Passat B5 kelladeplokk?

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Valterv
Huviline
Postitusi: 206
Liitunud: 05 Okt 2009, 15:27
Auto: Passat 1,9 TDI 74kw 2003`
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Passat B5 kelladeplokk?

Lugemata postitus Postitas Valterv »

Miks mu 2003 aasta passatil on vanat tüüpi ilma MFA näitudeta kelladeplokk. Kui raske on vahetada kelladeplokki uuemat tüüpi ploki vastu, mis kuvab kütusekulusid jne. Autoks on 2003 a Passat 1.9 tdi ja 74 kw.
Mul umbes selline praegu.
http://www.upload.ee/files/759257/passa ... d.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis argo, 23 Mai 2012, 01:33, muudetud 2 korda kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.

alts20
Huviline
Postitusi: 580
Liitunud: 01 Sept 2005, 16:03
Asukoht: Jõgeva-Tartu

Re: Passati kelladeplokk

Lugemata postitus Postitas alts20 »

ega auto vanus või uudsus ei tähenda MFA olemasolu. See sõltub kui rikas või koi oli esimene mees kes selle auto esindusest ostis. Kui seda ei tellitud siis ega VW midagi niisama ei pane

Valterv
Huviline
Postitusi: 206
Liitunud: 05 Okt 2009, 15:27
Auto: Passat 1,9 TDI 74kw 2003`
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Passati kelladeplokk

Lugemata postitus Postitas Valterv »

See, et esimene omanik on koi, seda ma tean juba ammu. Aga kas on võimalik seda ise peale aretada?

woody
Veteran
Postitusi: 1692
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 45 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Passati kelladeplokk

Lugemata postitus Postitas woody »

Minule öeldud vastus esindusest oli, et tellid uue ploki, paned peale ja viid kuhugi õpetamisele. Sest autole tehasest paigaldatud kelladeplokk on kogu auto ajude ja plokide vahelise info liikumise keskpunktiks. Juhib see immot jne.
Tuttaval on just jama hetkel, kus originaal kelladeplokk andis alla ja uut ei ole saada mujalt, kui esindusest, maksab see siis 12 kilo, kui vana on lahti võetud. Kindlasti saaks kuskilt ka kompuga uue kelladeploki, aga kas sul see ka tööle hakkab ja immo ära tunneb, selles on küsimus.
Kui sul asi toimib, see tähendab, et auto läheb käima ja sõidab, siis milleks enda elu keeruliseks teha, pead leidma sobiva ploki, selle peale panema ja siis esindusse või kuhugi õpetamisele viima, et see ka sinu auto ära tunneks ja käima läheks.
Mõtle sellele.
Minu arust ei ole seal koiks olemisega midagi pistmist, sõltub see ikkagi varustus astmest.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

Valterv
Huviline
Postitusi: 206
Liitunud: 05 Okt 2009, 15:27
Auto: Passat 1,9 TDI 74kw 2003`
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Passati kelladeplokk

Lugemata postitus Postitas Valterv »

Nonii, elustan teema, sest see MFA on miskipärast kinnisideeks juba muutunud.
Et kui osta lihtsalt MFAga kelladeplokk, siis selleks jääb väheks, nagu ma aru sain.
Aga kui ma ostan mõnelt nt avariiliselt autolt ECU ja MFAga kelladeploki ja koos kangiga, siis ma küll ei näe ühtegi põhjust, miks see asi tööle minema ei peaks. Nüüd on veel küsimus, kas peab koos sellega vedama veel mingeid lisa kaableid vms?
Kuidas ja kas midagi peab ära programmeerima (nt immo, võtmed vms)?
Kas keegi saaks sellega siin hakkama või kas keegi on sellega siin tegelenud?

Ma loodan et kedagi ära ei tüüta see MFA jama, sest praegu ma ei saa vist isegi cruise controli lisada autole.

Valter

ErxT
Klubiline
Postitusi: 97
Liitunud: 01 Mai 2005, 23:44
Auto: Passat
Asukoht: Tallinn

Re: Passati kelladeplokk

Lugemata postitus Postitas ErxT »

Tervist,

Leidsin sulle ühe lingi, mis võiks teha teha seda teemat natuke selgemaks: LINK
Kurb on muidugi see, et antud link vajab inglise keele oskust. Loodan, et ehk saate sellest natuke abi. :wink:

Valterv
Huviline
Postitusi: 206
Liitunud: 05 Okt 2009, 15:27
Auto: Passat 1,9 TDI 74kw 2003`
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Passati kelladeplokk

Lugemata postitus Postitas Valterv »

Tänud lingi eest, kuigi seda ammu juba lugenud.
Aga mina oma põdura inglise keelega lugesin välja, et kogu A&O spidoploki programmeerimisel on see saladuslik SKC kood, mis ma avastasin endal ka olevat olemas.
Et praegu ongi nii, et kui saaksin 100% kinnituse, et asi on võimalik, kui on olemas need ja need asjad ja siin kodumaal on olemas inimene, kes suudaks asja ära programmeerida, siis ma teeksin tõenöoliselt teeksin selle ära kah.

Valter

ErxT
Klubiline
Postitusi: 97
Liitunud: 01 Mai 2005, 23:44
Auto: Passat
Asukoht: Tallinn

Re: Passati kelladeplokk

Lugemata postitus Postitas ErxT »

Tervist,

Programmeerimise koha pealt on võimeline aitama pea kõik vag-com'i täisversiooni omanikud. Usun, et vajadusel saaksin ka ise sellega hakkama. Küll aga ei ole võimalik antud kaabliga muuta "uuel" spidoplokil odomeetri näitu, kui sellega on sõidetud läbi rohkem kui 100 km (Allikas: Ross-Tech). Aga selle jaoks leidub muid kurioosseid seltsimehi, kellest siin foorumis ennegi juttu on tulnud.

Jälgida on siis vaja täpsemalt kahte juhist (sõltuvalt kas tegemist on Immo 2 või Immo 3): Immo 2 või Immo 3.

Valterv
Huviline
Postitusi: 206
Liitunud: 05 Okt 2009, 15:27
Auto: Passat 1,9 TDI 74kw 2003`
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Passati kelladeplokk

Lugemata postitus Postitas Valterv »

Ok, seda tore teada, et kaabliga-sina-peal olevaid isikuid ka siin olemas.
Aga kas mul üldse teist aju on vaja sebida, või piisab ainult spidoplokist?
Ja kas kaabelduses ka tuleb midagi muuta, nt ajust lisajuhtmeid või kaitsmekarbist roolisambasse vms.
Odomeetri kerijate numbreid saab vist Pealtnägijast küsida :D

Valter
Viimati muutis Valterv, 30 Jaan 2012, 21:53, muudetud 1 kord kokku.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Passati kelladeplokk

Lugemata postitus Postitas copilot »

Valterv kirjutas:Ok, seda tore teada, et kaabliga-sina-peal olevaid isikuid ka siin olemas.
Aga kas mul üldse teist aju on vaja sebida, või piisab ainult spidoplokist?
Ja kas kaabelduses ka tuleb midagi muuta, nt ajust lisajuhtmeid või kaitsmekarbist roolisambasse vms.
Odomeetri kerijate numbreid saab vist Pealtnägijast küsida :D

Valter
niih, ma ei ole nüüd küll jupp aega asja uurinud, kuid sinu enda masina SKC koodist üksi kasu ei ole, on vaja ka uue kellade bloki koodi milleks sul vaja näiteks sellist kaablit nagu vag tacho. Teine probleem tekib võtmetega või siis õigemini nende immo transponderitega mis sul võtmete sees on...eeldatavasti sinu masinal juba immo 3 versioon, mis tähendab et vanu võtmeid sa uue blokiga tööle ei saa....vb kuidagi annab vanu transpondereid nn nullida ja "süütuks" teha, aga sellised firmad kindlasti küsivad sellist sulli et odavam on uued kivid tellida. pmt saab uue kivi suurusjärgus 7 eur tükk kätte. Ehk siis immo 3 puhul on juba programeeritud võtmetes olevad kivid lukus vms ja programeeritud blokiga "abielus".
Vag tacho kaabel endal olemas, ja ka vistist kasutajal golfi_vend....mina ise kahjuks Inglismaal ja tagasi eestis alles suvel.
Enda masinale sai tehtud ise varuvõti, milleks ma selle vag tacho siis muretsesin et saaksin kellade blokist selle SKC koodi kätte et siis vag com kaabliga uus võti siduda. Kuna minu masinal immo 2 siis pmt sobib sellele ka nn "mitte süütu kivi" kuid tellisin ikkagi "süütu" ning sain ise kõik tehtud. Minu auto teemast viimaselt leheküljelt võid selle kohta veidi lugeda.
Ja kas e bays ei liigu kasutatud sinu masinale sobivat kellade blokki ringi?

ah jah....uut ecut minu teada ei ole vaja küll selleks...põhiline et uus sobituks ECU ga ja vag tacho abil saad muuta uue kellade bloki odomeetri näitu siia või sinna palju tahad.
Viimati muutis copilot, 30 Jaan 2012, 23:09, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Passati kelladeplokk

Lugemata postitus Postitas copilot »

Valterv kirjutas:Tänud lingi eest, kuigi seda ammu juba lugenud.
Aga mina oma põdura inglise keelega lugesin välja, et kogu A&O spidoploki programmeerimisel on see saladuslik SKC kood, mis ma avastasin endal ka olevat olemas.
Et praegu ongi nii, et kui saaksin 100% kinnituse, et asi on võimalik, kui on olemas need ja need asjad ja siin kodumaal on olemas inimene, kes suudaks asja ära programmeerida, siis ma teeksin tõenöoliselt teeksin selle ära kah.

Valter

kõik on võimalik...ja usun et oleksin seda ise võimeline küll tegema ja küllap ka sinagi ja nii mõnigi vend veel siin foorumis kui vajalikud jubinad koos. Ei teagi mis hinda sellega tegelevad firmad küsiksid st mis oleks ainult töö hind aga kindlasti see mingi paar kümpi euri piiresse ei jää kuigi sisuliselt peale bloki vahetust on ainult mõned hiireklõksud vaja teha ja ei võtaks aega üle tunni mitte.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Valterv
Huviline
Postitusi: 206
Liitunud: 05 Okt 2009, 15:27
Auto: Passat 1,9 TDI 74kw 2003`
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Passati kelladeplokk

Lugemata postitus Postitas Valterv »

Ma tahangi osta kellade plokki kasutatuna ühest lammarist. Mida ma pean vaatama, et ta ühilduks minu ajuga? Kas ma nn uue ploki SKC saan kätte ka siis, kui uus plokk juba minu auto küljes? Kust saab IMMO kivisid osta?
Aju ostu jätaks küll meelsasti ära. Aga mida peab veel kaabelduses muutma. Kangist läheb 4-5 lisajuhet ploki taha olevasse pistikusse, aga veel peale selle? Kuskilt lugesin välja, et uus temp. andur vaja paigaldada. Kas climatronicu omaga siis ei ühildu?

Tahaks jah asja ära proovida. Aga praegu üritan asja võimalikult selgeks teha (sellest ka mõne jaoks palju lolle küsimusi)

Valter
Viimati muutis Valterv, 30 Jaan 2012, 23:37, muudetud 1 kord kokku.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Passati kelladeplokk

Lugemata postitus Postitas copilot »

Valterv kirjutas:Ma tahangi osta kellade plokki kasutatuna ühest lammarist. Mida ma pean vaatama, et ta ühilduks minu ajuga? Kas ma nn uue ploki SKC saan kätte ka siis, kui uus plokk juba minu auto küljes? Kust saab IMMO kivisid osta?
Aju ostu jätaks küll meelsasti ära. Aga mida peab veel kaabelduses muutma. Kangist läheb 4-5 lisajuhet ploki taha olevasse pistikusse, aga veel peale selle? Kuskilt lugesin välja, et uus temp. andur vaja paigaldada. Kas climatronicu omaga siis ei ühildu?

Tahaks jah asja ära proovida. Aga praegu üritan asja võimalikult selgeks teha (sellest ka mõne jaoks palju lolle küsimusi)

Valter
niih, sai veidi kiirelt siis asja uuritud. Sisuliselt see mille sa vag tacho abil blokist kätte saad on siiski 4 kohaline PIN kood, millest siis saab vajadusel vastavate progrede abil genereerida ka vajalik SKC koos mis peaks olema siis 7 kohaline kuigi nagu aru saan ei ole viimast vaja genereerida sest vag com iga progredes saad valida kas kasutad 7 kohalist SKC i või siis PIN i. Aga jah, sisuliselt peaks see välja nägema nii et kui oled uue külge pannud loed kaabliga sealt selle PIN i välja. Ja nagu ma eeldan sinu auto väljalaske aastast st 2003, siis peaks olema immo 3 juba mille puhul on vaja tahhoka vahetamiseks jah nii sinu praeguse masina SKC i või PIN koodi(viimase saad kah ju ennem vahetust välja lugeda) või genereerida SKC ist see vastava progre abil ning siis uue kellade bloki PIN.
Kõige parem selleks on kui vaatad varuosa nr mis sul seal kellade bloki taga on et kindel olla et ikka suhtlus aju ja bloki vahel käib läbi CAN i mida ta peaks olema ma eeldan ja muidugi et uus oleks kah vastavalt siis CAN toega.
juhtmete kohta ei oska midagi öelda.

immo kivisid saab e bayst.

ja peale blokkide vahetust hiljem võtmeid ühildades läheb vaja sul pmt seda praeguse blokkide PIN i v SKC i.

veidi lugemist:

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=250783
Viimati muutis copilot, 31 Jaan 2012, 00:08, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Valterv
Huviline
Postitusi: 206
Liitunud: 05 Okt 2009, 15:27
Auto: Passat 1,9 TDI 74kw 2003`
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Passati kelladeplokk

Lugemata postitus Postitas Valterv »

Ühesõnaga, lähiajal ostan plokki ära, uurin välja ühilduvuse ajuga. Programmeerida saab ka siis 10.6 VCDS kaabliga?
Kui tohin küsida, siis kust sa oma teadmised ammutad antud vallast?

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Passati kelladeplokk

Lugemata postitus Postitas copilot »

Valterv kirjutas:Ühesõnaga, lähiajal ostan plokki ära, uurin välja ühilduvuse ajuga. Programmeerida saab ka siis 10.6 VCDS kaabliga?
Kui tohin küsida, siis kust sa oma teadmised ammutad antud vallast?
ära kohe blokki ostma rutta, ennem tee kindlaks kas ikka blokk sobib v siis kui saad vb lammariga diili peale et mingi nädal v 2 aega et tagastada kui ei peaks sobima...endal kunagi airbagi vahetusega üeldi et too teatud aja jooksul tagasi kui ei peaks külge istuma. selle blokkide sobivuse kohta oli kuskil mingi link kah aga pole hetkel kodus et bookmarkidest kätte saada ja ei viitsi tööl nii kaua googeldada kah et see üles otsida.

Aga teadmised tulevad ikka enamus kõik google.com i kaudu ja muidugi suur sportlik huvi ise selliseid asju ära teha mitte niisama sulli kuskil esinduses/teeninduses mitte millegi eest peale maksta.
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Passati kelladeplokk

Lugemata postitus Postitas copilot »

ja immo kivide koha pealt on jah siis oluline et ka need õiged saaksid st mis sobivad siis immo 3 jaoks ja sinu masinaga ning et oleksid nn "süütud"
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7869
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 172 korda
Kontakt:

Re: Passati kelladeplokk

Lugemata postitus Postitas R36 »

Nüüd kui keegi immo abi tahab siis olen täitsa olemas. Kellaplokki vahetusel uue vastu on vaja nii vana kui ka uue plokki koodi. SKC ja 7-pin erinevus on see, et üks on lihtsalt 4 kohaline kood ja teine on 7 kohaline kood, kus lisaks koodile on ka kuupäev mil kood genereeriti töökoda ja importeri nr. Immo 3 puhul on jah see asi, et võtmed saavad olla sobitatud ühele ja samale IMMO-ID-le. IMMO-ID laetakse ajust alla kellaplokki paigaldusel.
Esialgu otsi välja oma kellaplokki varuosa kood. Kas Passatil tuleb kellaplokk samamoodi ära nagu Golfil? Kui jah siis on asi lihtne, rooli peal on selline plastik, kus selline naha moodi asi küljes on. Selle tõmbad enda poole, paljastuvad 2 torx kruvi. keerad need lahti ja navigeerid ploki sealt välja.
Viimati muutis R36, 31 Jaan 2012, 11:16, muudetud 1 kord kokku.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Passati kelladeplokk

Lugemata postitus Postitas copilot »

golfi_vend kirjutas:Nüüd kui keegi immo abi tahab siis olen täitsa olemas. Kellaplokki vahetusel uue vastu on vaja nii vana kui ka uue plokki koodi. SKC ja 7-pin erinevus on see, et üks on lihtsalt 4 kohaline kood ja teine on 7 kohaline kood, kus lisaks koodile on ka kuupäev mil kood genereeriti töökoda ja importeri nr. Immo 3 puhul on jah see asi, et võtmed saavad olla sobitatud ühele ja samale IMMO-ID-le. IMMO-ID laetakse ajust alla kellaplokki paigaldusel.
Esialgu otsi välja oma kellaplokki varuosa kood. Kas Passatil tuleb kellaplokk samamoodi ära nagu Golfil? Kui jah siis on asi lihtne, rooli peal on selline plastik, kus selline naha moodi asi küljes on. Selle tõmbad enda poole, paljastuvad 2 torx kruvi. keerad need lahti ja navigeerid ploki sealt välja.

SKC on 7 kohaline, PIN 4 kohaline mille sa siis pmt saad vag tacho abil kätte ja mille saab vajadusel vastava progre abil genereerida 7 kohaliseks SKC koodiks, kuigi nimetatakse neid mõlemaid SKC iks vistist
Viimati muutis copilot, 31 Jaan 2012, 17:01, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7869
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 172 korda
Kontakt:

Re: Passati kelladeplokk

Lugemata postitus Postitas R36 »

copilot kirjutas:
golfi_vend kirjutas:Nüüd kui keegi immo abi tahab siis olen täitsa olemas. Kellaplokki vahetusel uue vastu on vaja nii vana kui ka uue plokki koodi. SKC ja 7-pin erinevus on see, et üks on lihtsalt 4 kohaline kood ja teine on 7 kohaline kood, kus lisaks koodile on ka kuupäev mil kood genereeriti töökoda ja importeri nr. Immo 3 puhul on jah see asi, et võtmed saavad olla sobitatud ühele ja samale IMMO-ID-le. IMMO-ID laetakse ajust alla kellaplokki paigaldusel.
Esialgu otsi välja oma kellaplokki varuosa kood. Kas Passatil tuleb kellaplokk samamoodi ära nagu Golfil? Kui jah siis on asi lihtne, rooli peal on selline plastik, kus selline naha moodi asi küljes on. Selle tõmbad enda poole, paljastuvad 2 torx kruvi. keerad need lahti ja navigeerid ploki sealt välja.

SKC on 7 kohaline, PIN 4 kohaline mille sa siis pmt saad vag tacho abil kätte ja mille saab vajadusel vastava progre abil genereerida 7 kohaliseks SKC koodiks, kuigi nimetatakse neid mõlemaid SKC iks vistist
Ei ole vaja seitsmekohaliseks genereerida
7-kohaline on ise "krüpteeritud"
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Valterv
Huviline
Postitusi: 206
Liitunud: 05 Okt 2009, 15:27
Auto: Passat 1,9 TDI 74kw 2003`
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Passati kelladeplokk

Lugemata postitus Postitas Valterv »

golfi_vend kirjutas:Nüüd kui keegi immo abi tahab siis olen täitsa olemas. Kellaplokki vahetusel uue vastu on vaja nii vana kui ka uue plokki koodi. SKC ja 7-pin erinevus on see, et üks on lihtsalt 4 kohaline kood ja teine on 7 kohaline kood, kus lisaks koodile on ka kuupäev mil kood genereeriti töökoda ja importeri nr. Immo 3 puhul on jah see asi, et võtmed saavad olla sobitatud ühele ja samale IMMO-ID-le. IMMO-ID laetakse ajust alla kellaplokki paigaldusel.
Esialgu otsi välja oma kellaplokki varuosa kood. Kas Passatil tuleb kellaplokk samamoodi ära nagu Golfil? Kui jah siis on asi lihtne, rooli peal on selline plastik, kus selline naha moodi asi küljes on. Selle tõmbad enda poole, paljastuvad 2 torx kruvi. keerad need lahti ja navigeerid ploki sealt välja.
Ma konkreetselt enda auto oma varuosa koodi ei vaadanud, aga ETKA järgi passib varuosa koodiga 3b0920807ax.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7869
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 172 korda
Kontakt:

Re: Passati kelladeplokk

Lugemata postitus Postitas R36 »

Nii, siis pead otsima kellaplokke koodiga: 3B- 920 82(4)6(7)
2 ja 4 vahe on see, et 4 on täisekraaniga 2 aga pool-ekraaniga. 6 ja 7 on IMMO3.
siis lisaks on veel paljudel need lõputähed erinevad, aga eeldatavasti pead vaatama, et oleks lihtsalt samaarvuga silindriarvuga mootorilt ja kütuseliik sobiks. Muu ei tohiks erineda.
http://vw.vag-zapchasti.ru/list.php?id= ... &year=2004" onclick="window.open(this.href);return false; siin ka mingeid õpetusi.
EDIT:vale link http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=48366" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis R36, 01 Veebr 2012, 23:43, muudetud 1 kord kokku.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Passati kelladeplokk

Lugemata postitus Postitas copilot »

golfi_vend kirjutas:
copilot kirjutas:
golfi_vend kirjutas:Nüüd kui keegi immo abi tahab siis olen täitsa olemas. Kellaplokki vahetusel uue vastu on vaja nii vana kui ka uue plokki koodi. SKC ja 7-pin erinevus on see, et üks on lihtsalt 4 kohaline kood ja teine on 7 kohaline kood, kus lisaks koodile on ka kuupäev mil kood genereeriti töökoda ja importeri nr. Immo 3 puhul on jah see asi, et võtmed saavad olla sobitatud ühele ja samale IMMO-ID-le. IMMO-ID laetakse ajust alla kellaplokki paigaldusel.
Esialgu otsi välja oma kellaplokki varuosa kood. Kas Passatil tuleb kellaplokk samamoodi ära nagu Golfil? Kui jah siis on asi lihtne, rooli peal on selline plastik, kus selline naha moodi asi küljes on. Selle tõmbad enda poole, paljastuvad 2 torx kruvi. keerad need lahti ja navigeerid ploki sealt välja.

SKC on 7 kohaline, PIN 4 kohaline mille sa siis pmt saad vag tacho abil kätte ja mille saab vajadusel vastava progre abil genereerida 7 kohaliseks SKC koodiks, kuigi nimetatakse neid mõlemaid SKC iks vistist
Ei ole vaja seitsmekohaliseks genereerida
7-kohaline on ise "krüpteeritud"
jah, seda ma kirjutasin varem et pmt vag com iga saad ise valida kumba sa kasutad olenevalt kumb sul olemas on. :wink:
Diesel Power KEEPS ME GOING

SebastianSL
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 27 Veebr 2012, 10:48
Telefon: 5147248
Auto: Volkswagen Passat B5.5 universaal 1,9 96kw
Asukoht: Tallinn

Re: Passati kelladeplokk

Lugemata postitus Postitas SebastianSL »

Kas said bloki vahetatud?
Endal ka ei ole kompuutrit (2003 a Passat) ja kavas see ka hankida.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7869
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 172 korda
Kontakt:

Re: Passati kelladeplokk

Lugemata postitus Postitas R36 »

Hetkel pole minuteada vahetatud, aga kui sa soovid vahetada siis otsi endale kellaplokk, selline, mis endale meeldib. Pead vaatama et sama kütuseliigiga autolt tuleks. Ja immoga saan juba mina aidata.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

SebastianSL
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 27 Veebr 2012, 10:48
Telefon: 5147248
Auto: Volkswagen Passat B5.5 universaal 1,9 96kw
Asukoht: Tallinn

Re: Passati kelladeplokk

Lugemata postitus Postitas SebastianSL »

golfi_vend kirjutas:Hetkel pole minuteada vahetatud, aga kui sa soovid vahetada siis otsi endale kellaplokk, selline, mis endale meeldib. Pead vaatama et sama kütuseliigiga autolt tuleks. Ja immoga saan juba mina aidata.
Mootori kubatuur ei oma tähtsust selle puhul? lihtsalt, et oleks diisel (seda siis minu puhul) ?

Vasta

Mine “Elektroonika”