Muutuva geomeetriaga turbo kontroll

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
krusty
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 06 Apr 2004, 11:32
Asukoht: Viljandi

Muutuva geomeetriaga turbo kontroll

Lugemata postitus Postitas krusty »

Tere!
Probleem on selline, et 81 kw TDI mootori turbo labad ei liigu nii nagu peab. Käega liigutades labade nurka muutev hoob liigub. Kahtlane tundub vaakum regulaator turbo küljes (actuator). Olen foorumist lugenud, et kui vaakumvoolikust imeda, siis peaks regulaator liikuma. Minul aga ei liigu, õhk käib lihtsalt läbi (nagu oleks membraan või kest katki). Vooliku vahetasin ära, seega katkises voolikus viga olla ei saa. Loogiline tundub, et sellest regulaatorist ei tohiks õhk läbi käia.
Kes on testinud oma regulaatorit, kas teil imedes (või ka puhudes) käis õhk regulaatorist läbi või oli see takistatud? Või äkki keegi viitsib oma auto peal seda proovida. Omal ei ole ühtegi sellst turbot käepärast, et võrrelda.

[Muudetud: 22-7-2009 krusty]
andke mulle kirvest..

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1950
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 108 korda
Tänatud: 35 korda

Lugemata postitus Postitas tobimarg »

Võin enda auto peal proovida,aga olen 99% kindel, et õhk sealt läbi käima ei pea, selle asja tööpõhimõte ongi ju vaakum.

sprintt
Huviline
Postitusi: 308
Liitunud: 02 Aug 2006, 11:24
Telefon: 56150709
Auto: golf mk2 16v gti, golf mk2 1.3 swap 16v Gti, Honda civic 1.3 bike carbs
Asukoht: viljandi

Lugemata postitus Postitas sprintt »

actuator toimib ikka rõhu peale, aga ilmselge on see, et ei puhudes ega imedes ei tohi seal lekkeid olla.
tulen ja lähen, kõik on ikka veel siin.

krusty
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 06 Apr 2004, 11:32
Asukoht: Viljandi

Lugemata postitus Postitas krusty »

Kastsin vaakumregulaatori vette ja puhudes visises, nii et katki ta on.
Tänud kaasa mõtlejatele!
andke mulle kirvest..

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1950
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 108 korda
Tänatud: 35 korda

Lugemata postitus Postitas tobimarg »

Actuatori vahetamisel vaata, et geomeetriat liigutav hoob saaks õigesse asendisse reguleeritud, muidu ei hakka ikka geomeetria korralikult tööle kuna labad ei liigu kogu amplituudis. Otsi netist infi, olen näinud piltidega üksikasjalikku seletust kuidas actuatorit õigesti vahetada.

Thithek
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 10 Mai 2009, 09:22
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Thithek »

Ehk on abiks http://www.technologie-entwicklung.de/G" onclick="window.open(this.href);return false; ... turbo.html

krusty
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 06 Apr 2004, 11:32
Asukoht: Viljandi

Lugemata postitus Postitas krusty »

Väga hea link: vajuta siia

Seal turbodiislite kohta palju juhendeid. VNT märksõnaks antud teemas :)
andke mulle kirvest..

Vasta

Mine “Diislid”