bensiinikas diisliks?
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
bensiinikas diisliks?
tere
Kas keegi oskab ?elda kui raske on golf 2 bensiini mootor vahetada diisli vastu ja kui palju selline asi maksma v?iks minna? Mida peaks silmas pidama ? kuidas toimuvad asjad arkis? olen uurinud , kuid pole t?it selgust asjast saanud
Kas keegi oskab ?elda kui raske on golf 2 bensiini mootor vahetada diisli vastu ja kui palju selline asi maksma v?iks minna? Mida peaks silmas pidama ? kuidas toimuvad asjad arkis? olen uurinud , kuid pole t?it selgust asjast saanud
-
- Huviline
- Postitusi: 1203
- Liitunud: 16 Juul 2005, 00:38
- Auto: A5
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
Arkis kirjutatakse sulle teh. passi m?rge ?mberehitus ( ja mingi kood ka ).
Liiklesin varem golf2-ga, millel oli tehase poole 8v bensakas, kuid mille eelmine omanik oli asendanud 40kw diisliga. Nagu ma aru sain peaks swap olema lihtne, mootori kinnituskohad on samas, padjad peaksid ka ilusti istuma. Minu omal j?i alla veel ka gti sumps, mis l?rises taga, tagant polnud aru saada, et tegemist diisliga.
Liiklesin varem golf2-ga, millel oli tehase poole 8v bensakas, kuid mille eelmine omanik oli asendanud 40kw diisliga. Nagu ma aru sain peaks swap olema lihtne, mootori kinnituskohad on samas, padjad peaksid ka ilusti istuma. Minu omal j?i alla veel ka gti sumps, mis l?rises taga, tagant polnud aru saada, et tegemist diisliga.
40 kw. on tavaline. 44kw. on ,,v?ike,, turbo KKK. 51kw. on ,,suurem,, Carrett. Nagu eelpool mainitud siis t?esti suht haruldus on 1,6-este diislite hulgas ka 59kw. See on turbo ?hu jahutusega,turbost tosooli jahutusega,?li s?steemis veel lisa radikas(mitte see mis on ? filtri peal).Ise panin 1,8 B. asemele 1,6TD.Registreerimiseks vaja ainult endal blankett t?ita mootori andmetega ja autot n?idata. Tehing toimus 2a. tagasi.
Vaja taotleda tehnoosakonnast ?mberehitusluba (seda saab vist teha ka tagantj?rele). Vaja k?ia ?levaatuspunktis, et saada tahmasuse testi kohta paber. Seej?rel uuesti ARKi ja vormistavad ?mber. Eels??tek??naldele tuleb panna vahele korralik relee/solenoid ja soovitavalt ka mingi kaitse (olenevalt sellest, kust ja kuidas juhtmed on veetud). Muus osas ei soovita teha nii nagu oleks originaalis (t??pviga) - nupuga eels??te puhul pole ohtu, et k??nlad liiga kauaks peale j??vad.
Seda hinda on raske ?elda: minu m?istus t?rgub vanadest juppidest asja kokkupanemist ja olen need elementaarsed kuluasjad (mootori padjad, t?iskomplektne uus sidur, uued pihustid v?i kui vanad on t?esti korralikud, siis ?le timminud jne) alati ikka uued pannud. Kindlasti tuleb aga vahetada ka k?igukast (?lekanded), kusjuures VW-de puhul ei ole m?tet p?lata ?ra ka diisli 4k kasti (eriti siis, kui sellest saab linnaauto - kui maanteele ei l?he, v?ib j??da ka bensuka kast). Igal juhul 87a oli nt Audi 40kW diislile saadaval paralleelselt erinevate ?lekannetega 2tk 4k kaste ja 5tk 5k kaste, kusjuures v?hemalt ?hel versioonil oli 4k kasti 4 k?ik isegi pikem kui 5k kasti 5 k?ik. Vahetasin ise 5k rikkis kasti teise 5k vastu ja sain ?lipikad ?lekanded, nii et 40kW vaevalt vedada jaksas (sama kasti kasutati ka TD mootoril). Ma ei tea, kuidas on Golfil, aga soovitan tutvuda eelnevalt ka ?lekannetega, et mitte hakata p?rast sama t??d uuesti ?le tegema.
Aga k?simus: kuna neil disladel on jahutus ?ks kriitilisemaid asju, kas saab j?tta bensuka radika (kas bensukal ja dislal on sama radikas)?
Ja teine k?simus: kas VW v?ikestel diislitel on k?igukasti/hooratta augu m??tmed t?esti samad? VW suurematel diislitel on need igal juhul erinevad (diisli kasti v?llid on j?medamad) ja kui j?tsin bensuka kasti, tuli hooratta augu sisse t?kk vahele treida.
Seda hinda on raske ?elda: minu m?istus t?rgub vanadest juppidest asja kokkupanemist ja olen need elementaarsed kuluasjad (mootori padjad, t?iskomplektne uus sidur, uued pihustid v?i kui vanad on t?esti korralikud, siis ?le timminud jne) alati ikka uued pannud. Kindlasti tuleb aga vahetada ka k?igukast (?lekanded), kusjuures VW-de puhul ei ole m?tet p?lata ?ra ka diisli 4k kasti (eriti siis, kui sellest saab linnaauto - kui maanteele ei l?he, v?ib j??da ka bensuka kast). Igal juhul 87a oli nt Audi 40kW diislile saadaval paralleelselt erinevate ?lekannetega 2tk 4k kaste ja 5tk 5k kaste, kusjuures v?hemalt ?hel versioonil oli 4k kasti 4 k?ik isegi pikem kui 5k kasti 5 k?ik. Vahetasin ise 5k rikkis kasti teise 5k vastu ja sain ?lipikad ?lekanded, nii et 40kW vaevalt vedada jaksas (sama kasti kasutati ka TD mootoril). Ma ei tea, kuidas on Golfil, aga soovitan tutvuda eelnevalt ka ?lekannetega, et mitte hakata p?rast sama t??d uuesti ?le tegema.
Aga k?simus: kuna neil disladel on jahutus ?ks kriitilisemaid asju, kas saab j?tta bensuka radika (kas bensukal ja dislal on sama radikas)?
Ja teine k?simus: kas VW v?ikestel diislitel on k?igukasti/hooratta augu m??tmed t?esti samad? VW suurematel diislitel on need igal juhul erinevad (diisli kasti v?llid on j?medamad) ja kui j?tsin bensuka kasti, tuli hooratta augu sisse t?kk vahele treida.
-
- Huviline
- Postitusi: 59
- Liitunud: 19 Veebr 2008, 18:34
- Asukoht: tartu
-
- Huviline
- Postitusi: 59
- Liitunud: 19 Veebr 2008, 18:34
- Asukoht: tartu
- Pikksilm
- Veteran
- Postitusi: 2260
- Liitunud: 10 Apr 2004, 12:37
- Auto: G2, T2b
- Asukoht:
- Tänatud: 6 korda
Kui otsid komplektset ja t??tavat asja, siis v?id minuga ?hendust v?tta. Olemas on t?iesti t??tav asi ning kaasa saad K?IK, 40kw mootor koos 4k kastiga ning juid mis seal k?ljes on. Kaasaarvatud bensiinipaak. Kuna endal tuleb vastupidine protseduur ja asjad l?hevad m??ki.
Radikad peaksid samasuured olema kui Gti'del, kuid pead ei anna.
Radikad peaksid samasuured olema kui Gti'del, kuid pead ei anna.
-
- Huviline
- Postitusi: 59
- Liitunud: 19 Veebr 2008, 18:34
- Asukoht: tartu
ega ma ise ka mingi suvalise taliga jebisin ta sinna luugialla, ja eelnevalt eemaldasin vana motoAlgselt postitas: Netman112
arvestades seda, et mul puudub mootori t?stuk , siis saab mul kaem minema ... pealegi plaanis mootor kuhugi t??kotta veeretada ja vaadata palju kap remondi eest tahetakse ... mootor vabalthingav 1,6.. ehk keegi oskab ?elda palju v?iks umbes minna ?
- HMP
- Huviline
- Postitusi: 103
- Liitunud: 15 Nov 2006, 12:32
- Auto: VW Golf -1.9TDI-81kw-97.a. ning VW Phaeton - 3.0TDI-176kw-09.a.
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Kogemus VW Polo-95.a. 1.9 d mootori install b 32 kerega Passatile.Algselt postitas: Netman112
keegi ehk oskab oma kogemustest r??kida seoses erinevate mootoritega? mida tasuks eelistada jne.
N??d 40kw asemel 47kw. Minek on ?lihea, sest j?i 1.6 k?igukast.
Keretööd, värvimine, projektiautode ehitamine ja vanasõidukite renoveerimine.
Tartu, mob.56 90 10 90
Tartu, mob.56 90 10 90
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
K?ik Golfi2/Jetta2 1,6/1,8 kastid(v?lja arvatud 1,8 DOHC) on omavahel ?mber t?stetavad. Mingeid puurimisi/ treimisi vaja ei ole. Dochi originaalkasti v?ll j?medam. Aga kinnitused ikkagi samad. Ja v?imsama/uuema bensuka vahetamisel diisli vastu v?ib m?ngu tulla pooltelgede erinevus. Aga see ei tohiks ka probleem olla.Algselt postitas: krss
Ja teine k?simus: kas VW v?ikestel diislitel on k?igukasti/hooratta augu m??tmed t?esti samad? VW suurematel diislitel on need igal juhul erinevad (diisli kasti v?llid on j?medamad) ja kui j?tsin bensuka kasti, tuli hooratta augu sisse t?kk vahele treida.
t?pselt sama siin plaanis, aga korralikku diiselmootorit pole erititi kuskilt v?tta talutava hinnaga ja neid mis on v?tta kas v?tavad ?li(lootusetult kulunud) v?i pole kompleksed st pump puudu. kui kellegil on pakkuda hea hinnaga korraliku mootorit koos juurdekuuluvaga siis v?ib ps kaudu ?hendust v?tta.