Golf 2 kõrgemaks?

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Golf 2 kõrgemaks?

Lugemata postitus Postitas 100avant »

Nimelt tõsine huvi erinevalt üldisest trendist üks oma liikureist talveks mõistlike kulutustega kõrgemaks sättida. Otsinguga midagi asjalikku sel teemal silma ei jäänud...
On kellegil antud vallas kogemusi?
Ise mõtlesin;
-võimalikult kõrge ja mitte eriti lai rehv. Kui suur rehv koopasse viimast oluliselt modimatta mahub?
-pikemad vedrud? Vaja ka pikemaid amorte? Millised sobivad?
Pooltelgede kestvus kõrgemaks tõstmise järel?
Veel mingeid nippe?

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1426
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 78 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas KuldarA »

Passati vedrud ajavad asja ära, soovitaks isegi paar keerdu maha lõigata muidu jääb liiga kõrge, aga kõrgemat rehvi ära pane, hakkab koopasse käima. 175/70 R13, 175(185)/60 R13 jne.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas 100avant »

hardrock14 kirjutas:Passati vedrud ajavad asja ära, soovitaks isegi paar keerdu maha lõigata muidu jääb liiga kõrge, aga kõrgemat rehvi ära pane, hakkab koopasse käima. 175/70 R13, 175(185)/60 R13 jne.
Sobivad nii esimesed kui tagumised vedrud?
Kindel, et suurem rehv alla ei sobi? Katse mõttes täiskõrgete 175R13 paariga põllul tiirutades küll kuhugi vastu ei käinud...

flinstone
Huviline
Postitusi: 661
Liitunud: 05 Okt 2008, 20:27
Telefon: 55651454
Auto: Audi a4 1.9 TDI Quattro
Asukoht: PÄRNU

Lugemata postitus Postitas flinstone »

kunagi ammu sai enda golfile pandud mm sikisi esimised vedrud golfile tagumisteks.esimisi ei mäleta mis said,aga jube puuvanker jäi.ja all oli tookord 185/70R14 .

Netman112
Huviline
Postitusi: 210
Liitunud: 18 Jaan 2009, 19:13
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas Netman112 »

Loodetavasti on alljärgnevast abi:)



Pilt

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=4065554

The Suspension:

16V Passat A-arms
R32 Bushings
MKIII Golf CL Tie rods
MKIII CV shafts
Bilstein HD Struts
Modified strut housings
Corrado rear beam (the next one will be Syncro... sorry... Haldex)
Modified Strut Housings (cut off & rewelded the part that holds the wheel bearing housing)
1" Machined Steel rear spacers
Passat VR6 Wagon Springs on all four corners
Rear Passat VR6 Wagon Upper spring mounts (Very different from golf)

The Wheel/Tire Package:

MKIII Flyer Wheels (14x6 et 45) with BFGoodrich All Terrain T/A tires (27x8.50r14)
& for mud:
MKII Teardrop Wheels 14x6 et 38) with Kumho Road Venture Mud Terrain tires (27x8.50r14)

Quite a bit of fender Trimming/Reshaping was needed (along with the lift) to clear these tires

aht
Huviline
Postitusi: 518
Liitunud: 12 Veebr 2006, 12:52
Auto: VW Transporter TDI, VW Amarok
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas aht »

kõrgemaks olen saanud nii, et 15 velg alla ja corrado amordid ja vedrud

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Kõrgemaks ei tõsteta autot rehvide läbimõõdu suurendamisega. Sel juhul kaotab auto kiirendus omadusi,ja kütte kulu suureneb. Kui kellelegi meeldib ,,tõlla ratas,, oma autol all on teine asi.Auto kere põhja tõstetakse siiski(amort ja vedru jäägu kokku) kinnitus koha kõrgemaks muutmise teel.

daff
Huviline
Postitusi: 601
Liitunud: 06 Dets 2006, 00:25
Auto: GMC Suburban 5.7, Golf III 1.8
Asukoht: Rakvere-Tallinn

Lugemata postitus Postitas daff »

T6nis2 kirjutas:Kõrgemaks ei tõsteta autot rehvide läbimõõdu suurendamisega. Sel juhul kaotab auto kiirendus omadusi,ja kütte kulu suureneb.
Suurema läbimõõduga rehvidega tõesti kiirendusomadustes kaotab, kuid sellest ei saa mina küll aru, kuidas madalamate pööretega sõites kütusekulu suureneb. Seda ju suurema läbimõõduga rehv teeb, et pöörded on madalamal. Sellest tulenevad ka kehvemad kiirendusnäitajad. Reaalsuses suurema läbimööduga rehv toob kütusekulu madalamale, seda eriti trassil sõites.

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas 100avant »

Netman112 kirjutas:Loodetavasti on alljärgnevast abi:)



Pilt

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=4065554

The Suspension:

16V Passat A-arms
R32 Bushings
MKIII Golf CL Tie rods
MKIII CV shafts
Bilstein HD Struts
Modified strut housings
Corrado rear beam (the next one will be Syncro... sorry... Haldex)
Modified Strut Housings (cut off & rewelded the part that holds the wheel bearing housing)
1" Machined Steel rear spacers
Passat VR6 Wagon Springs on all four corners
Rear Passat VR6 Wagon Upper spring mounts (Very different from golf)

The Wheel/Tire Package:

MKIII Flyer Wheels (14x6 et 45) with BFGoodrich All Terrain T/A tires (27x8.50r14)
& for mud:
MKII Teardrop Wheels 14x6 et 38) with Kumho Road Venture Mud Terrain tires (27x8.50r14)

Quite a bit of fender Trimming/Reshaping was needed (along with the lift) to clear these tires
Oi kurja... No see on ikka tõsine asi... Päris nii nagu seal esimese hooga vast teha ei püüa(mitte et ei tahaks), aga silme ees võttis pildi oma soovidest selgemaks küll.

tigekala246
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 19 Veebr 2008, 18:34
Asukoht: tartu

Lugemata postitus Postitas tigekala246 »

golfile sobivad taha, volga gaz24 esivedrud, aga siis on 100% puuvanker

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas 100avant »

tigekala246 kirjutas:golfile sobivad taha, volga gaz24 esivedrud, aga siis on 100% puuvanker
Ei taha ma mingit puuvankrit. :cool:Vedrustus võiks ikka originaalilähedase jäikusega jääda... Tahaks sellega ikka sõita ka...:)

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Kas siis kinnitus kohtade muutmine ei meeldinud. Amordid ja nende küljes olevad vedrud jäävad originaalid. Mida veel tahta. Eespool olev pilt näitab ju ka ,et rattad on norm mõõtus,kuid sillad kere suhtes tõstetud,või kere sildade suhtes tõstetud,nii oleks õigem öelda.

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas 100avant »

T6nis2 kirjutas:Kas siis kinnitus kohtade muutmine ei meeldinud. Amordid ja nende küljes olevad vedrud jäävad originaalid. Mida veel tahta.
Tahad sa sellest lähemalt rääkida? Mida täpsemalt muuta?
T6nis2 kirjutas: Eespool olev pilt näitab ju ka ,et rattad on norm mõõtus,kuid sillad kere suhtes tõstetud,või kere sildade suhtes tõstetud,nii oleks õigem öelda.
Päris ikka ei ole küll. 27x8.50R14 jeebirehv ei ole küll samas mõõdus 175/70R13 rehviga. Kui hoolega vaatad, siis seal ka koopaääri pisut lõigatud.

Derthin
Huviline
Postitusi: 110
Liitunud: 02 Mär 2007, 10:08
Auto: VW Passat B5 1.9TDI 81kw, Skoda Octavia 1,4 TSI G-Tec
Asukoht: võru
Tänanud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas Derthin »

Kui sa tõstad autot kõrgemaks siis suurened kütusekulu sellepärast, tuuletakistus suureneb.
Sööda hunti kuidas tahad, karu oma on ikka suurem!

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Vastaks sellega,et tuule takistus kõrgema auto korral(kere ju sama) ei saa kuidagi olla,kuna põhja alt pääseb seda rohkem tuult,õhku läbi,kui auto põhi on originaaliga võrreldes tõstetud. Rehvide muutmine ja ülekannete muutmine on teine teema.

kase89
Huviline
Postitusi: 682
Liitunud: 27 Juun 2008, 09:07
Auto: T4
Asukoht: Tartumaa

Lugemata postitus Postitas kase89 »

Endal talveseades all rehvid 155/80 R13, isa käib teise G2-ga metsa, temal 165/80 R13 originaalvedrude-amortidega ning vastu ei käi, isegi kui pagass ja pool salongi pakke täis toppida!:lol:
Kes tasa sõuab, sel mädanevad aerud ära!

m14m5
Huviline
Postitusi: 667
Liitunud: 13 Apr 2008, 14:50
Auto: mõned passatid
Asukoht: valgamaa

Lugemata postitus Postitas m14m5 »

onu mul on päris mitut golfi tõstnud nii, et amordi alumistele otstele on vanadelt amortidelt umb 10cm otsa keevitanud, ning 14 veidi kõrgema profiiliga rehvid pannud, tavalise golfi kõrval näeb välja nagu täitsa jeep, sõiduomadusi suurt ei mõjuta, kuna kõigiga vähemalt 5 aastat sõitnud onu.
ja to t6nis2, kui auto kõrgem on ja tuul alla saab sis tuleb samuti takistust juurde, kuna põhi pole ju sile, ning just rohkem õhku läheb põhjakonarustesse jne

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

10cm on ehk liialdus,kuid see selleks. Minule pole vaja midagi tõestada ,mida onu tegi,kuid jutu mõte on see et kui suuremad rattad,diameetrilt alla panna,kannatab auto dünaamika. Kere tõstmine ei mõjuta,kui siis kurvides ,,koma,, täpsust.

m14m5
Huviline
Postitusi: 667
Liitunud: 13 Apr 2008, 14:50
Auto: mõned passatid
Asukoht: valgamaa

Lugemata postitus Postitas m14m5 »

sulle mai tahagi siin midag tõestada, ma lihtsalt üritasin teemaalgatajale rääkida ka üht variantidest, kuidas kõrgemaks saada!

Taaviw126
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 05 Juun 2009, 10:19
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas Taaviw126 »

Mul olid golf kahel all 15'' 205 laiad veljed ja norm kõrgusega. Ei käinud pooleaasta jooksul kordagi vastu minu mäletamist mööda.

kase89
Huviline
Postitusi: 682
Liitunud: 27 Juun 2008, 09:07
Auto: T4
Asukoht: Tartumaa

Lugemata postitus Postitas kase89 »

Taaviw126 kirjutas:Mul olid golf kahel all 15'' 205 laiad veljed ja norm kõrgusega. Ei käinud pooleaasta jooksul kordagi vastu minu mäletamist mööda.
15 tolli ja laius 205, see selleks, aga palju kõrgusprofiili number oli?
Kes tasa sõuab, sel mädanevad aerud ära!

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas 100avant »

Türi vahel mitmel korral kohanud parklas ühte G2-te, millel all 195/65 R15 ja ilmselt ka vedrustusega midagi ette võetud. Ja tundub suht napilt koopasse mahtuvat.
Sai tehtud valmis katseeksemplar- keevitatud amordikinnitused tagasillal ringi ja esisillas amordile "loominguliselt" lähenetud. Alla said vahepeal 185/65 R14 rehvid.
Hetke seisuga konkreetne auto ca 6cm kõrgem ja koopasse midagi ei käi. Ootan paksemat lund, et talveoludes korralikke katseid teha. Kurvisuutlikust pole katsetanud, aga külgtuul annab küll rohkem tunda...
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

Taaviw126
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 05 Juun 2009, 10:19
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas Taaviw126 »

kase89 kirjutas:
Taaviw126 kirjutas:Mul olid golf kahel all 15'' 205 laiad veljed ja norm kõrgusega. Ei käinud pooleaasta jooksul kordagi vastu minu mäletamist mööda.
15 tolli ja laius 205, see selleks, aga palju kõrgusprofiili number oli?
kas oli 50 äkki. Mälu päris kehva:)

[Muudetud: 11-12-2009 Taaviw126]

woody
Veteran
Postitusi: 1692
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 45 korda
Tänatud: 8 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

Pane alla 175/70 r14 rehv, saad kõrgemaks. Vedrud paned Golf 3 universaali omad taha, koos amordiga. Ette ka.
Aga kui sa tõstad kõrgemaks vedrude ja amortide näol, siis muutub auto sul jäigemaks nii või naa. Kindlasti ei soovita panna Volga asju, siis saad endale kõrge kliirensiga vormeli. Tegelikult võid proovida ka Passati b3 kerega sedaani tagumis vedrusid, need pehmemad kui universaali omad, aga samas Golfi omadest peaksid kõrgemad olemad.
Ja to daff, kõrgema profiiliga rehv tõstab küttekulu, eriti veel siis, kui profiil läheb välja soovituslikust mõõdust. Läbimõõt suureneb ja mootori pöörded vähenevad jah, aga suureneb mootorile osaks saav koormus. See tähendab seda, et mootor peab suurendama oma jõudlust, et seda ratast edasi viia. Ja see tuleb kütuse arvelt. Omal nahal kogetud selline asi.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1426
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 78 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas KuldarA »

T6nis2 kirjutas:Vastaks sellega,et tuule takistus kõrgema auto korral(kere ju sama) ei saa kuidagi olla,kuna põhja alt pääseb seda rohkem tuult,õhku läbi,kui auto põhi on originaaliga võrreldes tõstetud.
Selle pärast on ka kõik kiired autod madalad onju :D
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

Vasta

Mine “Veermik”