VW Caravelle 2002 2,5 diisel 75 kW kaob rõhk
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 8
- Liitunud: 15 Sept 2017, 22:21
- Auto: VW Caravelle
- Asukoht: Kehra
- Tänanud: 1 kord
VW Caravelle 2002 2,5 diisel 75 kW kaob rõhk
Tere!
Võibolla siin keegi oskab mind aidata.
Jooksen ühest töökojast teise ja kuidagi tulemust ei ole.
Üritan oma probleemi kirjeldada nii hästi kui oskan.
Auto käivitamisel ja gaasi andes, oli tunda, et turbot ei ole taga või rõhku ei olnud.
Pidin auto uuesti käivitama, vahel ka mitu korda.
Kui lõpuks kõik toimis siis sain normaalselt sõita.
Ma ei tea, aga kõige rohkem seda viga viskas sügisest kuni kevadeni ja suvel juhtus seda harva.
Eelmine aasta vahetati surveandur ära kui ühel päeval minekut nagu üldse ei olnud, nagu oleks kuskil tropp ees olnud.
Aga see algne probleem ei kadunud.
Nüüd surve/rõhk kaob poolel teel ära.
40 km jooksul pidin autot 3 korda käivitama, et saaksin normaalselt sõita. Vahel üritan kiirust juurde lisada, aga pedaal läheb põhja ja üle 80 või 100 ei lähe.
Auto juba kolmes töökojas käinud. Mis iganes aparaadid ei näita seda viga.
Üks töömees arvab, et andurid, teine ütleb, et need on korras.
Vaadati kõrgsurvepump üle, sealt ka ei leitud viga.
Mingi asi vahetati ära, mis õhku peaks tootma/andma.
Ma vabanda, et ei oska paremini seletada.
Aga ma olen tõesti õnnetu ja üksinda selle probleemiga.
Ei tahaks maksta asjade eest, millel pole tulemust.
Mis võiks probleem olla või mis võiks edasi teha?
Ma südamest tänan kõiki, kes tahavad aidata ja viitsivad vastata!!!!
Võibolla siin keegi oskab mind aidata.
Jooksen ühest töökojast teise ja kuidagi tulemust ei ole.
Üritan oma probleemi kirjeldada nii hästi kui oskan.
Auto käivitamisel ja gaasi andes, oli tunda, et turbot ei ole taga või rõhku ei olnud.
Pidin auto uuesti käivitama, vahel ka mitu korda.
Kui lõpuks kõik toimis siis sain normaalselt sõita.
Ma ei tea, aga kõige rohkem seda viga viskas sügisest kuni kevadeni ja suvel juhtus seda harva.
Eelmine aasta vahetati surveandur ära kui ühel päeval minekut nagu üldse ei olnud, nagu oleks kuskil tropp ees olnud.
Aga see algne probleem ei kadunud.
Nüüd surve/rõhk kaob poolel teel ära.
40 km jooksul pidin autot 3 korda käivitama, et saaksin normaalselt sõita. Vahel üritan kiirust juurde lisada, aga pedaal läheb põhja ja üle 80 või 100 ei lähe.
Auto juba kolmes töökojas käinud. Mis iganes aparaadid ei näita seda viga.
Üks töömees arvab, et andurid, teine ütleb, et need on korras.
Vaadati kõrgsurvepump üle, sealt ka ei leitud viga.
Mingi asi vahetati ära, mis õhku peaks tootma/andma.
Ma vabanda, et ei oska paremini seletada.
Aga ma olen tõesti õnnetu ja üksinda selle probleemiga.
Ei tahaks maksta asjade eest, millel pole tulemust.
Mis võiks probleem olla või mis võiks edasi teha?
Ma südamest tänan kõiki, kes tahavad aidata ja viitsivad vastata!!!!
-
- Huviline
- Postitusi: 481
- Liitunud: 15 Juul 2005, 22:11
- Auto: Vw Passat Variant TDI 4motion b7, Vw Passat CC TDI, VW T5 Caravelle Long 2,5 TDI & Classic Mini Cooper
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 7 korda
Re: VW Caravelle 2002 2,5 diisel 75 kW kaob rõhk
Vaakumvoolikud korralikud ja terved?
Turbo õhuvõtu toru tihedalt turbo küljes?
Wastgate-i klapp liigub? Klapi vaakumdoos rõhku peab?
Juhtklapp wastegate-i liigutab?
Turbo õhuvõtu toru tihedalt turbo küljes?
Wastgate-i klapp liigub? Klapi vaakumdoos rõhku peab?
Juhtklapp wastegate-i liigutab?
-
- Moderaator
- Postitusi: 7852
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 159 korda
Re: VW Caravelle 2002 2,5 diisel 75 kW kaob rõhk
Mõistlik oleks teemaalgatajal oma asukoht ära märkida (koos tel. numbriga), vahest mõni foorumi masuudinäpp oskaks isegi kohapeal aidata? Läbi interneti autosid ikka ei remondita.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1406
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Caravelle 2002 2,5 diisel 75 kW kaob rõhk
Geomeetria ilmselt kinni ja sõiduajal süüte väljakeerates ning kohe sisse tagasi keerates taastub minek, siis uuriks algatuseks seda.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5176
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 219 korda
VW Caravelle 2002 2,5 diisel 75 kW kaob rõhk
Legendaarne N75?
Bussil on samasuguseid klappe kaks, võib prooviks ära vahetada
http://www.vwt4forum.co.uk/showthread.php?t=87750
Bussil on samasuguseid klappe kaks, võib prooviks ära vahetada
http://www.vwt4forum.co.uk/showthread.php?t=87750
Viimati muutis tito, 04 Jaan 2018, 12:05, muudetud 1 kord kokku.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
-
- Huviline
- Postitusi: 481
- Liitunud: 15 Juul 2005, 22:11
- Auto: Vw Passat Variant TDI 4motion b7, Vw Passat CC TDI, VW T5 Caravelle Long 2,5 TDI & Classic Mini Cooper
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 7 korda
Re: VW Caravelle 2002 2,5 diisel 75 kW kaob rõhk
Minuteada peaks 75kw wastegate'iga olema ja 111kw on alles geomeetriaga?NOTFAST kirjutas:Geomeetria ilmselt kinni ja sõiduajal süüte väljakeerates ning kohe sisse tagasi keerates taastub minek, siis uuriks algatuseks seda.
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1406
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Caravelle 2002 2,5 diisel 75 kW kaob rõhk
See vist oli jah wastegatega. My bad. Igaljuhul vaja siiski vaakumiprobleemid ülevaadata. Ja sellele peaks saama teha ka vaakumi testi. Diagnostika võib näidata ka vigu. Eriti N75 klapi oma ja see võib ka vanematel autodel puhastamist tahta. Mõned peenikesed vaakumvoolikud võivad kahekorra olla. Üsana levinud koht on selle vaakumklapi sisse minev torujupike, mille otsa voolik käib.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
-
- Huviline
- Postitusi: 622
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: VW Caravelle 2002 2,5 diisel 75 kW kaob rõhk
Kui on wastegate tüüpi turbo, siis seda ei juhita vaakumiga, vaid turbo enda poolt toodetud ja läbi N75 reguleeritud rõhuga, seda on ka näha eespool antud lingilt. Selles mõttes tundub kahtlane teema autori jutt rõhu kadumise kohta juba käivitamisel, arvatavasti pole tühikäigul piisavalt rõhkugi, et seal midagi liigutada, ka vigase N75 puhul. Turbo probleemid saab lahendada tihti ainult proovisõidul arvutiga, niisama pole mõtet veakoode lugemas käia. Et kas on üldse alguses rõhk ja tekib ülerõhk, või pole juba algusest peale midagi seal jne..
Äkki wastegate "taldrik" ise logiseb ja ei sulgu, selliseid asju on nähtud küll.
Äkki wastegate "taldrik" ise logiseb ja ei sulgu, selliseid asju on nähtud küll.
-
- Huviline
- Postitusi: 184
- Liitunud: 01 Jaan 2009, 15:21
- Telefon: 56733168
- Auto: Vw T4 Transporter 2.5
- Asukoht: Järvamaa/Viljandimaa
Re: VW Caravelle 2002 2,5 diisel 75 kW kaob rõhk
Ei hakka uut teemat tegema ja minu bussil taoline jama ja vajaks ka abi.
Probleem vw T4 97.a 2.5 75 kw siis selle, et kui sõitu alustada siis natukese aja pärast käib mingi jõnks vms läbi ja jõud kadunud, kui kiirendada siis jõudu pole ja kiirust kogub ka väga aeglaseslt. Nt 80pealt 90-ni kogub vaevaliselt kiirust ja teepeal tõus tuleb siis kiirus langeb.
Probleem vw T4 97.a 2.5 75 kw siis selle, et kui sõitu alustada siis natukese aja pärast käib mingi jõnks vms läbi ja jõud kadunud, kui kiirendada siis jõudu pole ja kiirust kogub ka väga aeglaseslt. Nt 80pealt 90-ni kogub vaevaliselt kiirust ja teepeal tõus tuleb siis kiirus langeb.
-
- Veteran
- Postitusi: 707
- Liitunud: 18 Juul 2007, 19:25
- Auto: Golf Mk2 1.6TD '91 & Transporter 2,5TDI 03a. Transporter Kombi 2,5TDI 01a.
- Asukoht: Lõunamaa
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: VW Caravelle 2002 2,5 diisel 75 kW kaob rõhk
Olen taolise veaga mässanud ühe enda bussiga. Kui arvuti taha paned kas näitab ka mingeid veakoode? Kirjuta mulle äkki oskan nõuannet anda sulle!segu kirjutas:Ei hakka uut teemat tegema ja minu bussil taoline jama ja vajaks ka abi.
Probleem vw T4 97.a 2.5 75 kw siis selle, et kui sõitu alustada siis natukese aja pärast käib mingi jõnks vms läbi ja jõud kadunud, kui kiirendada siis jõudu pole ja kiirust kogub ka väga aeglaseslt. Nt 80pealt 90-ni kogub vaevaliselt kiirust ja teepeal tõus tuleb siis kiirus langeb.
Transportteenused! Treileri ning autoveokonna rent - 56950650
-
- Huviline
- Postitusi: 184
- Liitunud: 01 Jaan 2009, 15:21
- Telefon: 56733168
- Auto: Vw T4 Transporter 2.5
- Asukoht: Järvamaa/Viljandimaa
Re: VW Caravelle 2002 2,5 diisel 75 kW kaob rõhk
Veakoodilugeja ei näitand midagi.kevva kirjutas:Olen taolise veaga mässanud ühe enda bussiga. Kui arvuti taha paned kas näitab ka mingeid veakoode? Kirjuta mulle äkki oskan nõuannet anda sulle!segu kirjutas:Ei hakka uut teemat tegema ja minu bussil taoline jama ja vajaks ka abi.
Probleem vw T4 97.a 2.5 75 kw siis selle, et kui sõitu alustada siis natukese aja pärast käib mingi jõnks vms läbi ja jõud kadunud, kui kiirendada siis jõudu pole ja kiirust kogub ka väga aeglaseslt. Nt 80pealt 90-ni kogub vaevaliselt kiirust ja teepeal tõus tuleb siis kiirus langeb.
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2488
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Caravelle 2002 2,5 diisel 75 kW kaob rõhk
Mingiaeg jamasin ise ka sarnase probleemiga. Alguses näitas juhtpihustit(3 v 4 pihusti, millel juhe sabas), kuid löpuks proovisime uut õhulugejat ja oligi selle viga.
-
- Huviline
- Postitusi: 184
- Liitunud: 01 Jaan 2009, 15:21
- Telefon: 56733168
- Auto: Vw T4 Transporter 2.5
- Asukoht: Järvamaa/Viljandimaa
VW Caravelle 2002 2,5 diisel 75 kW kaob rõhk
Tundub, et minu bussil oli ka õhulugeja viga, hetkel pistik lahti ja bussil väga hea minek.
-
- Huviline
- Postitusi: 8
- Liitunud: 15 Sept 2017, 22:21
- Auto: VW Caravelle
- Asukoht: Kehra
- Tänanud: 1 kord
VW Caravelle 2002 2,5 diisel 75 kW kaob rõhk
Tere jälle!
Minu bussil oli tookord kaks viga, üks oli õhulugeja ja käigukast jamas.
Nüüd pole aastatki möödas, kui on tekkinud sarnane probleem. Kahes töökojas juba uuritud jälle, aga keegi ei saa aru, miks nii kummaliselt käitub.
Vahetati ka uuesti õhulugeja, aga ei mingeid muutusid.
Arvut näitas alguses õhulugejat ja mingit klapp. Hiljem, kui olid need vahetatud, siis mingit viga rohkem ei näidanud, aga midagi ei muutnud ka.
Buss käitub nüüd nii:
Sõitu alustades kõik töötab kenasti, käigud vahetab kenasti.
Alguses kiirust tõuseb nii kõrgele kui vaja.
Nii kui hakkan kiirust vähendama, nii kaob ka jõud tagant. Kiirust lisades läheb väga aeglaset edasi ja teeb veits teistsugust häält. Siis teatud kiirustest enam üle ei lähe. Pedaal on põhjas, kiirus lisandub vaid alla mäge sõites. Kui sõidu ajal N käiguga veits sõita, siis taastub kõik, sama ka siis kui korra auto seisab ja uuesti liikuma hakkab. Aga jõud kaob peagi uuesti.
Kui lasta kiirus teatud kiiruse peale alguses ja püsikiirushoidja peale panna, siis sõidab ilusti. Nii kui hakkan ise pedaale kasutama, siis kordub kõik.
Kas keegi teab midagi ja oskab öelda, kes mind aidata soovib või saab?
Jätan seekord oma numbri ka 5284376, liigun Kehra ja Tallinna vahet.
Minu bussil oli tookord kaks viga, üks oli õhulugeja ja käigukast jamas.
Nüüd pole aastatki möödas, kui on tekkinud sarnane probleem. Kahes töökojas juba uuritud jälle, aga keegi ei saa aru, miks nii kummaliselt käitub.
Vahetati ka uuesti õhulugeja, aga ei mingeid muutusid.
Arvut näitas alguses õhulugejat ja mingit klapp. Hiljem, kui olid need vahetatud, siis mingit viga rohkem ei näidanud, aga midagi ei muutnud ka.
Buss käitub nüüd nii:
Sõitu alustades kõik töötab kenasti, käigud vahetab kenasti.
Alguses kiirust tõuseb nii kõrgele kui vaja.
Nii kui hakkan kiirust vähendama, nii kaob ka jõud tagant. Kiirust lisades läheb väga aeglaset edasi ja teeb veits teistsugust häält. Siis teatud kiirustest enam üle ei lähe. Pedaal on põhjas, kiirus lisandub vaid alla mäge sõites. Kui sõidu ajal N käiguga veits sõita, siis taastub kõik, sama ka siis kui korra auto seisab ja uuesti liikuma hakkab. Aga jõud kaob peagi uuesti.
Kui lasta kiirus teatud kiiruse peale alguses ja püsikiirushoidja peale panna, siis sõidab ilusti. Nii kui hakkan ise pedaale kasutama, siis kordub kõik.
Kas keegi teab midagi ja oskab öelda, kes mind aidata soovib või saab?
Jätan seekord oma numbri ka 5284376, liigun Kehra ja Tallinna vahet.
-
- Huviline
- Postitusi: 8
- Liitunud: 15 Sept 2017, 22:21
- Auto: VW Caravelle
- Asukoht: Kehra
- Tänanud: 1 kord
VW Caravelle 2002 2,5 diisel 75 kW kaob rõhk
EGR puhastati ära. Unustasin mainida, et kui kohapeal pedaal põhja suruda, siis viskab musta pilve välja. Õlifilter vahetati ka uuesti ära.
-
- Huviline
- Postitusi: 8
- Liitunud: 15 Sept 2017, 22:21
- Auto: VW Caravelle
- Asukoht: Kehra
- Tänanud: 1 kord
VW Caravelle 2002 2,5 diisel 75 kW kaob rõhk
Kui öelda töömehele, et ehk on voolikutes probleem, siis tuleb vastus, et nendes pole kindlasti viga. Kahtlus olevat hoopis elektroonikas.
Täna mõtlesin, et lähen ja ostan ise voolikud ja proovin vahetada. Õnneks leidsin ka abilise, kes ka ei uskunud, et viga voolikutes. Tal olevat sama probleem VW-ga, aga voolikute ja uue turbo vahetusega midagi ei muutunud.
Mina alla ei andnud ja ega midagi kaotada ka polnud.
Ega kumbki teadnud tegelt, mis voolikud kuskil on, siis alustasime lihtsamatest, mida kätte saime.
Jõudsime 3 voolikut vahetada, sest väljas polnud enam piisavalt valgust ja otsustasime järgmine päev jätkata.
Tegin siis ühe proovisõidu. Tulemus: rõhk püsis ja turbo ei kadunud enam ära. Ma arvan, et leidsimegi vea.
Küsimus, miks töömehed ei taha vahetada esmalt vanu voolikuid? See ei ole ju kallis ja raske töö.
Täna mõtlesin, et lähen ja ostan ise voolikud ja proovin vahetada. Õnneks leidsin ka abilise, kes ka ei uskunud, et viga voolikutes. Tal olevat sama probleem VW-ga, aga voolikute ja uue turbo vahetusega midagi ei muutunud.
Mina alla ei andnud ja ega midagi kaotada ka polnud.
Ega kumbki teadnud tegelt, mis voolikud kuskil on, siis alustasime lihtsamatest, mida kätte saime.
Jõudsime 3 voolikut vahetada, sest väljas polnud enam piisavalt valgust ja otsustasime järgmine päev jätkata.
Tegin siis ühe proovisõidu. Tulemus: rõhk püsis ja turbo ei kadunud enam ära. Ma arvan, et leidsimegi vea.
Küsimus, miks töömehed ei taha vahetada esmalt vanu voolikuid? See ei ole ju kallis ja raske töö.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7852
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 159 korda
VW Caravelle 2002 2,5 diisel 75 kW kaob rõhk
Voolikute vahetamise pealt ei saa midagi teenida, alati on "vigased" kallimad vidinad. Klient on siis see rumal kes peab teiste "rumaluse" kinni maksma - nii see eluke kahjuks on.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 8
- Liitunud: 15 Sept 2017, 22:21
- Auto: VW Caravelle
- Asukoht: Kehra
- Tänanud: 1 kord
VW Caravelle 2002 2,5 diisel 75 kW kaob rõhk
Tundub nii kahjuks jah. Aga vähemalt saab ise nii targemaks ja tundma oma autot. Kahju vaid sellest rahast, mis läks uute juppide vahetuseks uute vastu.