mTDi

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
Carloz
Huviline
Postitusi: 172
Liitunud: 18 Aug 2015, 09:08
Auto: Golf MK6 1.6TDi '13 // Golf MK5 1.9 TDi '04 // Golf MK3 Cabrio 1.8i '94
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 6 korda

mTDi

Lugemata postitus Postitas Carloz »

Tervist,

Hetkel peal 1Z TDi moto, minu kysimus kas keegi on teinud sellest mTDI'd? Ehk siis mehhaanilise pumbaga TDi. Niipalju, kui uurinud, siis soovitatakse kas Land Roveri 300tdi pumpa või kombineerida näiteks AAZi pump praegusega. Lisaks ilmselt peab ka gaasipedaali ära vahetama, kuna TDi'l on ta elektrooniline? Lisaks turbo kohta kysimus - ilma geomeetriata turbo võiks olla, kuid suurem kui originaal, oskate soovitada?

Karl
Viimati muutis Carloz, 02 Mai 2016, 22:32, muudetud 1 kord kokku.

teet82
Huviline
Postitusi: 622
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 27 korda

Re: mTDi

Lugemata postitus Postitas teet82 »

Olen kunagi ühel Transporteri bussil vahetanud 55Kw mootori TDI mootori vastu, pump jäi mehaaniline 55kW. Mälu järgi ei sobinud see mehaaniline pump TDI kronsa külge, auku tuli suuremaks treida.

kevva
Veteran
Postitusi: 707
Liitunud: 18 Juul 2007, 19:25
Auto: Golf Mk2 1.6TD '91 & Transporter 2,5TDI 03a. Transporter Kombi 2,5TDI 01a.
Asukoht: Lõunamaa
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 5 korda

Re: mTDi

Lugemata postitus Postitas kevva »

Carloz kirjutas:Tervist,

Hetkel peal 1Z TDi moto, minu kysimus kas keegi on teinud sellest mTDI'd? Ehk siis mehhaanilise pumbaga TDi. Niipalju, kui uurinud, siis soovitatakse kas Land Roveri 300tdi pumpa või kombineerida näiteks AAZi pump praegusega. Lisaks ilmselt peab ka gaasipedaali ära vahetama, kuna TDi'l on ta elektrooniline? Lisaks turbo kohta kysimus - ilma geomeetriata turbo võiks olla, kuid suurem kui originaal, oskate soovitada?

Karl
Uuri tema käest temal kunagi oli tehtud http://foorum.vwklubi.eu/memberlist.php ... ile&u=5935" onclick="window.open(this.href);return false; :thumbup:
Transportteenused! Treileri ning autoveokonna rent - 56950650

Carloz
Huviline
Postitusi: 172
Liitunud: 18 Aug 2015, 09:08
Auto: Golf MK6 1.6TDi '13 // Golf MK5 1.9 TDi '04 // Golf MK3 Cabrio 1.8i '94
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 6 korda

Re: mTDi

Lugemata postitus Postitas Carloz »

Tänud teile, kodanikule Tants PM saadetud, eks näis mis juhtuma hakkab :D :D

Karl

ValgeKotkas
Huviline
Postitusi: 263
Liitunud: 11 Mai 2011, 19:13
Auto: Golf 3
Asukoht: Tallinn

Re: mTDi

Lugemata postitus Postitas ValgeKotkas »

Ikka tehtud sellist franken-pumpa ja asi liigub. Küll aga ei näe ma sellel mingit mõtet. Kui oleks variant olnud, oleks 66kw pumba pannud (tegime samuti Transporterile ja juhtmestikku pedaali jaoks vedada ei viitsinud). Nii palju on aega läinud, et pump tööle saada ja normaalselt toimima (mida ta senini suurepäraselt ei tee), et lihtsam oleks pedaal olnud ära vedada.
66kw+tuningbox või chip ja asi on linnas ju täitsa piisav. Kui tahta hakata väga ehitada, siis käsitöökollektorid ja asjad ning bemmiturbod? Aga milleks siis seda diislipellarit ehitada juba, veduki kütusekulu tõuseb ka normaalselt lakke ju.

Neid AAZ pumpasid on mustmiljon erinevat ja erinevate reguleerimisvõimalustega.
Ostad ühe ja lappad sinna enda tdi pumbast plunseri ja nukaplaadi sisse ning paned mootori külge. Nüüd hakkad kellaga või kõrvajärgi seda pool aastat seadistama, kütsikruvi keerama ja koos sellega tühikäiku näppima. Lõpuks kui tahad, et asi liiguks siis tühikäigupööre on kuskil laes ja ei saa midagi elust aru.
Kuna tegemist on "tuuninguga", siis hakkab kindlasti kuskilt midagi lekkima ja pump peab maha tulema jälle ja ja ja .
Siis saad aru, et kütust ikkagi vähe, tuleb teha igasuguseid governor mode ja boost pine jne ja siis on sõidetavus nagu eelajaloolisel golfivetsul ikka. Danuunahui.
Viimati muutis ValgeKotkas, 09 Mai 2016, 12:33, muudetud 3 korda kokku.

Vasta

Mine “Diislid”