02A kastiga mured.

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses käigukastide ja siduritega.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

ergoh
Huviline
Postitusi: 128
Liitunud: 17 Veebr 2007, 20:58
Telefon: 53302119
Asukoht: Tartu

02A kastiga mured.

Lugemata postitus Postitas ergoh »

Algul tundus nagu kõik OK olevat. Külmad tulid ,siis hakkas jama pihta. Kohapeal kõik käigud lähevad sisse ilusti külmalt. Panen esimese sisse ja liigun kohapealt ära. Ja teist sisse pannes nagu sein ees, ei lähe sisse. Jään seisma, siis läheb. Kolmanda, neljanda ja viiendaga muresid ei ole. Samuti kui veereb auto ja üritan väikse hoo pealt esimest panna sisse, siis samamoodi sein ees.
Sai siis kasti õli vahetatud(75W90), arvasin, et õli lihtsalt paks(kuigi kohapeal läksid kõik käigud ilusti ja kang ka kenasti kerge).
Vahetasin samuti ka siduri ära, korv oli kutu ja uus survelaager ka sisse. Tulemuseks see,et sidur läks meeldivalt kergeks. Samuti vahetasin ka sidurivedeliku ära ja õhutasin ilusti ära. Aga see ei kaotanud seda käikude muret.

Aga nüüd siis küsimus jah selline, et mis seal siis nii mõjutada võib seda, et sõidu pealt no ei lähe sisse 1/2 käik, kohapeal võin mistahes käiku panna.
Saigi siduri kallale mindud selle mõttega, et käitus nagu üks auto mul varem, millel oli korv vigane, et ei lahutanud lihtsalt ära sidurit korralikult ja vedas kaasa, sellest siis probleemid käiguvahetusel.
Olen uurinud käigukasti jooniseid ja pikalt laialt mõelnud,et mis võiks nöökida. Aga ei võta mu mõistus rohkem seda asja.

Äkki keegi aitab kaasa mõelda.

[Muudetud: 26-12-2009 ergoh]

woody
Veteran
Postitusi: 1692
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 45 korda
Tänatud: 8 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

Äkki sünkrod hakkavad otsa saama?
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Raske seda kontrollida,kuid kirjelduse järgi oleks nagu jah teise käigu sünkronisaator kulunud,ei tõmba hammakat kinni. Vaevalt nüüd kulunud,kuid hammakat ei pidurda,mis ongi ju sünkro eesmärk.

ergoh
Huviline
Postitusi: 128
Liitunud: 17 Veebr 2007, 20:58
Telefon: 53302119
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas ergoh »

T6nis2 kirjutas:Raske seda kontrollida,kuid kirjelduse järgi oleks nagu jah teise käigu sünkronisaator kulunud,ei tõmba hammakat kinni. Vaevalt nüüd kulunud,kuid hammakat ei pidurda,mis ongi ju sünkro eesmärk.
Sellisel juhul siis esimese käigu sünkro ka ära ju?
Imelik on jah see,et alguses ei olnud mingit muret, nii kui külmaks läks, siis hakkas jama pihta.
Pähe ka ei ole autole andnud, rahulikult liigelnud suhteliselt.

Korra käis peast läbi, et äkki siduri töösilindri varras kulunud/ käpa pesa. Aga ei leidnud netist kuskilt infot,et kui pikk see varras olema peab.

Sellisel juhul siis tuleb hakata otsima isikut, kes kasti remontida viitsib. Ei tea mis hinnaklassi see jääda võib?

[Muudetud: 26-12-2009 ergoh]

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Kui mistahes siduri lahutusega oleks mingi jama oleks kannatajaks ju kõik käigud,mõni vähem teine rohkem. Probleem on ju ainult teise käiguga. Remondiga esialgu ära kiirusta. Ühe sünkro hind on ca.700. Alati on poest lihtsam üle küsida.

ergoh
Huviline
Postitusi: 128
Liitunud: 17 Veebr 2007, 20:58
Telefon: 53302119
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas ergoh »

T6nis2 kirjutas:Kui mistahes siduri lahutusega oleks mingi jama oleks kannatajaks ju kõik käigud,mõni vähem teine rohkem. Probleem on ju ainult teise käiguga. Remondiga esialgu ära kiirusta. Ühe sünkro hind on ca.700. Alati on poest lihtsam üle küsida.
Esimesega on ka probleeme ju.
Auto veereb ja vaba käik sees, siis ei lase ei esimest ega teist sisse panna. Seisma jään, siis alles lähevad.
Kolmas, neljas ja viies lähevad koguaeg.
Samas imelik, et soojalt nagu juba lähevad käigud sisse(esimene/teine hoo pealt).

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

No ülevalt alla vahetades käike hoopealt on alati takistus,no ei lähe teiselt esimese peale nii kergelt,kui kiirendades esimeselt teisele. Vahegaasi andes ehk on kergem,kuid see ei ole kasti viga,ammugi siduri lahutus viga.

daff
Huviline
Postitusi: 601
Liitunud: 06 Dets 2006, 00:25
Auto: GMC Suburban 5.7, Golf III 1.8
Asukoht: Rakvere-Tallinn

Lugemata postitus Postitas daff »

Mul kusjuures sama kastiga Passatil sama mure, et külmaga esimesed käiguvahetused pean jõuga sisse tõmbama 2. käigu, 1. külmaga hoo pealt üldse ei pane seetõttu. Kui viitsin, siis annan vahegaasi, see teeb kergemaks asja veits. Woody pakutud sünkro läbi minek on ilmselt meie probleem. Selles, kas 1. käik üldse sünkrot omab ei ole ma kindel, seega see võib selle probleemi põhjus olla.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

daff,kuskohast tuleb sulle,noorele mehele mõttesse seline mõte,et ,,,kas 1.käik üldse sünkrot omab ei ole ma kindel,,, . Ainult tagurpidi käik ei ole varustatud sünkronisaatoriga.

woody
Veteran
Postitusi: 1692
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 45 korda
Tänatud: 8 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

Sünkrod peaksid olema kõikidel käikudel, peale tagumise.
Teiselt esimesele peabki hoopealt raskem olema, sest seal tuleb ka juba hambumise vahe. Aga külmalt rasked vahetused seletas tõnis juba ära, nimelt ei ühtlusta piisavalt kiiresti hammasrataste kiiruseid. See probleem peaks olema ka soojalt tunda, kuigi mitte nii tugevalt. Enda Passatil oli ka sama jama.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Väike tehniline täpsustus. (ei tsiteeri kedagi). Sünkronisaatorid on kõigil edaspidi käikudel kastides ,mida pandi autodele VW. G1. G2. G3. jne.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7852
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

Kas su autol väntvõlli tagaotsa sees see laager on kuhu sidurivõlli ots toetub?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

ergoh
Huviline
Postitusi: 128
Liitunud: 17 Veebr 2007, 20:58
Telefon: 53302119
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas ergoh »

GTI kirjutas:Kas su autol väntvõlli tagaotsa sees see laager on kuhu sidurivõlli ots toetub?
Toda küll ei oska öelda.
Igatahes täna sai sõidetud natukene pikemalt. Algul külmalt ikka jamamist käikudega. Soojalt on tunda,et esimese, teise ja kolmanda käigu sünkrod ikka valu saanud. Vahel nõksud tunda, isegi soojalt.
Et siit tuleb järgmine küsimus, et kes tahaks ette võtta sellist kasti, või oskate kedagi soovitada?
Või teine variant, et äkki kellelgi on korralikku 02A kasti pakkuda, kas remonditud või siis annab garantii.
Muul juhul lihtsalt otsin kellegi, kes n.ö. haltuura korras teeb selle kasti korda.

[Muudetud: 27-12-2009 ergoh]

Kasutaja avatar
Pikksilm
Veteran
Postitusi: 2260
Liitunud: 10 Apr 2004, 12:37
Auto: G2, T2b
Asukoht:
Tänatud: 6 korda

Lugemata postitus Postitas Pikksilm »

Kastil hoovastik täiesti korras ?

woody
Veteran
Postitusi: 1692
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 45 korda
Tänatud: 8 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

pikksilm kirjutas:Kastil hoovastik täiesti korras ?
Siis ei tohiks teised käigud ka sisse minna. Peaks olema trossiga ajam, kui ma nüüd jälle puusse ei sõida.
Valitsa reguleerimise muredega ei lülituks teised käigud sammuti.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

Kasutaja avatar
Pikksilm
Veteran
Postitusi: 2260
Liitunud: 10 Apr 2004, 12:37
Auto: G2, T2b
Asukoht:
Tänatud: 6 korda

Lugemata postitus Postitas Pikksilm »

woody kirjutas:
pikksilm kirjutas:Kastil hoovastik täiesti korras ?
Siis ei tohiks teised käigud ka sisse minna. Peaks olema trossiga ajam, kui ma nüüd jälle puusse ei sõida.
Valitsa reguleerimise muredega ei lülituks teised käigud sammuti.
Tean juhust, kus mure oli just 2. käigu sisse saamisega. Enamus autospetse panid diagnoosiks 2. käigu sünkrode kulumise (Mis ka tegelikult juba imenatuke andis tunda, aga hilisemalt muresid ei olnud veel). Väikse ülevaatamise järel vahetati aga hoovastikus üks plastijubin, ja asi töötas ilusti. Oli samuti trossidega ajam :)

woody
Veteran
Postitusi: 1692
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 45 korda
Tänatud: 8 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

pikksilm kirjutas:
woody kirjutas:
pikksilm kirjutas:Kastil hoovastik täiesti korras ?
Siis ei tohiks teised käigud ka sisse minna. Peaks olema trossiga ajam, kui ma nüüd jälle puusse ei sõida.
Valitsa reguleerimise muredega ei lülituks teised käigud sammuti.
Tean juhust, kus mure oli just 2. käigu sisse saamisega. Enamus autospetse panid diagnoosiks 2. käigu sünkrode kulumise (Mis ka tegelikult juba imenatuke andis tunda, aga hilisemalt muresid ei olnud veel). Väikse ülevaatamise järel vahetati aga hoovastikus üks plastijubin, ja asi töötas ilusti. Oli samuti trossidega ajam :)
Seda juhul, kui puks on see plast jubin on ovaalseks kulunud. Siis pigem kinnituse mure. Aga ta siin kirjeldas, et külmalt liiga raskelt lülitub. Hoovastiku murega ei oleks väga suurt vahet.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

Kasutaja avatar
mkendra
Huviline
Postitusi: 203
Liitunud: 01 Aug 2005, 20:52
Telefon: 5620kuuskümmend58
Auto: VW GOLF II 2.0 16V
Asukoht: Malta

Lugemata postitus Postitas mkendra »

kui sünkro läbi,siis käigu vahetamisel tekib ka kragin kui käiku sisse panna või mitte alati?

ergoh
Huviline
Postitusi: 128
Liitunud: 17 Veebr 2007, 20:58
Telefon: 53302119
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas ergoh »

woody kirjutas:
pikksilm kirjutas:
woody kirjutas:
Siis ei tohiks teised käigud ka sisse minna. Peaks olema trossiga ajam, kui ma nüüd jälle puusse ei sõida.
Valitsa reguleerimise muredega ei lülituks teised käigud sammuti.
Tean juhust, kus mure oli just 2. käigu sisse saamisega. Enamus autospetse panid diagnoosiks 2. käigu sünkrode kulumise (Mis ka tegelikult juba imenatuke andis tunda, aga hilisemalt muresid ei olnud veel). Väikse ülevaatamise järel vahetati aga hoovastikus üks plastijubin, ja asi töötas ilusti. Oli samuti trossidega ajam :)
Seda juhul, kui puks on see plast jubin on ovaalseks kulunud. Siis pigem kinnituse mure. Aga ta siin kirjeldas, et külmalt liiga raskelt lülitub. Hoovastiku murega ei oleks väga suurt vahet.
Mis puksi silmas peate?
Kui võtsin maha käiguhoova torni kasti küljest. Siis selle võll loksus veits, netist leitsin pilte, kus see südamik asendati plast puksiga.
Samas, kui hoovastik jamaks, siis ei läheks ju ei kohapeal, ei hoo pealt käik sisse. Ja mootori/kasti soojenemine ei tohiks ka enam mingit efekti tekitada.


Eile sõites kui juba kast soe ilusti, siis sai käike sisse küll, kuigi vahel puksis vastu ja tegi väikseid nõkse, vahel mõni kragin tuli samuti.4 ja 5 käik olid täitsa OK, aga kolmas ka selline poolpidune.
Kunagi läksin tööle, siis külmalt meelitasin teise sisse aegapisi, minna ei tahtnud, sein nagu ees, aga vahesidurit proovisin. Siis lõpuks läks peaaegu sisse, aga enne käis selline ragin läbi, nagu ilma sidurita üritaks vahetada käiku.

Boxerdaja
Huviline
Postitusi: 1150
Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
Telefon: 59031818
Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
Asukoht: Põlva lähistel

Lugemata postitus Postitas Boxerdaja »

Olen ise ka sellega suht palju sõitnud siis oskan vastata et...
Kui mootor on ideaalselt soe siis töötavad käigu vahepeal ideaalselt, siis vahepeal on hetki kus tekkib vahetusel ette mingi takistus ja käik läheb õrna raksu-naksuga sisse. Raginat kui sellist vahetuseajal veel ei ole. Hoovastikus pole kindlasti probleem, kui ainult kastis kahvlid kõverad pole, aga ei tea kas sõiduautode kastides need kõveraks lähevad.

ergoh
Huviline
Postitusi: 128
Liitunud: 17 Veebr 2007, 20:58
Telefon: 53302119
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas ergoh »

Kasti tähistus on CHA.
Peaks olema 1,9td 55kw Passati oma.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Foorumi kasutaja Boxerdaja,kus kohast tuleb informatsioon,et mingilgi autol on kastis käigu vahetus kahvlid kõverad?

ergoh
Huviline
Postitusi: 128
Liitunud: 17 Veebr 2007, 20:58
Telefon: 53302119
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas ergoh »

T6nis2 kirjutas:Foorumi kasutaja Boxerdaja,kus kohast tuleb informatsioon,et mingilgi autol on kastis käigu vahetus kahvlid kõverad?

Et vist lähen seda teed, et teine kast peale. Tuttaval olemas selline kast nagu CES. Googeldades leidsin, et see on Corrado C60 kast?
Ülekanded nagu GTI 16v tehase poolt peaksid olema.
Homme läheb vahetuseks, et hoian kursis teid.

woody
Veteran
Postitusi: 1692
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 45 korda
Tänatud: 8 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

T6nis2 kirjutas:Foorumi kasutaja Boxerdaja,kus kohast tuleb informatsioon,et mingilgi autol on kastis käigu vahetus kahvlid kõverad?
Kasutaja tõnis, auto mehaanikuna peaksid teadma, et lähevad kahvlid kõveraks.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Woody. Ära eksita VW-i. käigukasti. Lähevad kõveraks alumiinium sulamist kahvlid,kuid need pole VW.kasti teemas.

Vasta

Mine “Ülekanne”