Hakkas ükspäev õrnalt põlema aku tuli.Vahepeal kustus ja keset sõitu hakkas jälle põlema.sai 2x-3x sõidetud nii.Käivitad auto tuli põleb eredalt viskab jubeda rihma vilina sisse tuli kustub,sõidad maanteel viskab keset maanteed vilina sisse tuli põleb.Täna siis aku andis otsad aga lükkad käima tuli põleb auto käib ilusti.Geneka rihma sai pingutatud kasu ei muhvigi.Mõistus on otsas.
Ehk oskate nõu anda milles võib probleem olla.
Geneka rihm sai vahetatud umbes 6000km tagasi
Viimati muutis heiko, 02 Juun 2010, 18:57, muudetud 1 kord kokku.
Tänapäeval teavad inimesed kõigi asjade hinda ja ei millegi väärtust.
Generaatori harjad/pingeregulaator. Kontrolli laadimis pinge üle kuid see et aku ka otsad andis viitab katkisele pingeregulaatorile.Omal oli sama probleem.
Oskab keegi öelda, mis on harjade minimaalne pikkus, et kõik toimiks nii nagu peab? Mul samasuguste sümptomitega mure nagu eespool kirjeldatud. Laadimise märgutuli hõõgub armatuuris, kui pöördeid annan kustub ära. Eile võtsin geneka maha, puhastasin kõik ühendused. Panin kokku ja mõõtsin multimeetriga laadimist, näitas 13,6V kui kõik tarbijad taga(täistuled, ohukad, vent, makk jne...) Täna hakkas uuesti märgutuld näitama.
Harjade pikkus umbes 0,5cm, kas võib viga neis olla või on genekas ise õhtal?
Imelik igaljuhul, ükspäev töötab, järgmine mitte. Algas see jama mul eelmine nädalavahetus pikal mnt sõidul. Alguses ei saanud midagi arugi, pärast ei läinud auto lihtsalt tööle. Lükkasin käima ja uhasin ilma tuledeta tagasi linnapoole, et saaks laadida. Mnt-l paar korda proovisin tulesid lülitada ja autost käis jõnks läbi. Andsin paar korda tühikäigul pöördeid ja just kui sai kõik korda. Kodus näitas multimeeter ilusaid numbreid.
Alguses hõõgus armatuuri märgutuli päevavalguses vaevumärgatavalt, nüüd on juba päeval ka näha, aga pööretel kustub.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
martinto kirjutas:Ergutust ei mõõtnud, aga kui seda ei oleks, ei laeks vist üldse ju?
Harjad sellised, otsad kõrbenud ei ole. Pilt pole ka just parim
Laeb küll, annad pöördeid ja hakkab ilusti laadima. Need harjad vaheta kindlasti ära, piisab juba sellest et surve rõngastele pole piisav ja hakkavad anomaaliad. Vaata ka üle mis seisus on rõngad, kui sügavad on sooned ja ega vask kuskil täiesti kulunud pole.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Ei tea, vahetasin eile harjad ära, aga abi sellest ei olnud. Ergutus on olemas ja genekas nagu laeks, aga samas nagu ei lae ka. Uute harjadega näitas vahepeal 16+V laadimist, mis on ka samas nagu vale. Lõpuks suri auto täitsa ära... Vool sai otsa, armatuuris vajusid isegi temp ja bena näidikud nulli, enne kui täitsa seisma jäi Eks hakkan uut generaatorit otsima, muud lahedust ma ise kahjuks ei nad.
martinto kirjutas:Ei tea, vahetasin eile harjad ära, aga abi sellest ei olnud. Ergutus on olemas ja genekas nagu laeks, aga samas nagu ei lae ka. Uute harjadega näitas vahepeal 16+V laadimist, mis on ka samas nagu vale. Lõpuks suri auto täitsa ära... Vool sai otsa, armatuuris vajusid isegi temp ja bena näidikud nulli, enne kui täitsa seisma jäi Eks hakkan uut generaatorit otsima, muud lahedust ma ise kahjuks ei nad.
Vahetasid ainult harjad või koos pingeregulaatoriga?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Genkal harju saab vahetada vaid korra, teise korraga kulub ka ankru kontaktpind lõpuni, ka see on vahetatav. Maksab enamvähem kommiraha. Kuid sul on mingid probleemid ka rihmajooksus, kui viliseb= järelikult libiseb.
Selge on, et suurel koormusel kui genekas laeb on teda raske ringi ajada, kuid viliseda ei tohi.
Ma sain aru, et harjad ongi koos pingeregulaatoriga. Aga siin foorumis kuulutusi sirvides, jäi see silma: http://www.upload.ee/image/4096662/DSC_0029.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Siin on pingeregulaator eraldi, aga harjad samad mis mulle forsist anti. Minu genekal on tühjad klemmid seal, kus sellel pildil must "karbike"
Tõenäoliselt ei ole harju varem vahetatud, sest vanad on ilusti Bosch kirjade ja varuosa koodiga. Rihm ei libise ja ei olnud ka see vasest rõngas lõpuni kulunud, kuigi sooned olid sees.
martinto kirjutas:Ma sain aru, et harjad ongi koos pingeregulaatoriga. Aga siin foorumis kuulutusi sirvides, jäi see silma: http://www.upload.ee/image/4096662/DSC_0029.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Siin on pingeregulaator eraldi, aga harjad samad mis mulle forsist anti. Minu genekal on tühjad klemmid seal, kus sellel pildil must "karbike"
Tõenäoliselt ei ole harju varem vahetatud, sest vanad on ilusti Bosch kirjade ja varuosa koodiga. Rihm ei libise ja ei olnud ka see vasest rõngas lõpuni kulunud, kuigi sooned olid sees.
See Hüco kirjaga detail ongi pingeregulaator koos harjadega, alumine must karbike on miskine silumis- või häirekondensaator. Kui vahetasid kogu ülemise asjanduse siis läksid uued harjad koos pingeregulaatoriga. Kui pinge ikka jukerdab siis on miskit sisemist viga - kas dioodiblokis viga või kuskil näit. lühiskeerud mähistes. Igaks juhuks küsin kas aku, geneka pluss- ja massijuhtmed on korralikud, ühendused puhtad? Soontega kontaktrõngaste puhul uute harjade paigaldamisel on soovitav kiirema sissetöötamise huvides harjad külgedelt kergelt faasida et nad hakkaksid kohe kontaktrõnga põhjas tööle, mitte ei jääks serva peale kandma.
Viimati muutis GTI, 20 Mai 2016, 10:20, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus:.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
martinto kirjutas:Ma sain aru, et harjad ongi koos pingeregulaatoriga. Aga siin foorumis kuulutusi sirvides, jäi see silma: http://www.upload.ee/image/4096662/DSC_0029.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Siin on pingeregulaator eraldi, aga harjad samad mis mulle forsist anti. Minu genekal on tühjad klemmid seal, kus sellel pildil must "karbike"
Tõenäoliselt ei ole harju varem vahetatud, sest vanad on ilusti Bosch kirjade ja varuosa koodiga. Rihm ei libise ja ei olnud ka see vasest rõngas lõpuni kulunud, kuigi sooned olid sees.
See Hüco kirjaga detail ongi pingeregulaator koos harjadega, alumine must karbike on miskine silumis- või häirekondensaator. Kui vahetasid kogu ülemise asjanduse siis läksid uued harjad koos pingeregulaatoriga. Kui pinge ikka jukerdab siis on miskit sisemist viga - kas dioodiblokis viga või kuskil näit. lühiskeerud mähistes. Igaks juhuks küsin kas aku, geneka pluss- ja massijuhtmed on korralikud, ühendused puhtad? Soontega kontaktrõngaste puhul uute harjade paigaldamisel on soovitav kiirema sissetöötamise huvides harjad külgedelt kergelt faasida et nad hakkaksid kohe kontaktrõnga põhjas tööle, mitte ei jääks serva peale kandma.
Kui probleem algas, olid ühendused esimesed asjad, mis puhastatud said. Selle pärast ma geneka ka maha võtsin, et kõik korralikult puhtaks teha.
Ohh seda jama, ostetud generaator ei sobi... Kas keegi siin foorumis tegeleb generaatorite remondiga? Ega seal midagi remontida ei olegi, vaja kahest üks kokku panna, korpuse tagumine pool ära vahetada. Vana lammutasin ma ise juba laiali, aga ei võta minu mõistus, kuidas see võll sealt korpuse küljest ära tuleb. Näha kaht kruvi, mis laagrit kinni hoiavad, aga ligi ei pääse.