Tervist,
Hetkel peal 1Z TDi moto, minu kysimus kas keegi on teinud sellest mTDI'd? Ehk siis mehhaanilise pumbaga TDi. Niipalju, kui uurinud, siis soovitatakse kas Land Roveri 300tdi pumpa või kombineerida näiteks AAZi pump praegusega. Lisaks ilmselt peab ka gaasipedaali ära vahetama, kuna TDi'l on ta elektrooniline? Lisaks turbo kohta kysimus - ilma geomeetriata turbo võiks olla, kuid suurem kui originaal, oskate soovitada?
Karl
mTDi
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 622
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: mTDi
Olen kunagi ühel Transporteri bussil vahetanud 55Kw mootori TDI mootori vastu, pump jäi mehaaniline 55kW. Mälu järgi ei sobinud see mehaaniline pump TDI kronsa külge, auku tuli suuremaks treida.
-
- Veteran
- Postitusi: 707
- Liitunud: 18 Juul 2007, 19:25
- Auto: Golf Mk2 1.6TD '91 & Transporter 2,5TDI 03a. Transporter Kombi 2,5TDI 01a.
- Asukoht: Lõunamaa
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: mTDi
Uuri tema käest temal kunagi oli tehtud http://foorum.vwklubi.eu/memberlist.php ... ile&u=5935" onclick="window.open(this.href);return false;Carloz kirjutas:Tervist,
Hetkel peal 1Z TDi moto, minu kysimus kas keegi on teinud sellest mTDI'd? Ehk siis mehhaanilise pumbaga TDi. Niipalju, kui uurinud, siis soovitatakse kas Land Roveri 300tdi pumpa või kombineerida näiteks AAZi pump praegusega. Lisaks ilmselt peab ka gaasipedaali ära vahetama, kuna TDi'l on ta elektrooniline? Lisaks turbo kohta kysimus - ilma geomeetriata turbo võiks olla, kuid suurem kui originaal, oskate soovitada?
Karl
Transportteenused! Treileri ning autoveokonna rent - 56950650
-
- Huviline
- Postitusi: 263
- Liitunud: 11 Mai 2011, 19:13
- Auto: Golf 3
- Asukoht: Tallinn
Re: mTDi
Ikka tehtud sellist franken-pumpa ja asi liigub. Küll aga ei näe ma sellel mingit mõtet. Kui oleks variant olnud, oleks 66kw pumba pannud (tegime samuti Transporterile ja juhtmestikku pedaali jaoks vedada ei viitsinud). Nii palju on aega läinud, et pump tööle saada ja normaalselt toimima (mida ta senini suurepäraselt ei tee), et lihtsam oleks pedaal olnud ära vedada.
66kw+tuningbox või chip ja asi on linnas ju täitsa piisav. Kui tahta hakata väga ehitada, siis käsitöökollektorid ja asjad ning bemmiturbod? Aga milleks siis seda diislipellarit ehitada juba, veduki kütusekulu tõuseb ka normaalselt lakke ju.
Neid AAZ pumpasid on mustmiljon erinevat ja erinevate reguleerimisvõimalustega.
Ostad ühe ja lappad sinna enda tdi pumbast plunseri ja nukaplaadi sisse ning paned mootori külge. Nüüd hakkad kellaga või kõrvajärgi seda pool aastat seadistama, kütsikruvi keerama ja koos sellega tühikäiku näppima. Lõpuks kui tahad, et asi liiguks siis tühikäigupööre on kuskil laes ja ei saa midagi elust aru.
Kuna tegemist on "tuuninguga", siis hakkab kindlasti kuskilt midagi lekkima ja pump peab maha tulema jälle ja ja ja .
Siis saad aru, et kütust ikkagi vähe, tuleb teha igasuguseid governor mode ja boost pine jne ja siis on sõidetavus nagu eelajaloolisel golfivetsul ikka. Danuunahui.
66kw+tuningbox või chip ja asi on linnas ju täitsa piisav. Kui tahta hakata väga ehitada, siis käsitöökollektorid ja asjad ning bemmiturbod? Aga milleks siis seda diislipellarit ehitada juba, veduki kütusekulu tõuseb ka normaalselt lakke ju.
Neid AAZ pumpasid on mustmiljon erinevat ja erinevate reguleerimisvõimalustega.
Ostad ühe ja lappad sinna enda tdi pumbast plunseri ja nukaplaadi sisse ning paned mootori külge. Nüüd hakkad kellaga või kõrvajärgi seda pool aastat seadistama, kütsikruvi keerama ja koos sellega tühikäiku näppima. Lõpuks kui tahad, et asi liiguks siis tühikäigupööre on kuskil laes ja ei saa midagi elust aru.
Kuna tegemist on "tuuninguga", siis hakkab kindlasti kuskilt midagi lekkima ja pump peab maha tulema jälle ja ja ja .
Siis saad aru, et kütust ikkagi vähe, tuleb teha igasuguseid governor mode ja boost pine jne ja siis on sõidetavus nagu eelajaloolisel golfivetsul ikka. Danuunahui.
Viimati muutis ValgeKotkas, 09 Mai 2016, 12:33, muudetud 3 korda kokku.