t6nis3 kirjutas: ↑05 Apr 2018, 23:13
Omal ajal,aastaid tagasi oli jutuks kasutaja Jussike ,Tarmi ga ,et kiitis oma PASSATIT mida mütsi oma auto lisadest, kaasaarvatud oma D S G. käigukastist. Sai PEKKI rahaliselt,et sitaks. KUS on MUGAVUS kui D S G. kasti kestvus ,kilomeetreid ei tea, 2009 autol . Mugavus hetgel,D S G ja ainult kümme aastat ,, vana autol ,,. Kas 25000 suutis probleemiteta läbi sõita käigukast D S G? ,,Mugavuse ,, Käigukasti kohapealt tehke ise järendlus. Mugavus . Kui D S G. annab otsad, on ju selge et auto väärtusest on kadunud vähemalt 40 protsenti. Ajud,kasti ajud. Teema kokkuvõte. Hoiduge Autost millel käigukast D S G. Jube mugav. Palju raha maksid ? Oske Auto mille käigukangi kohapealt ,valides on lihtsalt valida. Manuaal.
esimene asi mida siit järeldada võib, et Sul puudub jällegi reaalne kogemus ja räägid kellegil teisel juhtunud probleemist. Mõtle kui palju on maailmas automaate või DSG'sid ja Sina võtad siin õiguse väita, et DSG on si** ühe probleemi alusel mida oskasid kohe tuletadad. Lisaks, kui palju innovatiivsem on tehniliselt DSG kast võrreldes manualiga, selge see, et sõlmesid kus võib probleem tekkida on rohkem, aga muretute DSG omanike protsent on kõvasti suurem kui probleemsete nii, et tõmba tagasi.
Mul oli samuti 2009a autol DSG,läbisõiduks 150 000km, ja Sinu lemmik, 1.4 turbo mootoriga. Väga hästi toimis, sidur vahetati 160 000km kui ma ei eksi, aga seda ma probleemiks ei loe.
Teine asi mida järeldada su teksist, et sa ei ole numbritega väga tugev. 2009 aasta auto ei saa kuidgi üle 9a vana olla.
Kolmas asi mida järeldada su teksist, et sa ei ole sõnadega ka väga osav kahjuks. Ei pea ennast otseselt rumalaks, aga ma pidin ca kolm korda Sinu kirjutatud üllitist lugema, et selles üldse midagi aru saada.
Astu korraks õue, hinga sõõm värsket õhku ja ehk märkad, et maailm on veidi edasi liikunud olukorrast, "bensiiniga võid pintsleid pesta ja manuaal on õige mehe käigukast"