Passat 2001 signalisatsiooni jama

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
overture
Huviline
Postitusi: 63
Liitunud: 11 Nov 2012, 22:52
Auto: Volkswagen Passat, 1,8T 110kw, 2001
Asukoht:

Passat 2001 signalisatsiooni jama

Lugemata postitus Postitas overture »

Nii, teen uue teema, kuna antud signalisatsiooni probleem ei paista olevat seotud Tiptronic käigukasti probleemiga (ühenduse kadumine ajuga). Samas mõlemad probleemid tekkisid täpselt pärast pikka auto vihma käes olekut: http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=54&t=130798" onclick="window.open(this.href);return false;

Autoks on Passat, 2001, 1,8T.

Hetke probleem on siis järgmine: avan puldiga auto, umbes 2 sekundi pärast rakendub vaikimisi valve (armatuuril süttib signa punane LED tuli). Puldist saab valve välja lülitada, kuid see rakendub 2 sekundi pärast jälle. Tegemist ei ole selle ca 45 sekundi automaatse rakendumisega, kus ka uksed lukustatakse, vaid lihtsalt valve rakendumisega (uste avamisel või süüte keeramisel hakkab alarm tööle). Valve ei rakendu iga kord 2 sekundiga, umbes pooltel kordadel on kõik ok, kui olen valvet ja uksi kinni-lahti teinud.

Mängisin auto ustega ning niipalju sain aru, et auto juhi (ega ka vist reisija) ukse avamisest aru ei saa. Kui teen näiteks ennem 2 sekundit juhi ukse lahti, ei ole sellest kasu, LED tuli läheb igal juhul põlema. Kui teen aga ennem 2 sekundit tagumise ukse lahti, LED tuli enam 2 sekundiga ei rakendu ja auto on käivitatav.

Samuti rakendub 45 sekundi jooksul automaatselt valve, olenemata sellest, kas olen juhi ukse lahti teinud või mitte. Ma täpselt ei mäleta, kas see oli nüüd alati nii või mitte.

Ehk auto mõtleb vist praegu kogu aeg, et juhi uks on lahti? Ma eeldan, et see tähendab, et ukse sees olev andur on läbi. Mis võimalused mul veel selle kinnitamiseks on? Pean ära mainima, et mul ei ole alates auto ostmisest 3 aastat tagasi esiuste puhul töötanud sisemine laevalgustus - saan kasutada ainult kahte varianti, põlevad kogu aeg või ei põle üldse. Ehk esiuste avamisest lae lambid aru ei saa kuigi on õiges positsioonis, see ei ole aga kunagi tekitanud neid alarmi probleeme. Tagumistega on selles mõttes korras.

Autol on ka Cheetah immo, kuid see on teenindusreziimis. Ma pole seda nii kaua juba kasutanud, kuid mäletamist mööda ei pannud ta alarmi tööle, vaid lihtsalt suretas käivitamisel välja.

Tänud igasusuguse abi eest!

overture
Huviline
Postitusi: 63
Liitunud: 11 Nov 2012, 22:52
Auto: Volkswagen Passat, 1,8T 110kw, 2001
Asukoht:

Re: Passat 2001 signalisatsiooni jama

Lugemata postitus Postitas overture »

Ei mäleta peast, kuid kas Passatitel on ka esiuste küljes valgustuslambid, mis süttivad, kui uksed lahti teha? Kui on, siis need ka mul mõlemal esiuksel ei sütti või on lihtsalt läbi põlenud. Tagumistel ustel mõlemad põlevad.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5298
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 58 korda

Re: Passat 2001 signalisatsiooni jama

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

On ikka ka uste all lombivalgustid, vähemalt mina olen kõigil näinud ja kui taga on siis on ka ees kindlasti. Need aga ei põlegi mitte toimiva mikrolüliti pärast, nagu ka laevalgustid. Lisaks ei saa ka auto ukse avamisest aru.
Seda probleemi siiski mikrolülitid mitte kuidagi põhjustada ei tohiks nagu sinul kirjeldatud, ainult paneb uksed lukku tagasi 45sekundi vms. pärast aga muid anomaaliaid sellega ei kaasne. Pakuks, et äkki ccm-is mingi viga? Huvitav just, et signa kohe peale tagasi paneb ja uksi lukku samal ajal ei pane...

overture
Huviline
Postitusi: 63
Liitunud: 11 Nov 2012, 22:52
Auto: Volkswagen Passat, 1,8T 110kw, 2001
Asukoht:

Re: Passat 2001 signalisatsiooni jama

Lugemata postitus Postitas overture »

See 45 sekundi asi on sisse ehitatud, kuid ma ei mäleta, kas uksed lukustati igal juhul olenemata sellest, kas istud pärast puldist avamist autosse või mitte.

Esi ja tagauste avamise erinevus on aga praegu kindlalt olemas - valve ei lähe praegu kunagi peale, kui jõuan ennem 2 sekundit tagumise ukse lahti teha, esimese avamisest aru auto ei saa.

Kui me võtame näiteks korras auto, siis mis juhtub siis, kui panen auto valve alla täielikult avatud ustega ja avan siis puldist auto?

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5298
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 58 korda

Re: Passat 2001 signalisatsiooni jama

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

See 45 sekundi pärast uste lukustamine on jah tehasest ja siis uksi lukku ei panda kui auto aru saab, et ukse lahti tegid (mida ta sinu autol esimeste puhul ei saa) või süüte sisse keerad.

Viimasest lõigust ei saanud täpselt aru... Kui uksed on lahti ja uksed lukku paned, teeb osadel uksed uuesti lahti aga osadel jätab lukku. Avamisel toimib kõik nii nagu tavaliselt, vähemalt nendel on nii olnud mida mina näinud. Ei teki selliseid anomaaliaid.
Kui kahtlustad, et auto näeb ust koguaeg avatud asendis siis selle võid 99% kindlusega ära unustada, kuna siis põleks ka uksealused ja laevalgustid.
Viimati muutis J.Aru, 26 Nov 2015, 11:52, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Postitust täpsustatud

woltz
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 07 Juul 2007, 13:46
Asukoht: tartu

Re: Passat 2001 signalisatsiooni jama

Lugemata postitus Postitas woltz »

Pigem auto näeb suletud uksi, avatud juhiukse puhul ei tohiks lukustada ega lasta valve alla panna, ja teiste avatud ustega laseb lukustada ja valve rakendub peale viimase ukse sulgemist. See siis kehtib tehase alarmi kohta, kui autol on lisa alarm peal (ei pea alati eraldi pulti olema , osad lisaalarmid on tehasepuldiga juhitavad) siis ei igasugused erinevad variandid võimalikud.

overture
Huviline
Postitusi: 63
Liitunud: 11 Nov 2012, 22:52
Auto: Volkswagen Passat, 1,8T 110kw, 2001
Asukoht:

Re: Passat 2001 signalisatsiooni jama

Lugemata postitus Postitas overture »

Sellest saan nüüd aru, et esiuksi peab mul auto vist juba aastaid suletuks - pori ja laelambi tuled pole juba kaua töötanud. Samuti kui teen juhiukse lahti (ja süüdet ei keera), siis lähevad uksed 45 minuti pärast lukku - võtmed sellepärast isegi peaaegu mõnikord sisse jäänud. See kōik aga pole neid alarmi probleeme tekitanud.

Kui Passati tehasealarm tööle hakkab, kas siis on takistatud ikka ka käivitamine? Mul on. Jääb segaseks, miks eelmine omanik veel lisa immo peale pani, kui see sama asja teeb.

Mis aga katkestab tagumise ukse avamisel selle 2 sekundi valve peale mineku? CCM tõesti lolliks läinud? Vaatasin istme alt CCM juhtmed üle, kõik korras. Aga nagu teises käigukasti teemas kirjutasin - käigukasti aju ümbris sai vett. Sealt teise istme alt ka nüüd kõik kuiv.

Aku peaks olema täis, kuid panen igaks juhuks laadima.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 60 korda
Kontakt:

Re: Passat 2001 signalisatsiooni jama

Lugemata postitus Postitas dellu »

Ei ole tehasesigna ja immo omavahel seotud.
Küll aga jääb arusaamatuks, mis punane tuluke sul armatuuris süttib/vilgub. Tehasesigna LED on ju juhiuksel nn lukustuse asendi nupu juures (kust füüsiliselt uks lukku lükata). Ma arvan et sul on peal kas tehasepuldist juhitav signa või sa lihtsalt ise pead seda lisasüsteemi immoks. Kui probleem oleks tehaseimmos, siis sul peaks armatuuris võtme kujuke põlema või vähemalt eelsoojenduse spiraal, kui ajusse nn immo viga jääb (vast hakkab põlema siis see, 100% ei tea kumb näitab immo aju ja moto aju vahelist probleemi). Pigem pakuks, et see lisasigna või lisaimmo blokeerib sul süütes mingit voolu äkki, mis võib ka kasti häirida.
Miks eelmine omanik lisatakistusi pani? Ilmselt sellepärast, et see Passat oli omal ajal nõutud kaup ja ega tõsist varast see immo ja signa väga ilmselt ei takista. Originaalsigna tuleb ju ka siis maha kui ukselukk puruks keerata ja ilmselt on ka aja küsimus kui kiiresti immo sõidukõlbulikuks teha. Ka liisingut ei saanud Passatitele, kui ainult tehasesigna/immo. Samuti tean, et kasko nõudis nn ukselukust signa maha tulemise ellimineerimist.
Viimati muutis dellu, 26 Nov 2015, 15:41, muudetud 1 kord kokku.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

overture
Huviline
Postitusi: 63
Liitunud: 11 Nov 2012, 22:52
Auto: Volkswagen Passat, 1,8T 110kw, 2001
Asukoht:

Re: Passat 2001 signalisatsiooni jama

Lugemata postitus Postitas overture »

See punane LED, mis mul 2 sekundiga süttib, on esiklaasi juures vasakul. Kas see polegi tehase poolt? Mul endal pole õrna aimugi, pole kunagi ka teisi Passateid vaatanud selle pilguga...

Hiljem juurde lisatud immo tuluke on aga hoopis raadio kõrval ning selle sisse-välja lülitamine käib ühe väikese plastist vidinaga, mida peab teatud koha juures vibutama.

Siit aga üks veel tähtis asi, mis veel mainimata - käigukasti aju suunast tuleb armatuuri poole üks pundar juhtmeid, mis on jagatud kolmeks - ühed lähevad armatuuri, teised ühte beezi pistikusse ja kolmandad olid üldse läbi lõigatud ning teibiga suvaliselt puntrasse pandud. Armatuuri minevaid juhtmeid on ka parandatud.

Vt pilti. Kas need on käigukasti juhtmed? Käigukasti aju juurest välja tulevad on originiaalteibiga niivõrd kinni, et võimatu on öelda, mis on käigukasti juhe ja mis mitte.

Elektritöödest tean, et autol vahetati kunagi välja tagumise kojamehe juhe, kuid seda juhet on vist ainult 2 tk ja see jookseb ka sealt lähedalt mööda :)


Pilt

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 60 korda
Kontakt:

Re: Passat 2001 signalisatsiooni jama

Lugemata postitus Postitas dellu »

http://assets.suredone.com/1517/media-p ... 38-a-2.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
originaalsigna led on selline, asub ukse polstri küljes, ümber nn luku varda. Akna all ei ole kindlasti originaal.

Sellest väiksemöödulisest pildist ei saa kahjuks midagi aru ja klikkides avaneb ainult mingi üleslaadimise moodul või ei oska mina seda lehte kasutada :).
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

overture
Huviline
Postitusi: 63
Liitunud: 11 Nov 2012, 22:52
Auto: Volkswagen Passat, 1,8T 110kw, 2001
Asukoht:

Re: Passat 2001 signalisatsiooni jama

Lugemata postitus Postitas overture »

Katsun teha parema pildi, kuid püüdes kirjeldada - see sinine juhe (koos teistega) läheb beezi pistikusse, see oranz (koos teistega) on jätkatud ning see lilla (koos puntra teistega) on lihtsalt läbi lõigatud...

Immobiliaiseriks on mul siis Cheetah CH335 B/P (transporder immobilaiser), ju siis see ongi ka seal esiklaasi juures kuigi raadio juurest on ta kindlasti välja lülitatud ning esiklaasi juures toimib ta täpselt sünkroonis tehasesignalisatsiooniga...

edit: ei ole immode ekspert, kuid lugesin selle Cheetah kohta netist ja nagu mina aru saan, katkestab see ainult kahel erineval viisil mootori käivitamist, alarmheli nagu ei tohiks üldse tekitada (olgu siis 2 sekundiga või rohkem...)
Viimati muutis overture, 27 Nov 2015, 21:38, muudetud 1 kord kokku.

overture
Huviline
Postitusi: 63
Liitunud: 11 Nov 2012, 22:52
Auto: Volkswagen Passat, 1,8T 110kw, 2001
Asukoht:

Re: Passat 2001 signalisatsiooni jama

Lugemata postitus Postitas overture »

Pärast aku laadimist ja auto jätkuvat kuivamist probleem püsib - puldist avamise järgselt käib 2 sekundi pärast väike klõps ja punane LED esikaasil süttib. Kui jõuan ennem tagauksed avada, siis seda ei juhtu.

Vasta

Mine “Elektroonika”