probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Kasutaja avatar
erki1974
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
Telefon: 56458883
Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
Asukoht: Viljandimaa

probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega

Lugemata postitus Postitas erki1974 »

Mure järgmine pumpdüüs mootoriga. Kui külmast pärast käivitada 10-20 kraadi juures siis ei võta nagu 1 pihustit kohe tööle ja mootor jääb käivitamise ajal jõnkama. Mure kaob kui annan korralikult pedalit ja siis umbes 3-4 sek. pärast jääb mootor korralikult käima. Eelsüüteküünlad on kontrollitud ja töötavad.Käivitamisel viskab tagant halli suitsu välja. Samas kui on plokisoojendus järel siis ilma mingi probleemita läheb käima. Olen kuulnud, et probleemid võivad olla pihusti tihendites, pihusti küljes juhtmeühendustes ja võibolla ka pihustis endas. Küttekulu jääb talvel keskmiselt 7,5L kanti.Sama probla oli ka eelmisel talvel ja sai siis pihusti tööd arvutiga vaadatud kuid midagi erilist siis ei leitud. Öeldi, et üks pihusti erineb veidi teistest. Oskab keegi infot anda !?

and011
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 04 Okt 2009, 20:11
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas and011 »

Ilmselt erineb see pihusti juba rohkem sel talvel teistest. Tasuks siis pihustid ikka üle kontrollida.

vagdiag
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 02 Nov 2009, 14:44
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas vagdiag »

erki1974 kirjutas:Mure järgmine pumpdüüs mootoriga. Kui külmast pärast käivitada 10-20 kraadi juures siis ei võta nagu 1 pihustit kohe tööle ja mootor jääb käivitamise ajal jõnkama. Mure kaob kui annan korralikult pedalit ja siis umbes 3-4 sek. pärast jääb mootor korralikult käima. Eelsüüteküünlad on kontrollitud ja töötavad.Käivitamisel viskab tagant halli suitsu välja. Samas kui on plokisoojendus järel siis ilma mingi probleemita läheb käima. Olen kuulnud, et probleemid võivad olla pihusti tihendites, pihusti küljes juhtmeühendustes ja võibolla ka pihustis endas. Küttekulu jääb talvel keskmiselt 7,5L kanti.Sama probla oli ka eelmisel talvel ja sai siis pihusti tööd arvutiga vaadatud kuid midagi erilist siis ei leitud. Öeldi, et üks pihusti erineb veidi teistest. Oskab keegi infot anda !?
Viga ilmselt jah pihustites, las keegi kontrollib arvutiga pihusti kogused üle, siis näeb kohe ära mis silinder teistest erineb. Muideks soovitaks kasutada karla auto küttelisandit, väga kange kraam, on päästnud nii mõnedki pihustid ja 2,5 TDI pumbad. Peale paari paagitäit tuleks ainult küttefilter ära vahetada.
http://www.vagdiag.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
VAG grupi autode diagnostika ja remont Ida- Virumaal. Tel. 53043666 http://www.vaikneauto.ee" onclick="window.open(this.href);return false; Helisolatsioon ja helitehnika.
MÜÜA VOLKSWAGEN PASSAT 2006 1,9 TDI UNIVERSAAL http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=689181&rhash=76cd" onclick="window.open(this.href);return false;

lohe
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 06 Juul 2008, 15:55
Auto: VW Passat Variant 4motion TDI 96kw; T5 Shuttle Long 2,5TDI 96kw
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas lohe »

Kuidas see päästmine reaalselt välja nägi, et väita just selle lisandi tõhusat toimet? Milles pihustite probleem ja lahendus seisnes?

Mina proovisin 1 paagitäie peal u aasta tagasi seda jama ja rohkem ei julge. Ilmselt ajas stati diisli oktaanarvu nii üles, et mootor hakkas plagisema. Sõitsin rahulikus tempos natuke maha ja ruttu puhast kütet peale.

sax82
Huviline
Postitusi: 188
Liitunud: 24 Jaan 2007, 09:52
Auto: Passat 96kw Primera Sri
Asukoht: Trtu

Lugemata postitus Postitas sax82 »

lohe kirjutas:Kuidas see päästmine reaalselt välja nägi, et väita just selle lisandi tõhusat toimet? Milles pihustite probleem ja lahendus seisnes?

Mina proovisin 1 paagitäie peal u aasta tagasi seda jama ja rohkem ei julge. Ilmselt ajas stati diisli oktaanarvu nii üles, et mootor hakkas plagisema. Sõitsin rahulikus tempos natuke maha ja ruttu puhast kütet peale.
sai kah sõidetud sama lisandiga vahepeal ja ega isegi mingit märke paremuse poole ei täheldand. tahaks kah teada kuidas see Karla lisand toimis ? :smirk:

Kasutaja avatar
erki1974
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
Telefon: 56458883
Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
Asukoht: Viljandimaa

Lugemata postitus Postitas erki1974 »

Helistasin siis Karla Autosse ja uurisin asja. Sealt öeldi, et neil on see küttelisand 0,5 L pudelis ( helesinises sildiga pudelis) mis pidi parendama pihustite tööd. 0,5 L pidi olema 250 L küttele. Samas öeldi, et kui pihusti on ikka peetis siis see enam midagi ei paranda. Minul ta ikka päris peetis ei ole sest sooja mootoriga ei ole mingit probleemi ja mootor ei värise ka midagi kui mingi pihusti soojaga jamab. Kas võb olla , et küte ei ole määrinud pihustit ja kas võib pumpdüüsiga mootorile veidi 2taktilist õli panna kütte sisse?

and011
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 04 Okt 2009, 20:11
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas and011 »

2 taktilist õli võib lisada küll, sel hea omadus et põleb ära silindrisse jõudes. Eks ta määrib vast ka küttesüsteemi osasid, aga ellu ta ei ärata ikka küll midagi. Kui ikka pihusti pekkis siis tuleb ta ära remontida. Tundub et külmalt pihusti ei piserda kütust vaid ku..eb silindrisse, sellest ka see jama. Õli lisamise kogust ei oska küll pakkuda.

Kasutaja avatar
erki1974
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
Telefon: 56458883
Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
Asukoht: Viljandimaa

Lugemata postitus Postitas erki1974 »

Keegi kunagi kurtis pumpdüüs VW bora käivitamise üle. Siis vaadati temal üle pumpdüüs pihusti elektripistiku ühendused ja väidetavalt oli see probleem lahenenud.Kas võib olla, et minu VW Passsat 1,9TDI 96 kw on näiteks pihustil mõni rõngastihend ära. Kui mootor on töösoe siis õlikorgi lahtikeerates hakkab see klapikambrikaane augu peal hüppama. Kas karteris on liiga suur surve või on see täiesti tavaline? Või tõesti tuleb pihusti tihendi vahelt üles klapikambri kaane juurde survet silindrist!

Kirs
Huviline
Postitusi: 48
Liitunud: 09 Mai 2009, 11:12
Auto: Passat 1.9TDI 74kw Audi 80 1.8
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Kui pöördeid anda peaks see surve kaduma,see tavaline nähe.

lohe
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 06 Juul 2008, 15:55
Auto: VW Passat Variant 4motion TDI 96kw; T5 Shuttle Long 2,5TDI 96kw
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas lohe »

Jättes kõrvale tihendid ja elektroonika jm meh jamad saab pihustil olla põhimõtteliselt 2 probleemi - see kas lekib, või jääb kinni (ei pihusta üldse). Nagu mulle selgeks tehti, siis lekkiv pihusti põhjustab külmalt rasket käivitust, sest laseb surve maha. Lekkiva pihusti puhul aitab ainult vahetus.
Pihusti kinni jäämist pidi reeglina põhjustama kehva õli kasutamine mootoris (ärge küsige kuidas täpselt). Selle vastu on mõnevõrra odavamaid lahendusi (ultraheli puhastus jne), kuid aitab ka mootoris korraliku õli kasutamine + 2T õli lisamine kütusele + mõnda aega kõrgematel pööretel sõitmine. Viimast kahte võib muidugi profülaktika mõttes niisamagi vahest teha. Õli kogus võiks enamuse mulle soovitusi jaganute arvates olla kuni 0,5L paagitäiele. Profülaktikana vähem.



[Muudetud: 16-1-2010 lohe]

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot »

lohe kirjutas:Jättes kõrvale tihendid ja elektroonika jm meh jamad saab pihustil olla põhimõtteliselt 2 probleemi - see kas lekib, või jääb kinni (ei pihusta üldse). Nagu mulle selgeks tehti, siis lekkiv pihusti põhjustab külmalt rasket käivitust, sest laseb surve maha. Lekkiva pihusti puhul aitab ainult vahetus.
Pihusti kinni jäämist pidi reeglina põhjustama kehva õli kasutamine mootoris (ärge küsige kuidas täpselt). Selle vastu on mõnevõrra odavamaid lahendusi (ultraheli puhastus jne), kuid aitab ka mootoris korraliku õli kasutamine + 2T õli lisamine kütusele + mõnda aega kõrgematel pööretel sõitmine. Viimast kahte võib muidugi profülaktika mõttes niisamagi vahest teha. Õli kogus võiks enamuse mulle soovitusi jaganute arvates olla kuni 0,5L paagitäiele. Profülaktikana vähem.



[Muudetud: 16-1-2010 lohe]
:lol: rääkides sellest 2T õli lisamisest, siis mul endal kah pagassis üks poolik pudel seda, ja aastavahetuse ajal, kui väljas lõi külma rohkem kui 25c, oli see õli ikka väga paks, keerasin pudeli teistpidi ja pmt ei voolanudki, nii et mina mõtlen küll kas nende suurte külmadega on ikka kasulik seda õli sinna kütte hulka lisada:question::question:
Diesel Power KEEPS ME GOING

lohe
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 06 Juul 2008, 15:55
Auto: VW Passat Variant 4motion TDI 96kw; T5 Shuttle Long 2,5TDI 96kw
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas lohe »

Ei tea, mis toiduõli see sul seal oli, aga Husqvarna sae õliga pole küll külmaga mingit hangumist täheldanud. pole muidugi -30-ga metsas käinud kah. Praegu pole ise mõnda aega midagi peale Statoili diisli paaki lasknud ja sellega on normaalselt sõitnud. 1 pihusti on minu omal ka lekke kahtlusega ja hommikuti teeb käivitust raskeks, aga selle vastu olen leidnud triki. Kõigepealt eelsüüdet nii kaua, kui tulukest näitab ja siis korraks süüde välja ja kohe uuesti keerates ei oota enam vaid kohe käima - süüte sisse keeramise hetkel lüüakse surve ju uuesti üles.

[Muudetud: 18-1-2010 lohe]

4ratast
Huviline
Postitusi: 427
Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
Auto: BMW i4 M50
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 18 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas 4ratast »

Kui me räägime jälle 2T õli lisamisest, siis palun uurige enne välja kas see õli mida paaki kallate põleb jääkidega või ilma! Selge on see, et odav 2T õli ilmselt jätab peale põlemist kenasti jääke. Igasugune jääk, olgu see siis 2T õlist või lihtsalt mootori õlist, sadestub ka pihustitele (turbodele jne) ja tekitab ummistusi.

Valime ikka ka natuke kaupa mida paaki kallame :dork:
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄

onusnooker
Huviline
Postitusi: 435
Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas onusnooker »

Omal Statoilist ostetud sinist värvi 2T õli oli viimati mis kütusepaaki kallasin. Edaspidi kahtlastest kohtadest ei tangi ja minumeelest osadel kütuste müüjatel on kütuses juba lisand sees seega sinna ei plaani küll enam mingit asja veel lisaks juurde panna.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot »

lohe kirjutas:Ei tea, mis toiduõli see sul seal oli, aga Husqvarna sae õliga pole küll külmaga mingit hangumist täheldanud. pole muidugi -30-ga metsas käinud kah. Praegu pole ise mõnda aega midagi peale Statoili diisli paaki lasknud ja sellega on normaalselt sõitnud. 1 pihusti on minu omal ka lekke kahtlusega ja hommikuti teeb käivitust raskeks, aga selle vastu olen leidnud triki. Kõigepealt eelsüüdet nii kaua, kui tulukest näitab ja siis korraks süüde välja ja kohe uuesti keerates ei oota enam vaid kohe käima - süüte sisse keeramise hetkel lüüakse surve ju uuesti üles.

[Muudetud: 18-1-2010 lohe]
vot kahjuks hetkel tootjat ei mäleta, punast värvi igatahes.:rolleyes:
ja kui ei eksi, siis -20C ja vähema külmaga ei olnud niimoodi ära tarretanud:info: just seal -25 ja 30c vahel vaatasin huvi pärast. üüsel oli muidugi olnud nii -32

[Muudetud: 18-1-2010 copilot]
Diesel Power KEEPS ME GOING

veljo_v
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 15 Mai 2008, 18:07
Asukoht:

Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega

Lugemata postitus Postitas veljo_v »

erki1974 kirjutas:Mure järgmine pumpdüüs mootoriga. Kui külmast pärast käivitada 10-20 kraadi juures siis ei võta nagu 1 pihustit kohe tööle ja mootor jääb käivitamise ajal jõnkama. Mure kaob kui annan korralikult pedalit ja siis umbes 3-4 sek. pärast jääb mootor korralikult käima. Eelsüüteküünlad on kontrollitud ja töötavad.Käivitamisel viskab tagant halli suitsu välja. Samas kui on plokisoojendus järel siis ilma mingi probleemita läheb käima. Olen kuulnud, et probleemid võivad olla pihusti tihendites, pihusti küljes juhtmeühendustes ja võibolla ka pihustis endas. Küttekulu jääb talvel keskmiselt 7,5L kanti.Sama probla oli ka eelmisel talvel ja sai siis pihusti tööd arvutiga vaadatud kuid midagi erilist siis ei leitud. Öeldi, et üks pihusti erineb veidi teistest. Oskab keegi infot anda !?

Kas probleemile leitsid lahenduse, endal samasugune anomaalia!

Kasutaja avatar
erki1974
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
Telefon: 56458883
Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
Asukoht: Viljandimaa

Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega

Lugemata postitus Postitas erki1974 »

Tänaseni ei ole lahendust tulnud. Ma ei ole eriti rabelenud ka, sest mul on plokisoojendus peal. Käisin täna siis diagnostis ja see näitas et õhulugeja ei tööta madalatel pööretel hästi. Lasin ära puhastada ja hakkas madalatel pööretel uuesti normaalselt tööle. Eks siis tulevikus ole näha mis teeb. Kui sul on probleemid siis lase pihustite töö ära mööta ja siis on näha kas mõni pihusti erineb teistest. Mul töötavad 2 tk. enamvähem ühtede näitajatega ja teised 2 tk. samuti ühtede näitajatega. Linna Autos sai kontrollitud kuid need ei olnud hullus seisus. Kontrolli eelsüüteküünlad üle. Samuti on soovitav kasutada küttelisandeid , sest küttekvaliteet võib ka kõvasti kõikuda. Mul on ka küsimus teistele VW asjatundjatele. Kas mootoritemperatuuri andur ( 4 klemmiga-asub tandempumba all) võib külmast pärast käivitamisel anda mootorile valed signaali-s.t näitab olukorda kus käivitatakse sooja mootorit. Mul on jäänud kahtlus sesose oma autoga, sest peale käivitamist jääb mootor käima 800 pöörde peale kuigi väidetakse , et peaks algul olema 1000 pöörde kanti ja hiljem langeb 800 peale. Varem on mõned korrad peale külmalt käivitamist jäänud tööle ka 1000 pöörde peale.

veljo_v
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 15 Mai 2008, 18:07
Asukoht:

Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega

Lugemata postitus Postitas veljo_v »

Aga kui sa kasutad ju plokisoojendust siis mootor juba soe ja ta automaatselt ei panegi külmareziimi sisse.

Kasutaja avatar
erki1974
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
Telefon: 56458883
Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
Asukoht: Viljandimaa

Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega

Lugemata postitus Postitas erki1974 »

Kui sa lugesid mu jutu korralikult läbi siis saad aru, et mul oli küsimus külmast käivitamisest mitte sellisel juhul kui mul plokisoojendus on järel.

Kasutaja avatar
erki1974
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
Telefon: 56458883
Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
Asukoht: Viljandimaa

Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega

Lugemata postitus Postitas erki1974 »

Veljo-v. Kas oled oma Passati anomaaliast lahti saanud?

Urmet
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 02 Juul 2005, 18:24
Asukoht:

Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega

Lugemata postitus Postitas Urmet »

Hmm. lugesin siin natuke teemat ning üks offtopic küsimus. :) kui kasutate 2 t saeõlisid diisli sees, siis neil ju paha omadus seda ka värvida. Ehk siis, lisades neid õlisid värvite paagis oleva kütte ära. Tolli poolt lisatud küttel vist mingi teine lisand veel sees kuid kui kinni peetakse võib see omajagu põnevust tekitada :D

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega

Lugemata postitus Postitas copilot »

nukvõll tahab vahetust äkki, kuskilt meelde jäänud, et kui mõni nukk kulunud(PD motode puhul) siis samuti võivad sellised käivitamis probleemid tekkida, lisaks võivad olla ka muud nähud.
Viimati muutis copilot, 05 Mär 2010, 11:40, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
erki1974
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
Telefon: 56458883
Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
Asukoht: Viljandimaa

Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega

Lugemata postitus Postitas erki1974 »

Ma soovitaks sul uurida ka mootori temperatuuri anduri seisukorda. Sel anduril 4 klemmi küljes. 2 klemmi juhivad armatuuri näidikut kuid teised 2 äkki suhtlevad ajuga. Ma olen enne ka foorumis selle kohta küsinud kuid keegi ei ole järelikult sellega kokku puutunud. Kui andur valetama hakkab, siis võib külmkäivitamisel probleemid tekkida.Vähemalt bensukatel (Audi 80 B4) oli see probleem. Kas sa kavatsed siis nukvõlli uurma hakata? Anna märku kui midagi selgub! On ka räägitud kuskil, et vale mootoriõli kasutamisel võib nukkvõll küll haiget saada. Mina kahtlustan enda omal ka seda viga. Vahetasin eile ära siis selle temp. anduri ja täna oli külmast käivitamine täitsa hea. Samuti hakkasin kasutama Karla Auto diisli lisandit. Eks näha ole mis teeb kui veel külmemaks läheb.!!! Annan teada kohe kui midagi muutub.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega

Lugemata postitus Postitas copilot »

erki1974 kirjutas:Ma soovitaks sul uurida ka mootori temperatuuri anduri seisukorda. Sel anduril 4 klemmi küljes. 2 klemmi juhivad armatuuri näidikut kuid teised 2 äkki suhtlevad ajuga. Ma olen enne ka foorumis selle kohta küsinud kuid keegi ei ole järelikult sellega kokku puutunud. Kui andur valetama hakkab, siis võib külmkäivitamisel probleemid tekkida.Vähemalt bensukatel (Audi 80 B4) oli see probleem. Kas sa kavatsed siis nukvõlli uurma hakata? Anna märku kui midagi selgub! On ka räägitud kuskil, et vale mootoriõli kasutamisel võib nukkvõll küll haiget saada. Mina kahtlustan enda omal ka seda viga. Vahetasin eile ära siis selle temp. anduri ja täna oli külmast käivitamine täitsa hea. Samuti hakkasin kasutama Karla Auto diisli lisandit. Eks näha ole mis teeb kui veel külmemaks läheb.!!! Annan teada kohe kui midagi muutub.
õnneks mul ei ole PD vaid nn vanakooli diisel, kuid jah, kui kasutatakse vale õli siis pidi nukkasid kulutama või kui õli vahetuse intervallist kinni ei peeta.
Diesel Power KEEPS ME GOING

veljo_v
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 15 Mai 2008, 18:07
Asukoht:

Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega

Lugemata postitus Postitas veljo_v »

erki1974 kirjutas:Veljo-v. Kas oled oma Passati anomaaliast lahti saanud?
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=74&t=55935" onclick="window.open(this.href);return false;

Hetkel on lood sellised et tegin enda mootorile 3x õlivahetust järjest kuna arvasin et vana omanik sõitis vale õliga!
Hommikune käivitus on paranenud tunduvalt!
Nukka kontrollisin ka üle, väga ilus teine(see tähendab et korras), Õli on nüüd peale tuhande kildi läbimist ikka ilus läbipaistev hele :D , nagu bensukal!
Täna sai veel puhastatud egr ja muud lõdvikud ja cooler!
Üldiselt ikkagi on asi selle taga et keegi ei oska mulle öelda selle solenoidi takistust,(pumppihusti) juppe iseenesest on saada aga ei tahaks niisama lahmida, tahaks ikka kindel olla!

Vasta

Mine “Diislid”