poritiiva ääre vahetus

Küsimused, probleemid ja arutelud plekitöödest vilkuvate täringuteni.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
remsu
Huviline
Postitusi: 40
Liitunud: 14 Jaan 2010, 11:40
Asukoht:

poritiiva ääre vahetus

Lugemata postitus Postitas remsu »

Kuidas käib tagumise poritiiva ääre vahetus? Saan aru, et vana ussitanud koht lõigatakse välja ja uue poritiiva varuosa peab lõikama parajaks ning paigaldama eeldatavasti originaalpleki alla, mitte peale. Abiks oleks mõned fotod või soovitused, kust võiks leida materjali selle kohta.
Viimati muutis argo, 03 Mär 2012, 17:39, muudetud 1 kord kokku.

PRIM0
Huviline
Postitusi: 595
Liitunud: 12 Juul 2009, 19:05
Telefon: 56660496
Auto: vw golf mk1 2,0L G60 ,MB CLK 200 Kompressor
Asukoht: Tallinn ,Järve

Re: poritiiva ääre vahetus

Lugemata postitus Postitas PRIM0 »

sinnamaani oli kõik korras , aga ei panda uut detaili kohe kindlasti mitte vana osa peale või alla ,vaid ääred pannakse ikkagi kohakuti.Kui ise varem keevitanud pole siis soovitan sul pöörduda mõne pädevama inimese poole.Tallinna piires võin ise sind aidata asjaga.Juhul , kui taha ikkagi ise tegeleda , siis keevitama pead ka rahulikult ja jälgima , et metall liiga kuumaks ei läheks ja "ära ei tõmbaks" (lokkima või lainesse ei läheks.Seega tasa aga targu on peamine soovitus.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7850
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Re: poritiiva ääre vahetus

Lugemata postitus Postitas GTI »

Võib panna küll serv serva alla, siis saab punktida teatud sammuga liite kinni, hiljem pahteldad ära, tagant (kui pääseb ligi) saab keevitushermeetikuga hiljem ühenduskoha üle teha et niiskus ligi ei pääseks. Kui servad kohakuti paned, tuleb igal juhul kogu liitekoht üle keevitada ja siis on oht suurem et ära tõmbab. Serv serva vastu on muidugi parem õmblust hiljem puhastada ja värvida.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
HMP
Huviline
Postitusi: 103
Liitunud: 15 Nov 2006, 12:32
Auto: VW Golf -1.9TDI-81kw-97.a. ning VW Phaeton - 3.0TDI-176kw-09.a.
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: poritiiva ääre vahetus

Lugemata postitus Postitas HMP »

Kas teema algataja on oma tiivakaared paika saanud...?
Lisaks veel vaid viimasele kommijale, et ikka plekk pleki peal liide on ka tugevam. Ise kasutan tänapäeva sõidukite juures seda tehnikat, aga vanakooli plekk on oluliselt paksem (uunikumid), kus tuleb kõne alla vaid serv servaga keevitamine. Kiskumise teema on aga juba kogemuste ning kvalifikatsiooni valdkond. :mrgreen:
Küsijal pole asukohta näidatud, aga kui Tartu kandi huvilistel ka samad küsimused päevakorral, siis momendil on üks sportlikum Mazda töös, kus oleks võimalik ka protsessi piiluda. :lol:
Keretööd, värvimine, projektiautode ehitamine ja vanasõidukite renoveerimine.
Tartu, mob.56 90 10 90

Vasta

Mine “Kere & Sisu”