Tavaline õhufilter vs nn. "koonusfilter"
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7870
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Talvel miinuskraadidega natuke nadi kui kõva külmaga mootor puterdama hakkab, selleks pead kuidagi mingi toru viima kollektori poole nagu originaalis. Endal pole veel oma koonusele midagi sellist leiutatud, näis mis külmade tulekul tegema hakkab, praegu veel probleeme pole kuna suht soe veel.
Kes tasa sõuab, sel mädanevad aerud ära!
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
Hääle pärast ja "suurema" võimsuse pärast.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
-
- Veteran
- Postitusi: 698
- Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
- Telefon: +3725204426
- Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Soovitaks hoopis korralikku paneelfiltrit, enamustest koonustest suurema pindalaga ja võtab õigetest kohtadest õhku edasi. Läbilaske võime aga palju parem.
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!
Minulgi sama mõte, aga miks neid siiski siis autodele külge riputatakse? Kusagil keegi "autoriteet" öelnud, et uipu hää vidin või?Kermo kirjutas:Soovitaks hoopis korralikku paneelfiltrit, enamustest koonustest suurema pindalaga ja võtab õigetest kohtadest õhku edasi. Läbilaske võime aga palju parem.
-
- Veteran
- Postitusi: 698
- Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
- Telefon: +3725204426
- Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Eks ikka vabam hingamine. Hääl muidugi paraneb ka (Golf V GTI´l on isegi veetud summer salongi et paremat häält teeks) ja tänu sellele ütleb pe**e düno et liigub paremini . Muidugi on aga see miinus et enam ei pea nii väikseid oskaesi filter kinni aga võistlus mootoritega bemmidel see ei loe midagi.veiqqq kirjutas: Minulgi sama mõte, aga miks neid siiski siis autodele külge riputatakse? Kusagil keegi "autoriteet" öelnud, et uipu hää vidin või?
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!
Kermo kirjutas:Eks ikka vabam hingamine. Hääl muidugi paraneb ka (Golf V GTI´l on isegi veetud summer salongi et paremat häält teeks) ja tänu sellele ütleb pe**e düno et liigub paremini . Muidugi on aga see miinus et enam ei pea nii väikseid oskaesi filter kinni aga võistlus mootoritega bemmidel see ei loe midagi.veiqqq kirjutas: Minulgi sama mõte, aga miks neid siiski siis autodele külge riputatakse? Kusagil keegi "autoriteet" öelnud, et uipu hää vidin või?
-
- Huviline
- Postitusi: 601
- Liitunud: 06 Dets 2006, 00:25
- Auto: GMC Suburban 5.7, Golf III 1.8
- Asukoht: Rakvere-Tallinn
ma soovitan parema läbilaskvusega paneelfiltrit koonusele, sest ei ole vaja midagi ümber teha ning ei ole ohtu, et kehvas tujus tegelane ülevaatusel läbi kukutab, et sisselase ümberehitatud. mul isiklikult 1.8 55 kW mootoriga parema läbilaskvusega filtri paigaldamisel muutus see, et gaasi põhja surudes enam ei tõmba mootoril hinge kinni üle ujutamise tõttu vaid mingisugunegi kiirendus toimub.♦
-
- Huviline
- Postitusi: 1950
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 108 korda
- Tänatud: 35 korda
Kas nüüd keegi "autoriteet" seda öelnud on, aga ma sõnastaks selle pigem nii, et üks loll ees ja tuhat lolli teevad järgi. Ei kritiseeri neid inimesi kelle auto kapoti all on koonusfilter lihtsalt üks komponent käsikäes muude ümberehitustega (väljalase, chip jne), aga sellised rullid teevad ausaltöeldes küll nalja kes oma 1.4 Golf III-le koonuse topivad ja endaga rahul on, teadmata, et koonusfilter nõuab spetsiifilisemat hooldust suhteliselt tihti jne.veiqqq kirjutas:Minulgi sama mõte, aga miks neid siiski siis autodele külge riputatakse? Kusagil keegi "autoriteet" öelnud, et uipu hää vidin või?Kermo kirjutas:Soovitaks hoopis korralikku paneelfiltrit, enamustest koonustest suurema pindalaga ja võtab õigetest kohtadest õhku edasi. Läbilaske võime aga palju parem.
eelmise postitajaga nõus, mingile "starterile" koonus peale hääle muud kasu ei too, küll aga suuremate mootorite puhul ja seda vaid siis kui on asi õigesti paigutatud.
koonuse läbilaske pind on suurem kui korpusega filtritel, siin kohal tuleb ka mängu selline asi et pannakse koonusfilter lihtsalt vana karbi asemele mõtlemata et see hakkab seal kapoti all sisse "imema" kuuma õhku. Kui koonusfiltri ümber ehitada mingist kuumust peegeldavast plekist sein on asi seda väärt.
koonuse läbilaske pind on suurem kui korpusega filtritel, siin kohal tuleb ka mängu selline asi et pannakse koonusfilter lihtsalt vana karbi asemele mõtlemata et see hakkab seal kapoti all sisse "imema" kuuma õhku. Kui koonusfiltri ümber ehitada mingist kuumust peegeldavast plekist sein on asi seda väärt.
http://www.youtube.com/watch?v=llaU6_isImA" onclick="window.open(this.href);return false;
tavalisega tulemus umbes 3:53 ajal ja koonusega tulemus umbes 8:14 ajal
[Muudetud: 13-11-2009 Kongas]
tavalisega tulemus umbes 3:53 ajal ja koonusega tulemus umbes 8:14 ajal
[Muudetud: 13-11-2009 Kongas]
http://www.greenmotor.ee kütuselisandid bensiini ja diisel mootoritele, samas ka keskkütte kateldele
Gulf mootoriõlid ja määrdeained Saaremaal
56 215 722
Gulf mootoriõlid ja määrdeained Saaremaal
56 215 722
- mkendra
- Huviline
- Postitusi: 203
- Liitunud: 01 Aug 2005, 20:52
- Telefon: 5620kuuskümmend58
- Auto: VW GOLF II 2.0 16V
- Asukoht: Malta