Probleem külmalt käivitumisega
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 5
- Liitunud: 25 Jaan 2014, 12:49
- Auto: VW Passat 1.9 TDI 66 KW
- Asukoht: Tartu
Probleem külmalt käivitumisega
Tere!
Probleem on selles, et külmalt auto ei käivitu. Lubab küll aga käima ei lähe. Tegemist on VW Passatiga 1.9 TDI 66 kw.
Kas keegi oskab aidata? Mida peaks vaatama, kontrollima? Eelsüüte küünlad on vahetatud ja vool tuleb küünaldele ka.
Ette tänades
Probleem on selles, et külmalt auto ei käivitu. Lubab küll aga käima ei lähe. Tegemist on VW Passatiga 1.9 TDI 66 kw.
Kas keegi oskab aidata? Mida peaks vaatama, kontrollima? Eelsüüte küünlad on vahetatud ja vool tuleb küünaldele ka.
Ette tänades
-
- Huviline
- Postitusi: 5
- Liitunud: 25 Jaan 2014, 12:49
- Auto: VW Passat 1.9 TDI 66 KW
- Asukoht: Tartu
Re: Probleem külmalt käivitumisega
Kütuse filtrit pole vahetanud. Torud on läbipaistmatud. Auto omanik olen ka alles paar kuud.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Probleem külmalt käivitumisega
Pritsenurk on järjekorras teine asi küünalde järgi,mida kontrollida.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: Probleem külmalt käivitumisega
copilot kirjutas:Pritsenurk on järjekorras teine asi küünalde järgi,mida kontrollida.
![Thumbup :thumbup:](./images/smilies/icon_thumbup.gif)
-
- Huviline
- Postitusi: 2610
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
Re: Probleem külmalt käivitumisega
Mida te koguaeg silmas peate pritse nurgast rääkides. Rihma vananedes muutub pritse hilisemaks. See on niivõrd koma täpsus,et ei tasu mainimist. Tähtis on starteri kiirus käivitamise hetkel. Nagu näete,oman sama mootoriga autot(juba 14 aastat),tean millest räägin.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: Probleem külmalt käivitumisega
Minu omal näiteks rihm (küll eelmise omaniku poolt) vahetatud ca. 7000 km. tagasi ja hiljuti arvutiga vaadatud, siis pritse ikka väga hiline (graafikul kenasti näha). Vaevalt see rihm selle ajaga niipalju venis, pigem ikka oli hiline juba enne seda.t6nis3 kirjutas:Mida te koguaeg silmas peate pritse nurgast rääkides. Rihma vananedes muutub pritse hilisemaks. See on niivõrd koma täpsus,et ei tasu mainimist. Tähtis on starteri kiirus käivitamise hetkel. Nagu näete,oman sama mootoriga autot(juba 14 aastat),tean millest räägin.
Ja loomulikult on vaja satreril korralikke pöördeid, et diisel "paukuma" panna.
-
- Huviline
- Postitusi: 2610
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
Re: Probleem külmalt käivitumisega
Jah.. See jutt,et süütenurk on hiline juba algusest peale on õige. Kuid see oleks tunda andnud ju ka enne külma ilma(sinine suits peale käivitamist). Mootoril pehme heli,käib nagu bensiini mootor. Jääme starteri käivitus kiiruse peale,enne kui teemaalgataja omapoolse täie tõe välja pole toonud.
-
- Huviline
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 19 Aug 2009, 18:16
- Skype: altzu007
- Auto: Audi A4 TDI
- Asukoht: Tartu,Jõgevamaa,Torma
- Tänatud: 1 kord
Re: Probleem külmalt käivitumisega
Mina alustaks filtrivahetusega- odav ja mitte keeruline vahetada.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Probleem külmalt käivitumisega
T2nn,omast kogemusest võin aga tuua näite,kus oma 81kw vanakoolika ostes(rihma vahetus umbes 20tkm tagasi tehtud) oli pritse nurk tehase ette antud seades. Ûlejärgmisel talvel,kui oli juba rihma vahetusest nii 70tkm möödas täheldasin kehvemat käivitust -10c ja allapoole ning uuesti kontrollides selgus et pritse nurk oli nihkunud allapoole tehase etteantud miinimumi...sai siis asi paika pandud ja käis pill uuesti selliste külmade juures paugult. Kui pritse nurk on juba rihma vahetusest saadik paigast,siis on tegu ebapädeva töömehega,kes ei kontrollinud peale tööd kas on vaja nn täppisseadistust. Ning pritse nurga mainisin sp,et antud viga on ikka küllaltki palju esinev ning kordades lihtsam ja odavam kontrollitav ning parandatav kui uus starter v selle remont(määrimine teadupärast ainult agoonia edasi lükkamine).
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 5
- Liitunud: 25 Jaan 2014, 12:49
- Auto: VW Passat 1.9 TDI 66 KW
- Asukoht: Tartu
Re: Probleem külmalt käivitumisega
Süüte nurka sai reguleeritud veel enne külmasid, see peaks olema korras. Kuidas seda starteri kiirust kontrollitakse? Auto käivitumine on olnud algusest saati veidi imelik. Alati ei käivitu poolest pöördest vaid tahab natuke pikemat käiamist. Samas kui käib siis töötab mootor ilusti.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: Probleem külmalt käivitumisega
Oskad öelda, kas 81kw-lisel muudetakse pritsenurka rihmarattalt või pumbast endast?copilot kirjutas:T2nn,omast kogemusest võin aga tuua näite,kus oma 81kw vanakoolika ostes(rihma vahetus umbes 20tkm tagasi tehtud) oli pritse nurk tehase ette antud seades. Ûlejärgmisel talvel,kui oli juba rihma vahetusest nii 70tkm möödas täheldasin kehvemat käivitust -10c ja allapoole ning uuesti kontrollides selgus et pritse nurk oli nihkunud allapoole tehase etteantud miinimumi...sai siis asi paika pandud ja käis pill uuesti selliste külmade juures paugult.
P.S Ega ma ju ei näinud, suve lõpus autot soetades, milline pritsenurk oli. Käivitus peale õhuluigeja vahetust täiesti veatult ilma igasugu vineta sumpast
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7870
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: Probleem külmalt käivitumisega
Mis sa seletad.Deemu kirjutas:Kontrollitakse spetsiaalses pingis.
Kaabel taha ja logima, käivitad ja pärast excelist vaatad.
Passatil keeratakse pumpa ennast, golfil pumbaratast.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: Probleem külmalt käivitumisega
Nojah, kõrvaga kuuled ka ära, kui pöördeid ikka väga vähe onDeemu kirjutas:Kontrollitakse spetsiaalses pingis.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
- Huviline
- Postitusi: 2610
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
Re: Probleem külmalt käivitumisega
Copilot,sinu jutt100% õige. Õiendan ainult selle kallal,et 14 aastase kasutuse ajal autol peale rihma vahetust pole olnud vajadust kunagi pumba korpu.st näppida. Olen ka kümneid kliente rihma vahetusel abistanud. Kuid mida pole,seda pole. Nimelt vajadust pritse nurka korrigeerida.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: Probleem külmalt käivitumisega
See kuidagi mootorist ei sõltunud (66kw vs. 81kw?)golfi_vend kirjutas:
Passatil keeratakse pumpa ennast, golfil pumbaratast.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
P.S Ega mingi summa ei eest ei tahaks kuskil L-Eestis mul see asi paika panna?
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viimati muutis TiitRE, 25 Jaan 2014, 15:20, muudetud 1 kord kokku.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7870
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: Probleem külmalt käivitumisega
Ei, see tuleneb sellest, et kas mootor risti või pikuti.TiitRE kirjutas:See kuidagi mootorist ei sõltunud (66kw vs. 81kw?)golfi_vend kirjutas:
Passatil keeratakse pumpa ennast, golfil pumbaratast.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: Probleem külmalt käivitumisega
Tegin oma eelmisesse postitusesse parandusegolfi_vend kirjutas:Ei, see tuleneb sellest, et kas mootor risti või pikuti.TiitRE kirjutas:See kuidagi mootorist ei sõltunud (66kw vs. 81kw?)golfi_vend kirjutas:
Passatil keeratakse pumpa ennast, golfil pumbaratast.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
TiitRE kirjutas: P.S Ega mingi summa ei eest ei tahaks kuskil L-Eestis mul see asi paika panna?
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7870
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: Probleem külmalt käivitumisega
Võin sulle selle kasvõi kuskil parklas ära teha. See pole eriline teadus.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: Probleem külmalt käivitumisega
No, aga...hellan sulle!golfi_vend kirjutas:Võin sulle selle kasvõi kuskil parklas ära teha. See pole eriline teadus.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
- Huviline
- Postitusi: 2610
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
Re: Probleem külmalt käivitumisega
Golfi-vend. Ära nüüd lubadustega üle pinguta. Kõik on võimalik,kuid milleks ennast nöökida.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: Probleem külmalt käivitumisega
Mismõttes?t6nis3 kirjutas:Golfi-vend. Ära nüüd lubadustega üle pinguta. Kõik on võimalik,kuid milleks ennast nöökida.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: Probleem külmalt käivitumisega
VäljalülitatudTiitRE kirjutas:No, aga...hellan sulle!golfi_vend kirjutas:Võin sulle selle kasvõi kuskil parklas ära teha. See pole eriline teadus.
![Problem :problem:](./images/smilies/icon_problem.gif)
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7870
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: Probleem külmalt käivitumisega
Aku suri ära külma auto peal.TiitRE kirjutas:VäljalülitatudTiitRE kirjutas:No, aga...hellan sulle!golfi_vend kirjutas:Võin sulle selle kasvõi kuskil parklas ära teha. See pole eriline teadus.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Tõnis, ma ei pingutagi üle. Olen seda tööd teinud ennem ja tean mida räägin. Eelmine nädal keerasin süüdet just golfil lageda taeva all, samalajal oli väljas need -20C külmakraadid. Ära ise oma ütlustega üle pinguta. Lisaks asjaolu, et passatil seda tööd teha lihtsam, kui golfil, sest pumpa saab keerata töötava mootoriga samalajal graafikut jälgides ja ligipääs kergem.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus