Auto: Vw passat 2004 2.0tdi 100kw
Asukoht:

Re: Passat b5.5 2.0tdi 100kw

Lugemata postitus Postitas Raikss »

ardiilves kirjutas:Sellise mootoriga masinaid mina liigapalju pole liikumas näinud. Kust leidsid? :D
Leidsin selle pilli Tartu kandist.

Raikss
Huviline
Postitusi: 42
Liitunud: 11 Apr 2015, 20:23
Auto: Vw passat 2004 2.0tdi 100kw
Asukoht:

Re: Passat b5.5 2.0tdi 100kw

Lugemata postitus Postitas Raikss »

Oskab keegi veel midagi head või halba öelda?

Villu147
Huviline
Postitusi: 41
Liitunud: 24 Sept 2014, 21:56
Telefon: 53313281
Auto: Passat variant 2,0; B5.5 diisel 2005
Asukoht: Tallinn

Re: Passat b5.5 2.0tdi 100kw

Lugemata postitus Postitas Villu147 »

ostsin ka aasta tagasi sellise sepa autohoovi pealt, tartust. Siis näitas umbes 192 tuhhi sõitu, nüüd 209. Millised vead siis:
1. ostes kostus eest otsast (armatuuri alt) solin-vulin. Müüja vehkis kätega, et kliimaseade vaja täita, seal vedelikku vähe. Selgus aga, et ilmselt on hoopis salongi radikas aja jooksul vigaseks jäänud (räägitakse mingitest plastmassist labadest, mis on radikas sees, aga nüüd lahti). Õnneks auto seest soojaks läheb, lükkan selle vahetust edasi, sest see pidi olema mega töö. Kõik tuleb eest tühjaks rookida. Solisemisega olen ära harjunud.
2. Püsikiiruse hoidja ei tööta algusest peale.
3. Viimasel ajal on mingid jamad limp modega. Otsi siit foorumist alalõigu "mootorid" alt minu nime järgi.

Kütust võtab,,nii aja naa. Alla 6 L saja peale enamsti ei saa. Minu närvikava ei võimalda sellist sõitu, et ainult varbaga hoian all,,ja ei julge hingata ka.
Eelmine auto oli 500 klassi bmw; bensukas, ise tõin saksast. Natuke igatsen seda autot taga. Ei pidanud pead murdma mingite veakoodide, limp modede, turbode jms-ga. Jäi ainult pidevalt lumme kinni :):)

Suures plaanis meeldib ka VW. Rahulik auto, samas minekut on kui ikka gaasi anda.

aa,,,ukselukk läks ka rikki. Üks uks jäi kinni, enam lahti ei tulnud. Selle ukse lahtisaamine on igavene jama. Mitu tundi remonidtöökojas tööd. Lukumooduli enda vahetamine on lihtne. Aga kinnise uksega seda vahetada ei saa.

See tahmafilter (DPF?) on enne mind välja üldse võetud.
Viimati muutis Villu147, 12 Okt 2015, 19:18, muudetud 1 kord kokku.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 60 korda
Kontakt:

Re: Passat b5.5 2.0tdi 100kw

Lugemata postitus Postitas dellu »

1) Neid klappide vigu on enamusel B5.5-tel sees kui diagnostikat teha ja need on nn ahju/venti süsteemi sees, mitte radika. Ja ilmselt nii mõnigi neist on vahetatav kui kindalaegas või muud plastikud ära võtta, mõne vahetamiseks äkki tõesti tuleb kogu armatuur ära võtta.
2) Püsika lappimine peaks üks lihtsamaid asju olema - Tallinas võin vaadata. Diagnostikaga on kohe näha, kas nuppude vajutused toimivad jne. Samuti kas siduri ja piduri andurit töötavad jne.
3) Limpe ja asju on jah neil, aga ilmselt kui tegelda saab ka veast jagu.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Villu147
Huviline
Postitusi: 41
Liitunud: 24 Sept 2014, 21:56
Telefon: 53313281
Auto: Passat variant 2,0; B5.5 diisel 2005
Asukoht: Tallinn

Re: Passat b5.5 2.0tdi 100kw

Lugemata postitus Postitas Villu147 »

kahest kohas kus käsin seda sulistamist näitamas, öeldi, et radika enda sees olevat mingid plastmass labakesed, mille ülesanne olevat aeglustada jahutusvedeliku liikumist. Ning kui need deformeeruvad, võivad sealt radika seinast lahti tulla, ning tekitavad kuskile mingit suuremat takistust, kui ette nähtud on; sellest see solisemine. Ning ainuke võimalus olevatki see radikas lihtsalt välja vahetada.

Vasta

Mine “Diislid”