Alates millisest k?lmas diisel vw enam k?ima ei l?he? Lisage

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Mihhkel

Alates millisest k?lmas diisel vw enam k?ima ei l?he? Lisage

Lugemata postitus Postitas Mihhkel »

T?nahommikul -23 ja 2001a passat 1.9 tdi 96 kw keeldus k?ivitumas! Aku lihtsalt j?udis kaks korda t?mmata ja k?ik

phaetonist
Huviline
Postitusi: 240
Liitunud: 11 Dets 2005, 17:11
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas phaetonist »

usun et sama aku oleks ka bensuka peal teinud h?k-h?k
pigem ikka aku probleem....kui hakata diisleid syydistama

Mihhkel

Lugemata postitus Postitas Mihhkel »

ei ma ei s??distagi diisleid! Kirjutasin juu et akutaha j?i asi seisma!

Offroader
Huviline
Postitusi: 109
Liitunud: 17 Okt 2005, 12:38
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Offroader »

Varsti t??le siis saan ?elda kas l?heb. aga millegip?rast kaldun arvama et no-problems.
Radius Machining - CNC treimine ja freesimine. http://www.radius.ee

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik »

16 kraadi, keeran aku t?? kergendamiseks kliima ja tuled v?lja, et v?hem koormata, k?ima l?ks ilusti. Ilmselt oleksid pidanud kah sama moodi toimima teisel k?ivitamisel usun et oleks l?inud :)

[Edited on 7-2-2007 by samzik]
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

tolk
Huviline
Postitusi: 71
Liitunud: 31 Jaan 2007, 21:11
Asukoht:
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas tolk »

mina raputasin v?ttit ja juba k?sis kuhu s?idame.vw polo 1,9sdi polnud probleemi k?ivitamisega

Offroader
Huviline
Postitusi: 109
Liitunud: 17 Okt 2005, 12:38
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Offroader »

-14c v?ljas.
"toore" klapp lahti ja 2x k??nlad soojaks. 1. p??rdest t??le.
Radius Machining - CNC treimine ja freesimine. http://www.radius.ee

txx
Huviline
Postitusi: 87
Liitunud: 12 Mai 2006, 09:53
Asukoht: Tallinn/Vanalinn/Lasnamägi

Lugemata postitus Postitas txx »

2005 aasta Sharan 2.0 TDI k?ivitus hommikul probleemivabalt. Olen kuulnud, et enne k?ivitamist soovitakse kuskil 10-15 sekki lasta l?hituledel p?leda aku pealt, et akus elavdada keemilist protsessi. Seej?rel tuled maha ja v?tit.

Neegripoiss
Huviline
Postitusi: 286
Liitunud: 24 Juul 2006, 12:45
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Neegripoiss »

Vana Passat aastast 1983 1.6 turbodiisel motoga pole ka nagu erilist probleemi.

resnick
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 01 Mai 2005, 16:19
Asukoht: Tartu (Põltsamaa-Paide)

Lugemata postitus Postitas resnick »

Kuidas ?le?ldse suhtuvad VW grupi diiselmootorite eels??tek??nlad n?iteks sellesse, kui neid n?iteks 2 korda lasta j?rjest soojendada. On kellelgi teadmisi selles osas? Mazdal n?iteks seda ei soovitatud, et k?rvetab l?bi k??nlad.

EDIT: aga teemasse - enda Passat sel aastal ei ole probleeme tekitanud k?ivitumisega. Eelmise aasta 30 ja + k?lmadega sai ka aku otsa ja siis ei hakanud sellise k?lmaga enam puht mootorihoiu eesm?rgil masinat piinama neil p?evil. Kui aga seinakontakt l?hedal, siis pistan juhtme seina ja k?tan masina soojaks - siis ei ole ?le?ldse mittemingisuguseid probleeme :P:) Kahjuks momendi elukohas sellist v?imalust hetkel ei ole...

[Muudetud: 7-2-2007 resnick]
Eurotrakats põka põka...

ivar80
Huviline
Postitusi: 178
Liitunud: 16 Aug 2004, 13:08
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas ivar80 »

Olen ka kuulnud l?bik?rbemise juttu kui mitu korda j?rjest panna. Elektroonika ise teab kaua on vaja neid kuumutada.

Neegripoiss
Huviline
Postitusi: 286
Liitunud: 24 Juul 2006, 12:45
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Neegripoiss »

Minutaeda on andur, kui soojaks/kuumas peab minema, nii kaua kuumutab kui temp. k?es.

Allu2oo3
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 06 Veebr 2006, 22:39
Auto: G3
Asukoht: Pärnu/Tln

Lugemata postitus Postitas Allu2oo3 »

mul t?na enam k?ima ei l?ind. hommikul n?itas vist -20

Garfield
Huviline
Postitusi: 306
Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Garfield »

Mul hommikul Tabasalus -16C, eels??tek??nlad t??tasid 2-3 sekundit ja k?ivitus hetkega. Salongis oli +10C. Eelsoojenduse m?nud ;)
Eelmine talv -25C juures k?ivitus ilusasti ka ilma eelsoojenduseta. Eels??tek??nlad olid taga ca' 15 sekki, v?tit keerates tegi vaevalisemat h??lt aga k?ima l?ks ikka. Muidugi see k?ivituse j?rgne mootorih??l ajaks m?nel juuksed p?sti - et kohe siit midagi lendab. PD diislid ?ldse vist plagisevad rohkem - minu arvamus.

Urmet
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 02 Juul 2005, 18:24
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas Urmet »

mina kasutan suure k?lmaga seda et ootan kuni relee pl?ksu teeb ja alles siis annan starterit ( relee kl?ps on palju palju hiljem peale tule kustumist)

[Muudetud: 7-2-2007 Urmet]

hokan
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 15 Jaan 2006, 20:53
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas hokan »

-24 Samuti 2xk??nalt ja l?heb kohe, kuid koledate helide saatel.
?ldiselt kui on ?le 20 kraadi k?lma ja hirmsat vajadust v?i pikemat s?itu plaanis pole, siis ei hakka ?ldse piinamagi.

MadCatz
Huviline
Postitusi: 277
Liitunud: 07 Sept 2005, 22:54
Auto: VW Passat
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas MadCatz »

T?na hommikul -20 ja ainult v?tmekeeramise vaev, laksust kohe k?ima. Aku on seesama mis peal oli kui auto ostetud sai peaaegu 2 aastat tagasi. K??nlaid pole ka kunagi kaks korda hoidnud, vaid lasen autol endal valida kaua k?tab.

[Muudetud: 7-2-2007 MadCatz]

resnick
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 01 Mai 2005, 16:19
Asukoht: Tartu (Põltsamaa-Paide)

Lugemata postitus Postitas resnick »

Seda releekl?psu kuulan k?lmaga isegi :)
Eurotrakats põka põka...

niinekas
Huviline
Postitusi: 432
Liitunud: 21 Dets 2003, 20:30
Asukoht: 10 a nüüd pensionile

Lugemata postitus Postitas niinekas »

R??gime homme hommikul edasi! :P Momendil -25 juba! :D:D

/niinekas/
minu aeg on siin ümber saanud

Mihhkel

Lugemata postitus Postitas Mihhkel »

kui krokkodillidega v?he aidatud sai sis l?ks k?ima k?ll sis -22 oli aga ?htul -18 oli ja paugust juu sis hommikul aku n?rk oli nyyd p?eval lasin v?he laadida :)

niinekas
Huviline
Postitusi: 432
Liitunud: 21 Dets 2003, 20:30
Asukoht: 10 a nüüd pensionile

Lugemata postitus Postitas niinekas »

:D:D V?ljas -20 ja sain n??d kedrata nii mis kole! L?puks ikka l?ks k?ima! Ei tea kas jama k?ttes v?i milleski muus!
Jeeeh diisel meeldib mulle! :D:D

/niinekas/
minu aeg on siin ümber saanud

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2202
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 57 korda
Tänatud: 112 korda

Lugemata postitus Postitas alkeemik »

Hommikune -18 ei suutnud mu masinat paigal hoida. L?ks suhteliselt kergelt k?ima.

Sommu
Huviline
Postitusi: 222
Liitunud: 27 Juul 2005, 20:30
Telefon: +3725046527
Auto: G2 16v,G4 HB TDI,G4 variant TDI
Asukoht: Haapsalu

Lugemata postitus Postitas Sommu »

-20C juures teeb masin, sellist kahtlast h??lt, aga k?ivitub esimesest p??rdest. ?ldjuhul, kui diislil k??nlad,aku, filter, k?te ja pump korras on, ei tohiks probleeme olla. Eelmine aasta -27c, l?ks ka ilusti k?ima.
Jutt siis G4 1,9d 66kw.

Aga salongi soojaks saada - ei saa. S?ida mingi 20km, siis hakkab sooja kah tulema. Kohapeal tiksudes ei tule sealt peale leige ?hu midagi. Soojenduse kohapealt ei ole g4 k?ll talve auto. Jutt siis diislist!
PS: k?ik on heas korras!

[Muudetud: 8-2-2007 Sommu]

Vasta

Mine “Diislid”