1.9 TDi 66 kw kahemassilise hooratta vahetus.

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses käigukastide ja siduritega.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
enn3
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 10 Aug 2015, 18:10
Telefon: 56491981
Auto: VW Golf4 TDi 2000.a ,Audi Coupe kuubikud 83 ja 87.a.
Asukoht:

1.9 TDi 66 kw kahemassilise hooratta vahetus.

Lugemata postitus Postitas enn3 »

Õhtust.
Autoks siis 1.9 TDi 66 kw 2000.a.Golf.Kuna käigukast otsustas lõpetada töölepingu minuga ,sai soetatud uus kast.Vahetamisel selgus ka ,et kahemassiline hooratas on saba andmas.Arutasime siis asja nii ja naapidi.Lõpuks langes valik Valeo kit-komplektile.Komplektis -hooratas,siduriketas.sidurikorv,survelaager ja kõik poldid.Hooratas ühemassiline,siduriketas leevendus vedrudega.Sai siis see komplekt külge laotud,ilma probleemideta.Hetkel olen sellega küll vähe sõitnud aga ei kurda.Vibra poolest sama nagu ennem.Hulgim sahinaid ja kolinaid on kadunud.Ise olen rahul.
Aga on üks küsimus.Esimene käik ei lähe sisse kui auto veereb.Isegi väiksel kiirusel mitte.Seisval autol läheb ilusti.Ülejäänud käigud töötavad üles ja alla ilusti.Muidugi oli see 1se käigu jant ka eelmise kastiga.Kas see peabki nii olema?
Kui ma uurisin siis foorumis hoorataste kohta ,leidsin ühe teema ,kus keegi maadles sama murega.Tema sai lahenduse,regullides kasti peal olevaid liigendeid,mis on ühenduses käigukangiga.Täna otsisin ka seda teemat aga enam ei leidnud, :evil: Ja nii ma siin nüüd siis trükin selle küsimuse uuesti.Ehk keegi oskab nõu anda.

anonymous2
Klubiline
Postitusi: 828
Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Tänanud: 88 korda
Tänatud: 47 korda

Re: 1.9 TDi 66 kw kahemassilise hooratta vahetus.

Lugemata postitus Postitas anonymous2 »

aga, kui sul auto liigub, miks sa seda esimest käiku üldse sisse raiud?
Esimene käik on enamasti ainult kohalt minemiseks vajalik.
Minu B6-l ei lähe samuti liikumise peal esimene käik eriti lihtsalt sisse.
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2610
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 32 korda

Re: 1.9 TDi 66 kw kahemassilise hooratta vahetus.

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Samas proovi,kui auto natukenegi edaspidi liigub, ja tahad panna tagurpidi käiku. Mis siis saab.

enn3
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 10 Aug 2015, 18:10
Telefon: 56491981
Auto: VW Golf4 TDi 2000.a ,Audi Coupe kuubikud 83 ja 87.a.
Asukoht:

Re: 1.9 TDi 66 kw kahemassilise hooratta vahetus.

Lugemata postitus Postitas enn3 »

anonymous2 kirjutas:aga, kui sul auto liigub, miks sa seda esimest käiku üldse sisse raiud?
Esimene käik on enamasti ainult kohalt minemiseks vajalik.
Minu B6-l ei lähe samuti liikumise peal esimene käik eriti lihtsalt sisse.
Vahest ju vaja kiiremini ristmikul pöördest minema saada.Teise jaoks jääb kiirust väheks ja esimene ei lähe korralikult sisse.Ja siis kas ootad või sõidad jalgu.
t6nis3 kirjutas:Samas proovi,kui auto natukenegi edaspidi liigub, ja tahad panna tagurpidi käiku. Mis siis saab.
Sellega meenus üks vanakooli sõiduõpetaja,kes ikka soovitas ennem mootoriga pidurdamist proovida hakkama saada stangega või siis äärmisel juhul radikaga pidurdamisega.
Pidi odavam olema :o

woltz
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 07 Juul 2007, 13:46
Asukoht: tartu

Re: 1.9 TDi 66 kw kahemassilise hooratta vahetus.

Lugemata postitus Postitas woltz »

Kui auto veereb vabakäiguga ja pikemalt sidurit all hoida, siis jääb käigukastis elu seisma, eriti veel külmast peast. Lase siduripedaal vabaks ja lahuta alles vahetult enne käigu sisse panekut kui kiirus juba piisavalt väike, pole küll päris vahegaas, aga peaks esimese käigu lülitamist kergemaks tegema.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2610
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 32 korda

Re: 1.9 TDi 66 kw kahemassilise hooratta vahetus.

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Kustutatud minu eelmine postitus, kuid küsin uuesti. Kuidas läks katki käigukast.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: 1.9 TDi 66 kw kahemassilise hooratta vahetus.

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

anonymous2 kirjutas:aga, kui sul auto liigub, miks sa seda esimest käiku üldse sisse raiud?
Esimene käik on enamasti ainult kohalt minemiseks vajalik.
Minu B6-l ei lähe samuti liikumise peal esimene käik eriti lihtsalt sisse.
Mul pole küll peale jahiautode juba ammu-ammu manuaal kastiga liikureid olnud, kuid olen küll täheldanud, et näiteks praegusel Mitsu L200-l läheb küll väikese hoo pealt esimene sisse. Kui ei läheks, siis tekkiks teinekord mudas ronimisel probleemid. Sisse läheb ka 1. käik näiteks ristmikule lähenedes...loomulikult mitte 50km/h., kuid pakun, et 20km/h. läheb küll...pole kunagi spidokat vaadanud - ikka tunde järgi.

enn3
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 10 Aug 2015, 18:10
Telefon: 56491981
Auto: VW Golf4 TDi 2000.a ,Audi Coupe kuubikud 83 ja 87.a.
Asukoht:

Re: 1.9 TDi 66 kw kahemassilise hooratta vahetus.

Lugemata postitus Postitas enn3 »

t6nis3 kirjutas:Kustutatud minu eelmine postitus, kuid küsin uuesti. Kuidas läks katki käigukast.
Eks ta juba ostes lekkis tiba.Läksin siis remonti,et õlileke likvideerida ja siis selgus tõsiasi,et veovõlli otsad kastis liikusid vabalt.Loksumiseks seda enam pidada ei saanud.Rääkides kasti remontijatega tuli otsus,et vahetada on odavam.

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: 1.9 TDi 66 kw kahemassilise hooratta vahetus.

Lugemata postitus Postitas rako »

TiitRE kirjutas:
anonymous2 kirjutas:aga, kui sul auto liigub, miks sa seda esimest käiku üldse sisse raiud?
Esimene käik on enamasti ainult kohalt minemiseks vajalik.
Minu B6-l ei lähe samuti liikumise peal esimene käik eriti lihtsalt sisse.
Mul pole küll peale jahiautode juba ammu-ammu manuaal kastiga liikureid olnud, kuid olen küll täheldanud, et näiteks praegusel Mitsu L200-l läheb küll väikese hoo pealt esimene sisse. Kui ei läheks, siis tekkiks teinekord mudas ronimisel probleemid. Sisse läheb ka 1. käik näiteks ristmikule lähenedes...loomulikult mitte 50km/h., kuid pakun, et 20km/h. läheb küll...pole kunagi spidokat vaadanud - ikka tunde järgi.
Mu sitröönil näiteks alates poest välja sõites ei läinud 1 käik sisse kui kiirus pole 0. Kuskile ristmikule lähenedes ja väike hoog sees pidi koguaeg 2 käiku kasutama.
Aga vist enamus autodel ikka läheb väikese hoopealt ikka sisse.
Viimati muutis rako, 29 Dets 2015, 22:17, muudetud 1 kord kokku.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2610
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 32 korda

Re: 1.9 TDi 66 kw kahemassilise hooratta vahetus.

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Tundub et mõnitatakse TEHNILIST foorumit. Lugege teema algataja lauset alates -- Aga on üks küsimus.

enn3
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 10 Aug 2015, 18:10
Telefon: 56491981
Auto: VW Golf4 TDi 2000.a ,Audi Coupe kuubikud 83 ja 87.a.
Asukoht:

Re: 1.9 TDi 66 kw kahemassilise hooratta vahetus.

Lugemata postitus Postitas enn3 »

t6nis3 kirjutas:Tundub et mõnitatakse TEHNILIST foorumit. Lugege teema algataja lauset alates -- Aga on üks küsimus.
?????
Lugesin kogu teema läbi.Mingit vandenõud ja mõnitamist ei leidnud.Ehk seletad lahti.
:)
Ja küsimus oleks...

Vaadates ilma----jääle minek. :D :D :D

GTI
Moderaator
Postitusi: 7852
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Re: 1.9 TDi 66 kw kahemassilise hooratta vahetus.

Lugemata postitus Postitas GTI »

Tegemist on subjektiivse lähenemise omapäraga teatud teemades, alguses ehmatab aga pikapeale harjub ära. Kui jääle minek tähendab kalapüüki siis kivi kotti! :thumbup:
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2610
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 32 korda

Re: 1.9 TDi 66 kw kahemassilise hooratta vahetus.

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Esimene käik ei lähe sisse,kui auto veereb. Pseudo probleem (mõttetu lalin tehniliselt).

enn3
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 10 Aug 2015, 18:10
Telefon: 56491981
Auto: VW Golf4 TDi 2000.a ,Audi Coupe kuubikud 83 ja 87.a.
Asukoht:

Re: 1.9 TDi 66 kw kahemassilise hooratta vahetus.

Lugemata postitus Postitas enn3 »

Kui on lihtne lalin,peaks olema ju lihtne vastata. :lol:

ThurmanMurman
Huviline
Postitusi: 34
Liitunud: 20 Dets 2015, 21:26
Telefon: 55952274
Auto: VW GOLF mk5
Asukoht: VW AG

Re: 1.9 TDi 66 kw kahemassilise hooratta vahetus.

Lugemata postitus Postitas ThurmanMurman »

Kas mõtled sellist moodust?
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
Viimati muutis ThurmanMurman, 11 Jaan 2016, 13:07, muudetud 3 korda kokku.

Vasta

Mine “Ülekanne”