Tavaline õhufilter vs nn. "koonusfilter"

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
veiqqq
Huviline
Postitusi: 65
Liitunud: 28 Okt 2009, 22:54
Asukoht: Haapsalu
Kontakt:

Tavaline õhufilter vs nn. "koonusfilter"

Lugemata postitus Postitas veiqqq »

Kumb siis parem on ja miks?

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7870
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 172 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas R36 »

Kui sa vahetad ära koonuse vastu siis peaks ära kaduma võimalus võtta õhku väljalaske kollektori pealt ehk siis võetakse ainult kylma õhku.

veiqqq
Huviline
Postitusi: 65
Liitunud: 28 Okt 2009, 22:54
Asukoht: Haapsalu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas veiqqq »

Loogiline, aga miks see hea on või mille ingli [VW Bot: "Keel korda!"] pärast neid koonuseid peale topitakse nii massiliselt. Ükski rullnokk pole õige rullnokk kui tal kapoti all koonusfiltrit pole :lol:

kase89
Huviline
Postitusi: 682
Liitunud: 27 Juun 2008, 09:07
Auto: T4
Asukoht: Tartumaa

Lugemata postitus Postitas kase89 »

Talvel miinuskraadidega natuke nadi kui kõva külmaga mootor puterdama hakkab, selleks pead kuidagi mingi toru viima kollektori poole nagu originaalis. Endal pole veel oma koonusele midagi sellist leiutatud, näis mis külmade tulekul tegema hakkab, praegu veel probleeme pole kuna suht soe veel.
Kes tasa sõuab, sel mädanevad aerud ära!

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1426
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 78 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas KuldarA »

Hääle pärast ja "suurema" võimsuse pärast.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

Kermo
Veteran
Postitusi: 698
Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
Telefon: +3725204426
Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kermo »

Soovitaks hoopis korralikku paneelfiltrit, enamustest koonustest suurema pindalaga ja võtab õigetest kohtadest õhku edasi. Läbilaske võime aga palju parem.
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!

veiqqq
Huviline
Postitusi: 65
Liitunud: 28 Okt 2009, 22:54
Asukoht: Haapsalu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas veiqqq »

Ma isegi arvan, et töökindlus ja võimsus koonusega "parem" :P

veiqqq
Huviline
Postitusi: 65
Liitunud: 28 Okt 2009, 22:54
Asukoht: Haapsalu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas veiqqq »

Kermo kirjutas:Soovitaks hoopis korralikku paneelfiltrit, enamustest koonustest suurema pindalaga ja võtab õigetest kohtadest õhku edasi. Läbilaske võime aga palju parem.
Minulgi sama mõte, aga miks neid siiski siis autodele külge riputatakse? Kusagil keegi "autoriteet" öelnud, et uipu hää vidin või?

h4rz
Huviline
Postitusi: 1277
Liitunud: 21 Mär 2007, 11:01
Auto: 4.2/1.8T/2.0T
Asukoht: Tartu
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas h4rz »

Muudab hääle turskemaks :lol:
Endalgi läbitud etapp, kuid loobusin, sest auto võimed kahanesid märgatavalt.
Roolide nahatamine/polsterdustööd.

Kermo
Veteran
Postitusi: 698
Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
Telefon: +3725204426
Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kermo »

veiqqq kirjutas: Minulgi sama mõte, aga miks neid siiski siis autodele külge riputatakse? Kusagil keegi "autoriteet" öelnud, et uipu hää vidin või?
Eks ikka vabam hingamine. Hääl muidugi paraneb ka (Golf V GTI´l on isegi veetud summer salongi et paremat häält teeks) ja tänu sellele ütleb pe**e düno et liigub paremini :bigsmile: . Muidugi on aga see miinus et enam ei pea nii väikseid oskaesi filter kinni aga võistlus mootoritega bemmidel see ei loe midagi. :lol:
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!

veiqqq
Huviline
Postitusi: 65
Liitunud: 28 Okt 2009, 22:54
Asukoht: Haapsalu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas veiqqq »

Kermo kirjutas:
veiqqq kirjutas: Minulgi sama mõte, aga miks neid siiski siis autodele külge riputatakse? Kusagil keegi "autoriteet" öelnud, et uipu hää vidin või?
Eks ikka vabam hingamine. Hääl muidugi paraneb ka (Golf V GTI´l on isegi veetud summer salongi et paremat häält teeks) ja tänu sellele ütleb pe**e düno et liigub paremini :bigsmile: . Muidugi on aga see miinus et enam ei pea nii väikseid oskaesi filter kinni aga võistlus mootoritega bemmidel see ei loe midagi. :lol:
:lol:

daff
Huviline
Postitusi: 601
Liitunud: 06 Dets 2006, 00:25
Auto: GMC Suburban 5.7, Golf III 1.8
Asukoht: Rakvere-Tallinn

Lugemata postitus Postitas daff »

ma soovitan parema läbilaskvusega paneelfiltrit koonusele, sest ei ole vaja midagi ümber teha ning ei ole ohtu, et kehvas tujus tegelane ülevaatusel läbi kukutab, et sisselase ümberehitatud. mul isiklikult 1.8 55 kW mootoriga parema läbilaskvusega filtri paigaldamisel muutus see, et gaasi põhja surudes enam ei tõmba mootoril hinge kinni üle ujutamise tõttu vaid mingisugunegi kiirendus toimub.♦

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1950
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 108 korda
Tänatud: 35 korda

Lugemata postitus Postitas tobimarg »

veiqqq kirjutas:
Kermo kirjutas:Soovitaks hoopis korralikku paneelfiltrit, enamustest koonustest suurema pindalaga ja võtab õigetest kohtadest õhku edasi. Läbilaske võime aga palju parem.
Minulgi sama mõte, aga miks neid siiski siis autodele külge riputatakse? Kusagil keegi "autoriteet" öelnud, et uipu hää vidin või?
Kas nüüd keegi "autoriteet" seda öelnud on, aga ma sõnastaks selle pigem nii, et üks loll ees ja tuhat lolli teevad järgi. Ei kritiseeri neid inimesi kelle auto kapoti all on koonusfilter lihtsalt üks komponent käsikäes muude ümberehitustega (väljalase, chip jne), aga sellised rullid teevad ausaltöeldes küll nalja kes oma 1.4 Golf III-le koonuse topivad ja endaga rahul on, teadmata, et koonusfilter nõuab spetsiifilisemat hooldust suhteliselt tihti jne.

roimar
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 23 Juul 2007, 19:08
Asukoht: Tartu/Türi

Lugemata postitus Postitas roimar »

eelmise postitajaga nõus, mingile "starterile" koonus peale hääle muud kasu ei too, küll aga suuremate mootorite puhul ja seda vaid siis kui on asi õigesti paigutatud.

koonuse läbilaske pind on suurem kui korpusega filtritel, siin kohal tuleb ka mängu selline asi et pannakse koonusfilter lihtsalt vana karbi asemele mõtlemata et see hakkab seal kapoti all sisse "imema" kuuma õhku. Kui koonusfiltri ümber ehitada mingist kuumust peegeldavast plekist sein on asi seda väärt.

Kongas
Huviline
Postitusi: 94
Liitunud: 30 Juun 2009, 16:56
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas Kongas »

http://www.youtube.com/watch?v=llaU6_isImA" onclick="window.open(this.href);return false;

tavalisega tulemus umbes 3:53 ajal ja koonusega tulemus umbes 8:14 ajal

[Muudetud: 13-11-2009 Kongas]
http://www.greenmotor.ee kütuselisandid bensiini ja diisel mootoritele, samas ka keskkütte kateldele
Gulf mootoriõlid ja määrdeained Saaremaal


56 215 722

daqqer
Veteran
Postitusi: 694
Liitunud: 26 Apr 2004, 23:47
Telefon: 5177458
Auto: BMW
Asukoht: [ Tallinn ]

Lugemata postitus Postitas daqqer »

No mikromootoritega ongi see kasu nii väike. :D

Ken

Kasutaja avatar
--keit--
Huviline
Postitusi: 3244
Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
Asukoht: Eesti
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas --keit-- »

daqqer kirjutas:No mikromootoritega ongi see kasu nii väike. :D

Ken

Olen sinuga päri Ken:D

Kasutaja avatar
mkendra
Huviline
Postitusi: 203
Liitunud: 01 Aug 2005, 20:52
Telefon: 5620kuuskümmend58
Auto: VW GOLF II 2.0 16V
Asukoht: Malta

Lugemata postitus Postitas mkendra »

minu arvamus,et koonusfilter on võimsamate turbomootoritega autode jaoks,kus sellest on kasu,kuna turbomootoriga autod vajavad rohkem õhku ja see mõjutab ka võimsust rohkem.

Vasta

Mine “Mootor”