VW PASSAT B3 1,9 TD 55KW Mure.
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 01 Apr 2012, 10:46
- Telefon: 53474678
- Auto: golf 3
- Asukoht:
VW PASSAT B3 1,9 TD 55KW Mure.
Mure siis selline, et auto eitaha hästi käivituda kui öö läbi seisnud peab ketrama minigi 1minut et auto hakkaks lubama ja ajab tagantr valget suitsu ketramise ajal,soojas peast käivitub koheselt
Milles võib viga esineda ?
Milles võib viga esineda ?
-
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 01 Apr 2012, 10:46
- Telefon: 53474678
- Auto: golf 3
- Asukoht:
Re: VW PASSAT B3 1,9 TD 55KW Mure.
Just proovisin ei usu eriti et kutus alla vajub sest hommikul panin käima korraks aga ei lasknud mootorit soojaks lasin mingi 15 seista ja sama jama , aga soojalt lased minig 4 5h sesita ikka l2heb laksust toole.
Viimati muutis Raks134679, 18 Juun 2013, 09:59, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 01 Apr 2012, 10:46
- Telefon: 53474678
- Auto: golf 3
- Asukoht:
Re: VW PASSAT B3 1,9 TD 55KW Mure.
Ja kuidas saaks eelsüüte küünlaid kontrollida esimest korda diiselauto omanik :d Ja eitea neist vägapalju:)
-
- Huviline
- Postitusi: 839
- Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
- Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
- Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
- Tänatud: 6 korda
Re: VW PASSAT B3 1,9 TD 55KW Mure.
Kas mitte valge suits ketramise ajal ei tähenda seda, et kütet tuleb aga ei sütti? Välistaks kütte allavajumise.
Eelsüütes ka asi ei ole, sest soojade ilmadega niivõinaa ei lükata küünlaid järgi.
Pigem siis pritsenurk üle vaadata.
Eelsüütes ka asi ei ole, sest soojade ilmadega niivõinaa ei lükata küünlaid järgi.
Pigem siis pritsenurk üle vaadata.
-
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 01 Apr 2012, 10:46
- Telefon: 53474678
- Auto: golf 3
- Asukoht:
Re: VW PASSAT B3 1,9 TD 55KW Mure.
Ma ise mõtlesinb ka sama et kütust peaks peale tulema et ajab valget,aga täna lähen muudan pritsenurga ära eks homme hommikul siis näha on ,mul lähevad millegipärast koguaeg eelsüüteküünlad järgi ja on mingi 15 sekundit järgi:)
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: VW PASSAT B3 1,9 TD 55KW Mure.
+1ivohi kirjutas:Sellisel juhul tasub temp.andur ka üle vaadata.
VAG diislitel jahustuvedeliku temp +9c ja rohkem küünlaid pmt ei rakendatagi, süüdet keerates hakkab tuli põlema ainult korraks. Ja kui aus olla, siis korras diisel peaks ka mõne miinuse juures ilma küünaldeta paugust käivituma.
EDIT! Samas küünalde taga hoidmine suvel ei seleta kehva käivitust. Pritse nurk siis jah üle vaadata esmalt.
Viimati muutis copilot, 19 Juun 2013, 22:48, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 01 Apr 2012, 10:46
- Telefon: 53474678
- Auto: golf 3
- Asukoht:
Re: VW PASSAT B3 1,9 TD 55KW Mure.
Tempi anduris viga pole sai uus sisse pandud aga ikka sama jama ,ja hetkel pole veel aega olnud et pritse nurka timmida.
Milles võib veel viga olla et kuunlad pikalt taga nii sooja kui ka külma mootriga?
Milles võib veel viga olla et kuunlad pikalt taga nii sooja kui ka külma mootriga?
-
- Huviline
- Postitusi: 2610
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
Re: VW PASSAT B3 1,9 TD 55KW Mure.
Olgu eelnev jutt mis oli. Pritse nurk ju ,,lambist,, ei muutu. Muutub siis,kui väntvõlli otsas olev hammasrihma ratas muudab oma asendit ,,lõdva,, poldi tõttu paar mm. vastu päeva. Soovitus soojalt. Kontrollige eelnevalt kolm märki üle, ja siis tegutsege märkide korrigeerimisega.
-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
Re: VW PASSAT B3 1,9 TD 55KW Mure.
Vanakooli diislid tahavad soojalt küünlaid, eriti kui nad vähe hõredamad on.
-
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 01 Apr 2012, 10:46
- Telefon: 53474678
- Auto: golf 3
- Asukoht:
Re: VW PASSAT B3 1,9 TD 55KW Mure.
Tõnis Kõik kolm märki on paigas sest sa just rihm vahetaud ja mul auto olnud mingi 2 n2dalat sain paarpäeva sõita ja hakkas nii tegema (enne rihma vahetust),et hommikuti käivitub pikalt aga lased mingi 30 sekki töötada siis käivitub juba koheselt.
-
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 01 Apr 2012, 10:46
- Telefon: 53474678
- Auto: golf 3
- Asukoht:
Re: VW PASSAT B3 1,9 TD 55KW Mure.
Viga parandatud ,viga oli sellest et eelsüüte küünlalde kaitse ei andnud edasi ühendust juhe oli ära oksudeerunud ,aga ikka jama sellega et eelsüüte küünlad pikalt järel.
Viimati muutis Raks134679, 21 Juun 2013, 12:57, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: VW PASSAT B3 1,9 TD 55KW Mure.
Noh, ütleme nii, et kui suvel ei lähe ilma küünaldeta käima, siis mootor vist hõre?Raks134679 kirjutas:Viga parandatud ,viga oli sellest et eelsüüte küünlalde kaitse ei andnud edasi ühendust juhe oli ära oksudeerunud ,aga ikka jama sellega et eelsüüte küünlad pikalt järel.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 01 Apr 2012, 10:46
- Telefon: 53474678
- Auto: golf 3
- Asukoht:
Re: VW PASSAT B3 1,9 TD 55KW Mure.
Läheb aga suht pikalt tahab ketramist aga eks sai ostetud ka see auto suht odavalt (ütleme nii et raua raha eest )
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: VW PASSAT B3 1,9 TD 55KW Mure.
Lase teha survete test, siis on pilt selge, kas on mõtet pead edasi vaevataRaks134679 kirjutas:Läheb aga suht pikalt tahab ketramist aga eks sai ostetud ka see auto suht odavalt (ütleme nii et raua raha eest )
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 01 Apr 2012, 10:46
- Telefon: 53474678
- Auto: golf 3
- Asukoht:
Re: VW PASSAT B3 1,9 TD 55KW Mure.
Mismõttes pead edasi vaevata, Sain korda ju nüüd köivtub kohe. see auto mul umbes paar kuud vaja et kestaks siis ostan uue suveks okokärbik Palju on norm surve mis olema peab ?
-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
Re: VW PASSAT B3 1,9 TD 55KW Mure.
Aga nii käibki neil 1,6 ja 1,9 kuni 55kw diislitel, olenemata ilmast hoitakse küünlaid järgi oma 2-3 minutit. Ja seda mootorit ei saa võrrelda tdi-ga, mis on otsepritse diisel, mõndadel seda tüüpi mootoritel polegi küünlaid projekteeritud(ei räägi tdi-st). Eelpõlemis kamber aga ei taha eriti käivituda kui eelnevalt kambrit ei kuumutata.Raks134679 kirjutas:Viga parandatud ,viga oli sellest et eelsüüte küünlalde kaitse ei andnud edasi ühendust juhe oli ära oksudeerunud ,aga ikka jama sellega et eelsüüte küünlad pikalt järel.
Viimati muutis Boxerdaja, 22 Juun 2013, 12:13, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: VW PASSAT B3 1,9 TD 55KW Mure.
Ma tahtsin just küsida, et kas nood on eelpõlemiskambriga vms....siis on see küünalde järgi hoidmise aeg ka loogiline.Boxerdaja kirjutas:Aga nii käibki neil 1,6 ja 1,9 kuni 55kw diislitel, olenemata ilmast hoitakse küünlaid järgi oma 2-3 minutit. Ja seda mootorit ei saa võrrelda tdi-ga, mis on otsepritse diisel, mõndadel seda tüüpi mootoritel polegi küünlaid projekteeritud(ei räägi tdi-st). Eelpõlemis kamber aga ei taha eriti käivituda kui eelnevalt kambrit ei kuumutata.Raks134679 kirjutas:Viga parandatud ,viga oli sellest et eelsüüte küünlalde kaitse ei andnud edasi ühendust juhe oli ära oksudeerunud ,aga ikka jama sellega et eelsüüte küünlad pikalt järel.
Diesel Power KEEPS ME GOING