Sisemise pooletelje otsa kaitsekummi vahetus

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
vaherna
Huviline
Postitusi: 198
Liitunud: 09 Juul 2009, 16:01
Asukoht: Pärnumaa

Sisemise pooletelje otsa kaitsekummi vahetus

Lugemata postitus Postitas vaherna »

Neljarattaline sõber arvas et aeg on see jupp ära vahetada. Kuna ma seda kunagi teinud pole siis äkki oskab keegi näpunäiteid anda mida täpsemalt tuleks lahti võtta, millele tähelepanu pöörata

Auto siis B4 Passat 94'
Pluss on massis, kõik on sassis !

hennviita
Huviline
Postitusi: 111
Liitunud: 29 Dets 2008, 18:19
Auto: G3 2.0gti 85kw 92a.
Asukoht: tallinn

Re: Sisemise pooletelje otsa kaitsekummi vahetus

Lugemata postitus Postitas hennviita »

Vaata.et kuulid laiali ei jookseks ja kui on mustus sees siis tasuks edasise heaolu huvides puhtaks teha.
mõnusmees

erkz121
Huviline
Postitusi: 34
Liitunud: 09 Aug 2010, 20:01
Auto: škoda Octavia
Asukoht:

Re: Sisemise pooletelje otsa kaitsekummi vahetus

Lugemata postitus Postitas erkz121 »

Passati kohta ei tea kuid Jettal on minu teada 2 varianti. Kas lõikad vana kummi maha, välimine PTots maha ja siis lükkad sealt kummi peale. Või siis üritad selle pooltelje seestpoolt lahti keerata ja sealt uue kummi peale panna.

mph
Huviline
Postitusi: 298
Liitunud: 18 Sept 2006, 15:19
Auto: A4 Avant 1.8TQ
Asukoht: Tartu

Re: Sisemise pooletelje otsa kaitsekummi vahetus

Lugemata postitus Postitas mph »

Ise nägin lihtsamat vahetus võimalust nii:
Pooltelje otsa mutter lahti, sarniir lahti, pooltelg käigukasti küljest lahti ja alt ära. Siis ots küljest, vana kumm minema, uus asemele, ots külge, määre sisse ja külge tagasi.

Kindlasti annab ka lihtsamalt teha, kuid tavaliselt eelistan kiirele tööle rahulikku ja korralikku tööd.

hennviita
Huviline
Postitusi: 111
Liitunud: 29 Dets 2008, 18:19
Auto: G3 2.0gti 85kw 92a.
Asukoht: tallinn

Re: Sisemise pooletelje otsa kaitsekummi vahetus

Lugemata postitus Postitas hennviita »

mph kirjutas:Ise nägin lihtsamat vahetus võimalust nii:
Pooltelje otsa mutter lahti, sarniir lahti, pooltelg käigukasti küljest lahti ja alt ära. Siis ots küljest, vana kumm minema, uus asemele, ots külge, määre sisse ja külge tagasi.

Kindlasti annab ka lihtsamalt teha, kuid tavaliselt eelistan kiirele tööle rahulikku ja korralikku tööd.

Milleks alt ära kiskuda?
mõnusmees

vaherna
Huviline
Postitusi: 198
Liitunud: 09 Juul 2009, 16:01
Asukoht: Pärnumaa

Re: Sisemise pooletelje otsa kaitsekummi vahetus

Lugemata postitus Postitas vaherna »

kasti küljes on ta siis umbes sama süsteemiga mis välimine? osad on nagu poltidega aga mul paistavad seal kastipool ainult nuudid, seega kasti poolt haamrit ja käes kõik kupatus?
Pluss on massis, kõik on sassis !

pppp
Veteran
Postitusi: 2245
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 67 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Sisemise pooletelje otsa kaitsekummi vahetus

Lugemata postitus Postitas pppp »

Kasti küljes on sisemine pooltelje ots kuue sise-12-kant (XZN) poldiga. Kui need lahti lased ja pooltelje otsale otsa vaatad, siis näed stopperrõngast, mis enne pooltelje otsa kättesaamist vaja eemaldada.

vaherna
Huviline
Postitusi: 198
Liitunud: 09 Juul 2009, 16:01
Asukoht: Pärnumaa

Re: Sisemise pooletelje otsa kaitsekummi vahetus

Lugemata postitus Postitas vaherna »

Asi ants nüüdseks, edaspidi katsun lollidest küsimustest hoiduda, võtsin siiski terve veovõlli koos mõlema otsaga küljest
Pluss on massis, kõik on sassis !

Vasta

Mine “Veermik”