1.9 81kw AFN veakoodid
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 23
- Liitunud: 13 Nov 2012, 17:26
- Telefon: 56234077
- Auto: VW Passat
- Asukoht:
1.9 81kw AFN veakoodid
Tere
Vabandust kui jutt segane.
Tegemist 98a passatiga.
Sõiduaeg väga uimane, vahest kiirendab ka
Geomeetriale vaakum tuleb, siis pöördesse läheb. Vahest vaakum kadunud. Vaakum palli juurest solenoidi vahetasin, teise vana vastu, seis sama.
Kas keegi oskab öelda milles asi võib olla?
Vabandust kui jutt segane.
Tegemist 98a passatiga.
Sõiduaeg väga uimane, vahest kiirendab ka
Geomeetriale vaakum tuleb, siis pöördesse läheb. Vahest vaakum kadunud. Vaakum palli juurest solenoidi vahetasin, teise vana vastu, seis sama.
Kas keegi oskab öelda milles asi võib olla?
-
- Huviline
- Postitusi: 63
- Liitunud: 24 Apr 2011, 20:28
- Auto: Volkswagen Jetta 1,6 bensiin 89a
- Asukoht: Haljala
- Tänanud: 1 kord
1.9 81kw AFN veakoodid
Õhupuhastaja kopsiku küljes olev väike vaakumvoolik ikka küljes ja terve? Kõik vaakum voolikud ilusti terved ja ühendatud? Salongi tulemüüri juures olev plastmassist jubin kuhu vaakum jookseb on terve? Seal jubina küljes kaks peenikese vooliku väljundit, ühele läheb vaakum voolik otsa, teine peab olema pimedaks tehtud. Mul oli seal originaalina plastikkork ees aga see oli katki ja lasi vaakumit läbi, siis tegi ka sarnast nalja.
Viimati muutis yxhunt, 18 Veebr 2020, 22:06, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 206
- Liitunud: 05 Juul 2014, 23:41
- Auto: VW Passat Variant B6 Highline 2.0TDI 103kw
- Asukoht: Jõgeva
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 1 kord
1.9 81kw AFN veakoodid
Otsi sisselaske torustiku pealt MAP andurit, veakoodide järgi on viga selles.
► Näita Spoilerit
Please come back and tell us how your problem was resolved.
-
- Huviline
- Postitusi: 23
- Liitunud: 13 Nov 2012, 17:26
- Telefon: 56234077
- Auto: VW Passat
- Asukoht:
1.9 81kw AFN veakoodid
Vaakum voolikud terved
Map andurit olen vahetanud
Soojemast pärast hakkab vahest kiirendama, aga nõksutades.
Map andurit olen vahetanud
Soojemast pärast hakkab vahest kiirendama, aga nõksutades.
Viimati muutis olev92, 20 Veebr 2020, 06:55, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 17 Jaan 2018, 22:58
- Asukoht:
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 9 korda
1.9 81kw AFN veakoodid
Märkus! Õhupuhastisse minev voolik, ei ole vaakum! Seda võib nimetada tuulutuseks, selle kaudu saab näiteks N75 klapp puhast õhku, vältimaks sodi sisenemist klappi ja teised kaks sisend/väljund juhitakse vaakumit. Kui on vaakumiga probleemid siis tasub ikka vaakumtester/kell järgi panna ja vaadata, kui palju seda reaalselt tuleb(400mmHg võiks vähemalt olla).yxhunt kirjutas: ↑18 Veebr 2020, 22:03 Õhupuhastaja kopsiku küljes olev väike vaakumvoolik ikka küljes ja terve? Kõik vaakum voolikud ilusti terved ja ühendatud? Salongi tulemüüri juures olev plastmassist jubin kuhu vaakum jookseb on terve? Seal jubina küljes kaks peenikese vooliku väljundit, ühele läheb vaakum voolik otsa, teine peab olema pimedaks tehtud. Mul oli seal originaalina plastikkork ees aga see oli katki ja lasi vaakumit läbi, siis tegi ka sarnast nalja.
Veakoodid näitavad(open/katkestus or short to ground/mass ja open/katkestus or short to plus/lühis) mis viga, otsi katkised juhtmed ja paranda need, tasub ka anduri(G72 ja G71) üle mõõta. Ilmselt nende koodidega on ka õhulugeja näit paigast.
NB! Pildid on näitamaks andureid, millised need on, asukoht ei ole saama mis pildil, kontrolli need üle - ühendused,juhtmed,andurid ise ja vajadusel vaheta, kui vahetad kasutatud asja vastu siis eelnevalt kontrolli, võta 100% töökorras auto pealt või osta uus. Ka n75 klapp hakkab vanadusest lekkima.
Viimati muutis OneWheel, 21 Veebr 2020, 19:36, muudetud 5 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 622
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 27 korda
1.9 81kw AFN veakoodid
Kui rõhuanduri viga on aktiivne elektriline viga ja tuleb peale kustutamist kohe tagasi, ilma mootorit käima panemata, siis võib igasugused vaakumvoolikud ja N75-ed ära unustada, viga ei ole seal. Kui rõhuanduri näit pole ustav, siis puhtalt turvalisuse pärast piiratakse võimsus ära, et mitte mootorit lõhkuda. Kui juba arvuti taga autol, siis võiks ju "live data" alt vaadata nende andurite näite.
Ja osadel nendel esimese otsa TDI-del oli MAP üldse mootoriajus, peast enam ei mäleta millistel.
Ja osadel nendel esimese otsa TDI-del oli MAP üldse mootoriajus, peast enam ei mäleta millistel.
Viimati muutis teet82, 21 Veebr 2020, 23:51, muudetud 1 kord kokku.