Xenon tuled
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
- tibullus
- Veteran
- Postitusi: 1480
- Liitunud: 20 Mai 2007, 18:17
- Auto: Passat W8 4.0 4Motion
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
Xenon tuled
Olen siin juba p?ris pikalt ajusid k?rsatanud, et milliseid esitulesid siis panna ja milliseid mitte. K?ige rohkem meeldivad hella xenonid. Nendega olen kuulnud aga peavad autol olema automaatne tulede k?rguse regulaator ja esitulede pesurid. Minu teada pesureid mul k?ll pole ja seda regul. ma ka ei tea. On siis v?i? Ma v?ga vabandan kui jutt tuleb v?ga loll...
Tuled siis ise peaksid sellised v?lja n?gema.
Tuled siis ise peaksid sellised v?lja n?gema.
Viimati muutis argo, 27 Dets 2012, 09:55, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Põhjus: Lisatud kategooria.
W8
- tibullus
- Veteran
- Postitusi: 1480
- Liitunud: 20 Mai 2007, 18:17
- Auto: Passat W8 4.0 4Motion
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
-
- Moderaator
- Postitusi: 7850
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 159 korda
Lisaks ehita tulede pesurid ja autom. nivooreguleerimis s?steem - tee v?ike kalkull kas need ''popid sinised silmad'' on v??rt matmaks autosse tuhandeid.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 411
- Liitunud: 22 Jaan 2004, 13:40
- Auto: Passat 3C 2.0 TFSI Tip. Highline
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Jah ilma automaat k?rguse reguleerimise ja tulepesurita tuleb aegajalt ka tihedamalt ?levaatusel k?ia - onud sini valgete autodega ikka kasutavad seda v?imalust. Seaduses on kirjas et Xenon tuledega peavad olema paigaldatud ka tulepesuseadmed ja automaatne tulede k?rguse reguleering.
Kusjuures Hella minuteada pakub v?imalust osta koos nn "aftermarket" Xenonitega lisaks ka pesuseade ja automaatne k?rguse regulaator.
Kusjuures Hella minuteada pakub v?imalust osta koos nn "aftermarket" Xenonitega lisaks ka pesuseade ja automaatne k?rguse regulaator.
'07 VW Passat 2,0 Tfsi Tiptronic Highline, SpiceyRed metallik, beež alcantara/nahk, -15mm OEM sport vedrustus, 70% toon
Eesti Jeti ja Mootorkelgu Liit - www.ejml.ee
Eesti Jeti ja Mootorkelgu Liit - www.ejml.ee
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5386
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 516 korda
T?si ta on ja kogu kupatus kisub sinna 10 kilo kanti + paigaldus minema. Kahju muidugi, et Eestis seda loodide kiti keegi veel ei m?? (kuigi nagu nats naljakas, sest KGKnuttson, kui Hella maaletooja, seda ei paku). E-bays aga saadaval mitmeid, hinnaks 2.5-3.5 kilo.Algselt postitas: DaveWoss
Kusjuures Hella minuteada pakub v?imalust osta koos nn "aftermarket" Xenonitega lisaks ka pesuseade ja automaatne k?rguse regulaator.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- tibullus
- Veteran
- Postitusi: 1480
- Liitunud: 20 Mai 2007, 18:17
- Auto: Passat W8 4.0 4Motion
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5386
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 516 korda
Ma miski p?rast kahtlustan, et see miski seaduse meeste n?pukas, k?ll nad selle likvideerivad;D.Algselt postitas: snakey446
aa, olen kusagilt nagu lugenud et autod mis on toodetud kas oli 97 sept kuni 2000 aasta ei ole vaja automaat reguleeringut xenon tulede puhul.. peab j?rgi veel uurima kas nii see oli
M?tle n??d ise loogiliselt: v?tame n?iteks vanaisa mondeo aastast 97 oktoober ja ?mma mondeo aastast 97 august v?i siis 99a ja 2001 Golf, masinad ise ju identsed, kas siis ?hel peab olema ja teisel mitte. Vaevalt, et k?ik auto tootjad 97 a septembris oma k?kidele mudelitele mingid muudatused tegid ja selle hiljem 2000 a-l ?ra nullisid.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
Seda k?ll pole kuulnud, et niimoodi kirjas kuskil oleks, et selles vahemikus masinatel seda olema ei peaks... aga tehasest on v?lja tulnud k?ll neid mudeleid sellisena jah, ?ks n?ide on esimesed audi A8-d. Arvatavasti ka nendele masinatele selle koheapealt m??ndusi tehaksegi, sest tehasest on ta sellisena tulnud ning keegi tema ?mberehitust tavaliste pirnide v?i miski automaatika peale n?uda ei saa.Originally posted by jussikeMa miski p?rast kahtlustan, et see miski seaduse meeste n?pukas, k?ll nad selle likvideerivad;D.Algselt postitas: snakey446
aa, olen kusagilt nagu lugenud et autod mis on toodetud kas oli 97 sept kuni 2000 aasta ei ole vaja automaat reguleeringut xenon tulede puhul.. peab j?rgi veel uurima kas nii see oli
M?tle n??d ise loogiliselt: v?tame n?iteks vanaisa mondeo aastast 97 oktoober ja ?mma mondeo aastast 97 august v?i siis 99a ja 2001 Golf, masinad ise ju identsed, kas siis ?hel peab olema ja teisel mitte. Vaevalt, et k?ik auto tootjad 97 a septembris oma k?kidele mudelitele mingid muudatused tegid ja selle hiljem 2000 a-l ?ra nullisid.
Ma ei tea kui v?ga neid seal tallinnas kontrollitakse... kuid P?rnus veel asi nii hull ei ole, et r?medalt seda kontrollitaks ja ?levaatusele saadetaks. Usun, et ?heks suureks probleemiks on see, et inimesed tahavadki just neid "siniseid" silmi omale, mitte paremat n?htavust... ehk siis kasutatakse pirne 6000K ja ?le. Ise kasutan 4300K varianti (samade tugevustega on ka tehaste xenonid) ning valgus on siiski valge mitte sinine ning usun, et see on p?hjus miks ei ole veel kinni peetud.
Edasi viib ökoliikur VW passat 1,9TDI & Audi S2
No tegelikult ikka ?tleb k?ll kellel on pannud kodugaraa?is tavalisse laternasse xenon sisse ja kellel tehasest. Aftermarket Xenon pirnid on tavaliste soklitega H1,H7,H4 jne. OEM Xenonitel aga spetsiaallatern ja teise sokliga pirn D2S, D2R. Kuna tavaline l?hitule latern on projekteeritud tavalise halogeenlampidega koos kasutamiseks, siis nimekad valgusallikaid tootvad firmad ntx. Osram, Philips sellist H soklitega xenon lampe ?ldse ei toodagi. Sellised tulevad eranditult k?ik kusagilt aasiast.
Ilmselt see 1.oktoober 2000a on kuup?ev millal hakkasid autotootjatele kehtima n?uded, et kui xenon laternatega auto valmistate, siis peavad olema k?ljes ka autom.reguleerimine ja tulepesurid.
[Muudetud: 19-2-2008 ivar80]
Ilmselt see 1.oktoober 2000a on kuup?ev millal hakkasid autotootjatele kehtima n?uded, et kui xenon laternatega auto valmistate, siis peavad olema k?ljes ka autom.reguleerimine ja tulepesurid.
[Muudetud: 19-2-2008 ivar80]
-
- Huviline
- Postitusi: 87
- Liitunud: 22 Aug 2003, 15:54
- Auto: Audi A7 3.0TFSI
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
Absoluutselt ?ige jutt. ?rge toppige neid HID kite endale. Olin ka alguses kiti mees aga l?ksin originaalile ?le :http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=48237Originally posted by ivar80
No tegelikult ikka ?tleb k?ll kellel on pannud kodugaraa?is tavalisse laternasse xenon sisse ja kellel tehasest. Aftermarket Xenon pirnid on tavaliste soklitega H1,H7,H4 jne. OEM Xenonitel aga spetsiaallatern ja teise sokliga pirn D2S, D2R. Kuna tavaline l?hitule latern on projekteeritud tavalise halogeenlampidega koos kasutamiseks, siis nimekad valgusallikaid tootvad firmad ntx. Osram, Philips sellist H soklitega xenon lampe ?ldse ei toodagi. Sellised tulevad eranditult k?ik kusagilt aasiast.
Ilmselt see 1.oktoober 2000a on kuup?ev millal hakkasid autotootjatele kehtima n?uded, et kui xenon laternatega auto valmistate, siis peavad olema k?ljes ka autom.reguleerimine ja tulepesurid.
[Muudetud: 19-2-2008 ivar80]
Tulemus tunduvalt parem kui ennem. Ja seda kah et 4300K on ikka enamv?hem ainuke pirn mida kasutada. Vb paneks veel 5000K aga ?le selle kindlalt mitte. Peale selle pidi 4300K silmadele k?ige parem olema.
Ja nagu ivar juba r??kis, Hella ega Philips ega Osram ei tee mitte keegi HID kite. Kasutatakse ainult nende tootjate komponente (ballastid ja pirnid). Hella teeb tegelikult kite, kus on aga k?ik vajalik sees (projektorid, ballastid ja pirnid jne).
Hella pakub jah automaatset tulede nivoo reguleerijat ja tulede pesurit kah. Need on tellitavad kah(kes iganes see hella ametlik maaletooja oli). K?sisin, ?tlesid hinnaks 3700.- ja saab tellida. Saksa eBay sellesm?tes parem, sealt saab asja 3k eest ja ma kaldun arvama et saab varem k?tte. AAVE'st ?eldi mulle kah 3.7 ja kuna kuskil l?hedal ei ole siis tellimise aeg kipub midagi m?ne kuu peale minema.
Endal plaan se regulaator ?ra osta kunagi, mul alles detsembris ?levaatus. Pesureid ei osta, ?elgu mis tahavad aga nende asjade kasutegur on suht 0. Pesuvedeliku varastab k?ik ?ra ja puhtaks kah ei pese. Peale selle maksab asi kah midagi 2k kanti.
K?ige hullemad on xenon pirnid reflektor tuledes. T?ilik peegelduste ja pimestuse m?ll. Kusjuures nendel vendadel on tavaliselt mingid ?ber sinised pirnid kah sees. Tartus on ?ks G3 selline ja paar jeepi tean veel. Ja no muidugi se valge limu .
Imestan et seda golfi venda veel diskopoisid maha ei ole v?tnud, pidin ?ks ?htu pimedaks j??ma.
Laterna t?histuse pealt on v?imalik v?lja lugeda kas see on ette n?htud gaaslahendus- v?i halogeenlampidega kasutamiseks. Seega ei teki kahtlust kas tegemist on tehase lahendusega v?i kodukootud tuledega.
1.oktoober 2000 oli viimane kuup?ev, kui k?ik autotootjad pidid gaaslahenduslaternaid juba paigaldama ainult koos automaatsete k?rgusregulaatoritega ja tulepesuritega. Enamus autotootjaid tegid seda juba varem.
To Jussike: millist loodide komplekti sa m?tled, saada mingi link v?i veel parem tootekood, uuriksin seda asja natuke.
Tervitustega, Siil
1.oktoober 2000 oli viimane kuup?ev, kui k?ik autotootjad pidid gaaslahenduslaternaid juba paigaldama ainult koos automaatsete k?rgusregulaatoritega ja tulepesuritega. Enamus autotootjaid tegid seda juba varem.
To Jussike: millist loodide komplekti sa m?tled, saada mingi link v?i veel parem tootekood, uuriksin seda asja natuke.
Tervitustega, Siil
-
- Huviline
- Postitusi: 87
- Liitunud: 22 Aug 2003, 15:54
- Auto: Audi A7 3.0TFSI
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
Tuli on disainitud siiski vastavalt pirnile. Ei ole olemas mingit universaalset mis sobib m?lemale. See tuleneb sellest et xenoni ja halogeeni t??p?him?te on t?iesti erinev. Umbes sama nagu sina kasutaksid s?bra prille.Originally posted by aksel
aga pole seadust mingite soklite ega tootjate kohta ;D on k?ll olemas t?his mis peab peal olema tule klaasil n?itamaks, et selle tulega v?ib xenonit kasutada ja sellest piisab. v?listab see siis selle, et "vanaaegsetele" originaal tuledele heledaid pirne sisse topitaks. kui v?tta aga ntx m?ni uhkem disaintulede tootja ntx Hella nagu tibullus soovis siis nende luuptuledel olen ?snagi kindel, et t?his olemas. Isegi minu In.Pro tuledel see m?rgistus peal kui auto tehtud varem kui 2000 aasta 1 oktoober siis rohkem vaidlust polegi
HID pirn halogeeni sees p?hjustab valguse eba?htlast jaotust, cut-off ei ole enam terav ja valgus peegeldub vastutulijatele n?kku.
See pole muidugi mingi rusikareegel, m?ndades projektor tuledes on nad isegi t?itsa enamv?hem, kuid siiski kehvemad kui OEM xenonid. Reflektor tuledes on asi suhteliselt nutune..
Eestis t?esti pole seadust, kuid n?iteks USA's on hid kitide import ja kasutamine keelatud.
Natuke m?tlemisainet siniste tuledega vendadele:
Vasakul p?leb halogeen paremal HIDPhilips and Osram are the ones widely used in cars in North America/Europe. (GE is still trying to get their feet into car manufacturers budget.) They come with standard 4100K color temperature only. This is the only legal HID bulb color temperatire under DOT/ECE regulations. Many projector headlights in upscale vehicles may look like they have higher Kelvin rating, but that is an optical effect.
Link
to kolmnurk, kui paned heledama halogeen pirni siis see ei p?hjusta midagi hullu. Nendel kellel reflektor tuled pigem soovitaks eraldi releega juhtmestik tuledele vedada, tuled ?ra pesta ja normaalsed pirnid panna.
[Edited on 19-2-2008 by blade]
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5386
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 516 korda
TSM M??rus nr 50 ?tleb:Algselt postitas: V1rus
et siis just ise plaanisin golf 3 panna need tavalised HID xenonid et vist ei tohi siis nagu asjast aru sain . et on keegi siis trahvi saand ja mille j?rgi kontrollitakse tahaks teada ja kui suured trahvid , ja kui ?tlen et juba enne 2000 aastat need seal kuidas ta t?estab vastupidist
Kood 201
2) laternad peavad olema koostatud nende ehituses etten?htud lampidest, optilistest elementidest ja hajutiklaasidest.
Seega kui auto tulele kantud HC, siis on tegemist halogeenl?hitulega ja selles tuleb kasutada etten?htud Halogeenlampi, mitte HID'i
Karistustest:
Omavoliliselt ?mberehitatud s?iduki juhtimise eest v?ib m??rata kuni 50trahvi?hikut.
Siil
Re: Xenon tuled
ma panin originaal bi-xenonid oma passatile ette ja sõitsin aastaid, kedagi ei kottinud. ülevaatusel ka kutid nägid vaeva reguleerimisega. see, et pesureid ei olnud ei huvitanud kedagi.
-
- Huviline
- Postitusi: 114
- Liitunud: 30 Juun 2010, 10:41
- Asukoht:
Re: Xenon tuled
minumeelest , peaks olema igal ühel ise valida mis pirnid ta külge lükkab. Tavalisse tulesse võid ka panna xenon kiti. miks peavad vanemate autode omanikud maanteel pimeduses sõitma kui mõni enda uhke xenon tuledega jeepiga nähtavuse ära pimestab ? Muidugi kui panna siis tuleks panna ikka valge valgusega.. sest eesmärk siiski ju parem valgustus mitte sinised tuled.
f*ck [VW Bot: "Keel korda!"] new model cars, I`M Riding Old school !!
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 18 Veebr 2009, 18:12
- Auto: VW Passat B5 97.a. 1.8T 110kW (müüa)
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Re: Xenon tuled
Teema küll juba vana, aga eks tuleb siis uueks teha. Kuna vanade tuledega probleemid, siis plaan uued soetada. Olen neid teemasid siin sirvinud ja lugenud, aga ikka ei ole veel selgusele saanud, kas VW Passat B5 1997 aasta masinal tohivad ees olla Xenon tuled, mis on paigaldatud DC tähisega lampi(D2S pirnid), aga puuduvad tulede pesurid ja autom. tulede korrektorid või siis ei tohi?
Võib-olla siin kohal võikski sõna võtta kõik B5 omanikud ja ka sama ajastu muude VWde omanikud, kes xenonidega ilma tulede pesuriteta ja atom. tulede korrektorita sõidavad. Kas Teil on sellepärast probleeme tulnud ülevaatusel või seadusesilmaga?
Võib-olla siin kohal võikski sõna võtta kõik B5 omanikud ja ka sama ajastu muude VWde omanikud, kes xenonidega ilma tulede pesuriteta ja atom. tulede korrektorita sõidavad. Kas Teil on sellepärast probleeme tulnud ülevaatusel või seadusesilmaga?
-
- Huviline
- Postitusi: 337
- Liitunud: 06 Veebr 2011, 20:16
- Telefon: 56671856
- Auto: B5
- Asukoht: Tartu
Re: Xenon tuled
Minu omal ees Depo luubid. Peal on nii DC kui ka HCR ja selle järgi ütles tuttav ülevaataja, et xenonitega tema läbi ei laseks nende tuledega. Muudest lisavidinatest (pesur, regull) juttu polnud. Samas olen üle aasta xenonitega sõitnud, sinised pole kurtnud. ÜV ajaks panin sisse halogeenid.