Golf 3 1.9 tdi 66kw pritsenurga paika keeramine
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 05 Jaan 2016, 00:45
- Asukoht:
Golf 3 1.9 tdi 66kw pritsenurga paika keeramine
Tere, mille järgi pumpa paika keerata?
Viimati muutis J.Aru, 16 Okt 2016, 09:59, muudetud 2 korda kokku.
Põhjus: Pealkirja informatiivsemaks muudetud
Põhjus: Pealkirja informatiivsemaks muudetud
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5298
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 58 korda
Re: Golf 3 1.9 tdi 66kw
Sellel käib juba kõik arvutiga näite vaadates. Eeldan, et tahad süütenurka paika saada?
-
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 05 Jaan 2016, 00:45
- Asukoht:
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5298
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 58 korda
Re: Golf 3 1.9 tdi 66kw
Siis olekski esimese asjana vaja kaabliga süütenurk üle vaadata ja ka kütusekogus kuid see ei tohiks suitsemist põhjustada.
-
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 05 Jaan 2016, 00:45
- Asukoht:
Re: Golf 3 1.9 tdi 66kw süütenurga paika keeramine
Lisaks kui palju võib mõjutada see, kui nuka asend pole kaanega täiesti risti vaid nii?
https://gyazo.com/37f642554d9b1438b8c6faf3ca0f0bdc" onclick="window.open(this.href);return false;
https://gyazo.com/37f642554d9b1438b8c6faf3ca0f0bdc" onclick="window.open(this.href);return false;
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5298
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 58 korda
Re: Golf 3 1.9 tdi 66kw süütenurga paika keeramine
Suitsemist ei põhjusta, kui palju reaalselt muid omadusi muudab jään vastuse võlgu. Tagumiku düno järgi pole vahet tundnud. Päris ideaalselt saab paika ajada nuka rihmaratast koonuse otsast liigutades.
-
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 05 Jaan 2016, 00:45
- Asukoht:
Re: Golf 3 1.9 tdi 66kw süütenurga paika keeramine
Sellega olen kursis, kuid kahjuks ei saanud nukaratast maha koonuse pealt.
On ideid mis võib põhjustada suitsemist? suits on täiesti valge
Mingipäev saab vast surved ka ära mõõta, ehk mõni klapp vigane
On ideid mis võib põhjustada suitsemist? suits on täiesti valge
Mingipäev saab vast surved ka ära mõõta, ehk mõni klapp vigane
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5298
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 58 korda
Re: Golf 3 1.9 tdi 66kw süütenurga paika keeramine
Kuidas auto muidu käivitub ja sõidab? Valget suitsu võib minuteada põhjustada hiline süütenurk, õhk kütusesüsteemis. Kui õli otse väljalaskesse läbi turbo sai siis vist oli ka üsna valge suits, õlikulu peaks muidugi vastav olema.
-
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 05 Jaan 2016, 00:45
- Asukoht:
Re: Golf 3 1.9 tdi 66kw süütenurga paika keeramine
Enne läks külmalt halvasti käima, aga jõudu oli korralikult, sai pumpa ühe hamba võrra muudetud, nüüd läheb käima ilusti, aga jõud kadunud.
-
- Huviline
- Postitusi: 2610
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
Re: Golf 3 1.9 tdi 66kw süütenurga paika keeramine
Ära laksi nii samuti,lihtsalt ütelda oma arvamust. VW.genil Ja Audil on süütenurk diislil kõrgsurve pumbal märgid alati paigas. Vasta pigem sellekohapealt ,kuidas kolm märki on valesti. Nukk,Väntvõll, ja pump.Rike on mujal.
-
- Huviline
- Postitusi: 2610
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
Re: Golf 3 1.9 tdi 66kw süütenurga paika keeramine
Ära laksi nii samuti,lihtsalt ütelda oma arvamust. VW.genil Ja Audil on süütenurk diislil kõrgsurve pumbal märgid alati paigas. Vasta pigem sellekohapealt ,kuidas kolm märki on valesti. Nukk,Väntvõll, ja pump.Rike on mujal.
-
- Huviline
- Postitusi: 573
- Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
- Telefon: 56503745
- Auto: Audi q7. Multivan
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 3 korda
Re: Golf 3 1.9 tdi 66kw süütenurga paika keeramine
mida juttu! Esiteks hamba nihutamine diisli jaotuses muudab ikka kardinaalselt mootori tööd! Teiseks -vanadel motodel soovitatakse alati-eriti tdi motol nukka 1mm varasemaks panna! Viga on ikka selles et jaotus on autol paigast ära!t6nis3 kirjutas:Ära laksi nii samuti,lihtsalt ütelda oma arvamust. VW.genil Ja Audil on süütenurk diislil kõrgsurve pumbal märgid alati paigas. Vasta pigem sellekohapealt ,kuidas kolm märki on valesti. Nukk,Väntvõll, ja pump.Rike on mujal.
Kõigepealt teemaalgatajale: 1-tehase märgid uuesti paikka! 2-nukkvõll vända suhtes 1mm varasemaks! 3-Pumbale pannakse indikaatorkell taha ja plunseritõusu järgi pritsenurk paikka! Ja alles siis tuleb hakata muid vigasi otsima-pihustid,pump,sil surved ja muud näitajad!
Ja kuna herr tõnis on ilge tähenärija siis enne kui üldse tuleb siis suud lahti tegema ,võtku teadmiseks et diislitel on PRITSENURK! Diislil saab ainult SÜÜDATA kas tulesid või sigaretisüütajat!
Teemaagatajale-Kui nuka rihmaratta poldi lahti saad juba siis paned mingi al või vasepulga või junni vastu rihmakatet seespoolt(mootoripoolt) Ja annad haamriga pulgale või junnile(mida iganes sa siis kasutad) Kerge tonksu ja rihmaratas hüppab kergelt lahti! Polt keera ainult 2-3 pööret lahti siis ei kuku rihmaratas otsast ära! Kinni keera 100 nm! Kõik need asjad saaad ise ära teha kui võti natukenegi käes seisab,ainult pritsenurga paikkasättimiseks pead spetsialisti poole pöörduma!
Tööriist ise siis selline: https://ru.aliexpress.com/item/Diesel-F ... .35.TTODCd" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis JETTAMEES, 16 Okt 2016, 01:29, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 573
- Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
- Telefon: 56503745
- Auto: Audi q7. Multivan
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 3 korda
Re: Golf 3 1.9 tdi 66kw süütenurga paika keeramine
Kui suits on hallisegune ja valge ja jõudu pole siis pritsenurk on liig hiline! Sammuti peaks suits haisema poolpõlenud kütuse järgi! Diisli pritsenurk on tdi ja uuemate diislitel väga täpne! Jutt kõib plunseritõusust 0,mm! Seal ei aita pumba keeramisest siia-sinna! Vii auto pritsenurga sättimiseks spetsialisti juurde! Omadest kogemustest tean et kui elektroonilist ja mehhaanilist vigastust autol pole siis peale jaotuse ja pritsenurga paikkasättimist peaks 66 kw tdi ikka üsna hästi golfi edasi liigutama!Kselleke97 kirjutas:Sellega olen kursis, kuid kahjuks ei saanud nukaratast maha koonuse pealt.
On ideid mis võib põhjustada suitsemist? suits on täiesti valge
Mingipäev saab vast surved ka ära mõõta, ehk mõni klapp vigane
-
- Huviline
- Postitusi: 573
- Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
- Telefon: 56503745
- Auto: Audi q7. Multivan
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 3 korda
Re: Golf 3 1.9 tdi 66kw
Kas ikka saab kaabliga pritsenurkka tdi motol vaadata? See ikka rohkem pd ja commonraili teema! Tdi peaks ikka indikaatorkellaga pritsenurkka kontrollima!. Aga ingel [VW Bot: "Keel korda!"] teab..J.Aru kirjutas:Siis olekski esimese asjana vaja kaabliga süütenurk üle vaadata ja ka kütusekogus kuid see ei tohiks suitsemist põhjustada.
-
- Huviline
- Postitusi: 622
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: Golf 3 1.9 tdi 66kw süütenurga paika keeramine
Kui on soov ise remontida midagi, siis sebige näiteks ElsaWin ja tehke põhitõed selgeks endale. Kaasaegsetel diislitel ei tõsteta mingeid rihmasid hamba võrra edasi jne, asi pannakse rakistega õigete töövõtetega paika ja kogu lugu, vajadusel järelkontroll ja peenhäälestus arvuti abil. Aga kogemused näitavad, et kui rakistega piisavalt täpset tööd teha, siis ongi asi paigas juba, seda erinevate TDI mootorite puhul.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5298
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 58 korda
Re: Golf 3 1.9 tdi 66kw
Passat B5 peal olevatel Tdi mootoritel annab kenasti pritsenurka vaadata, olen timminud neljal autol. Usun, et saab vaadata ka samuti Golf 3 peal oleval Tdi mootoril.JETTAMEES kirjutas:Kas ikka saab kaabliga pritsenurkka tdi motol vaadata? See ikka rohkem pd ja commonraili teema! Tdi peaks ikka indikaatorkellaga pritsenurkka kontrollima!. Aga ingel teab..J.Aru kirjutas:Siis olekski esimese asjana vaja kaabliga süütenurk üle vaadata ja ka kütusekogus kuid see ei tohiks suitsemist põhjustada.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 60 korda
- Kontakt:
Re: Golf 3 1.9 tdi 66kw
Yep kõrgsurvepumpadel (TDI) kaabel taha ja saab graafilise pildi kus seis praegu on (kas rikas või lahja) ja siis selle järgi saab timmida. PD jne jah näed numbrilist väärtust ja pead selle järgi timmima.J.Aru kirjutas:Passat B5 peal olevatel Tdi mootoritel annab kenasti pritsenurka vaadata, olen timminud neljal autol. Usun, et saab vaadata ka samuti Golf 3 peal oleval Tdi mootoril.JETTAMEES kirjutas:Kas ikka saab kaabliga pritsenurkka tdi motol vaadata? See ikka rohkem pd ja commonraili teema! Tdi peaks ikka indikaatorkellaga pritsenurkka kontrollima!. Aga ingel teab..J.Aru kirjutas:Siis olekski esimese asjana vaja kaabliga süütenurk üle vaadata ja ka kütusekogus kuid see ei tohiks suitsemist põhjustada.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 622
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: Golf 3 1.9 tdi 66kw pritsenurga paika keeramine
Graafiliselt näeb ikka pritsehetke, juhtpihusti signaali väntvõllianduri suhtes.
Samuti pole ma näinud ühtegi juhendit, mis käseks PD mootoril arvuti järgi timmida asja, kirjeldatakse ainult rakistega paigaldust.
Samuti pole ma näinud ühtegi juhendit, mis käseks PD mootoril arvuti järgi timmida asja, kirjeldatakse ainult rakistega paigaldust.
Viimati muutis teet82, 16 Okt 2016, 18:17, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
- Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
- Asukoht: Pärnu
Re: Golf 3 1.9 tdi 66kw pritsenurga paika keeramine
Teema algataja võiks kusagil ära märkida oma asukoha, nii saaks ehk konkreetsemat abi.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 60 korda
- Kontakt:
Re: Golf 3 1.9 tdi 66kw pritsenurga paika keeramine
https://www.youtube.com/watch?v=pAEmqvUpKEY" onclick="window.open(this.href);return false; väidetavalt rihma venimisega võib tsipa paigast minna. Mina olen mitmel autol timminud. Ei teagi kas kehva rimhavahetus või mis.teet82 kirjutas:Graafiliselt näeb ikka pritsehetke, juhtpihusti signaali väntvõllianduri suhtes.
Samuti pole ma näinud ühtegi juhendit, mis käseks PD mootoril arvuti järgi timmida asja, kirjeldatakse ainult rakistega paigaldust.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 05 Jaan 2016, 00:45
- Asukoht:
Re: Golf 3 1.9 tdi 66kw süütenurga paika keeramine
Nuka rihmaratta poldi sai kohe to samune päev lahti, aga sellest hoolimata hammakas ise maha ei tulnud. Oli kasutusel nii tõmmits kui ka samal ajal sai lööki antud, aga küljest ikka ära ei tulnud.JETTAMEES kirjutas:mida juttu! Esiteks hamba nihutamine diisli jaotuses muudab ikka kardinaalselt mootori tööd! Teiseks -vanadel motodel soovitatakse alati-eriti tdi motol nukka 1mm varasemaks panna! Viga on ikka selles et jaotus on autol paigast ära!t6nis3 kirjutas:Ära laksi nii samuti,lihtsalt ütelda oma arvamust. VW.genil Ja Audil on süütenurk diislil kõrgsurve pumbal märgid alati paigas. Vasta pigem sellekohapealt ,kuidas kolm märki on valesti. Nukk,Väntvõll, ja pump.Rike on mujal.
Kõigepealt teemaalgatajale: 1-tehase märgid uuesti paikka! 2-nukkvõll vända suhtes 1mm varasemaks! 3-Pumbale pannakse indikaatorkell taha ja plunseritõusu järgi pritsenurk paikka! Ja alles siis tuleb hakata muid vigasi otsima-pihustid,pump,sil surved ja muud näitajad!
Ja kuna herr tõnis on ilge tähenärija siis enne kui üldse tuleb siis suud lahti tegema ,võtku teadmiseks et diislitel on PRITSENURK! Diislil saab ainult SÜÜDATA kas tulesid või sigaretisüütajat!
Teemaagatajale-Kui nuka rihmaratta poldi lahti saad juba siis paned mingi al või vasepulga või junni vastu rihmakatet seespoolt(mootoripoolt) Ja annad haamriga pulgale või junnile(mida iganes sa siis kasutad) Kerge tonksu ja rihmaratas hüppab kergelt lahti! Polt keera ainult 2-3 pööret lahti siis ei kuku rihmaratas otsast ära! Kinni keera 100 nm! Kõik need asjad saaad ise ära teha kui võti natukenegi käes seisab,ainult pritsenurga paikkasättimiseks pead spetsialisti poole pöörduma!
Tööriist ise siis selline: https://ru.aliexpress.com/item/Diesel-F ... .35.TTODCd" onclick="window.open(this.href);return false;
Tehasemärgid said paika uuesti ja nüüd tuleb lasta pritsenurk siis kusagil õigeks seada
Arengust niipalju, et EGR klapp sai pimedaks pandud ja tuli tagasi jõud ja sooja mootoriga on kadunud ka suitsemine, kahjuks külma mootoriga endiselt suitseb veel.
-
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 05 Jaan 2016, 00:45
- Asukoht:
Re: Golf 3 1.9 tdi 66kw pritsenurga paika keeramine
Asun Tartumaal, Puhja vallas, keegi siin küsis
Rihm on ära pingutatud ning ka väntvõlli hammakas ei loksu.
Vag com iga proovisin ning sellega graafikuid vaadata ei lubanud, põhjuseks ehk see, et eelmine omanik paigaldanud sellele autole 81kw aju plus ka mingitsorti chip vist (selles pole kindel, ei mäleta täpselt, aga aju 81kw oma)
Peale EGR klapi pimedaks panemist tekkis tagasi jõud ja kadus tossamine sooja mootoriga, külmalt tossab endiselt
Edasi oleks siis mõistlik kellegi juurde pritsenurka minna paika panema? Oskab keegi öelda mis see asi maksta võib ja Tartu kandis kus võimalik teha oleks?
Rihm on ära pingutatud ning ka väntvõlli hammakas ei loksu.
Vag com iga proovisin ning sellega graafikuid vaadata ei lubanud, põhjuseks ehk see, et eelmine omanik paigaldanud sellele autole 81kw aju plus ka mingitsorti chip vist (selles pole kindel, ei mäleta täpselt, aga aju 81kw oma)
Peale EGR klapi pimedaks panemist tekkis tagasi jõud ja kadus tossamine sooja mootoriga, külmalt tossab endiselt
Edasi oleks siis mõistlik kellegi juurde pritsenurka minna paika panema? Oskab keegi öelda mis see asi maksta võib ja Tartu kandis kus võimalik teha oleks?
Viimati muutis Kselleke97, 18 Okt 2016, 00:53, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
- Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
- Asukoht: Pärnu
Re: Golf 3 1.9 tdi 66kw pritsenurga paika keeramine
Alusta sellest, et pane 66kw aju tagasi. 81kw aju ei ole mõeldud 66kw mootoril töötama.
-
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 05 Jaan 2016, 00:45
- Asukoht:
Re: Golf 3 1.9 tdi 66kw pritsenurga paika keeramine
Asi pole ilmselt selles kuna eelmisel omanikul probleeme polnud tossamisega?
Viimati muutis Kselleke97, 18 Okt 2016, 07:45, muudetud 1 kord kokku.