Eestlane kirjutas:
Kui võtad selle teekonna ette siis veendu vajalike juhtmete ja otsade olemasolus, niisama juhet sinna ploki taha ei pista.
+Ploki kütuse keskm. peaks olema vastavalt autole reguleeritav.
Kusjuures neid otsasid on erinevaid, ühele enda müügikale keerasin ka MFA külge ja esimene pistik mis garaazis pihku jäi vajalike juhtmejuppide saamiseks, ei olnud kahjuks samasugused otsad kui kellade taga olevas. Ehk siis nn metallist pead ei tahtnud kuidagi sisse mahtuda, pistiku sisemine ehitus oli erinev. Õnneks oli neid pistikuid hulgim, millest otsida. Teoorias muidugi peaks pistikus tühjad pinid siiski klemmiga olema ja juhtmed peaks külge ikka saama
Mis puutub bens vs diisel, siis kasutatavad peaks ikka teise kütuse omad olema. Minuarust on codingus tavaliselt variant olemas, et kas bens või diisel ja mitu silindrit. Vähemalt mäletan, et ühele bensukale olen küll kuangi disla kellad pannud, sest need olid ainukesed, mille omanik kätte sai turult.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335