vw passat 2010 2.0diisel 103kw dsg mõned küsimused

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

VägaVisaHing
Huviline
Postitusi: 114
Liitunud: 02 Jaan 2013, 21:23
Asukoht:

vw passat 2010 2.0diisel 103kw dsg mõned küsimused

Lugemata postitus Postitas VägaVisaHing »

Tere.

Sai koos isaga käidud äsja Hamburgis uue passati järel. Auto ise on tip top ja kõik toimib täpselt nii nagu peab aga mõned küsimused, millele ehk teadmajad mehed võiksid vastuse anda.

1) Kohapeal ei lase auto tuure rohkem kui 2500 panna. Lendab nagu piirajasse. Muidu nii kui D peale, siis kõik hea. Lendab mõnusasti ja DSG kasti käiguvahetust ei tunnegi. Kohapeal öeldi, et see on ka mingisugune '' lisa '', et asi peabki nii olema. Loogiliselt võttes siis usun ka, et ilmselt on aga mis selle asja nimetus võiks olla ingliskeeles?

2) Laes prillitoosi hoidja juures on 3 nuppu. 1 on i , teine on lehtvõtme kujuga ja kolmandat ei mäleta. Neile klikates ei juhtu midagi, mida need peaksid tegema?


3) Autol on siis l.s. 160 000 ees. Taaskord sakslate jutujärgi vahetatakse sellel tips uuemal passatil rihma 200K tagant. Kuna tegelikkuses oleks normaalne see ära vahetada? Sama küsimus on DSG kasti õlivahetuse kohta. Kui tihti ja kuna peaks ära vahetama? Öeldakse küll vist, et see õli seal on igavene aga ingli [VW Bot: "Keel korda!"] ei taha eriti uskuda.

4) Siis on üks nupp, mille kohta samuti info puudub, et mida teeb. Üritasin paintis joonistada. keskel on hüüumärk.
Pilt

5) Isal on 2007 aasta b6 passat ka tal on täpselt sama mootor peal. Aga sellel 2010 omal on mootorist vasakul mingi meistriteos veel. Vabandust, et ei oska hästi kirjeldada seda, kuna pole silmeees. Aga ehk samuti keegi teab millega tegu. Et mis sinna juurde lisati siis?

Tänud kõigile :P
Viimati muutis VägaVisaHing, 29 Nov 2013, 18:42, muudetud 2 korda kokku.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7870
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 172 korda
Kontakt:

Re: vw passat 2010 2.0diisel 103kw dsg mõned küsimused

Lugemata postitus Postitas R36 »

► Näita Spoilerit
1)Rev limiter ahk pööretepiiraja, normaalne nähtus.
2) Bluetooth nuppud
3)Hammasrihma kohta ei tea täpselt, kuid üleüldine on Saksas 120 000 ja eestis 90 000. DSG milline 7 või 6 käiku? Kuuekäigulise õlivahetus kohustuslik 60 000. Seitsmene küll "hooldusvaba", kuid äsja andis VW teada, et tulge ka 7 käigulisel õli vahetama.
4. Tundub olema rehvirõhu fikseerimise märl
5. Ilmselt sul see 2010 aasta passat on juba CR (common rail), mitte enam PD (Pumpe Düse). See tähendab seda, et on üks suur pump, mis pumpab kütuse, kütuselatti ja akumuleerib seda seal. Kõik pihustid on ühenduses latiga ja avatakse aju impulsiga.
Viimati muutis argo, 29 Nov 2013, 18:56, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Spoiler.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7870
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 172 korda
Kontakt:

Re: vw passat 2010 2.0diisel 103kw dsg mõned küsimused

Lugemata postitus Postitas R36 »

Pilt

Selline?
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

VägaVisaHing
Huviline
Postitusi: 114
Liitunud: 02 Jaan 2013, 21:23
Asukoht:

Re: vw passat 2010 2.0diisel 103kw dsg mõned küsimused

Lugemata postitus Postitas VägaVisaHing »

to golfivend. Jep selline nupuke on.

6ene dsg on

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7870
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 172 korda
Kontakt:

Re: vw passat 2010 2.0diisel 103kw dsg mõned küsimused

Lugemata postitus Postitas R36 »

Veel küsimusi? :D
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

VägaVisaHing
Huviline
Postitusi: 114
Liitunud: 02 Jaan 2013, 21:23
Asukoht:

Re: vw passat 2010 2.0diisel 103kw dsg mõned küsimused

Lugemata postitus Postitas VägaVisaHing »

Rehvirõhu fikseerimine. Selgita natuke. See läks täna põlema Tartusse sõites libedal teelõigul.

Kuidas seda täpselt kasutada või ei peagi kasutama ( st. ise auto tegeleb sellega :D )

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7870
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 172 korda
Kontakt:

Re: vw passat 2010 2.0diisel 103kw dsg mõned küsimused

Lugemata postitus Postitas R36 »

Töötab läbi ABS andurite. Lased rehvid õigesse rõhku, vajutad SET nuppu ja lähed sõitma. Mingi ajapärast õpib süsteem ära rataste pöörlemiskiirused ja tuli kustub.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

jannn21
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 19 Okt 2013, 17:07
Auto: Vw Passat B6
Asukoht:

Re: vw passat 2010 2.0diisel 103kw dsg mõned küsimused

Lugemata postitus Postitas jannn21 »

2010 aasta cr mootori hammasrihm vahetatakse 210000 esimest korda
Carstop

Laur
Huviline
Postitusi: 993
Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
Asukoht: Vasalemma
Tänanud: 1 kord

Re: vw passat 2010 2.0diisel 103kw dsg mõned küsimused

Lugemata postitus Postitas Laur »

Ei leia õpetust üles, aga mu mäletamist mööda oli nii, et sõidad ühtlase kiirusega ja hoiad nuppu all 3 seki, tuli süttib, käib piiks ja kustub ära. Seistes ta nagu ei saa salvestada rataste pöörlemist???
Ma oma autol olen sõidupealt piiksutanud, peaksi ükspäev proovima, laseks pool ati välja ja vaatab mis saab.
Viimati muutis Laur, 30 Nov 2013, 00:46, muudetud 1 kord kokku.
M.O.T.T

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7870
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 172 korda
Kontakt:

Re: vw passat 2010 2.0diisel 103kw dsg mõned küsimused

Lugemata postitus Postitas R36 »

Laur kirjutas:Ei leia õpetust üles, aga mu mäletamist mööda oli nii, et sõidad ühtlase kiirusega ja hoiad nuppu all 3 seki, tuli süttib, käib piiks ja kustub ära. Seistes ta nagu ei saa salvestada rataste pöörlemist???
Ma oma autol olen sõidupealt piiksutanud, peaksi ükspäev proovima, laseks pool ati välja ja vaatab mis saab.
Võibolla oli siis nii, pole hetkel nii uut autot käepärast :)
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

VägaVisaHing
Huviline
Postitusi: 114
Liitunud: 02 Jaan 2013, 21:23
Asukoht:

Re: vw passat 2010 2.0diisel 103kw dsg mõned küsimused

Lugemata postitus Postitas VägaVisaHing »

Tänud kõigile vastajatele. Kasulik info.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5407
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Peetri
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 522 korda

Re: vw passat 2010 2.0diisel 103kw dsg mõned küsimused

Lugemata postitus Postitas jussike »

Kohapeal seistes tuleb nuppu muljuda.
See on sõidu ohutuse pärast nii tehtud, sest nt Golf 6-l on see nupp kindalaeksse kolinud ja paljalt kobamise peale naljalt ülesse ei leia, proovi sa ühtlaselt ohutult sõita, kui oled kättpidi kindalaekas nuppu otsimas.

ps. see nupp ei salvesta vaid hoopis resetib lugeri mälu ja liikuma hakates hakkab andmete võrdlus nullist.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Laur
Huviline
Postitusi: 993
Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
Asukoht: Vasalemma
Tänanud: 1 kord

Re: vw passat 2010 2.0diisel 103kw dsg mõned küsimused

Lugemata postitus Postitas Laur »

Või siis niipidi. Kasulik teada.
M.O.T.T

Mirko
Huviline
Postitusi: 98
Liitunud: 17 Veebr 2013, 16:00
Auto: C7 3.0tdi quattro
Asukoht: Pärnu

Re: vw passat 2010 2.0diisel 103kw dsg mõned küsimused

Lugemata postitus Postitas Mirko »

jannn21 kirjutas:2010 aasta cr mootori hammasrihm vahetatakse 210000 esimest korda
Kas tõesti on nii pikk välp hammasrihmal? Enda 2009 cr vahetasin 130 000 pealt, Molleris õeldi, et kindlasti enne 150 000 peaks ära tegema.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: vw passat 2010 2.0diisel 103kw dsg mõned küsimused

Lugemata postitus Postitas copilot »

Arvestades Eesti kliimat ja keskmist aasta LS inimestel, siis pooldaks mölleri öeldut.
Diesel Power KEEPS ME GOING

VägaVisaHing
Huviline
Postitusi: 114
Liitunud: 02 Jaan 2013, 21:23
Asukoht:

Re: vw passat 2010 2.0diisel 103kw dsg mõned küsimused

Lugemata postitus Postitas VägaVisaHing »

Kui juba aruteluks läks, et mis siis nõrgad kohad võiksid muidu olla sellel isendil?

DSG kast. On ohtu, et võib lagunema hakata, kui õlivahetused on normaalse välbaga ja kasti kasutatakse heaperemehelikult?

CR - kuidas sellega lood.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7870
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 172 korda
Kontakt:

Re: vw passat 2010 2.0diisel 103kw dsg mõned küsimused

Lugemata postitus Postitas R36 »

Usa foorumites räägitakse pidevalt DSG kastide nõrkusest, kuigi tegu on hea kastiga, mugav jne... . Eks keegi peab oma reaalsest kogemusest rääkima, kuigi pole kuulnud eriti, et nendega suuri vigu oleks. Mehhatroonika plokk on, kuid sellel oli vist see, et kanalid ummistusid, ehk vana õli.

CR - Pihustid tundlikumad kui PD ja vanast VP pumba pihustitest eriti kapriisemad. Kasutada kvaliteetset kütust, aga milline neist see kvaliteetne on? :D Vett kütuse sees ei talu üldse.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

VägaVisaHing
Huviline
Postitusi: 114
Liitunud: 02 Jaan 2013, 21:23
Asukoht:

Re: vw passat 2010 2.0diisel 103kw dsg mõned küsimused

Lugemata postitus Postitas VägaVisaHing »

Tegelt üks küsimus on veel. Nimelt siis on see uuematüübi puutetundlik makk peal. Peaks olema RNS510 . Probleem selles, et DVD lülitab pildi välja liikumise ajal kuid hääle jätab. Annab muidugi ka safety message ette. Olen siin uurinud natuke netist ja saan aru, et tuleks siis kirjutada blank CD-le siis mingi jada peale, mis siis unlockib selle Video In Motion-i.

Küsimsu ongi just selles, et kui ohutu see on? Ei tahaks uut asja pekki keerata ja kuna see makk pole just kõige odavam ka.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7870
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 172 korda
Kontakt:

Re: vw passat 2010 2.0diisel 103kw dsg mõned küsimused

Lugemata postitus Postitas R36 »

Kui huvi teen ta sulle ära, lisaks kõige uuem tarkvara + kaardid.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

VägaVisaHing
Huviline
Postitusi: 114
Liitunud: 02 Jaan 2013, 21:23
Asukoht:

Re: vw passat 2010 2.0diisel 103kw dsg mõned küsimused

Lugemata postitus Postitas VägaVisaHing »

golfi_vend kirjutas:Kui huvi teen ta sulle ära, lisaks kõige uuem tarkvara + kaardid.
Hind?

müstaago
Huviline
Postitusi: 161
Liitunud: 22 Mai 2011, 12:43
Asukoht:

Re: vw passat 2010 2.0diisel 103kw dsg mõned küsimused

Lugemata postitus Postitas müstaago »

golfi_vend kirjutas:Töötab läbi ABS andurite. Lased rehvid õigesse rõhku, vajutad SET nuppu ja lähed sõitma. Mingi ajapärast õpib süsteem ära rataste pöörlemiskiirused ja tuli kustub.

osadel uuematel passatitel rehvirõhuandurid on rehvides ja saatja/vastuvõtja tagastange all !

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7870
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 172 korda
Kontakt:

Re: vw passat 2010 2.0diisel 103kw dsg mõned küsimused

Lugemata postitus Postitas R36 »

Jah aga neil pole nuppu vaja. Näeb ju koguaeg palju rehvirõhk on, nullida pole mõtet ju.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

müstaago
Huviline
Postitusi: 161
Liitunud: 22 Mai 2011, 12:43
Asukoht:

Re: vw passat 2010 2.0diisel 103kw dsg mõned küsimused

Lugemata postitus Postitas müstaago »

golfi_vend kirjutas:Jah aga neil pole nuppu vaja. Näeb ju koguaeg palju rehvirõhk on, nullida pole mõtet ju.
oled kindel, et neil nuppu pole?

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7870
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 172 korda
Kontakt:

Re: vw passat 2010 2.0diisel 103kw dsg mõned küsimused

Lugemata postitus Postitas R36 »

müstaago kirjutas:
golfi_vend kirjutas:Jah aga neil pole nuppu vaja. Näeb ju koguaeg palju rehvirõhk on, nullida pole mõtet ju.
oled kindel, et neil nuppu pole?
First, if you don't have any TPMS or have the direct system and wish to switch to the indirect system, you should retrofit the reset button.
Vahemärkusena, et kellel on pidev vcds kasutusvõimalus saab aktiveerida ka kaudse rehvimõõtmise kaabliga ja seda samamoodi nullida. Ilma nuputa.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Mirko
Huviline
Postitusi: 98
Liitunud: 17 Veebr 2013, 16:00
Auto: C7 3.0tdi quattro
Asukoht: Pärnu

Re: vw passat 2010 2.0diisel 103kw dsg mõned küsimused

Lugemata postitus Postitas Mirko »

golfi_vend kirjutas:Jah aga neil pole nuppu vaja. Näeb ju koguaeg palju rehvirõhk on, nullida pole mõtet ju.
Minu autol on samuti velgedel andurid ning salongis ka nupp, millega saan paika panna, kas rehvides on kõrgem rõhk(autos rohkem rahvast) või vähe madalam.

Vasta

Mine “Diislid”