Vw passat b5.5 1.9 74kw tdi püsika probleem

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
romu1414
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 12 Mai 2009, 21:23
Asukoht: Põlvamaa

Vw passat b5.5 1.9 74kw tdi püsika probleem

Lugemata postitus Postitas romu1414 »

Oskab ehk rahvas aidata, nõu anda!
Tuttav andis passat b5.5 püsikiirushoidja komplekti,lasin selle oma isendile peale aretada (passat 2001 b5.5, 1.9L 74kw, manuaal). Mees oli ostnud( passat 2002 b5.5, 1.9L 96kw, manuaal) aga ei jõudnud paigaldada. Probleem selles, et juhtmeid sai erinevate skeemide järgi proovitud aga püsikas tööle ei lähe. Ei lase arvutiga aktiveerida ja kui kangi alumist nuppu vajutada siis armatuuris läheb püsika tuli põlema,isegi kui püsikas ise on off asendis. Nii kui nupu lahti lased siis kustub ära. Juhtmed peaks õieti ühendatud olema aga kas võib olla, et see bensukale mõeldud või kang peaks mõlemale sobima. Või kang on vigane?

On kellelgi ideid?

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5298
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 58 korda

Vw passat b5.5 1.9 74kw tdi püsika probleem

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

Üsna kindlasti on praeguse kirjelduse järgi asi valesti ühendatud, annab see alumine nupp ON signaali hoopis ajule. Kangide sobivusel ei tohiks vahet olla.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7870
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 172 korda
Kontakt:

Vw passat b5.5 1.9 74kw tdi püsika probleem

Lugemata postitus Postitas R36 »

Kui valgus süttib siis on ajust aktiveeritud. Kui süttib mingit mu7d nuppu vajutades on viga juhtmetes.

Diisli ja bensiini juhtmesari kang->vahepistik on identne. Bensiinidel on puudu juhtmesari vahepistik -> ecu
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

romu1414
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 12 Mai 2009, 21:23
Asukoht: Põlvamaa

Vw passat b5.5 1.9 74kw tdi püsika probleem

Lugemata postitus Postitas romu1414 »

Vahepistik mis läheb ajju T10e/8? Seda väikest pistikut polnud, paigaldaja lihtsalt tinutas 8 pinnis olevale juhtmele lisaks. On kellelgi el. Skeemi, mis nätaks mis juhe läheb kangi pistiku pinnidest aju pinnidesse,vb on juhtmekomplektis valed juhtmevärvid.
Pilt

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7870
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 172 korda
Kontakt:

Vw passat b5.5 1.9 74kw tdi püsika probleem

Lugemata postitus Postitas R36 »

Tinutaja pidanuks teadma, et üks klemm tuleb pistikust välja võtta.

Kas seda märgati, et üks pistik on 10d ja teine 10e ehk 2 erinevat pistikut.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2488
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 4 korda

Vw passat b5.5 1.9 74kw tdi püsika probleem

Lugemata postitus Postitas Siim »

ma näiteks teinud neti skeemi järgi, aga seal b5, ja b5.5 omaga kokku ei lähe või olen mina loll. Igaljuhul suht sarnane probleem tundub mis mul oli, et kui nuppu all hoiad, kellaplokis tuli põleb, nii kui lahti lased, kustub tuli ära.
Pin 6(peab minema oranzi pistikusse) ja pin 3 omavahel ära vahetada püsika pistikus, ja mul siiani toimind alati.

Pilt

Et siis teate, panen lingi ka, 99 prossu jutt õige. :D

https://sites.google.com/site/1810marti ... -b5-passat

PS: tuli süttib isegi siis, kui ei ole aktiveeritud ajust.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 60 korda
Kontakt:

Vw passat b5.5 1.9 74kw tdi püsika probleem

Lugemata postitus Postitas dellu »

B5,5 ja B5 peaks jah erinevad olema. B5.5 on juba selline suur valge pistik, kus palju peenikesi PIN-e, B5-l on need T10-sed pistikud. Lisaks on eripärasid veel teinekord.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Vasta

Mine “Elektroonika”