Kuna olemasolev B8 1,4 tsi sai olude sunnil ostetud kunagi selline mis kiiruga kohapeal esinduses oli, siis nüüd kui tuli välja B8.5 sai tellitud uus Passat. Sedapuhku siis 2,0 Executive, 140kW bensukas ning DSG loomulikult. Varustus on allpool, eks sellega on ikka nii, et oleks võinud veel ja veel peale panna aga lõpuks kruvib hind seatud piiridest välja ning tuleb valida enda jaoks see optimaalne.
Varustus siis järgmine:
* Executive pakett-
IQ.LIGHT – maatriks-leedesituled - LED-esituled eraldi LED-päevatulede ja dünaamiliste suunatuledega - Dünaamilised pöördetuled
- Täiustatud dünaamiline kaugtulede automaatlülitus Dynamic
Light Assist
- Eesmised LED-udutuled ja kurvituled
- LED-tagatuled dünaamiliste suunatuledega
Easy Open pakett
- võtmeta avamis- ja käivitussüsteem Keyless Access
- anduritega juhitav tagaluugi avamine ja elektriline sulgemine
-Tagurduskaamera
- Elektriliselt reguleeritavad ja kokkuklapitavad soojendusega välispeeglid, ümbruse valgustusega peeglid koos reisijapoolse peegli alla suunamise funktsiooniga
* Titanium Black värvitoonis laepolster
* Comfort pakett - Parkimisabiline Park Assist - Ümberreastumisabi Side Assist
* Seisusoojendus ja -tuulutus koos kaugjuhtimise ja taimerig
* Discover Pro; Active Info Display; App-Connect; MobComfort
* R-Line välisviimistlus - R-stiilis kaitserauad - R-Line logo ees ja külgedel
* Meeloluvalgustus kõigil neljal uksel
* Deep Black pärlmutterkerevärv
* Juhiabipakett - Juhiabi Travel Assist - Reahoidmisabiline Lane Assist -
Liiklusummiku abi Traffic Jam Assist - Hädaabisüsteem Emergency Assist
* Valuveljed Soho R17, antratsiit
Ja eks neid tehase poolt pandud standardis olevaid asju ole veel. Dyn Audiot ei võtnud, sest plaan lasta panna ühel hetkel midagi korraliku peale - mõttes liikus Ravolar Tallinnas aga eks näis. Vahepeal sai tagumine klaasiring tumedamaks toonitud ning Le Vw poistel muditud AID graafikat, tulede automaatika iga kord aktiivne. Suveks on plaan vaadata teised valukad ja 18" siis juba.
Kui nüüd võrrelda neid erinevaid passateid, siis vanemal oli activ info displey ägedam ja kui graafikat muudeti siis oli efekte rohkem kui uuel. Aga sõidu mõttes on see 2,0 ikka päris terav. On peres ka üks 2019 aasta Tiguan 140kW diisel 4 motion DSG, siis diisel on selle kõrval ikka mõnus rahulik, just linnas sõites. Uuel passatil on need tuled ikka väga mõnusat ja toimetab see kiiremini (vähemalt mulle tundub) kui nt Tiguanil millel veel eelmine tulede süsteem. VW We Connect on päris vahva, saab äpist mobiiliga sooja panna, uksi kinni lahti teha ja igasugu muid teavitusi peale panna.
Tänaseks siis tagumised klaasid tumedamaks toonitud ning vahatatud:)
VW passat B8.5 R-line 2.0 TSI 2020 - Es41
Moderaator: etnies858
Sellel teemal on 33 vastust
Vastuste nägemiseks peate olema registreeritud liige ja sisse logitud.
Registreeru Logi sisse