Sooviks targemate nõu.

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
Jann1985
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 21 Okt 2014, 09:15
Auto: VW 1.9tdi 96kw b5,5 2001a
Asukoht:

Sooviks targemate nõu.

Lugemata postitus Postitas Jann1985 »

Tere sooviks targematelt teada kas on midagist paigast või kõik korras. Autoks siis passat b5,5 1.9tdi ja 96 lahjat kw.

Pilt

Pilt
Viimati muutis Jann1985, 29 Mär 2015, 18:45, muudetud 1 kord kokku.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Sooviks targemate nõu.

Lugemata postitus Postitas copilot »

Mingi olematu probleemi endale pähe võtnud? Kui on probleem,siis räägi asjast!
Diesel Power KEEPS ME GOING

Jann1985
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 21 Okt 2014, 09:15
Auto: VW 1.9tdi 96kw b5,5 2001a
Asukoht:

Re: Sooviks targemate nõu.

Lugemata postitus Postitas Jann1985 »

Nu probleem selles et nii kui ilmad veitsa jahedamad siis käivitus üsna pikk, aga soojalt pole probleeme. uurides veitsa foorumit siis mõtlesin et panen mõned pildid et kas mõni asi paigast või mitte, rohkem huvi nagu süütele. Kunas lugesin siin et palju hädasi olnud nukavõlli kulumisega jne siis mõtlesin et küsin kas need näidud on normaalsed selle auto kohta või mitte.
Viimati muutis Jann1985, 29 Mär 2015, 20:10, muudetud 2 korda kokku.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Sooviks targemate nõu.

Lugemata postitus Postitas copilot »

Syncro angle tundub veidi liiga varajane olema küll...aga see nii ja naa,osadel võib probleeme tekitada osadel mitte. Aga kirjelda seda kehvat käivitust st kas algul lubab st ala moto puterdab ja siis kaob puterdamine/lubamine ära ja tahab ketramist ja siis läheb v siis lihtsalt ketrab kaua ilma lubamata?
Diesel Power KEEPS ME GOING

Laur
Huviline
Postitusi: 993
Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
Asukoht: Vasalemma
Tänanud: 1 kord

Re: Sooviks targemate nõu.

Lugemata postitus Postitas Laur »

Pealkiri võiks teema sisule vihjata.
M.O.T.T

Jann1985
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 21 Okt 2014, 09:15
Auto: VW 1.9tdi 96kw b5,5 2001a
Asukoht:

Re: Sooviks targemate nõu.

Lugemata postitus Postitas Jann1985 »

copilot kirjutas:Syncro angle tundub veidi liiga varajane olema küll...aga see nii ja naa,osadel võib probleeme tekitada osadel mitte. Aga kirjelda seda kehvat käivitust st kas algul lubab st ala moto puterdab ja siis kaob puterdamine/lubamine ära ja tahab ketramist ja siis läheb v siis lihtsalt ketrab kaua ilma lubamata?
Nu kui hommikul hakkan käivitama, siis veitsa tahab kauem ketramist oleneb kui jahe on kui seal üle -5 siis pikemalt. Ja muidugi mida täheldanud et kui käivitan siis vahel laksab hullu pahvaka suitsu tagant. Aga käivitamisel on nii et kui mõni sek ketrab siis nagu puterdades hüppab käima, kuigi kui mootor soe seda probleemi pole. Ja kui temp on väljas üle 5+ siis sammuti pole probleeme käivitamisega läheb ilusti.

uno
Veteran
Postitusi: 1556
Liitunud: 18 Veebr 2004, 10:45
Telefon: 53331514
Skype: venekt
Auto: Liiga palju autosid vist
Asukoht: Tallinn, Maardu, Viimsi
Kontakt:

Re: Sooviks targemate nõu.

Lugemata postitus Postitas uno »

Siis vaheta esmaks eelsüüteküünlad ära. Mõni neist ei pruugi töötada.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Sooviks targemate nõu.

Lugemata postitus Postitas copilot »

uno kirjutas:Siis vaheta esmaks eelsüüteküünlad ära. Mõni neist ei pruugi töötada.
TDI jaoks pole 0c kah probleem isegi kui kõik küünald surnud on(aga kontrollida neid ju võib)....jah, nad võivad sellise temp juures kaasa aidata käivitusel, kui miski muu paigast ära, aga see pole probleemi lahendus. Esmalt paneks syncro angle i veidi hilisemaks a la 0.5 kuni 1.5 kanti. Lisaks, hea oleks, kui küttefiltri ja tandemi vahel oleks läbipaistvad voolikud, et näha, ega küte tagasi ei vaju(võimalik et probleem ka selles) ja põhjuseks võib olla a la pihusti tihendid v siis filtri peal olev tagasivoolu klapp vms.

Küünalde osas, keera küünlad maha ja anna otse akult neile voolu(ei tohiks olla sel motol 5v pealt töötavaid küünlad) ja vaata kas hakkavad hõõguma ja kas hakkab hõõguma tipust v ainult a la kuskilt vahepealt ning ots jääb külmaks. Lisaks, külma motoga(moto temp alla +9c sest alates sellest ülespoole küünaldele voolu ei antagi piipudest) vaata kas kõikidesse piipudesse tuleb vool peale. Kohe lampi poodi 10+ eur per tükk küünlaid otsma jooksma minna on lollus ilma et sa eelnevalt neid kontrolliks. Kui jagad testeriga ümber käia, siis saad ka mõõta küünalde takistust mil nad peal on kui ei viitsi maha kiskuda neid.

Lisaks, ega pole hiljuti v mitte kaua ennem probleemi algust hammasrihma vahetatud? Küsin, sest äkki tõesti nukk paigast ära!
Viimati muutis copilot, 30 Mär 2015, 14:54, muudetud 3 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Jann1985
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 21 Okt 2014, 09:15
Auto: VW 1.9tdi 96kw b5,5 2001a
Asukoht:

Re: Sooviks targemate nõu.

Lugemata postitus Postitas Jann1985 »

copilot kirjutas:
uno kirjutas:Siis vaheta esmaks eelsüüteküünlad ära. Mõni neist ei pruugi töötada.
TDI jaoks pole 0c kah probleem isegi kui kõik küünald surnud on(aga kontrollida neid ju võib)....jah, nad võivad sellise temp juures kaasa aidata käivitusel, kui miski muu paigast ära, aga see pole probleemi lahendus. Esmalt paneks syncro angle i veidi hilisemaks a la 0.5 kuni 1.5 kanti. Lisaks, hea oleks, kui küttefiltri ja tandemi vahel oleks läbipaistvad voolikud, et näha, ega küte tagasi ei vaju(võimalik et probleem ka selles) ja põhjuseks võib olla a la pihusti tihendid v siis filtri peal olev tagasivoolu klapp vms.

Küünalde osas, keera küünlad maha ja anna otse akult neile voolu(ei tohiks olla sel motol 5v pealt töötavaid küünlad) ja vaata kas hakkavad hõõguma ja kas hakkab hõõguma tipust v ainult a la kuskilt vahepealt ning ots jääb külmaks. Lisaks, külma motoga(moto temp alla +9c sest alates sellest ülespoole küünaldele voolu ei antagi piipudest) vaata kas kõikidesse piipudesse tuleb vool peale. Kohe lampi poodi 10+ eur per tükk küünlaid otsma jooksma minna on lollus ilma et sa eelnevalt neid kontrolliks. Kui jagad testeriga ümber käia, siis saad ka mõõta küünalde takistust mil nad peal on kui ei viitsi maha kiskuda neid.

Lisaks, ega pole hiljuti v mitte kaua ennem probleemi algust hammasrihma vahetatud? Küsin, sest äkki tõesti nukk paigast ära!
Rihm on vahetatud nüüd juba 30 000km tagasi, auto pole veel aastatki olnud mul seega sellised küsimused varem bensukas olnud. See syncro angel kõikus vahel ka sinna 3,2 ja 2,2 peal aga keskmine oli ikka 2,8. Nu arvuti küünalde vigasi ei näidanud aga eks ma kahtlustan kah seda et äkki mõni ära väsinud. Iga kord muidugi on nii et kui süüte sisse panen siis on kuulda kuda pump lööb kütte hooga nagu tagant ettepoole. Surfates siin ja uurides hakkan ma ise kahtlustama juba pihustite tihendeid mis nagu väga kuum teema nendel mootoritel. Aga seda ma ei teagi kas peale rihma vahetust on syncro angel pandud paikka või mitte, seega see mure mul vaadates arvuti näite.

Jann1985
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 21 Okt 2014, 09:15
Auto: VW 1.9tdi 96kw b5,5 2001a
Asukoht:

Re: Sooviks targemate nõu.

Lugemata postitus Postitas Jann1985 »

Küsin lisaks veel seda, kui 6 käiguga sõita nii 95km/h ja hakkata vaikselt kiirendama lööb sellise värina autosse sisse. Kas siis on võimalik et ikka pihusti tihendid on minekul ja võimendab kõike neid sümptomeid mis varemas postituses mainitud.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Sooviks targemate nõu.

Lugemata postitus Postitas copilot »

Jann1985 kirjutas:Küsin lisaks veel seda, kui 6 käiguga sõita nii 95km/h ja hakkata vaikselt kiirendama lööb sellise värina autosse sisse. Kas siis on võimalik et ikka pihusti tihendid on minekul ja võimendab kõike neid sümptomeid mis varemas postituses mainitud.
Värin on milline? Millised on pihustite näidud tühipööretel? Enda PD boral muutis mootori tööd palju sujuvamaks suure käiguga ja madalamate pööretega kiirendades paagisisese etteande pumba vahetus(vana oli kutu ja tandem ainult imes). Samas värinat võib põhjustada ka surema hakkav DMF v mõni mootoripadi.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Vasta

Mine “Diislid”