Airbagi vead
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 25 Mär 2012, 21:09
- Auto: Volkswagen Passat 1.8 92 kw 2000.a
- Asukoht: Võru
Airbagi vead
Tere
Tegin Borale diagnosi ja näitas järgmisi vigasi:
00655 - Seat Belt Tensioner Igniter; Passenger Side (N154)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
00655 - Seat Belt Tensioner Igniter; Passenger Side (N154)
32-00 - Resistance Too High
00654 - Seat Belt Tensioner Igniter; Driver Side (N153)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
00654 - Seat Belt Tensioner Igniter; Driver Side (N153)
32-10 - Resistance Too High - Intermittent
00589 - Airbag Igniter 1; Passenger Side (N131)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal too Low - Intermittent
Nagu ma aru saan siis on esimese nelja puhul tegu turvavöö eelpingutiga. Vaataks juhtmed üle kuid kas need asuvad turvavöö juures või esiistme all? Või mida üldse ette võtta?
Eelviimane peaks tähendama kõrvalistuja airbagi viga? Mis seal teha annaks
Viimase veaga ei oska midagi ette võtta
Huvitav on ka veel see, et bag-i tuli nende vigade puhul ei põle. Tegelt peaks vist ju põlema? Auto ostetud kuu aega tagasi ja kahtlustan et kuskile mingi takisti vahele pandud või bagi tulega midagi tehtud, sest süüte sissekeeramisel korraks bagi tuli põleb ja siis kustub ära nii nagu olema peaks.
Tegin Borale diagnosi ja näitas järgmisi vigasi:
00655 - Seat Belt Tensioner Igniter; Passenger Side (N154)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
00655 - Seat Belt Tensioner Igniter; Passenger Side (N154)
32-00 - Resistance Too High
00654 - Seat Belt Tensioner Igniter; Driver Side (N153)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
00654 - Seat Belt Tensioner Igniter; Driver Side (N153)
32-10 - Resistance Too High - Intermittent
00589 - Airbag Igniter 1; Passenger Side (N131)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal too Low - Intermittent
Nagu ma aru saan siis on esimese nelja puhul tegu turvavöö eelpingutiga. Vaataks juhtmed üle kuid kas need asuvad turvavöö juures või esiistme all? Või mida üldse ette võtta?
Eelviimane peaks tähendama kõrvalistuja airbagi viga? Mis seal teha annaks
Viimase veaga ei oska midagi ette võtta
Huvitav on ka veel see, et bag-i tuli nende vigade puhul ei põle. Tegelt peaks vist ju põlema? Auto ostetud kuu aega tagasi ja kahtlustan et kuskile mingi takisti vahele pandud või bagi tulega midagi tehtud, sest süüte sissekeeramisel korraks bagi tuli põleb ja siis kustub ära nii nagu olema peaks.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7852
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 159 korda
Re: Airbagi vead
Kustuta vead ära ja vaata mis tagasi tulevad - enamus tunduvad olema vanad vead.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7870
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: Airbagi vead
Nende vigade puhul peab kindlasti bagi tuli põlema. Vast on mingi tulega kokku ühendatud.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 25 Mär 2012, 21:09
- Auto: Volkswagen Passat 1.8 92 kw 2000.a
- Asukoht: Võru
Re: Airbagi vead
Kustutamine ei aidanud.
Kahtlustasingi et midagi tehtud. Mida nende vigade puhul ette võtaksite siis
Kahtlustasingi et midagi tehtud. Mida nende vigade puhul ette võtaksite siis
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7870
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: Airbagi vead
Kas samad vead tulid tagasi?
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: Airbagi vead
Laiendi viitega vanad vead aga airbag mooduli suurim erinevus teiste moodulitega seisneb selles, et ka vea iseseisval kadumisel märgutuli ise ära ei kustu. Mööduva veaga ECU-s kustub veatuli või selle ekvivalent aga airbag veatuli ei kustu. Tulest lahti saamine eeldab puhast vearegistrit. Seetõttu mitte põlev airbag tuli ja loend vearegistris ei ole standard lahendus ehk seal on süsteemi manipuleeritud. Vabalt võib seal mingi emulaator istuda. Neid on tuhandeid turult saada. Enne auto ostu alati tark süsteemi kontrollida. http://airbaglightoff.eu/golf-v-generat ... -147-p.asp
See on üks süütumaid ja seetõttu lisasin lingi. Räigemat pettust soosivate emulaatorite müük taunitud ja ilmselt nii lihtsalt kuskil netis müügis neid ka kohe ei leia. Turg muidugi tegutseb ja näiteks Leedus müüakse neid autode kõrval.
See on üks süütumaid ja seetõttu lisasin lingi. Räigemat pettust soosivate emulaatorite müük taunitud ja ilmselt nii lihtsalt kuskil netis müügis neid ka kohe ei leia. Turg muidugi tegutseb ja näiteks Leedus müüakse neid autode kõrval.
Viimati muutis tlauri, 28 Dets 2014, 16:07, muudetud 1 kord kokku.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 25 Mär 2012, 21:09
- Auto: Volkswagen Passat 1.8 92 kw 2000.a
- Asukoht: Võru
Re: Airbagi vead
Need vead tulid tagasi. Algul olid mõned veel kuid need sai kustutatud.golfi_vend kirjutas:Kas samad vead tulid tagasi?
-
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 25 Mär 2012, 21:09
- Auto: Volkswagen Passat 1.8 92 kw 2000.a
- Asukoht: Võru
Re: Airbagi vead
Kuhu võiks selline asi istutatud olla, milline oleks kõige sobilikum koht kust otsimist alustada? või mis variandid üldse oleksid et tule niimoodi ära saaks petta? Tahaks selle tule ka ikka ilusti toimima saadatlauri kirjutas:Laiendi viitega vanad vead aga airbag mooduli suurim erinevus teiste moodulitega seisneb selles, et ka vea iseseisval kadumisel märgutuli ise ära ei kustu. Mööduva veaga ECU-s kustub veatuli või selle ekvivalent aga airbag veatuli ei kustu. Tulest lahti saamine eeldab puhast vearegistrit. Seetõttu mitte põlev airbag tuli ja loend vearegistris ei ole standard lahendus ehk seal on süsteemi manipuleeritud. Vabalt võib seal mingi emulaator istuda. Neid on tuhandeid turult saada. Enne auto ostu alati tark süsteemi kontrollida. http://airbaglightoff.eu/golf-v-generat ... -147-p.asp
See on üks süütumaid ja seetõttu lisasin lingi. Räigemat pettust soosivate emulaatorite müük taunitud ja ilmselt nii lihtsalt kuskil netis müügis neid ka kohe ei leia. Turg muidugi tegutseb ja näiteks Leedus müüakse neid autode kõrval.
Re: Airbagi vead
Hmm. Inimeselooma fantaasiatel ja leidlikusel ei ole piire. Kõigepealt vaata, kas turvavöö lukkude juures pürolaengu padrunid on omal kohal(?) Ega pole lahti läinud või üldse eemaldatud(?) Kui need on ok siis kontrolli patjade olemasolu. Siis alles on mõtet hakata edasi analüüsima.
Emulaator võib olla paigaldatud armatuuri alasse sisuliselt suvalisse kohta. Amatöör paigaldab selle kellade juurde või siis airbag mooduli kõrvale. Pettuste salasepp topib selle suvalisse kohta, et orig. juhtmete katkemist peita. Paras pimesikumäng aga iga võõrkeha tuleb varem-või-hiljem päevavalgele.
Emulaator võib olla paigaldatud armatuuri alasse sisuliselt suvalisse kohta. Amatöör paigaldab selle kellade juurde või siis airbag mooduli kõrvale. Pettuste salasepp topib selle suvalisse kohta, et orig. juhtmete katkemist peita. Paras pimesikumäng aga iga võõrkeha tuleb varem-või-hiljem päevavalgele.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
- Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
- Asukoht: Soome/Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Airbagi vead
näe mul oli see pdf fail värsket meeles , saad need igniitori asukohad , muidugi akuklemm võta maha kui seal airbäge näpid
kirjuta googlisse G4 airbag.pdf , miskipärast see otselink ei tööta http://vwts.ru/body/g4/g4_airbag.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
kirjuta googlisse G4 airbag.pdf , miskipärast see otselink ei tööta http://vwts.ru/body/g4/g4_airbag.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 25 Mär 2012, 21:09
- Auto: Volkswagen Passat 1.8 92 kw 2000.a
- Asukoht: Võru
Re: Airbagi vead
Kas 3,3 oohmine takisti sobib testimiseks, kas viga on juhtmes või eelpingutis? Lisan ka veel niipalju, et takisti ei jää sinna vahele, vajalik lihtsalt vea asukoha väljaselgitamiseks
Viimati muutis raido90, 29 Dets 2014, 14:40, muudetud 2 korda kokku.
Re: Airbagi vead
Selle takisti lisamisega teed pigem loomkatse sellest, kuidas moodul sellist emuleerimisest tõlgendab. Otseselt mingit juhet või eelpingutit sa sellega ei testi.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Airbagi vead
Kõige parem leida keegi, kel sarnase eelpingutiga v patjadega masin v siis padjad asjad olemas ja pane ajutiselt teise masina oma vahele, et siis näha kas elemendi enda viga v probleem juhtmestikus kuskil. Näiteks sõbra ema beetlel sai enda bora juhi poolne turvavöö eelpinguti taha pandud(ei pidanud isegi maha võtma, vaid ajasin masina piisavalt ligidale ning ühendasin beetle süsteemi ja veakood oli beetlel kadunud st oli selge, et tol beetlel oli sel pigutil takistus miski pärast paigast läinud). Samamoodi andis enda masinal kõrvalistuja padja veakoodi ja miskit takistusega seotult. Lõpuks aitas snakey hädast välja, ühendas mingi teise VAG i padja järgi(ei mäletagi mis padi üldse oli st vb isegi rooli oma) ja veakood kustus peale reseti ja tuli armatuurist kadunud st oli jälle selge et padi ise õhtal....lammarist vanauus ja probleem lahendatud.
Muidugi sinu puhul tuleb otsida veel ka üles see, mille abil on armatuurist tuli ära kustutatud!
Muidugi sinu puhul tuleb otsida veel ka üles see, mille abil on armatuurist tuli ära kustutatud!
Viimati muutis copilot, 29 Dets 2014, 15:47, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Airbagi vead
Muide, kas padja tuli kustub, kui süüte keerad sisse (mootorit käima ei pane)? Kohe kustub või aegviide? Kas kustub koos ABS tulega või mõne muu tulega?
Nagu eelpool mainiti võib see tuli olla lihtsalt ühendatud kellade sees mingi teise märgutule alla. Võimalik, et lisatud ka väike hilistusahel, mis mõne sekundilise viite tekitab vm. Sellisel juhul leiad selle aretuse kellade trükkplaadilt. Sealt võid muide ka alustada.
Nagu eelpool mainiti võib see tuli olla lihtsalt ühendatud kellade sees mingi teise märgutule alla. Võimalik, et lisatud ka väike hilistusahel, mis mõne sekundilise viite tekitab vm. Sellisel juhul leiad selle aretuse kellade trükkplaadilt. Sealt võid muide ka alustada.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7870
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: Airbagi vead
Golf4/Bora airbagiga on veel selline reegel, et keerates süüte välja ja kohe sisse keerates ei tohi süttida airbagi tuli.
Viimati muutis R36, 29 Dets 2014, 15:57, muudetud 1 kord kokku.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Airbagi vead
Normaaltingimustes süüdet sisse keerates peaks kustuma peale mõnda sec see tuli ka ilma mootorit käivitamata.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 25 Mär 2012, 21:09
- Auto: Volkswagen Passat 1.8 92 kw 2000.a
- Asukoht: Võru
Re: Airbagi vead
kui käivitada siis on kõik ok, paari sekundit umbes põleb ja siis kustub. Kui aga võti välja võtta, siis on hetkeks näha, kuidas bagi-i tuli õrnalt vilksatab. Ka ei kustu tuli koos mingi teise märguande tulega. Tundub, et pean jh kelladeblokist alustamagolfi_vend kirjutas:Golf4/Bora airbagiga on veel selline reegel, et keerates süüte välja ja kohe sisse keerates ei tohi süttida airbagi tuli.
-
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 25 Mär 2012, 21:09
- Auto: Volkswagen Passat 1.8 92 kw 2000.a
- Asukoht: Võru
Re: Airbagi vead
Tere
Proovisin täna bora bägide asjus selgusele saada. Ühendasin takisti ja measurement bloki alt näitas, et kõik ok, kuid veakoode kustuda ei lase ikkagi. Järelikult on bägi aju ikka õhtal?
Samuti võtsin spido bloki lahti, et saada teada, kas on midagi seal tehtud, et bägi tuli ära kustub. Kas tehase spido peab tagant selline olema? Huvitab eelkõige see roheline asjandus mis paremal pool juhtmete otsas pesitseb? Kas tegu mingi võõrkehaga mida originaalis kindlasti olema ei peaks või peabki see seal olema?
Proovisin täna bora bägide asjus selgusele saada. Ühendasin takisti ja measurement bloki alt näitas, et kõik ok, kuid veakoode kustuda ei lase ikkagi. Järelikult on bägi aju ikka õhtal?
Samuti võtsin spido bloki lahti, et saada teada, kas on midagi seal tehtud, et bägi tuli ära kustub. Kas tehase spido peab tagant selline olema? Huvitab eelkõige see roheline asjandus mis paremal pool juhtmete otsas pesitseb? Kas tegu mingi võõrkehaga mida originaalis kindlasti olema ei peaks või peabki see seal olema?
Viimati muutis raido90, 19 Apr 2015, 19:01, muudetud 1 kord kokku.
Re: Airbagi vead
Emulaator.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
Re: Airbagi vead
Mis stiilne - nukker reaalsus pigem, sest see on odav masstoode romulaliikurite tänavetele toomiseks.
Inimesed ise tahavad odavalt asju saada ja just seetõttu tuleb ka neile "lahendusi" pakkuda.
Inimesed ise tahavad odavalt asju saada ja just seetõttu tuleb ka neile "lahendusi" pakkuda.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 25 Mär 2012, 21:09
- Auto: Volkswagen Passat 1.8 92 kw 2000.a
- Asukoht: Võru
Re: Airbagi vead
Kahtlustasingi seda, et mingi aretis see, kuna ripub lihtsalt. Kohe vahelt lõigata ka ei julgenud kuna pole ühtegi spidot lammutanud varem ja ei tea nende hingeelust midagi. Tuleb see siis vahelt ära lõigata, saab tulekese õigesti toimima
-
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 25 Mär 2012, 21:09
- Auto: Volkswagen Passat 1.8 92 kw 2000.a
- Asukoht: Võru
Re: Airbagi vead
Sain süsteemi uuesti korda, oli vaja uut aju, juhi airbag sai uuega asendatud ja kõrvalistuja airbagist polnud haisugi . Võtsin emulaatori vahelt ära ja oh imet Nüüd ei põle tuli enam üldse. Tundub et märguandelambi toide katki lõigatud kuskilt. Oskab keegi ehk suunata kust ma leiaks Borale aasta 99 spidoblokki minevate juhtmete elektriskeemi ? Seal taga kaks pistikut aga ei tea kummast ja millist pin-i kontrollida, kas sinna tuleb vool peale või mitte
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Airbagi vead
Rõõm näha et inimene viitsib ja raatsib otsest turvavarustust nn tehase seadesse,nii nagu mõeldud,taastada ilma kübaratrikkideta st uus aju mitta vana "taastamine" mis peale laksu mõeldud välja vahetatama pluss turvapadjad uued ja toimiva märguande tule saavutamine.raido90 kirjutas:Sain süsteemi uuesti korda, oli vaja uut aju, juhi airbag sai uuega asendatud ja kõrvalistuja airbagist polnud haisugi . Võtsin emulaatori vahelt ära ja oh imet Nüüd ei põle tuli enam üldse. Tundub et märguandelambi toide katki lõigatud kuskilt. Oskab keegi ehk suunata kust ma leiaks Borale aasta 99 spidoblokki minevate juhtmete elektriskeemi ? Seal taga kaks pistikut aga ei tea kummast ja millist pin-i kontrollida, kas sinna tuleb vool peale või mitte
Samas mingi vend huuiab romaani/lektuuri lugeda vendadele,kes eemaldavad oma diislilt kati
Diesel Power KEEPS ME GOING