Auto keretööd

Küsimused, probleemid ja arutelud plekitöödest vilkuvate täringuteni.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
Andri1992
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 11 Apr 2009, 15:45
Telefon: 53327380
Auto: Golf 1 GTi / bora 2x golf 3 gti
Asukoht: Tutermaa

Auto keretööd

Lugemata postitus Postitas Andri1992 »

Tere

Küsiks siis targemate abi,et oleks huvi kuidas saaks kere nii teha ,et see ka vastu peaks nüüd.praegu on pooleli kere keevitamine ja peale seda peaks peale laskma happekrundi või midagi mis järjekorras asi käib keegi võiks seletada kogu järjekorra kuni värvimiseni krundid pahtlid kivikaitsmed plaan on kogu auto üle värvida ja ka põhjale kivikaitse uus.
kas kere tuleks haljaks ka lasta või midagi või lihtsalt vana pahtli ja värvi peale?
Viimati muutis argo, 05 Mär 2012, 12:43, muudetud 1 kord kokku.
Autoparandus ja rehvitööd tutermaal 53327380

PRIM0
Huviline
Postitusi: 595
Liitunud: 12 Juul 2009, 19:05
Telefon: 56660496
Auto: vw golf mk1 2,0L G60 ,MB CLK 200 Kompressor
Asukoht: Tallinn ,Järve

Re: Auto keretööd

Lugemata postitus Postitas PRIM0 »

vaata natuke siin alafoorumis ringi :wink: Mõni teema allpool on kirjutatud ka.Aga , et sul lihtsam oleks siis mina teeks nii:
1)Keevitatud ja haljas metall puhtaks teha silikoni eemaldiga.
2)Happekrunt
3)umbes 15 minti lased hapekal kuivada ja siis lased selga krundi
4)Keevituskohad katad keevituse hermeetikuga
5)Peale seda värvid või katad kivikaitsega.Kui põhja alt teed , siis pole vaja lihvida krunti.Kui teed nähtavaid pindasid , siis lihvid krundi 320 paberiga siledaks (kui värvid vesivärviga siis 500 paber)
6)lakid üle.
7)Kui tahad klaassiledat tulemust siis lihvid ühe korra laki siledaks ja lakid uesti üle. :wink:
Ma loodan , et ma midagi haige peaga ära ei unustanud. :roll:

GTI
Moderaator
Postitusi: 7850
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Re: Auto keretööd

Lugemata postitus Postitas GTI »

kiirotsing andis sellise lingi:
http://t-lab.planet.ee/eeltoo/" onclick="window.open(this.href);return false;
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
HMP
Huviline
Postitusi: 103
Liitunud: 15 Nov 2006, 12:32
Auto: VW Golf -1.9TDI-81kw-97.a. ning VW Phaeton - 3.0TDI-176kw-09.a.
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Auto keretööd

Lugemata postitus Postitas HMP »

GTI kirjutas:kiirotsing andis sellise lingi:
http://t-lab.planet.ee/eeltoo/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ah, et minu artikli lühendatud versioon TQHQ-st jõuab ka VW-i fännide ajudesse. :lol:
Kahjuks on selles lühendatud ja ,,korrigeeritud,, õpetuses vigu ja info on juba vananenud.
Näiteks enam ei akseptita märg tehnolooga eeltööd.
Samas jäi silma, et soovitatakse plastdetaile parandada alumiinum võrguga. :o Sellist ,,pornot,, olen piisavalt näinud. Sulatamistehnikal põhinevat parandust tuleks läbi viia siiski roostevaba võrgu baasil.
NB! Alates sellest aastast on aga sulatamine keelatud, kuna oleme euroopa liidus ja see töö on väga mürgine. Alternatiiv on parandamine spetsiaalse liimi ja võrguga. :yes:
Keretööd, värvimine, projektiautode ehitamine ja vanasõidukite renoveerimine.
Tartu, mob.56 90 10 90

GTI
Moderaator
Postitusi: 7850
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Re: Auto keretööd

Lugemata postitus Postitas GTI »

Väga hea et autor ka sõna võtab! Alati on oodatud parandused ja täiendused (ka ülaltoodud artiklile) mis võiks siia foorumisse ka kirja panna (kasvõi copy-pastena).
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

martinto
Huviline
Postitusi: 273
Liitunud: 16 Mär 2009, 21:04
Asukoht:

Re: Auto keretööd

Lugemata postitus Postitas martinto »

GTI kirjutas:Väga hea et autor ka sõna võtab! Alati on oodatud parandused ja täiendused (ka ülaltoodud artiklile) mis võiks siia foorumisse ka kirja panna (kasvõi copy-pastena).
Hei,

Üleskutse moderaatoritele, äkki on keegi teist nõus kontakteeruma mõne keretööde spesialistiga ja teeb siia foorumisse kleepsu väärilise teema, alustades eeltöödest ning lõpetades värvimisega. Foorumis on küll piisavalt juttu sellest, kuid igas teemas väidab erinev mees, kuidas "õigem" erinevaid asju teha oleks :exclamation:

Tervitades
Life is a peace of s..t when you look (ätt) it

tfu
Huviline
Postitusi: 404
Liitunud: 15 Mär 2006, 00:04
Auto: Vento 1.8GL 94`, A4 Avant 2.5TDI 03`
Asukoht: Tartu

Re: Auto keretööd

Lugemata postitus Postitas tfu »

Igal spetsil ongi omad nipid ja päris raamatu tarkuse järgi ei talitata alati. Lugege automoto foorumit, seal kõik spetsid koos:) ja palju tarka juttu.

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5176
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 188 korda
Tänatud: 219 korda

Re: Auto keretööd

Lugemata postitus Postitas tito »

Aga ma lähen kosmosesse ja küsin kas karpide vahetus kereliimiga oleks mõeldamatu?
Nimelt tekkis idee vahetada karp kereliimiga :roll: Keevitusest tulenevalt hakkaks see, ilma karpi seestpoolt kaitsmata, u 0,5-1 aasta pärast roostetama ja kasutegur ja silma rõõm oleks üürikesed. Samas on juba liimidel sellised tõmbejõu jms omadused ,et hoia mütsi kinni. Ainuke mure on vibratsion ja karp kere kandevosa. Tean et BMW ja Audi osasi detaile muud moodi ei paigaldatagi kui liimimise teel ,jutt siis suuresti al ja terase liitmine.
Ideid ,katsetusi ?
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

clabens
Huviline
Postitusi: 154
Liitunud: 22 Aug 2006, 19:45
Auto: Leon FR,Golf 1 Cabrio Sportline
Asukoht:
Tänatud: 4 korda

Re: Auto keretööd

Lugemata postitus Postitas clabens »

tõespoolest bmw-d kasutavad väga palju kere liimi.Originaal bmw kereliim see on ,siis mingi sinine maksab ca 3500 eeku ja tuubis on vähem kui tavalises klaasiliimi tuubis. 3m pakub ka liimi selle hind peaks olema ca 100 euri .Iseenesest kereliimiga oleks võimalik neid vahetada,aga praktiliselt ei ole võimalik seda osa mis uksevahele jääb liimides kuidagi ilusaks saada.
Tehase tehnoloogia näeb ette nii,et metall tuleb täiesti puhtaks käiata ja sinna peale liimi kiht kanda.Omavahel fikseeritakse detailid neetidega.Lase karbid vahetada nii nagu neid koguaeg on vahetatud,aga värvi karbid ennem seestpoolt ära.St nii nagu asi peaks käima ka välispidade puhul.Punasel golfil sai karbid nitrolahustiga plekini puhtaks pestud,siis karukeelega üle matistatud kuna krundi all oli juba kerge rooste ollus ,aga õnneks selline mis tuli karukeelega maha ja siis krunditud ning värvitud akrüüliga.
Ülioluline asi mille jätavad paljud tegemata on korrosjoonitõrje ehk siis erinevad ained mis sondiga karbi sisse pritsitakse.

Kereliimiga karbi alumist serva oleks väga hea fikseerida ,aga sul ei ole selleks vastavat punktkeevitust ,midagi analoogset tehasele nagu pitskruvi vms.Loodan ,et oli targutamisest midagi kasu ka ja palun ära mulle kiisusid peale saada:D

Arts555
Huviline
Postitusi: 370
Liitunud: 15 Nov 2003, 13:23
Telefon: 5174819
Auto: 9-3 Aero, Golf I Cabrio, Audi Coupe Typ 85
Asukoht: Tartu

Re: Auto keretööd

Lugemata postitus Postitas Arts555 »

Kõigepealt proovi keevitada ilma aukudeta, alles siis hakka mõtlema eeltöö peale. Juhul kui keevituses augud sees on edasine töö raha ja aja raiskamine. Märt Aarne kodukalt võid pilte vaadata kuidas peaks seda tegema, muidugi on arusaadav, et selline asi ei tule mitte kohe välja, aga vähemalt püüa teha ja kui ikka ei tule, tee uuesti.
GOLF, VOLKSWAGEN GOLF

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5176
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 188 korda
Tänatud: 219 korda

Re: Auto keretööd

Lugemata postitus Postitas tito »

clabens kirjutas:Loodan ,et oli targutamisest midagi kasu ka ja palun ära mulle kiisusid peale saada:D
Ma vahest ajan tähtsat juttu ja olen tõsine ka, nii et ära kiisusid karda :)
Aga ma suvel teen proovi, vahetan ühe karbi vanal viisil ja teise liimin. Igaks juhuks panen karbi vahele tugevduslehe nagu zigulidel, lada poes maksab selline lõbu 95 eeki tk
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Kasutaja avatar
HMP
Huviline
Postitusi: 103
Liitunud: 15 Nov 2006, 12:32
Auto: VW Golf -1.9TDI-81kw-97.a. ning VW Phaeton - 3.0TDI-176kw-09.a.
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Auto keretööd

Lugemata postitus Postitas HMP »

tito kirjutas:
clabens kirjutas:Loodan ,et oli targutamisest midagi kasu ka ja palun ära mulle kiisusid peale saada:D
Ma vahest ajan tähtsat juttu ja olen tõsine ka, nii et ära kiisusid karda :)
Aga ma suvel teen proovi, vahetan ühe karbi vanal viisil ja teise liimin. Igaks juhuks panen karbi vahele tugevduslehe nagu zigulidel, lada poes maksab selline lõbu 95 eeki tk
Jäi see vana teema silma ja tunnen huvi liimitud karbi osas. Kas siis sai liimitud üks karp kere külge :?: Millised on katse tulemused?
Keretööd, värvimine, projektiautode ehitamine ja vanasõidukite renoveerimine.
Tartu, mob.56 90 10 90

Vasta

Mine “Kere & Sisu”