Hei! Tegelen hetkel kliima jamadega. Rõhuandur vahetatud, veakoodi pole, kuid öeldi, et tuleb edasi uurida, et kas äkki komprossor vaja vahetada. Olen käinud Carfoxis, täna pole neil rohkem aega, kuhu veel võiks pöörduda, oskate soovitada? See Laagri-Peetri vahe auto putitamiseks muutub tüütuks veits
Edit: sain juba Carfoxi poistelt soovituse, homme viin auto Monaco (radiaator.ee) garaaži ja esmaspäeval hakkavad tegelema
Viimati muutis KadriGTI, 25 Jaan 2024, 17:35, muudetud 1 kord kokku.
Kullakesed teevad mu rahast tühjaks - tütar, merisead ja auto <3
mis jamad sellel on? igas kohas pole mõtet konti "remontida" ega "täita", kuna tõestus on ju olemas juba, et 99,9(9)% kuuridest ei oska seda õigesti teha
Jama oli see, et kliimat ei saanud täita suvel, sest rõhuandur vajas vahetamist. Nüüd rõhuandur vahetatud, veakood kadus ära, aga pump ei hakka tööle. See Monaco grupi tüüp oli telefoni teel asjalik, vaatab, mis seal välja uuritakse. Praegu auto sooja teeb, aga jääb nagu liiga kuumaks kütma, kui tempi alandan.
Kullakesed teevad mu rahast tühjaks - tütar, merisead ja auto <3
Auto ei rakenda kliima õhku jahutavat/kuivatavat funktsiooni kui õhutemperatuur on alla +4C. See, mida kirjeldate, kõlab selle järgi, et armatuuri all oleva õhukasti läbiva õhu temperatuuri reguleeriva klapi mootor ei toimeta õigesti.
Viimati muutis siLc, 25 Jaan 2024, 18:36, muudetud 1 kord kokku.
JaanusVambola kirjutas: ↑26 Jaan 2024, 09:08
Nupust sunniga saab ikka kliima tööle. Ka talvel. Juba niiskuse eemaldamiseks on seda vaja.
Ei saa, Vw-l alla +4 kraadi pumpa järele ei võta (vähemalt selle ajastu omadel). Teinekord niiskema ilmaga/ kui auto pikemalt seisnud tõesti päris tüütu aga nii see on.
teet82 kirjutas: ↑25 Jaan 2024, 22:07
Kas keegi nendest asjalikest tüüpidest siis ei öelnud, et talvel AC eriti ei peagi rakenduma ja viga otsitakse tõenäoliselt valest kohast?
Carfoxis seda ei mainitud jah, aga täna viin Monaco garaaži, seal see asjalik ütleski, et vaja autol soojas seista, siis saab uurida, et mis on ja mis mitte.
Kullakesed teevad mu rahast tühjaks - tütar, merisead ja auto <3
JaanusVambola kirjutas: ↑26 Jaan 2024, 09:08
Nupust sunniga saab ikka kliima tööle. Ka talvel. Juba niiskuse eemaldamiseks on seda vaja.
Ei saa, Vw-l alla +4 kraadi pumpa järele ei võta (vähemalt selle ajastu omadel). Teinekord niiskema ilmaga/ kui auto pikemalt seisnud tõesti päris tüütu aga nii see on.
Hea teada. Kas temp andurit ära ei anna petta kuidagi? Näiteks näpu vahel hoides? Saaks kasvõi kontrollida.
Miks te jätkuvalt selle kompressori kallal olete, juba neljandas postituses on ju vihjatud, et olete valel teel.
Kui talvel on vaja jahedat salongi, siis loogiline on ju lihtsalt välisõhku sinna puhkuda, mingit kompressorit pole vaja.
Kui keegi pole mõttega teemat lugenud, siis probleemiks on see, et puhub liiga palju sooja praeguste ilmadega.
Viimati muutis teet82, 26 Jaan 2024, 16:35, muudetud 1 kord kokku.
teet82 kirjutas: ↑26 Jaan 2024, 16:31
Miks te jätkuvalt selle kompressori kallal olete, juba neljandas postituses on ju vihjatud, et olete valel teel.
Kui talvel on vaja jahedat salongi, siis loogiline on ju lihtsalt välisõhku sinna puhkuda, mingit kompressorit pole vaja.
Kui keegi pole mõttega teemat lugenud, siis probleemiks on see, et puhub liiga palju sooja praeguste ilmadega.
Töökokojas, kus vahetati rõhuandur, öeldi, et pump ei ühendu, et on vaja uurida, milles asi, äkki kompressoris või siis milleski muus. Liigne kuum on ainus, mida ise hetkel kurta oskan.
Viisin nüüd auto nädalavahetuseks sooja, esmaspäeval selgub, kas on väike viga 200 ringis või suurem viga 500 ringis ja hoiatati, et lugu võib küündida tuhandetesse. Hoiame siis pöialt kõik eks onju
Kullakesed teevad mu rahast tühjaks - tütar, merisead ja auto <3
Aga kas siis temperatuuri nupu keeramisel soojalt külmale ja vastupidi on tunda mingitki õhuavadest tuleva õhu temperatuuri muutust? Kas nupu keeramisel on tunda teatavat vastusurvet ja armatuuri alt mehhanismi liikumise häälitsusi?
siLc kirjutas: ↑27 Jaan 2024, 07:45
Aga kas siis temperatuuri nupu keeramisel soojalt külmale ja vastupidi on tunda mingitki õhuavadest tuleva õhu temperatuuri muutust? Kas nupu keeramisel on tunda teatavat vastusurvet ja armatuuri alt mehhanismi liikumise häälitsusi?
A oota, kas pliit tähendab keeratavat nuppu? Ei mul ikka vajutatavad nupud, väikese vanakooli displayga. Ma mõtlesin, et pliit on siis, kui ei ole moodsa ekraaniga süsteem haha.
Kullakesed teevad mu rahast tühjaks - tütar, merisead ja auto <3
KadriGTI kirjutas: ↑26 Jaan 2024, 16:53
Liigne kuum on ainus, mida ise hetkel kurta oskan.
Kui salongis on liiga kuum siis pole põhjuseks kohe vigane kliimasüsteem vaid see, et salongi küte on peal ja seda ei saa maha. Praegune välisilmastik peaks salongi jahedana hoidma ka ilma kliimasüsteemita.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
siLc kirjutas: ↑27 Jaan 2024, 07:45
Aga kas siis temperatuuri nupu keeramisel soojalt külmale ja vastupidi on tunda mingitki õhuavadest tuleva õhu temperatuuri muutust? Kas nupu keeramisel on tunda teatavat vastusurvet ja armatuuri alt mehhanismi liikumise häälitsusi?
A oota, kas pliit tähendab keeratavat nuppu? Ei mul ikka vajutatavad nupud, väikese vanakooli displayga. Ma mõtlesin, et pliit on siis, kui ei ole moodsa ekraaniga süsteem haha.
Jah. Pliidinuppudeks nimetatakse rahvakeeli kästsi juhitavat kliimaseadet.
Automaatkliima töös aitab vigu tuvastada ->
Ehk siis kui antud protseduur näitab mõnda kolmekohalise koodiga viga, palun pange need siia kirja.
Viimati muutis siLc, 27 Jaan 2024, 13:11, muudetud 1 kord kokku.
Jaanus Vambola. Jussike ju ütles õigesti. Soojas toas (kui palju on soe tuba,ca.20.). Sellest piisab,et testida kliima seadet. Nüüd on foorumis teemaks nagu mööda minnes liigne soojus. Kliima seade,vabandage arvamise eest on ju nagu jahe kapp.Kliima radikas ehk ei puutu teemasse. Puutub siiski need pliidi paneelil olevad juht nupud,mis tõmbavad klappe külm..soe reziimile. Jäi sooja reziimile,aga tagasi ei läinud. See on minu arvamine selle auto tehnikast.Käsklus ,,lülita ümber ,, jäi tegematta.
Põhiline probleem on teema autoril ikkagi see, et puhub ainult sooja õhku salongi, kui teemat hoolikalt lugeda. Ja mingil põhjusel mõned arvavad, et viga on kompressoris. Mida see kompressor seal tegema peab talvel, jahutab 0 kraadist välisõhku +20 kraadi peale, et salongis paras oleks?